Snelle en goede service!

Zeer tevreden met de stoepborden die ik heb aangeschaft. Snelle levering en goede klantenservice. Hier kom ik zeker terug!

Snelle levering, mooi product

Brochurehouder besteld. Stevig en zwaar product, en de volgende dag al geleverd. Top.

Heel mooi een snelle levering

Ik ben content van het product en van het afloop van de bestelling. Top!!!

Kliklijsten besteld. Deze werden de volgende dag al geleverd en een veel betere kwaliteit dan de lijsten die we al hadden. Top bedrijf.

prima service

prima service snelle levering makkelijk bestellen Ik zal spoedig weer bestellen omdat ik het schutvel voor het stoepbord te klein heb geknipt.

Uitstekende kwaliteit goedkope prijs

Uitstekende kwaliteit goedkope prijs, vlot en snel geleverd. Zeer tevreden

Voor het eerst had ik iets besteld bij Reclamematerialen.com De bestelling zou nog diezelfde dag de deur uitgaan maar na 3 dagen nog niets ontvangen. Na telefonisch contact te hebben gehad was het duidelijk dat het pakket was zoekgeraakt bij DHL. Ze hebben meteen een nieuw pakket gestuurd , die was de volgende dag binnen. Helaas is het eerste pakket nooit aangekomen anders had ik die uiteraard retour gestuurd. Top service om meteen een nieuw pakket te sturen !

Altijd snelle levering tegen scherpe prijs

Al meerdere keren besteld. Verschillende buiskoopelingen in verschillende maten. Volgende keer zeker weer hier bestellen

Snel en gemakkelijk

Het bestellen en betalen ging zeer gemakkelijk en na een paar dagen werd alles al correct bezorgd. Enige minpunt waar ik kan opkomen: heb geen mail gehad waar een eventuele leverdatum in staat of dat de bestelling is verzonden of afleverd is aan de bezorgers. Hierdoor was het onduidelijk wanneer het ergens zou arriveren.

Stoepbord zoals beschreven,

We wilden een stevig stoepbord die niet als alle andere omvalt door de wind!! Met dit stoepbord hebben we wat we echt wilden, hopelijk is het nu nog duurzaam zodat we er lang genot van hebben.

Super service, snelle levering

Producten heb ik netjes goed verpakt ontvangen. Duidelijke website met prima prijzen

Mooie lijst, stevige kwaliteit, goede prijs

Kwalitatief is dit een goede lijst, zeker wanneer je naar de prijs kijkt! Dus heel blij mee. Ik mis alleen een duidelijke instructie hoe hem op te hangen. Het bijhorende 'sleuteltje' om de zijkanten te openen/sluiten heb ik ook niet meteen gevonden, maar ik kreeg de lijst tamelijk gemakkelijk open en weer dicht zonder.

Snelle en correcte levering

Snelleen correcte levering enkel nog een track en trace opzetten voor je klanten zodat men kan zien wanneer er geleverd wordt zou handig zijn.

Ondanks problemen pakketdienst toch geleverd

Bij het verzenden van mijn bestelling is het fout gegaan bij de pakketdienst. ReclameMaterialen.com heeft uiteindelijk een transporteur ingezet om de levering op tijd waar te maken, het was even wachten maar door hun inspanningen allemaal goed gekomen.

Snelle levering . Product prima

Snelle levering, correct, goede communicatie

Snelle levering. Goede kwaliteit

Nog niets ontvangen

Prettig contact gehad over de bestelling, zelf een upgrade gehad. Maar nog niets ontvangen. Ik denk dat het wel goedkomt en dan gaan de sterren omhoog denk ik...

Ik heb gevonden wat ik zocht.

Snel en deskundige verzending.

Prima en snel in huis

Goede en snelle service

Vlotte reactie op mijn vraag. Product werd snel geleverd.

Snelle levering en goede materialen

Ruim aanbod en snelle levering.

Niet duur en snelle levering.

Duidelijke site.

Makkelijk en snel!

Helaas niet de juiste kleur maar toch goed.

Keurig verzorgd.

Keurig op tijd geleverd.