Niet helemaal tevreden

Levering was een week en mijn krijtbord is ondanks dat er qua bescherming er wel moeite is gedaan om het heel over te krijgen toch beschadigd in de hoeken. Er was van dat blauwe foam gebruikt maar de hoeken staken er zo doorheen. Hard plastic hoekjes ter bescherming was beter geweest.

Goede levering en goede verpakking.

Goede kwaliteit producten

De producten hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding. Echter kregen wij eerste maar een van de producten waardoor wij ons de vraag stelden of deze goed was geleverd. Telefonisch werden wij netjes geholpen en vernamen wij dat de rest nog werd na geleverd. Ik zou i.p.v. 4,5 sterren een totaal van 5 sterren hebben gegeven wanneer wij hier even van op de hoogte werden gebracht. Verder alles netjes.

Snelle en goede service

Het bestelde product arriveerde snel. Er was iets niet goed. Daarop is snel gereageerd met een zeer goede service.

Snelle levering, goede kwaliteit stoepborden A0

Eerlijke prijs, goede producten

Prima geregeld

Had snel een aantal kliklijsten nodig in het zwart. Besteld bij Marc en zijn team. Zij hebben voor een snelle levering gezorgd. Bedankt!

vlotte service

gebruiksvriendelijke site

goed en snel

duidelijke omschrijvingen, duidelijke foto's, fijne site.

super snel geleverd.

super snel geleverd.

Levering zoals het hoort

Prima levering en prima product. Eigenlijk geen klachten, mar misschien zou er nog eens wat van de prijs kunnen voor een stichting die het louter van giften en donaties moet hebben? :)

Gewoon goed

Alles volgens afspraak

Telkens super snelle en correcte levering !

Zoals steeds , is mijn bestelling nog dezelfde week en correct geleverd ! Het dier me altijd plezier om met zulke firma’s samen te werken !

Goede ervaring En snelle service

levert goed materiaal van goede kwaliteit

levertijd is acceptabel, maar mag sneller.

Snel geleverd en netjes verpakt!

Mooi en stevige stoepbord gekocht. Werd snel geleverd. We zijn erg erg blij mee!

Mooi krijtstoepbord

Na mijn bestelling van het bord heb ik wel na een aantal dagen wachten een e-mail moeten sturen met de vraag of ze mijn bestelling ontvangen hadden, maar na het mailtje is het snel gegaan en hebben we het bord snel ontvangen. Heel mooi stevig bord, voldoet aan alle verwachtingen!

Zeer snel geleverd.

Snelle levering en blij met het reclame bord

Snel en correct geleverd

Ideaal om snel geholpen te worden.

Bestelling gedaan. Echter een artikel vergeten. Even gebeld met Reclamematerialen en bestelling was al naar magazijn doorgezet. Maar keurig snel opgelost waardoor ik het artikel alsnog kon bestellen. Snelle actie en vlotte communicatie. Zal er volgende keer zeker weer bestellen.

Oke

Goed product en snelle levering

Goed geregeld , en snel verzonden

Goed snelle levering ..top geregeld allemaal .

Snelle levering, product 100% volgens verwachting

Heel snelle levering van de bestelling, het product voldoet ook voor 100% zoals het beschreven is op de website!

Heel mooi materiaal. Eerlijk bedrijf .

Ik ben tevreden