Materiaal is goed en netjes verstuurd

Goede service en vriendelijk

Snel contact en goede service

Wij hadden waterdichte lijsten besteld. Helaas werden deze niet geleverd. Contact opgenomen kreeg binnen een uur een reactie. Hebben ze nogmaals verstuurd en deze hebben wij binnen 2 dagen ontvangen. Compliment aan het bedrijf.

scherpe prijzen, hulpvaardig maar niet van de eerst keer juist.

ik heb in de afgelopen weken 3 maal iets besteld, maar bij 2 bestellingen ontbraken eer stukken bij levering. Dit werd wel meteen na een vriendlijk telefoontje nagestuurd, maar ik vind 1/3 correcte leveringen toch een probleem.

Correcte firma !

Heb twee maal een bestelling geplaatst en iedere keer was alles perfect in orde zoals besteld. De levering gebeurde ook iedere keer zeer snel. Bij de laatste bestelling had ik geen zekerheid omtrent een bepaald stuk, ik zond een mailtje en ik kreeg per kerende de gevraagde uitleg.

goede service

prima geholpen

Prima en snel geleverd

Prima en snel geleverd

Duidelijke site, snelle levering.

vlot en correct

alles werd snel geleverd en was zoals beloofd.

goed ontvangen en verpakt

Snelle en correcte levering van bestelde materialen.

Eerste bestelling voor mij naar volle tevredenheid

netjes en correct afgeleverd.

Heel tevreden

Snelle reactie bij vragen over levering en heel mooi product. Zeer tevreden.

Alles klopt

We zijn tevreden met ons "stoepbord". Keurig op tijd geleverd en makkelijk in elkaar te zetten. Helemaal goed dus.

Snel en meedenkend

mooi product jammer dat het mis ging met de bezorging

mooi product jammer dat het mis ging met de bezorging

Alles perfect in orde !

Ik deed mijn bestelling en omdat ik graag een snelle levering had, betaalde ik nog dezelfde dag. Dat was een dinsdag. Ik las : levering binnen de 48 uur ! De vrijdag van diezelfde week werd mijn bestelling aan huis afgeleverd, en als ik alles nakeek, was dit ook perfect in orde. Een aanrader !

Goede kwaliteit, persoonlijke opvolging bij problemen.

Koop regelmatig bij Reclamematerialen. Levering soms stroef (naar België), maar wordt uiteindelijk wel mee opgevolgd door de klantendienst.

pakket zat onder de witte verf

pakket kwam binnen helemaal onder de witte verf die nog nat was ,wat ons heel wat schoonmaak werk heeft bezorgd. de pakketdienst was hiervoor verantwoordelijk.

bestelling goed ontvangen

Net verpakte bestelling ontvangen door een fijne bezorger.

Perfect en zeer fijn om zaken te bestellen Problemen worden direct opgelost is mijn eerste ervaring

Klantvriendelijk

Goede service, pakket was niet aangekomen en omdat het spoed was hebben ze gelijk nieuwe artikelen gestuurd met DHL expresse. Top geregeld!

Snel goed en zoals besteld

Prima snelle levering.

Blij met stoepbord

Bestellen en levering ging soepel, zeer tevreden over kwaliteit stoepword (swingbord)