Super goed geholpen

Er was 1 onderdeel verkeerd geleverd, Maar super goed geholpen door de helpdesk en had binnen drie dagen het juiste artikel binnen.

Goed materiaal. Ruime keuze

Duidelijke website met goede informatie.

Mooie kwaliteit reclamezuil voor buiten. Vlotte levering.

Houden zich aan beloftes en de levertijd is snel

correct en netjes afgehandeld

correct en netjes afgehandeld

De bestelling is erg vertraagd

De bestelling welke ik 1 week geleden heb gedaan, zal eind juni pas bezorgd worden. Jammer, want als ik er direct op de site had gestaan had ik een andere keuze kunnen maken... Ik ben wel gebeld hierover, maar het had ook online vermeld kunnen worden.

Beste Marjon, Dank voor je feedback. We zullen dit zeker meenemen en kijken wat we kunnen veranderen. Met vriendelijke groet, ReclameMaterialen.com

Goede producten, snelle levering

Het enige dat ik op te merken heb is het automatisch inschrijven voor de nieuwsbrief en de vaste verzendkosten.

Materiaal te laat ontvangen

Uitgekozen vanwege snelle levertijd. Zou er met 1-2 dagen zijn, werd meer dan 5 dagen. Helaas ook geen enkel bericht hierover, later kwam er een opmerking op de site. Jammer: Als ik dit toen had geweten dan had ik het niet gekocht.

Beste, Als het goed is zijn ondertussen de items aangekomen. Helaas heeft DHL het momenteel erg druk waardoor onze levertijden langer zijn dan normaal. Dit communiceren wij ook op onze website. Mocht er toch nog problemen zijn dan horen wij het graag. Je kunt ons tijdens kantoor uren bellen of een email sturen dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op om je bestelling naar wens af te handelen. Met vriendelijke groet, ReclameMaterialen.com

Niet ontvangen.

Helaas is mijn pakket nog niet ontvangen. Vandaag is de 5e werkdag van post NL. Zij geven aan dat het uiterlijk vandaag geleverd moet worden. Hopelijk kan ik gauw een positief score geven.

Beste Lucinda, Als ik het goed heb zijn de stickers inmiddels aangekomen. Helaas heeft het iets lange geduurd dan verwacht. Zoals algemeen bekend heeft postnl het momenteel erg druk waardoor helaas ook onze levertijden langer zijn dan wij gewend zijn. Dit communiceren we ook op onze website momenteel. Met vriendelijke groet, ReclameMaterialen.com

Helemaal super!

Makkelijk besteld en snel geleverd!

uitstekend

Snelle levering. degelijke constructie

uitstekend

Georiënteerd, besteld en betaald, geleverd. Van een leien dakje! Top.

Zeer goed, zeer tevreden.

Goed product, snelle levering

Goed product, snelle levering

Snelle levering.👍

1ste bestelling. Goede snelle levering

Alles volgens afspraak vlot ontvangen.

ReclameMaterialen.com leverde volgens afspraak vlot en het bestelde in goede orde ontvangen.

Ter zake kundig , snelle levering.

Prima bedrijfje !

goed op 1 ding na

besteld en heel snel geleverd, maar helaas krijg je geen bericht van tevoren wanneer ze komen. dus als je toevallig niet thuis bent als ze langskomen zonder aankondiging heb je pech. en had al gelezen dat mensen het dan ergens moesten gaan ophalen. maar goed, wij hadden geluk dat er iemand thuis was.

Beste Ben, Dank voor de tip, we gaan kijken of we vooraf de track en trace kunnen doorgeven aan onze klanten. Met vriendelijke groet, ReclameMaterialen.com

Het aankoopproces verliep zoals beloofd op de website: de betaling ging makkelijk en levering was op schema.

snel, goede service en goedkoop

Ontzettend snelle levering, heel goede service en lage prijs.

test

test

Super snelle opvolging n.a.v een tel. vraag / Snel geleverd

Navraag naar levering van een product uit voorraad werd dit ondertussen voor verzending klaar gezet terwijl ik ondertussen de bestelling plaatste. De zelfde middag voor 16.00 uur verzonden, smorgens 10.00 uur geleverd!!

Precies het materiaal wat ik verwachtte, snelle correcte aflevering, stevig verpakt.

Mooi produkt, netjes afgewerkt, heldere instructie en goed ingepakt.

Zie boven

Overmaat 69