Prettig om te shoppen bij Yogisha

Snelle levering , mooie kwaliteit kleding en bij retournering van een aantal artikelen binnen 2 dagen het aankoopbedrag terug gestort. Top

Super vriendelijke service.

Producten zijn erg fijn, goede kwaliteit.

Pakket op afgesproken dag ontvangen.Netjes èn verzorgd

warme ontvangst, leuke opstelling voor zowel man en vrouw. Goede koopjes. Theetje, goed advies en prachtige locatie (A’dam)

Very good!!!

Very good!!!

Heerlijke webshop, mooie spullen!

Kwaliteitsspullen

De prijs (zelfs in de uitverkoop) ligt voor mij aan de hoge kant en er is geen mogelijkheid achteraf te betalen, zoals bijv. bij H&M. Maar de spullen zijn mooi en sterk, gaan lang mee. De maten kloppen.

Prijzig, maar kwaliteit.

Prijzig, maar kwaliteit.

Satisfactory

I ordered a yoga mat which arrived well packed on time. The design was as mentioned but to try the yoga mat I had to unpack it. Upon testing it out I realised the grip / density isn't what I am looking for. I would like to return it but I see now that the Yogisha return policy states you will only recieve it if it is still in the original packaging. Its a bit odd to order something and not get the opportunity to try before sending it back? I would recommend your services because I think you have a great assortment. Namaste

Dear costumer, Thank you for your feedback. Buying a yoga mat online is always a challenge. Unfortunately, yoga mats cannot be returned after opening for hygienic reasons. We have two beautiful shops in Amsterdam and The Hague were it's possible to try out all types of mats. Hope to see you there sometime! Best wishes, Yogisha

Fast international delivery!

Nice shop with good products and fast delivery to Germany!

Vlotte en correcte afhandeling van bestelling

Positieve ervaring: duidelijke site, wordt goed op de hoogte gebracht van levering. Snelle levering.

Producten uitstekend, snelle verzending

Uitstekende producten, nog snellere verzending:) dank +++++

goede producten en goede service

Net wat ander assortiment van betere en/of duurzame kwaliteit

Keurig opgelost

Keurige service, kosten volledig teruggekregen toen bleek dat er sprake was van een fabricage fout, zeer netjes!

Vlotte levering, mooie spullen

Kwaliteit is goed, zending ziet er altijd heel verzorgd uit

duidelijke uitleg van de producten, veel keus en snelle levering!

fijne website waar ik de producten door duidelijke beschrijving goed met elkaar kon vergelijken

fijne website

de stof van de tops vind ik persoonlijk wat te dik en daardoor te war. Maar ik probeerde er slechts 2. Daarvan stuurde ik er 1 terug omdat de top die voor een oudere geschikt zou zijn; langere mouw etc.,te colloïdaal was.

Beste Annemieke, Bedankt voor de feedback. Zoals reeds besproken via email heb je deze twee shirts niet bij ons besteld en verwar je ons waarschijnlijk met een andere webshop order ;) Hartelijke groet, Yogisha

Slecht. Ik heb mijn pakketje nog niet.

Aaaa

gewoon goed!

vriendelijk geholpen

Perfect delivery

All on time, as expected and well communicated - thank you!

Perfecte legging

Hele leuke sustainable kleding. Goeie levering!

Prima website met goede service

Producten worden netjes verpakt en op tijd geleverd. Goed assortiment!

Zoals verwacht

Prima product.

Zeer positief

Snelle levering, prachtig materiaal

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!