Prima en snel

De artikelen waren prima, service snel

Goed product en snelle levering

Product doet wat het beloofd en werd snel geleverd

snelle verzending Snelle reactie Netjes verpakt

Artikelen van goede kwaliteit en snelle levering.

Fijne winkel en website.

Prima product, betrouwbare service

Al vaker iets besteld. Prima producten, wordt altijd op tijd bezorgd, netjes verpakt, kortom betrouwbaar.

Heldere info. Snelle levering. Goed product

Heldere info. Snelle levering. Goed product

Mooi product

Mooi product, strugglede even met in elkaar zetten (er is een onnodige holte waar het metalen geraamte ook in kan schuiven), maar toen 'ie eenmaal zat was het top. Zit lekker :).

Excellent

Good communication and fast delivery

Bij mijn eerste bestelling ging het helaas mis. Het product wat ik had besteld en had betaald, bleek ondanks de informatie van de site niet op voorraad te zijn. Hier werd vanuit het bedrijf vervolgens goed op gereageerd door te bellen en te mailen met andere mogelijkheden. Het duurde wel even voordat het bedrag werd teruggestort

Very happy

Fast delivery and good quality product.

Top! Heel snelle levering van een hoogwaardig goed produkt!

Uitstekend produkt en gebruik het dagelijks

Overzichtelijke site, correcte levering

Fijne yogamat en accessoires

Delivery

so far I have not received my products, so I can say that so far my experience has been terrible. I sent an email requesting a follow up but I still haven't received a reply

fijne producten en goede ondersteuning

Producten die ik heb besteld zijn fijn. Klantenservice was pro-actief en helder, prettige ervaring!

Zalige kleding

Ik heb twee shirts en een jumpsuit gekocht. Het valt lekker luchtig en ruim. Met dat laatste wil je evt even rekening houden. (Amerikaans fabricaat)

Fantastische winkel

Prachtige artikelen, professioneel en goede kwaliteit en word altijd fijn geholpen. Persoonlijke service en aandacht groot!

Kwaliteit en snelle verzending

Prachtige, duurzame yogabroek van Asquith besteld. Wát een kwaliteit! En enorm blij met de snelle verzending. Top!

Good quality products

Very helpful customer service

Best experience

I came to pick up my order at nearly 7pm. Usually in some shops, they are reluctant to open for customers close to this time but the lady I met was welcoming and friendly. Will come back in her shop again for more

I have still not received my purchase?

am still waiting after nearly 10 days?

• Would you recommend us? No

Dear Chris, We sent your parcel on the date of placing the order. Unfortunately, there have been many delays at PostNL at the moment. The tracking info states it will be delivered tomorrow: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SMYPA040711450-NL-1053CM. Thank you for your patience! Best wishes, Yogisha

Mooie overzichtelijke webwinkel. Superveel aanbod, je kan je hart ophalen :-) Verzending is snel en netjes, je wordt goed op de hoogte gehouden. Kwaliteitsproducten!

Vlotte afwerking en een prima product.

zie boven

Goed, niets veranderen en blijven bestaan

Snel bezorgd, netjes ingepakt

Prima winkel!

TOP!

Fijn product, snel bezorgd en prachtige yogamat!!!

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!