Snelle levering en erg blij met mijn yogabroek: topkwaliteit en gericht op duurzaamheid

Hele prettige ervaring met de webwinkel. Snelle service, veel keus en kwalitatief hoogwaardige producten.

Prima; service gericht!

Idem

Mooie spullen

Een prachtige kleurrijke eco yogabroek, fijne travelmat en eenvoudig maar ‘doet wat ‘ie moet doen’ kurk blok. Heel fijne spullen.

Levering volgens toezegging

Van bestelling tot aflevering is correct verlopen. Ik vind het jammer dat bij het product geen informatie zit over de toepassingsmogelijkheden. Op jullie site was alleen een Engelstalig filmpje met 2 toepassingen. Je kunt ook op de strip gaan liggen, waarbij je hoofd daar buiten valt.

Goeie producten en vlotte service

Ik ben zeer tevreden over de Jogajellies en de massagebal. Alles kwam ook snel aan. Super!

Goed en vlot geleverd. Postnl info was verwarrend

De gevraagde producten zijn netjes geleverd conform afspraak. Er leek in eerste instantie vanuit Postnl op het verkeerde adres bezorgd te gaan worden. Hierover heb ik gebeld met Yogista en ben netjes geholpen. Volgens mij was dit nog buiten openingstijden ook! Ik ben later voor de volledigheid nog teruggebeld door Yogista om er zeker van te zijn dat het goedgekomen is. Dit heb ik als zeer prettig ervaren.

Vlotte afhandeling en levering Toppie

mooie spullen. Goede, duidelijke beschrijving bij alle spullen. Dit winkelt erg prettig en zo weet je precies wat je koopt.

Netipot

goede spullen, snelle levering

Goede en mooie spullen snel geleverd

Datgene wat ik heb besteld is van goede kwaliteit en voldoet aan de verwachting. Het pakket was netjes ingepakt en naar wens bezorgd.

Product heel snel geleverd

Had het de ene dag besteld en de volgende dag al in huis 👍

Snelle en goede levering van een heerlijke scheerwollen yogamat :)

Snelle en goede levering van een heerlijke scheerwollen yogamat :) De mat voelt zo lekker warm en zacht aan, een waar genot! Vooral prettig voor de eindontspanning of zachtere vormen van yoga.

Mooie producten & snelle levering !

Deze website heeft mooie producten. Ze worden zorgvuldig verpakt en verstuurd.

Goede producten en snelle levering.

Duidelijke website, de maten kloppen en de levering is snel en netjes.

Gewoon heel goed

Snelle levering na online bestellen, lief en goed geholpen in de winkel op de Ceintuurbaan.

Mooi product

Goede communicatie over bezorging

Hoogwaardige producten en snelle levering

Snelle levering van goede producten.

Hoogwaardige producten en snelle levering

Snelle levering van goede producten.

Fijne duidelijke website, goede omschrijving, snelle levering.

Een fijne website, met duidelijke foto's en omschrijving. Maten kloppen goed, snelle levering.

Simpel om te bestellen

Helaas kwam PostNL zijn afspraak (weer) niet na. Yogamat zou zaterdag geleverd worden maar werd maandag

Zoals eerder, goede ervaring bij Yogisha

Fijne yogamat besteld bij Yogisha tegen een goede prijs.

Geen stress als je hier iets besteld.... Namaste

S

Snelle levering en fantastische yoga mat. Heel erg blij mee!!

Goede service en kwaliteit.

Zeer snelle service en afhandeling bij retourzendingen. Kwaliteitsproducten tegen een schappelijke prijs.

Mooie producten en goede service

Mooie kwaliteit legging. Levering volgens afspraak. Zal zeker terugkomen.