online bestelling snel geleverd!

Bestelling eenvoudig besteld, en snel geleverd. Heel relaxed... bedankt

Prachtige yogabroek gekocht, die binnen een dag geleverd werd.

Kwaliteits kleding, vriendelijke klantenservice & sneller verzending

Kwaliteits kleding, vriendelijke klantenservice & snelle verzending

Top product en snelle levering

Top product en snelle levering. En alles voor een eerlijke prijs

foutje snel en goed hersteld

Had 2 paar toesox besteld. Kreeg slechts 1 paar in de zending. Na email over dit feit binnen 2 dagen de rest met excuses.

Fijne ervaring

Mooie producten en snel geleverd.

Good customer service

I was able to handle a complicated delivery very smoothly!

Perfecte oplossing

Toen bleek dat mijn maat er niet meer was kreeg ik gelijk een mailtje om te overleggen. Een grotere maat bleek perfect te passen.

Levertijd goed. Producten goed.

Zie hierboven.

Snelle levering en schade is mooi opgelost

Goede kwaliteit van het product en snelle levering

De levering gebeurde snel en het product (een yoga-broek) was van zeer goede kwaliteit

Produkte top, Lieferung prompt

Produkte wie beschrieben, rascher Versand. Alles bestens.

Alles gut!

Schnelle Lieferung wie bestellt

Mooie collectie!

Assortiment is veelzijdig en goede levering

Nice products

Nice products and they were delivered quickly. One was unfortunately not the correct product as ordered, but after getting in contact this was resolved within a week.

Alles ontving precies zoals beloofd. Heel fijn.

De levering ging vlot. De stoel is goed de backbend gratis erbij ! Ik ben er blij mee. Nu nog een boek hoe deze te gebruiken hihi.

Mooie kwaliteit

Snel gevonden en besteld. Goede prijs kwaliteit verhouding....

Helaas past de broek niet

Super mooie broek ontvangen, helaas past hij niet. Klantenservice is me netjes tegemoed gekomen

Fijne website

Mijn nieuwe yogamat is perfect ,krijg ik veel plezier van .is mij aangeraden door iemand anders . Goede prijs en zeer goede kwaliteit. Er zullen meer matten volgen bij yoghisa vandaan ,gewoon super toppie ,ga zo door toppie

Super goeie mat met veel grip boven én onder

Kende de mat, omdat we die ook op kantoor hebben. M’n oude mat (niet van Yogisha overigens) krulde helemaal op, als ik er in spreidstand op ging staan. Deze blijft muurvast liggen. Super grip aan de onder én bovenkant!

Perfect en leuk!

Goed advies

Ik wilde een check of mijn grote yoga mat zou passen in de tas en heel fijn dat ze dat voor me wilden toetsen.

Mooie producten en snel verzonden

Alles naar wens

Hele goede service!

Producten snel gekregen.

Perfect Service

From Ordering to delivery everything went perfectly well. Love the recycled hard foam blocks

Ceintuurbaan 306

1072GL Amsterdam

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!