Produkte top, Lieferung prompt

Produkte wie beschrieben, rascher Versand. Alles bestens.

Alles gut!

Schnelle Lieferung wie bestellt

Mooie collectie!

Assortiment is veelzijdig en goede levering

Nice products

Nice products and they were delivered quickly. One was unfortunately not the correct product as ordered, but after getting in contact this was resolved within a week.

Alles ontving precies zoals beloofd. Heel fijn.

De levering ging vlot. De stoel is goed de backbend gratis erbij ! Ik ben er blij mee. Nu nog een boek hoe deze te gebruiken hihi.

Mooie kwaliteit

Snel gevonden en besteld. Goede prijs kwaliteit verhouding....

Helaas past de broek niet

Super mooie broek ontvangen, helaas past hij niet. Klantenservice is me netjes tegemoed gekomen

Fijne website

Mijn nieuwe yogamat is perfect ,krijg ik veel plezier van .is mij aangeraden door iemand anders . Goede prijs en zeer goede kwaliteit. Er zullen meer matten volgen bij yoghisa vandaan ,gewoon super toppie ,ga zo door toppie

Super goeie mat met veel grip boven én onder

Kende de mat, omdat we die ook op kantoor hebben. M’n oude mat (niet van Yogisha overigens) krulde helemaal op, als ik er in spreidstand op ging staan. Deze blijft muurvast liggen. Super grip aan de onder én bovenkant!

Perfect en leuk!

Goed advies

Ik wilde een check of mijn grote yoga mat zou passen in de tas en heel fijn dat ze dat voor me wilden toetsen.

Mooie producten en snel verzonden

Alles naar wens

Hele goede service!

Producten snel gekregen.

Perfect Service

From Ordering to delivery everything went perfectly well. Love the recycled hard foam blocks

Mooie webwinkel met mooie spullen, goede afwikkeling en levering.

Quality, fit, stylish and durability!

Excellent quality products I have been a customer for over a year: I buy props and clothing for my yoga practice. Mostly natural fiber clothing with excellent fit and durability! Fully satisfied

• Ci consiglieresti? Si

Hele fijne oogkussens

Snelle levering. Ik maak graag gebruik van de oogkussens van Yogisha. Het is heel fijn dat de hoezen gewassen kunnen worden

Super snelle levering

Snelle levering en de yoga broek heerlijk zachte materialen ben er erg blij mee

Eenvoudig bestellen, snelle levering en mooie kwaliteit product!

Eenvoudig bestellen, snelle levering en mooie kwaliteit product!

Prima webshop

Heel duidelijke webshop en zeer goede producten, vlotte bestelling en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd mooi product

Ik ben blij met mijn aankoop

Ik heb een zeer goede ervaring met Yogisha.

Mijn bestelling bij Yogisha verliep goed, een snelle levering en heel tevreden over de hoofdkussentjes.

Schnell und unkompliziert

Ich bin begeistert, die Lieferung meiner Bestellung verlief schnell und unkompliziert! Danke!

Mooi product !

Snelle en goede service.

Mooie producten en snelle levering.

Over Yogisha

Alles voor een spicy yoga lifestyle vind je in yoga shop Yogisha. Ons ruime assortiment bestaat onder andere uit yogamatten, yogakleding voor mannen en vrouwen, yoga props en meditatiekussens. Bestel eenvoudig online of kom langs in een Yogisha yogawinkel in Amsterdam of Den Haag. Hier ben je van harte welkom om yogamatten te komen voelen en yogakleding te passen om zo de juiste aankoop te doen. We zien de yoga community in Nederland gestaag groeien. Yoga is toegankelijker en heeft het geitenwollensokken-imago ver achter zich gelaten. Onze yogaproducten zijn onmisbaar bij deze nieuwe beleving van yoga. Tot ziens bij Yogisha!