Zeer zeer langzaam en slechte communicatie

Ik heb online een bestelling geplaatst bij deze winkel. Eerst ging het al mis bij de betaling. Ik had aangegeven dat ik wilde betalen bij aflevering. Totdat ik opeens een betaalverzoek kreeg. De dame aan de telefoon vertelde dat ik niet had gekozen voor betaling bij aflevering. Nou ik ben er zeker van dat dit wel zo is, want dat voelt voor mij altijd wat veiliger. De fiets zou niet eerder komen dan dat de betaling binnen zou zijn. Nou oke, toch maar betaald. Vervolgens het bezorgen. Op de website stond bij de fiets dat hij binnen 1-3 werkdagen bezorgd zou worden. Inmiddels ben ik 10 werkdagen verder en nog steeds geen fiets. Ik begin me toch steeds meer af te vragen of dat ik opgelicht ben. Communicatie met de klantenservice is slecht. Haast niet bereikbaar en je wordt niet netjes te woord gestaan. Ik zal dan ook zeker niet adviseren om hier een dure uitgave te doen!!!!!!!

Goedemiddag mevrouw Vink, Helaas kan ik u niet bereiken, ik heb u meerdere malen geprobeerd te bellen en uw voicemail ingesproken. De dag dat u de review schreef heeft u ook uw fiets geleverd gekregen, daar hebben wij verder niets meer van vernomen. Wat betreft de levertijd die wij op onze site aangeven; dit is de levertijd als er direct wordt betaald of dat er in de order wordt aangegeven dat er bijvoorbeeld onder rembours wordt betaald. In uw geval was de levertijd 10 dagen omdat wij wachtten op de betaling (dit was zo aangevinkt in de bestelling) omdat wij pas leveren na betaling, heeft dit iets langer geduurd dan de aangegeven levertijd. Jammer dat ik u persoonlijk niet heb kunnen spreken en dat u niet reageert op de ingesproken berichten. Met vriendelijke groet, Petra Fietsenstunt.nl

Top klantenservice

Ik heb mijn fiets bij Fietsenstunt besteld omdat de levertijd bij een andere fietsenwinkel ineens maanden langer bleek te zijn dan afgesproken. Fietsenstunt heeft mijn fiets op tijd en netjes afgeleverd. Helaas bleek er daarna een probleem te zijn met de fiets, maar ook dat is snel en met veel persoonlijke aandacht opgelost. Omdat wij eenzelfde fiets met hetzelfde probleem van de andere fietsenwinkel hebben en zij het probleem maar niet opgelost kregen, is Fietsenstunt zelfs bijgesprongen om ons aan een vervangend onderdeel te helpen voor een fiets die niet bij hen gekocht is. Al met al dus geen totaal vlekkeloze ervaring, maar je kunt met een gerust hart je bestelling plaatsen bij Fietsenstunt want als er iets is, dan lossen ze dat snel en vriendelijk op. Complimenten!

Prima prijs/kwaliteit

Fiets op 7 juli geleverd, terwijl de planning was 4 augustus. Dus bijna maand eerder! Onberispelijk afgeleverd en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ben er erg blij mee

slecht

Goedemiddag, Ik heb vorig jaar een fiets bij jullie gekocht en heb daar helaas veel problemen mee gehad Ik ben inmiddels 4 keer naar jullie toe gegaan om hem te laten maken maar het probleem was nooit opgelost. Bij de 4,5,6, versnelling trapt de fiets door en hij maakt ook een raar tikkend geluid. De fiets heeft mij veel geld gekost en dan verwacht ik daar ook kwaliteit daar voor terug, ik vind het zwaar teleurstellend dat ik al 4 keer in een jaar ben moeten terug komen om hem te laten maken en dat nog steeds niet is gelukt. Ik zou graag vernemen hoe jullie dit willen oplossen. Als de fiets niet te repareren valt zou ik graag een nieuwe willen of mijn geld terugkrijgen.

Super probleemoplossing

Destijds tot volle tevredenheid mijn fiets bezorgd gekregen via fietsenstunt.nl. Gisteren een defect aan mijn accu, opgestuurd (kosteloos) en vandaag een telefoontje dat de herstelde accu al weer onderweg retour is naar me. Echt top geregeld!!

Geweldige verkoper en hele mooie winkel

Zaterdag een nieuwe fiets gekocht bij verkoper Jos, hele fijne vent die er echt ook de tijd voor neemt en goed adviseert. We zijn er heel blij mee en kunnen ook niet begrijpen dat er mensen zijn met een slechte ervaring. Wij zijn bij meerdere winkels geweest en nergens zo goed geholpen als hier in hoorn. Compliment!

Dramatisch slecht!

In februari een fiets besteld (inmiddels is het bijna juli) en nog steeds geen fiets binnen! Deze was op voorraad om moment dat ik het bestelde. Ik moest er zelf achteraan gaan en wordt steeds beantwoord met “we zijn er intern mee bezig”. Vervolgens blijft het muisstil. Bestelling heb ik geannuleerd en ergens anders maar gekocht. Kortom… niet doen!

Beste Vanessa, Helaas komen wij niet met je in contact via de mail of telefoon. De fiets is dezelfde week nog op voorraad gekomen en kon spoedig geleverd worden. Jammer om te horen dat het zo is verlopen, echter zijn wij afhankelijk van de fabrikant voordat de fiets geleverd kan worden. Hierdoor is het niet altijd gelukt om direct een antwoord te geven. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Fietsenstunt.nl

Nu al 2 fietsen gekocht hier. Nu ook weer goed advies gehad voor fiets van mijn zoon. Keurig afgeleverd. Top

Anderhalf jaar na aanschaf electrische fiets 6000 km verder storing opgelopen. Keurig opgelost door auke (wieringerwerf) Dus gewoon goede service.

Fijne club

Mooie overzichtelijke website en fietsen afgehaald in de grote winkel. Goed uitleg gehad van de vriendelijke heer Jos. Voor ons was het een positieve ervaring met fietsenstunt! Hopelijk gaan we van onze fietsen genieten

Mensen met kennis van zaken

Vriendelijke en kundig personeel die een eerlijk en goed advies geven zonder opdringerig te zijn . Prachtige winkel met een groot assortiment.

Hele bijzondere mensen zoveel begrip

Hele bijzondere mensen zoveel begrip en warmte het is bijna niet te geloven. Dat er nog zoveel aardige mensen zijn. voor ons mogen ze wel 20 sterren krijgen. Veel liefs van Dick en Mia

Slecht

Slechte ervaring, op de website staat binnen 3 tot 7 dagen leverbaar. Op voorraad. Na een week een reactie dat de levertijd 2 weken later zou zijn. Na 2 weken geen nieuws, zelf weer gemaild. Zou weer 4 weken bij op komen. En daarna weer 7 weken Kortom 3 maanden later! Alternatief aangeboden maar deze was goedkoper dan degene die we uit hadden gezocht. En we moesten meer betalen. Uiteindelijk zou deze fiets pas na 2 weken misschien geleverd kunnen worden. We hebben maar geannuleerd, het geld zou binnen 3 tot 7 dagen geretourneerd worden maar je begrijpt wel. ..dat kwam later. Verder een cursus klantvriendelijkheid zou ook geen kwaad kunnen. Uiteindelijk zijn we naar de fietswinkel in ons eigen dorp gegaan waar de fiets binnen een dag geleverd werd. Uiteraard iets duurder maar wel direct geleverd en nog gratis service beurten erbij.

Beste, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Momenteel heeft de complete fietsenbranche nog altijd te maken met levertijden die langer zijn dan gebruikelijk. Helaas zijn wij er niet uitgekomen met het aangeboden alternatief. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Fietsenstunt

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk

Een bakfiets vogue gekocht, helaas bleek bij levering dat de versnellingen niet goed waren afgesteld. Dit gaf rammelende geluiden en fietste niet prettig. Verder was er wat aan het bakje kapot. Eerst mochten we dit bij lokaal laten repareren, echter dit loste niet alle problemen op. De fiets is vervolgens opgehaald en uitstekend gerepareerd door Fietsstunt. Nu doet hij het helemaal goed en kunnen wij hem met plezier gaan gebruiken.

Gewoon goed!

Blij met mijn nieuwe Batavus Quip e-go. Na telefonische contact besloten de fiets te kopen inclusief voor- en achterzitje op advies van de verkoper. De fiets was ook nog snel leverbaar en gratis thuisbezorgd. Bezorger nam ruim de tijd voor z'n uitleg. Zeer tevreden over Fietsenstunt

Grandioos, wat een pracht winkel en personeel. Moet je horen, voor een nieuwe fiets ga je naar het Hof van Hoorn. Zeer professioneel door het personeel geholpen ( Erwin ) goede uitleg, hele gunstige prijzen. Mensen nemen de tijd voor je, zeker eens de moeite waard om bij de fietsenstunt te shoppen. Mijn fiets thuis laten bezorgen, tot in de puntjes geregeld. Zeer aan te bevelen, uitstekende service. Bij de meeste andere fietsenwinkels proberen ze je zo snel mogelijk iets te verkopen, hier niet, alles gaat heel gemoedelijk. Het is gewoon een TOP winkel.

Geen reacties op vragen en lange levertijd!

Ze doen niet wat ze zeggen. Geen antwoord op mijn vraag en de levertijd is niet 1-3 dagen, maar 1-3 weken!

Communicatie kan beter

Helaas werd ik niet teruggebeld toen ik na wijziging van de leverdatum 2x belde met een vraag hierover. Inmiddels is de fiets toch wat sneller geleverd en is een en ander besproken met service dienst. Uiteraard erg blij met de fiets maar aangegeven dat communicatie verbeterd moet worden.

Wij zijn goed geholpen door meneer Ton senior. Hij gaf goed advies en dacht mee met de keuze die wij wilden maken. Al met al, wij zijn super tevreden met deze goede service en klantvriendelijkheid.

Prettig

Inmiddels 3 fietsen gekocht hier. Altijd goede sfeer en vriendelijk personeel met verstand van fietsen

Buitengewoon goed!

Prettig geholpen en wat een keus in de vestiging Hoorn. Ervaren verkopen heeft ons goed advies gegeven en konden alles goed uitproberen. Het enige punt was dat het enorm druk was en wij wat langer moesten wachten. Voor ons geen probleem en hebben ons vermaakt in de koffie hoek. Wij hebben gekozen voor de koga middenmotor, met grote accu.

Matige service en levering

Fiets geleverd met meerdere kleine defecten. fietsbel gesneuveld tijdens transport en meerdere losse schroeven aan de fiets. fietscomputer hing er los bij, er liep iets aan bij het voorwiel, etc. Reactie klanten service zwaar onder de maat "beetje WD40 erop en zal wel goed zijn" weer een les in goedkoop is duurkoop helaas. Nu weet je weer waarom de fietsenmaker duurder is, je krijgt meer service en ondersteuning en een goed afgemonteerd product.

Goedemiddag Nico, Vervelend om te horen dat je een probleem hebt met de fiets. Uiteraard lossen wij dit graag met je op. Helaas hebben wij geen reactie meer van je ontvangen, zou je contact met ons willen opnemen? De fiets hoort natuurlijk 100% in orde te zijn. Ook bij Fietsenstunt kun je hier vanuit gaan! Met vriendelijke groet, Team Fietsenstunt

Topservice

Hoewel de naam anders doet vermoeden, echt een topservice en ervaring gehad. De fiets was onverwacht niet op voorraad, daardoor een ander - beter - alternatief aangeboden gekregen. Maar daar zat een defect aan. Ook dat gelijk verholpen door een goede klantenservice. Shoutout naar Julia!

Na gemaild te hebben over de voorraad van een fiets kreeg ik snel teruggemaild dat er nog 1 fiets was. Deze heb ik snel besteld en zou na 2 dagen geleverd worden, dit werd bevestigd door een mail. Helaas kreeg ik de avond voor de levering te horen dat de fiets een verkeerde framemaat had en dat er over 4 wk een nieuwe voorraad zou komen. Ik heb de volgende dag meteen gebeld en er werd mij verteld dat ik mijn geld terug kon krijgen en ik de fiets mocht reserveren voor over 4 wk en dan weer mocht betalen. Echter liet de persoon aan de lijn het hier niet bij zitten; er zou nog een voorraad moeten zijn. Hij ging hier achteraan. ‘S middags werd ik teruggebeld dat er toch 2 fietsen met deze framemaat in een ander magazijn stonden. Deze hebben ze fietsklaar gemaakt en 5 dagen later bezorgd.

Uitstekende service en aankoop!

Ik had een nieuwe Sparta M8B besteld via de website en hij was super snel geleverd en netjes afgemonteerd. Heel erg blij met Fietsenstunt.nl