10

Fijne zaak!

Uitstekende service van vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben lovend over de service en de informatie die ik mocht ontvangen

Dit is de eerste keer dat ik een e-bike heb aangeschaft. Bij de aankoop heb ik zeer nuttige informatie ontvangen over hoe ik moet een kan handelen met het fietsen overdag en 's nachts. Deze info was voor mij nieuw, omdat ik een gewone fiets gewend ben.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service!

Vriendelijk, behulpzaam winkel personeel in Wieringerwerf

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, vriendelijk personeel, scherpe prijzen tov andere winkels

Fijn in contact, kwam afspraken goed na! Wij zijn dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne winkel en goed advies

Fijne winkel, goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede prijs en snelle levering

In eerste instantie was er een verkeerde kleur fiets geleverd maar om ons snel te helpen hebben ze ter plekke snel een fiets geprepareerd in de juiste kleuren. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uiteindelijk een erg tevreden met mijn aankoop

Fiets besteld die niet geleverd kon worden uit voorraad maar waar ze konden ook niet zeggen hoe lang het ging duren en dat is wel vervelend met een dure aankoop ook omdat ik zelf moest informeren naar de stand van zaken. ik kreeg wel steeds snel een reactie. Uiteindelijk voor een andere fiets gekozen die vervolgens binnen 2 dagen geleverd is. De fiets was helemaal in orde en rijdt prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super QWIC RD11 gekocht plus zeer goede service.

Door productie problemen bij QWIC moest ik een tijd wachten op mijn QWIC RD11. Omdat ik mijn fiets al had verkocht heb ik tijdelijk een leenfiets gekregen. Top service. Het was wel de moeite waard om op de QWIC RD11 te wachten. Hij rijdt super, snel, stabiel etc. Echt een top klasse e-bike.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon top!

Er werd goed de tijd genomen, en de extra artikelen werden netjes gemonteerd op de fiets. Door mijn eigen fout verkeerde ik in de veronderstelling dat de fiets een slot had. Dit was niet het geval, maar werd net opgelost met een nette korting.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Goed advies, fijne Qwic fiets, snelle levering, prettig geholpen, kon gelijk komen om de zadelpen te ruilen voor een verend exemplaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top Service

Very competend personell, Very friendly and service oriented. Good experience!

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel mogelijkgeden!

Mooie winkel en veel keuze. Vriendelijk personeel en denken met je mee. Ik wist niet goed wat ik wilde, maar door de hulp heb ik een juiste keuze kunnen maken en ben ik super blij met mijn nieuwe fiets!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede afhandeling van de order.

Netjes op de hoogte gehouden van de order, daarnaast zijn alle accessoires gemonteerd. Bedankt voor het prettige contact.

  • Aanbevelen? Ja
2

Wachten, wachten, wachten en nog eens wachten en uiteindelijk nog niets ontvangen

Ik heb op 20 juli een Yepp Junior Budget Achterzitje Zilver besteld. Was volgens de website op voorraad, dus ik verwachtte geen al te lange levertijd. Op 26 juli navraag gedaan en prompt kreeg ik een standaardmail met een statuswijziging van mijn bestelling. Dus ik denk "hiephoi!" m'n bestelling komt eraan :) Echter...bleek het product niet op voorraad te zijn(volgens de site nog wel). De verwachting was 2 augustus... Inmiddels is het alweer 6 augustus en ik heb nog immer geen fietszitje. Ook heb ik na 2 augustus niets vernomen. Overigens stond dus al die tijd het fietszitje "Op voorraad" op de website...

  • Aanbevelen? Nee
10

Klasse!!!! zeer tevreden over “FIETSENSTUNT/ LAKKIE “ Hoorn-Onderdijk

In 2014 twee nieuwe Flyer, e-bike,s gekocht bij Lakkie Onderdijk, helaas toen bij aflevering bleken niet de juiste remmen te zijn gemonteerd. I.p.v. hydraulische velgremmen die wij wilden hebben, i.v.m. beter remmen in het rijden in de heuvels in de Eifel of Ardennen, bleken er Rollerbraces op te zitten. Na wat overleg en een tegemoetkoming van Lakkie, toch mee akkoord gegaan. Na twee jaar toch al eens aangegeven, niet echt tevreden, dit jaar ook weer gefietst, nu in de Drome Frankrij, toch merkten ik weer bij het remmen naar beneden, onvoldoende remkracht. Teruggegaan naar Fietsenstunt / Lakkie en dit voorgelegd, Ton Langedijk jr. kwam met het voorstel om nieuwe hydraulische velg remmen er op te monteren, wel na overleg met Flyer Fabriek. Dit is gelukt en wij moesten alleen maar het verschil van prijs van aankoop in 2014 bij te betalen en de fiets kreeg ook nog een beurtje. Ik ben dan ook heel blij en in ieder geval zeer tevreden over Fietsenstunt/Lakkie, over de service bij een fiets van al weer 5 jaar oud, TOP

  • Aanbevelen? Ja
2

weken mailen, storingen nog steeds niet opgelost!

Fiets besteld, had 1-2 dagen levertijd. Na 3 dagen toch maar eens bellen. Oh sorry, fiets is toch niet op voorraad. We kunnen u met korting eem duurdere versie bieden. Gedaan. Bij aflevering:"uw zadel zit wel los". Geen probleem, schroef ik zelf wel vast. Helaas, zadelpen is te klein, dus dat past niet. "ja klopt, in onze showroom staat dezelfde fiets met hetzelfde probleem, we sturen u een andere zaldelpen". Helaas, die past ook niet. " we sturen u de juiste vulbus ". Helaas, ook die past niet. " we halen de fiets op en brengen hem gerepareerd terug. Schikt komende dinsdag?" dat was vrijdag, het is nu maandagavond en ondanks 2 mails van mijn kant nog steeds geen bevestiging dat mijn fiets morgen wordt opgehaald. Ik heb er een hard hoofd in! gelukkig achteraf betalen gekozen, dus als jullie je geld willen zorg dan dat mijn fiets gerepareerd wordt! oh en beste lezers, misschien kun je beter ergens anders je fiets kopen. Na deze recensie, en de door hun weggehaald bericht op Facebook, is de fiets idd opgehaald. Met een mail dat ze totaal niks begrepen van mijn recensie en of ik deze wilde aanpassen. Dat is daarna nog 2x gevraagd. Mijn fiets is gedeeltelijk gerepareerd. De zadelpen is vervangen, maar de door mij aangegeven overige storingen zijn ondanks de toezeggingen niet opgelost. Zeer slordig en jammer! En vervolgens wordt de fiets zonder de oplader retour gestuurd. ook daar heb ik weer 2x achteraan moeten mailen. Dit bedrijf komt zeer onprofessioneel en amateuristisch over. Ik raad ze zeer zeker niet aan! De resterende storingen aan mijn fiets laat ik door een echte fietsenmaker oplossen. Fietsenstunt.nl vertrouw ik voor geen meter meer! Daarvoor hebben zij een te slechte service aan mij geleverd. Het enige wat ze kunnen is zeuren of je een kritische recensie wil aanpassen en een op hun Facebook geplaatst bericht verwijderen. Niet echt transparant en eerlijk noem ik dat!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Arno, Inmiddels hebben wij al contact gehad en natuurlijk is het vervelend dat wij een voorraadverschil hadden met de door u bestelde fiets. Wij hebben daarna direct gehandeld door dezelfde fiets in de premium uitvoering voor dezelfde prijs aan te bieden, deze heeft een meerprijs van 400 euro. Ik betreur dat de levering niet goed is gegaan met de zadelpen. Wij hebben dit nagekeken bij hetzelfde model in onze Experience store, maar helaas heeft u de verkeerde zadelpen ontvangen. Na telefonisch contact hebben wij de fiets opgehaald, gerepareerd en weer terug bezorgd en de juiste zadelpen gemonteerd. Wij waren van mening dat de fiets in orde was en zoals afgesproken zou u de review dan aanpassen. Indien een reparatie niet goed wordt uitgevoerd, horen wij dit graag en doen er alles aan dit in het vervolg goed af te handelen. In ieder geval bedankt voor uw bericht en wij wensen u dan ook nog fijne kilometers om de Qwic premium. Groeten Team Fietsenstunt.

10

Uitstekende service en vooral kennis in de winkel Hoorn!

Goed geholpen en blij met mijn nieuwe cortina elektrische fiets. Kinderzitje werd gemonteerd en gratis grotere accu ontvangen. Tevreden met aankoop en uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon top

Leuke medewerkers en totaal niet opdringerig ofzo. Ik kon rustig diverse fietsen proberen en op mijn gemak een keuze maken. Het is tenslotte best een uitgave. Maar goed geslaagd dus!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne winkel fijne mensen

Ik ben goed geholpen bij mijn zoektocht naar een geschikte ebike. Medewerker Ton nam alle tijd voor me en heeft echte liefde voor het vak. Leuk om de verhalen te horen!

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer tevreden!

Mijn zoon is erg blij met zijn nieuwe stoere fiets. Fiets was snel geleverd. Fietsenstunt is daarnaast erg goed bereikbaar bij vragen. En lost alles direct op. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Heel klant vriendelijke service en keurig.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima fiets,

Mijn zoon is helemaal blij met de nieuwe fiets, Koop traject ging niet helemaal zo als het zou moeten gaan, maar is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost (daarom maar 7 sterren). mvg. Hendrik

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en duidelijke service

Een e-Bike en gewone herenfiets gekocht bij jullie. Oplader van accu deed het niet, kreeg gelijk een nieuwe mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vlotte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prima winkel. Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Over Fietsenstunt.nl

Filter op taal