Vertrouwen weer hersteld/blije klant

Oke, ik ben degene van het fietsmandje, die zo teleurgesteld was omdat de mail maar niet werd beantwoord. Ondertussen ben ik benaderd door hen, met welgemeende excuses dat er ergens iets heel verkeerd was gegaan. Ik kreeg de nodige aandacht, er werd naar een oplossing gezocht, en tot slot werd mij een andere mand gestuurd, als service van de zaak. Dat is heel klantvriendelijk! Bedankt Ton, mijn vertrouwen is hersteld en dat mag ook gezegd worden! Een tevreden klant

Fietsen voor het hele gezin!

Wij hebben inmiddels ons hele gezin voorzien van fietsen die bij de Fietsenstunt vandaan komen. De fietsen zijn goed, betrouwbaar en hebben vrijwel geen mankementen. Als die er wel zijn kun je direct bij de winkel binnenstappen om geholpen te worden, vind ik persoonlijk een fijn idee. Het personeel is kundig, eerlijk en blijft vriendelijk (zelfs als het enorm druk is) Wat ik ook fijn vind is dat je na 3 maanden terug mag komen voor een service beurt. Kortom top!

Treurig

Weinig duidelijke communicatie Bezorging :werd alleen mail gestuurd uw pakketje is onderweg.. geen idee waarvan…Toevallig was ik thuis. Voor de koop vroeg ik of de e-Bike antiek banden had. Ja dat heeft hij… Nu met lekke band naar fietsenmaker. Mw u heeft een hele dunne band niet geschikt voor e- bike. Fietsenstunt gemaild-antwoord was een bijgevoegde specificatie vd band: een soort antilekband met vezels… daaronder staat: functionaliteit—- niet geschikt voor e-Bike Maar trots vertellen dat ik antilekbanden heb. Ik voel mij bedonderd Ben benieuwd hoe de service beurten gaan…

Verschrikkelijk.

Een fiets besteld die op voorraad stond. Zou binnen 1 a 2 weken geleverd worden. Na een ruime week kreeg ik bericht dat de fiets pas na nog een week bij hun binnen zou komen. Vervelend, maar nog even wachten. Een week na hun gegeven datum maar eens gebeld. De fiets was nog niet bij hun binnen, maar zou uiterlijk deze week komen. De week erop weer gebeld. Hetzelfde verhaal. Intussen een ruime 4 weken verder en nog geen fiets. Toch maar nog eens bellen. U wordt vanmiddag even teruggebeld mevrouw, mijn collega is er mee bezig. Dan komt er een mail. De fiets is nog steeds niet binnen, maar wordt na verwachting volgende week geleverd, je kunt eventueel contact opnemen voor alternatieven. Dus dat doe ik, waarbij ik te horen krijg dat er eigenlijk geen alternatief is of een fiets die minimaal 200 euro duurder is. Geen fiets, ook geen goed alternatief of andere oplossing. De bestelling heb ik geannuleerd, via mail waar eerder ook al niet op gereageerd werd. Ik zal hier nooit meer een bestelling plaatsen. Ook zal ik mijn omgeving inlichten hier nooit een bestelling te plaatsen.

Teleurgesteld

Ik ben niet iemand die snel ontevreden is, laat ik dat voorop stellen. Ik had graag een positievere review achter gelaten, maar helaas waren er teveel kleine problemen die tezamen voor een heel groot irritatiepunt zorgde en dus helaas, een onvoldoende qua cijfer. - 8 juni de Vogue Tri-Velo besteld, zou direct leverbaar moeten zijn. - 9 juni mail gehad dat hij ingepland stond op de 16e in de werkplaats, 17e zou hij geleverd worden. - 16 juni, geen bericht van de bezorger, fietsenstunt gemaild. - 17 juni gebeld, kreeg te horen dat de accu nog moest komen, dat zou de week daarop zijn. Kon geen levertijd aangeven, - 18 juni klachtenmail verstuurd, tot op heden geen antwoord, dat geldt ook voor de eerder verstuurde mail. - 22 juni gebeld en de fiets was klaar, zou de 24e met de vervoerder meegaan. - 24 juni hele dag gewacht, in de avond een smsje dat de fiets de 27 e zou worden afgeleverd. - 27 juni fiets geleverd, maar er ontbreekt een onderdeeltje, namelijk de rechterspatbordrand van een van de achterwielen, wat ontzettend slordig is, het gaat hier om een fiets van bijna 2000 euro, men kan op zijn minst toch even checken of alles er op zit en hij compleet is? Omdat ze niet reageren op mails, ben ik dus genoodzaakt om te kijken of ik dat onderdeeltje bij de fietsenmaker kan kopen. Oftewel, direct leverbaar klopt dus niet, er wordt niet gereageerd op emails, je moet zelf overal achteraan bellen want je hoort gewoon niks, er word slordig met je bestelling omgegaan. En als je ze dan wil bellen, dan sta je dus meer dan een half uur in de wacht met het verzoek om ze dan te mailen, wat dus totaal geen nut heeft, omdat ze dus gewoonweg hun mails niet beantwoorden. Al met al zou ik dus niet nog een keer kiezen voor Fietsenstunt en dat vind ik jammer.

De levering kan wel iets sneller maar...

De levering kan wel iets sneller maar voor de rest is de fiets met grote zorgen geleverd. Complement voor de montage

Super goed geholpen!

Ik was op zoek naar een bakfiets, maar wist niet goed welke. Ik ben hierin goed geadviseerd waardoor ik een goede keuze kon maken. Tot op de dag van vandaag ben ik hier nog onwijs blij mee! Er werd de tijd voor mij genomen en mocht alle bakfietsen testen. Verder is alles gegaan zoals afgesproken, dus ben hier erg tevreden over.

Bird bike bij fietsenstunt…

Heb een mooie Bird gekocht en de fiets was supersnel geleverd. Aardige en behulpzame mensen en zeer mooie winkel! Als je een fiets nodig hebt zou ik daar eens een kijkje gaan nemen!

Een aanrader

Prettige en kundige informatie over de fiets. De aflevering was prima gedaan. Een aanrader.

Slecht

E bike besteld en nu maar wachten Ondertussen al 4 weken aan het wachten Niks gehoord geen contact mogelijk Ik ben een zeer ontevreden klant en ik vind het schandalig Judy Arbouw

Ronduit vervelend.

Fiets besteld, na telefonisch overleg m.b.t. leceringsdatum. Het werd mij gegarandeerd dat de fiets op tijd geleverd zou worden en dat ik gerust de bestelling kon plaatsen. Uiteindelijk na meerdere keren uitstel en te weinig statusmailtjesvan Fietsenstunt en irriterend vaak te moeten bellen met hun voor een update en telkens een andere medewerker met een ander verhaal en dat het aan Batavus lag, heb ik de order geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Eén positief puntje: Na een - wat mij betreft - overbodig "Weet-u-het-zeker"-mail is mijn geld vrij snel terug gestort. Ik ga er zeker niet bestellen.

Service waar je blij van word

Na een klein mankement aan mijn vogue elite op koningsdag telefonisch contact gehad. Perfecte oplossing bedacht en weekje later gemaakt doordat de locale fietsenmaker geen tijd had. Snel mijn fiets weer terug en de eerste 500km zijn gemaakt. Met service waar je blij van word. Binnenkort mijn eerste servicebeurt inplannen en ook al is het een budgetfiets wat past in mijn budget ben ik er heel blij mee en de service van fietsenstunt is top.

Prima geholpen

Fijne sfeer goed personeel.

Nette uitleg en voorlichting in de winkel!

Nette uitleg en voorlichting in de winkel, veel fietsen mogen proberen en uiteindelijk de keuze gevallen op een mooie Cortina e Silento. Wat een super fiets Tijdens de bestelperiode netjes op de hoogte gehouden middels de mail. Inmiddels de fiets een week in bezit en iedere keer als ik opstap weer blij.

Levertijd klopt niet. Communicatie kan beter.

Mooie nieuwe e-bike hier besteld. Stond bij: op voorraad levertijd 3 - 7 werkdagen. Dus ik dacht: dat is netjes, dus de fiets besteld. Duurde uiteindelijk een maand voordat de fiets geleverd werd. Er werd niets gecommuniceerd over de langere levertijd. Zelf een paar keer gebeld. Toen de eerste 7 dagen voorbij waren eens gebeld en gevraagd hoe het ervoor stond. Er werd aangegeven: waarschijnlijk begin volgende week. Weer niks. Na ongeveer een week volgende mailtje dat mijn fiets stond ingepland om rijklaar te maken in de werkplaats. Later volgde nog een mail dat op datum x mijn fiets geleverd ging worden. Tussen overdracht van fietsenstunt naar de vervoerder en de uiteindelijke levering zat ongeveer een week. Er werd een mooie fiets afgeleverd. Echter mankeerde er het e.e.a. aan. De koplamp bleef continue branden, de lichtschakelaar op het display deed niks en het achterlicht was, zoals later bleek, D.O.A. Verder waren de spatborden niet goed afgesteld; de banden liepen aan in de spatborden. Contact opgenomen met fietsenstunt. Werden 2 opties gegeven: fiets ophalen en naar hun werkplaats, of zelf naar een lokale dealer, de fiets daar laten repareren en dan zou fietsenstunt de rekening betalen. Zo gezegd zo gedaan: nieuw achterlicht gemonteerd, spatborden goed afgesteld, software aanpassing gedaan zodat de lichtschakelaar het wel doet. Kleine rekening van 35,-, die overigens netjes door fietsenstunt is betaald. Dus al met al een heel verhaal, ben erg blij met de fiets. Fiets er vaak op. Maar omdat we het toch over een aankoop van 4000,- vond ik de hele ervaring qua aankoop niet heel fijn. Groot pluspunt is wel dat de fiets 400,- minder kostte van bij de dealer verderop.

Aanrader!

Vorige week een Cortina U4 fiets voor mijn dochter besteld. Bestelling en betaling ging heel eenvoudig en direct de bevestiging per mail. Na een paar dagen bericht met de leveringsdatum. Een dag voor de levering ontving ik een bericht met daarin het bezorgvenster van 2 uur. Vandaag werd de fiets geleverd. Keurig verpakt vervoerd. De verpakking nam de chauffeur direct weer mee. Fiets was direct gebruiksklaar, dus helemaal afgemonteerd. Overigens ook nog complimenten voor de chauffeur: correct, vriendelijke en aandacht voor de klant. Mijn dochter super blij met haar nieuwe fiets. Al met al een zeer positieve ervaring met Fietsenstunt.nl.

Levertijd klopt niet

Elektrische fiets besteld. Stond bij 3-7 dagen levertijd. Uiteindelijk ruim 3 weken geduurd. Contact met klantenservice was goed, konden alleen nooit duidelijk zeggen hoe lang het duurde. Daarnaast duurde het nadat de fiets naar transportbedrijf was nog bijna een week voordat deze geleverd werd. Verder was fiets netjes afgeleverd.

Communicatie en levertijd was niet Oké

Mooie dure fiets besteld vanwege scherpe prijs en snelle levertijd volgens website. Dit werd uiteindelijk meer dan 3 weken. Kan gebeuren maar communiceer dan! Na veel bellen en mailen verschillende verhalen over de oorzaak. Als klant niet fijn om voor je gevoel aan het lijntje gehouden te worden en overal zelf naar te moeten vragen. Uiteindelijk prachtige fiets geleverd en als tegemoetkoming een mooi slot mogen uitzoeken. Misschien gewoon pech gehad want meeste reviews zijn gewoon goed.

Gewoon goed!

Prima service. Fiets bij aflevering op maat gesteld, fietsmand was al gemonteerd. Levertijd (in mijn geval circa 4 weken) klopte!

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeer trage en in eerste instantie ook slechte service, maar uiteindelijk goed opgelost (mijn lamp deed het niet toen ik de fiets kreeg). Nu heel blij met de fiets!

Mooie winkel met ruime keuze voor iedereen

Mooie winkel met ruime keuze voor iedereen. Vriendelijke verkopers met verstand van zaken die je een eerlijk advies geven.

Een aanrader

Prettig en kundige informatie over de fiets. De aflevering was prima gedaan. Een aanrader.

Fijne sfeer prachtige winkel

Fijne sfeer, prachtige winkel. Was wel erg druk maar na een lekkere koffie heel fijn geholpen!

Slechte services

Ik zag online dat de fiets die ik wilde hebben een e-bike op voorraad was. ik heb voor de zekerheid eerste nog telefonische had en geïnformeerd of die ook daad werkelijk op voorraad was en dat was die. En er werd beloofd dat ik er eind van de week op kon rijden. Dus bestelling gedaan en dan maar wachten. Eind van de week niets gehoord dan maar even bellen, wordt ik er na 12 minuten uitgegooid. Nog maar een keer bellen na 9 minuten iemand aan de lijn. kreeg ik het horen dat de accu niet op voorraad was, Dus ik gevraag waarom ze mijn voor gelogen hebben. Dat vond de meneer ook erg raar, waarop ik zij cancel de bestelling maar en stort het geld maar terug dan kan ik verder. na 4 dagen nog geen geld terug. kijk je op de website terug betalingen 5 tot 7 werkdagen dit is gewoon diefstal. als ik een bestelling plaats moet ik ook direct betalen dus omgekeerd het zelfde. ik beraad me nog om hier aangifte van te doen. de kreet (Méér dan alleen de prijs) klopt loze belofte en oplichting.