Top & persoonlijke service, snelle levering

Op een woensdag een batavus jongensfiets besteld. We hoopten dat de de fiets zaterdagochtend klaar zou zijn, zodat wij'm konden ophalen in Hoorn. Echter donderdagmiddag al een telefoontje dat de fiets al klaar was, echt mega snel! Vriendelijke en kundige mensen, prima service. Aanrader!

Geweldige service

Echt een top winkel; erg mooie en goede fietsen. Service echt geweldig, zeker bij de afhandeling van de verzekering! Echt een aanrader.

Bij onze bestelling was niet alles…

Bij onze bestelling was niet alles helemaal goed gegaan, maar dat hebben ze keurig opgelost. Goed bezig!

Fiets geleverd volgens planning

Fiets niet op voorraad, wel conform planning uitgeleverd.

Goede service en staan voor je klaar.

Goede service en staan voor je klaar.

Fijne service

Fijne service

Fietsenstunt ruime keuze persoonlijk en service!

Fietsenstunt heeft een zeer ruime keuze uit vele merken. Het personeel is bekwaam en weten wat ze verkopen. De service is persoonlijk en goed.

Prima service en advies

Goede informatie verstrekt, ze nemen echt even de tijd voor je wensen. Bij het afhalen ook ruim aandacht besteed hoe alles werkt. Proefritje gemaakt, dan nog zadel en stuur afstellen naar wens. Prima service!

Wederom zeer tevreden

Al jaren klant bij de Fietsenstunt. Wij zijn ook nu weer vriendelijk geholpen door verkoper Jim met goed advies. We hopen dat we veel plezier hebben van onze Cube fietsen, maar daar hebben we alle vertrouwen in. Ze zien er in ieder geval prachtig uit!

Tevreden!

Super tevreden met mijn nieuwe fiets. Goed geholpen gewoon top

Grote club maar erg goed

Onder de indruk van de vakmensen in Hoorn. Goede werkplaats met ervaren mensen. Dik tevreden

Medewerkers erg vriendelijk!

Medewerkers erg vriendelijk! Behulpzaam, meedenkend en snelle service.

Waardeloos

Kwaliteit van levering is enorm slecht. Wat een nog grotere ergernis is, er word niet gecommuniceerd! Iedere keer moet je zelf weer bellen om naar de status te vragen. 23 maart een fiets besteld. 5 juni mail gehad, fiets wordt rijklaar gemaakt. Nu na 14 dagen weer geen update, geen idee waar ons (betaalde) fiets is en of en wanneer die geleverd wordt……..??? Ik zou een andere webshop adviseren.

Mensen met veel verstand van fietsen

Zeer goede ervaring hier. De verkoper kon al mijn vragen beantwoorden. Top winkel.

Goed advies gekregen

Ik ben via een kennis terecht gekomen in Hoorn. Hele ruime winkel, met veel keus en ze hadden de Koga wordltraveller elektrisch staan. Proefrit gemaakt en goed advies gekregen van Frans. Hele vriendelijke verkoper, met veel ervaring. Ik kreeg de fietstas met een leuke korting en heb de eerste ritjes al gemaakt.

In alle opzichten goed!

Hele goede ervaring met deze firma. Vanuit Apeldoorn naar Hoorn gereden en een hele goede uitleg gekregen over verschillende fietsen. Verkoper Peter heeft ons de Cube kathmandu geadviseerd. De levertijd was vertraagd, maar Peter heeft geregeld dat de fietsen toch voor onze vakantie werden geleverd! Niets meer dan lof en wij komen na de zomer terug voor de servicebeurt.

Geweldige aftersales/communicatie

Ik heb 2 maanden terug een fiets besteld online en was in het begin wat huiverig. Vervolgens ben ik elke keer netjes op de hoogte gehouden door de vriendelijke mensen van de klantenservice ( Jordy in het bijzonder). Er ontbrak een handleiding bij de fiets en deze werd keurig nagestuurd. Voor mij een zeer tevreden ervaring tegen zeer scherpe prijzen.

aanschaf nieuwe kinderfiets. Snelle communicatie

Ik bestel op dinsdag een nieuwe fiets voor mijn dochter. Ik ontvang per mail elke keer een update wanneer en hoelaat ik deze de volgende dag al ontvang. Na levering bleek lampje kapot te zijn gegaan tijdens transport. Ik heb een mailtje gestuurd waar ik meteen reactie op heb gehad en ze contact hebben gezocht met fabrikant. Telefonisch werd ik op de hoogte gehouden. ERG KLANTVRIENDELIJK!

Goede ervaring

Ik heb recentelijk een fiets gekocht bij Fietsenstunt.nl . Hoewel er aanvankelijk een miscommunicatie was over mijn bestelling, ben ik zeer tevreden over de manier waarop het probleem is opgelost. Het service team van was uiterst behulpzaam en begripvol. Ze luisterden naar mijn zorgen en werkten samen met mij om een bevredigende oplossing te vinden. Uiteindelijk kreeg ik de fiets die ik had besteld. De kwaliteit van de fiets is uitstekend en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan anderen op zoek naar kwaliteitsfietsen en een goede klantenservice.

Nette afhandeling cashback na vertraging

Fietsenstunt heeft mijn Sparta ebike in uitstekende staat thuisbezorgd. Jammer dat de levering vanuit de fabriek vertraagd was. Dit heeft bijna vier maanden geduurd. Hierdoor kon ik de cashback actie waarmee geadverteerd was niet meer verzilveren. Uiteindelijk heeft Fietsenstunt dat bedrag uit eigen zak alsnog vergoed. Petje af voor de nette afhandeling!

Tegenvaller

Zojuist gehoord dat de levertijd die op de site vermeld staat bij de door ons bestelde fiets, de levertijd betreft van leverancier naar werkplaats. Daar komt de tijd van startklaarmaken in de werkplaats en levering dus nog bij! Geen 1 tot 3 weken, maar zeker 4! Balen, want we hebben de fiets volgende week nodig. Als ik dit had geweten, had ik hem elders besteld

Wat een slechte communicatie

Afgelopen week een fiets besteld maar leverdatum was onbekend. De boodschap op ww.fietsenstunter was "Besteld bij leverancier, neem contact op voor de actuele levertijd". En dan gaat het fout, geen reacties op emails. Daarna bellen en dan weer hele vage verhalen. Uiteindelijk order maar geannuleerd. Gelukkig had ik ophalen winkel gekozen en niets vooruitbetaald. Ik raad iedereen aan om dit ook te kiezen. Als de fiets kan worden opgehaald dan kan je altijd nog kiezen voor verzenden!!!

Zeer goede ervaring met deze winkel

Zeer goede ervaring met deze winkel. Op een zaterdag langsgegaan om "te kijken naar een mogelijke nieuwe fiets" en teruggegaan met een fiets in bestelling. Tijdens het rondkijken ben ik zeer vriendelijk geholpen door een medewerker, die mij ook had voorgesteld een paar proefritjes te maken met verschillende fietsen zodat ik het verschil zelf kon voelen. Daarna hebben we nog een aantal belangrijke punten doorgenomen over de verschillen in de fietsen. Dit voelde meteen vertrouwd aan, en heb ik besloten om hier een fiets te bestellen. Ze hadden ook meteen aangegeven dat ik mijn oude fiets kon inruilen. Omdat deze op voorraad was, kon ik hem binnen een week ophalen. Tijdens het ophalen werd de volledige fiets afgesteld en kreeg ik hier nog instructies over. Na het kopen van de fiets krijg je de eerste onderhoudsbeurt voor de halve prijs. Ik ben zeer tevreden en kan iedereen aanraden om hierheen te gaan als je op zoek bent naar een nieuwe fiets.

E_bike Fietsenstunt.nl

Vandaag E-Bike opgehaald en de aflevering ging beetje rommelig. Moest even wat moeite doen eea op de factuur geprint te krijgen.Na de eerste rit speling op het balhoofd. Er was een spacer geplaatst wat niet goed was gelukt. Gelukkig heeft Enrico het euvel prima verholpen. 3 sterren voor de Sales maar 5 voor de service van Enrico.

Prijs - kwaliteit - service uitstekend

Schitterende Koga gekocht voor een zeer scherpe prijs. Op tijd afgeleverd volgens afspraak. Vervolgens was de klantenservice goed bereikbaar en kwam snel met een reactie bij wat aanvullende vragen. Zeer tevreden dus over alles wat telt: prijs - kwaliteit - service.

Dr CJK van Aalstweg 8

1625NV Hoorn

0228 854013

Over Fietsenstunt.nl

Fietsenstunt.nl is een Noordhollands familiebedrijf met jarenlange ervaring in het verkopen en onderhouden van fietsen en e-bikes. Door onze passie voor fietsen voorzien wij onze klanten graag van deskundig advies, zodat er een goede keuze kan worden gemaakt. Je vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende waliteitsmerken. Naast het bieden van scherpe prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en goede service, waarmee we vasthouden aan de visie van ons familiebedrijf. Met de combinatie van onze webshop, de fysieke winkels en onze landelijke servicepartners, is Fietsenstunt een vertrouwd adres voor de aanschaf van jouw nieuwe fiets, e-bike of accessoire.