Zoals het hoort

Goed geadviseerd en 2 prachtige Koga fietsen gekocht. Vriendelijke en duidelijke uitleg over de fietsen en het gebruik van het schakelen met het enviolo systeem wat voor ons nieuw was. Ook leuk dat we hierbij de Fietsenstunt VIP kaart hebben ontvangen. Origineel en leuke kortingen!

goede prijs, keurige aflevering

Mooie scherpe deal en keurige aflevering aan huis. goede ervaring en een aanrader wat mij betreft

Fijn geholpen

Zeer fijn geholpen in hoorn. Fijne sfeer en leuk dat zon groot bedrijf echt nog een familiebedrijf is. leuk om de verhalen te horen van meneer Lakeman senior.

Top service!

Wij zijn heel erg goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe fietsen. Top service, kan het iedereen aanbevelen!

zeer slecht

Zojuist had ik na lang telefonisch wachten, eindelijk iemand gesproken die mij weer vertelde dat de verwachte leverdatum van mijn bestelde fiets is weer verlengd naar volgende maand. Ik heb deze fiets in Juli besteld met toen verwachte levertijd van een maand. Nadat de maand verstreken was, heb ik ze zelf gecontacteerd of de fiets geleverd zou worden zoals verwacht. Er werd mij toen verteld dat de nieuwe verwachte leverdatum weer met een maand is verschoven. Ik kreeg hierna een email met een bevestiging van de nieuwe leverdatum en dat ze me zouden contacteren als er wijzigingen zijn. De volgende maand weer niets ontvangen en ook weer geen bericht dat het weer uitgesteld zou worden. Weer zelf gebeld en werd mij weer verteld dat het weer een maand verschoven is en dat ze niets aan kunnen doen omdat ze ook afhankelijk zijn van de fabrikant. Deze fiets heb ik niet rechtstreeks aangeschaft bij de fabrikant maar bij ze. Het is aan fietsenstunt hoe zij met de fabrikant communiceren en afspreken, maar de manier hoe dit naar mij gecommuniceerd wordt als klant is zeer vervelend. Immers, verwachte ik dat ik al in Augustus met deze nieuwe fiets zou kunnen fietsen en dit is ieder maand met een maand uitgesteld. Als ik toen al wist dat het meer dan enkele maanden zou duren had ik voor een ander model gekozen. Met verwachting dat het volgende maand eindelijk geleverd zou worden, bleef ik geduldig wachten.

Spannend met een prima slot

Wat vanmorgen begon met een teleurstelling werd uiteindelijk uitstekend opgelost! Bij aankomst bleek de door mij bestelde Sparta D burst niet het bestelde model te zijn. Een teleurstelling temeer omdat ik gepland had om op de fiets weer van Hoorn naar huis in Grootebroek te fietsen. Best een eindje lopen! Uiteindelijk bleek mijn fiets nog wel aanwezig te zijn in het filiaal in Onderdijk. Dus op een prima leenfiets genietend van het zonnetje van Hoorn naar Onderdijk. Daar stond de juiste fiets net klaar, dus na een prima uitleg en kopje koffie uiteindelijk onderweg naar huis. Ik had er eenhard hoofd in maar uitstekend opgelost! Bedankt voor de service met ook nog een gratis kettingslot naar huis!

Nieuwe fiets tegen een zeer scherpe prijs.

Een mooie goede fiets (Sparta D-burst) aangeschaft tegen een zeer scherpe prijs. De aflevering was ook netjes geregeld, het enigste verbeterpunt is de verwachte levertijd die wel is uitloopt om dat duidelijk aan de klant te laten weten.

Ervaringen met Fietsenstunt waren uitstekend!

Ervaringen met Fietsenstunt waren uitstekend! Prima hulp van de klantenservice en hele snelle levering. Bezorging ook lekker op tijd en volgens tijdsindicatie, zeker een aanrader

Fietsenstunt maakt haar beloftes waar !!!

Twee jaar geleden een Sparta e-bike gekocht in Hoorn. Helaas na bijna twee jaar was de voorvorkvering stuk. Ik was benieuwd hoe Fietsenstunt deze klacht zou oppakken. Na mijn contact met Fietsenstunt was ik aangenaam verrast. Dit valt onder onze garantie kreeg ik te horen. De fiets werd opgehaald, we moesten lang wachten maar dat lag aan het gegeven dat de hele voorvork inclusief vering van Sparta moest komen. Vandaag na 6 weken fiets terug bezorgd en goed gemaakt. We zijn zeer tevreden over de algehele afhandeling van een reparatie die anders meer dan 350 euro gekost zou hebben.

In mei hebben wij onze fietsen gekocht in de winkel in Hoorn. Hele uitgave maar wat hebben we een plezier gehad van onze elektrische fietsen. Zo fiets je haast nooit en nu zon beetje iedere dag. Voor onderhoudsbeurt weer naar fietsenstunt gegaan en wederom zeer vakkundig en ook vriendelijk geholpen. Wij zijn zeer tevreden hoor

Onoverzichtelijk met wie je hielp. Alle keren weer een ander.

Uitleg bij het afleveren minimaal.

Nostalgisch kwalitatieve fiets en ouderwets goed geholpen

2e kans fiets tegengekomen waar ik vroeger op naar school fietste. ;-) Super onderhouden. Met grote smile 1e ritje gemaakt. Geen rammeltje of zwabbertje. “Ouderwets” goed geholpen. Top service,

Goede prijs kwaliteit. Keurig afgeleverd door jullie medewerker Lex die ook nog uitleg heeft gegeven over de display wat wij erg fijn vonden.

Gemoedelijk

Verrassend prettige sfeer bij zo'n groot bedrijf. De mensen daar hebben er plezier in en dat is prettig om te ervaren als klant

Laagdrempelig, goede prijzen en mooie producten

Gesprekken met verkopers als zeer prettig wevaren, ruime keuze en dus veel kunnen proberen

Alleen maar lof voor dit bedrijf, wat een supergoede service!

In 2021 hebben wij een elektrische fiets gekocht bij fietsenstunt.nl in Hoorn. Een mooie fiets voor een nette prijs. Begin 2022 kreeg onze dochter een verkeersongeluk waarbij de fiets flink beschadigd raakte. Fietsenstunt.nl heeft ons geholpen met de taxatie, de ontvangst van de expert van de verzekering en daarna de schade aan de fiets hersteld. Allemaal tot volle tevredenheid alleen bleek één kabelboom niet goed vastgezet en deze ging een paar maanden later stuk. We hebben ons weer bij Fietsenstunt.nl gemeld en ook deze ‘schade’ werd zonder morren en zonder kosten voor ons hersteld. Alleen maar lof voor dit bedrijf, wat een supergoede service! Fietsenstunt.nl heel erg bedankt :)

Zoals het hoort!

In eerste instantie ben ik puur uit nieuwsgierigheid naar de winkel in Hoorn gegaan om eens rond te kijken. Ik was positief verrast door de fijne ongedwongen sfeer in de winkel en niet te vergeten de ruime keuze.. Niks moet alles mag en daar hou ik van. Op mijn gemak rondgekeken en uiteindelijk een prachtige Koga Wordtraveller gekocht voor een zeer scherpe prijs. SUPER tevreden mee!!! Voor mij is fietsenstunt een dikke aanrader.

Goed geholpen in de winkel prima geslaagd. Goede uitleg gehad om tot een juiste keuze te komen

STAY AWAY!!! Abject services & no customer support

I bought an e-bike from them, from their stock, on 16 October (order #1403881912). They promised delivery in 1-2 weeks. 2+ weeks later, I didn't even get a confirmation email from them. I received no communications from them regarding any delays or any other information. Fietsenstunt also promised to reply within 24 hours to any emails, but I contacted them 4 days ago and they still didn't answer. They only deliver empty promises but their services are the worst I ever experienced so far. If they keep ignoring my requests for a refund I will have to escalate this further, to the ACM/ConsuWijzer. Extremely disappointed in Fietsenstunt.nl - avoid them if you want to avoid any trouble.

• Would you recommend us? No

How disappointing to read this comment. We processed the order quickly for you but unexpectedly delayed a bit from the supplier. That sometimes happens in these times. We have canceled your order and refunded the purchase amount. Hopefully you will find a better experience elsewhere. Regards, Fietsenstunt.nl

Prima service van fietsenstunt bij een probleem met het display

Super goed

Als je oudste zoon naar de brugklas moet wat doe je dan? Elektrisch of niet elektrisch? Waar moet je rekening mee houden, er is zoveel keus. Dus wij naar de grote winkel in Hoorn en wat een keuze! Super geholpen door meneer Ton senior die mijn zoon duidelijk uit kon leggen wat de beste keuze voor hem was. Het is toch een "gewone" fiets geworden. Keurig nette prijs en service pakket met vip kaart bij de fiets ontvangen. Zeer tevreden met fietsenstunt en mijn zoon doet ook zo nog iets aan zijn conditie haha!

Sehr gut

Sehr gute Auswahl an Rädern, made in Holland und guter Service

Koop hier geen fiets via een fietsplan

Ik wilde een fiets aanschaffen via het fietsplan van mijn werkgever en Fietsenstunt had als enige in de regio de fiets op voorraad. Ik heb vooraf gecontroleerd op de site of ze samenwerkten met BFN. Ik heb de klantenservice gebeld voor instructies en een prijsopgave. Ik kreeg te horen dat de prijs op de site ook de prijs was als de bestelling via BFN zou lopen. Ik heb de instructies gevolgd, maar kreeg alsnog zelf een betaallink voor het volledige bedrag. Ik heb meerdere keren telefonisch en per e-mail gevraagd om de afhandeling via BFN te regelen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en het zou geregeld worden, maar het is nooit in orde gekomen. BFN heeft niet de factuur met de juiste bedragen gekregen en na bijna 3 maanden heb ik zelf maar een deel van de fiets betaald om er vanaf te zijn. De fiets heb ik inmiddels in mijn bezit, maar het ging niet zonder slag of stoot en niet naar tevredenheid. Ze zijn totaal niet ingespeeld op dit soort situaties.

Fijne winkel met veel fietsen in de showroom en goede service.

Fijne winkel met veel fietsen in de showroom en goede service. Klantvriendelijk en een scherpe prijs. Wij zijn goed geslaagd voor een fiets voor onze oudste dochter die naar de middelbare school gaat!

Wij zijn in de winkel in Hoorn prima geadviseerd

Wij zijn in de winkel in Hoorn prima geadviseerd en hebben twee elektrische fietsen gekocht (met een forse korting). De levertijd was minder dan vier weken wat erg kort is. We hadden vergeten het opname bedrag te verhogen dus het betalen verliep war chaotisch, toch uiteindelijk gelukt. Hierbij werden we in alle rust heel goed geholpen. Wat een leuke mensen werken daar! Het was net erg druk in de winkel, maar de sfeer was erg relaxt. Toen bleek dat er door alle commotie iets was misgegaan met de korting werd dat de volgende dag netjes terug gestort op onze bankrekening.

Over Fietsenstunt.nl

Fietsenstunt.nl is een Noordhollands familiebedrijf met jarenlange ervaring in het verkopen en onderhouden van fietsen en e-bikes. Door onze passie voor fietsen voorzien wij onze klanten graag van deskundig advies, zodat er een goede keuze kan worden gemaakt. Je vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende waliteitsmerken. Naast het bieden van scherpe prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en goede service, waarmee we vasthouden aan de visie van ons familiebedrijf. Met de combinatie van onze webshop, de fysieke winkels en onze landelijke servicepartners, is Fietsenstunt een vertrouwd adres voor de aanschaf van jouw nieuwe fiets, e-bike of accessoire.