Zeer goed bevallen

Eind december hebben mijn man en ik 2 elektrische fietsen bij u besteld. Hierbij willen we u laten weten dat wij erg tevreden zijn! door het goede advies wat wij telefonisch hebben gekregen van Peter, hebben wij de juiste keuze gemaakt. Gister zijn de fietsen keurig afgeleverd. Bedankt voor het fijne contact en we gaan er hopelijk veel plezier van beleven. Veel succes met jullie fietsenwinkel in deze rare tijden!

Goede telefonische service, bezorging niet optimaal!

Ik heb een fiets gekocht, de telefonische service was goed maar de bezorging niet optimaal. Ik kreeg een handleiding in allerlei talen behalve Nederlands. Alsnog een week later via de post ontvangen. Koopprijs was goed.

Goed advies

Vriendelijke mensen zowel in winkel als op kantoor. Goed geholpen met juiste keuze maken van e-bike.

Snelle levering & duidelijke communicatie

Fijne webshop om fietsen te bestellen. Snelle levering en duidelijke communicatie omtrent de levering. Helemaal rijklaar dus kon gelijk opstappen.

Hartelijk dank!

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de reparatie van mijn Batavus fonk e-bike. Hij doet het zoals hij het behoort te doen, zonder gekraak van de versnelling. Het lag dus niet aan de motor of de electronica zoals de monteur me al telefonisch uitlegde, het moest dus de Nexus naaf zijn. Ik hoop dat ik er nog lang plezier van heb en dat we maar een zachte winter krijgen, dan kan ik nog een paar km’s maken de komende maanden. Ook mooi dat ondanks de afstand het toch mogelijk is om een fiets aan de andere kant van Nederland te kopen en toch service te verlenen, chapeau! Met de vriendelijk groeten,

Waar vind je nog die service!

Ik wil hierbij even kwijt dat ik positief verrast ben door de service die ik ervaren heb bij fietsenstunt. Vanaf het begin had ik last van wat weerstand bij de ondersteuning van mijn Batavus. Fietsenstunt heeft die fiets bij me opgehaald en het euvel helemaal verholpen. En alles kostenloos dat vind ik echt grote klasse. En prima geregeld door de heer JIM!!!

Prettige sfeer

Fijne sfeer in de winkel in Hoorn en zeker kennis van zaken. Kom er graag

Slechte communicatie, lange levertijd en een ontbrekend product

Op 11 september een bestelling geplaatst bij Fietsenstunt, hierna heb ik zelf moeten mailen of de bestelling wel goed was doorgekomen want ik kreeg geen bevestiging. Uiteindelijk een bevestiging ontvangen waarin stond dat halverwege november pas een product van mijn bestelling binnen zou komen. Eind november nog niks gehoord van fietsenstunt dus maar even gebeld. Het onderdeel was binnen maar nog niet verzonden. Diezelfde dag ontving ik een mail dat het aangemeld was voor levering maar in deze status bij DHL veranderde niks, na een tijdje maar weer even gebeld met Fietsenstunt en zij gaven aan het te gaan opsturen. Een dag later kreeg ik een mail van DHL dat de bestelling geleverd ging worden. Uiteindelijk mist er nu nog een product dus is de bestelling na 3 maanden nog steeds niet compleet geleverd. Tussendoor hoor je ook niks van ze en als ik niet zou bellen, vraag ik me af of ik überhaupt iets zou ontvangen.

Hallo Ilse, Bedankt voor je review en je aankopen bij Fietsenstunt. Het spijt ons om te lezen dat de communicatie over de levering is tegengevallen. Van de 4 accessoires die je hebt besteld bleek er helaas 1 niet voorradig te zijn. Sorry daarvoor! We hebben je ook geïnformeerd over de nieuwe verwachte leverdatum vanuit de fabriek. Het spijt ons dat het artikel tot op heden nog steeds niet leverbaar is. Dit hadden wij natuurlijk ook graag anders gezien. Het aankoopbedrag hebben we daarom ook naar je teruggestort. Met vriendelijke groet, Team Fietsenstunt.nl

Helemaal tevreden!

De fiets is fietsklaar en door fietsenstunt zelf precies op de afgesproken tijd geleverd. Hij fietst heerlijk!

Na wat problemen, prima oplossing aangeboden.

Van negatief, naar positief.

Service na aankoop

Halfjaartje geleden online bij fietsenstunt mooie Sparta gekocht. Helaas kreeg ik problemen met het display wat af en toe haperde. Gelukkig door Peter van fietsenstunt snel en prettig opgelost. Hulde!

Helemaal top geholpen in deze winkel.

Wij hebben hier twee Sparta e-bikes gekocht en zijn keurig geholpen. Bij thuiskomst zagen wij een prijsverschil met een andere winkel en hebben hier over gebeld. Het verschil werdt verrekend en het probleem was opgelost!,, Echt helemaal top zoals hier mee is omgegaan, SUPER.... Een echte aanrader deze winkel wat ons betreft.

Eind goed, al goed!!

In maart 2 e-bikes gekocht. Van 1 fiets maakte de motor veel lawaai. Een aantal keren nagekeken in Hoorn maar het probleem werd niet gevonden. Op vakantie in Chaam heeft de plaatselijke fietsenmaker geconstateerd dat er een nieuwe shimanomotor onder moest en was zo vriendelijk dit voor me te regelen. De rekening die ik voor het monteren moest betalen bij hem is helemaal vergoed door Fietsenstunt waarvoor dank. Fijn dat we er uiteindelijk zo uit konden komen en ik nu heel blij ben met mijn fiets.

Nette verkoop en afhandeling

Veel keus en scherp geprijsd. Goed geslaagd met mijn man

Team Hoorn is top

Super winkel in Hoorn met leuke verkopers, gezellige sfeer en goede service! Kom er graag

Meerdere fietsenwinkels langsgeweest. Bij Fietsenstunt in Hoorn voelde het meteen goed. Veel keuze, goede prijs kwaliteit en niet opdringerig. Iets wat wij heel belangrijk vinden. Hier kregen we alle tijd om over de aankoop na te denken. Dat was bij andere winkels wel anders. Kortom topzaak

Rampzalig

Vorig jaar elektrische bakfiets troy gekocht en is nu al voor de 3e keer opgehaald eerst accu kapot en nu al voor 2e keer motor kapot.. nog geen plezier gehad van deze fiets en is nu al 7 weken in reparatie, ze zeggen we houden je op de hoogte maar moet altijd zelf bellen hoe het ervoor staat.. helemaal klaar met deze fiets en wil heel graag mijn geld terug maar daar reageren ze op gaan we niet over en degene die daar wel over zou gaan belt maar niet.. erg jammer!

Top winkel met goede service

In April twee nieuwe e-bikes (Batavus) aangeschaft, bij levering bleek dat de motor van 1 fiets geluid maakte. Nadat de fiets drie keer terug was geweest voor onderhoud heeft het bedrijf in Hoorn er een nieuwe motor onder gemonteerd. Resultaat (top). Ik wil dan ook een dikke pluim geven voor de service die ze gegeven hebben. Hele fijne overzichtelijke fiets zaak met heel vriendelijk personeel. Ik heb al meerdere mensen aangeraden om daar te gaan kijken voor een nieuwe fiets. (Petra bedankt voor je medewerking).

Prima prijzen en keurig geholpen

Prima prijzen en keurig geholpen in de winkel. Model wat ik wilde was voorlopig niet leverbaar dus een alternatief aangeboden gekregen en opgehaald. Fiets bevalt zeer goed.

Fijne klantenservice

Wij hebben een kinderfiets gekocht via fietsenstunt. De fiets bleek bij het rijklaar maken beschadigd. Hierop hebben wij vanuit fietsenstunt een andere fiets aangeboden gekregen die wat duurder was maar we voor de zelfde prijs kregen. Alles is netjes en snel afgehandeld. Het contact met de klantenservice was zeer prettig en klantvriendelijk. Onze volgende fiets zullen wij zeker weer hier halen.

Vriendelijk personeel , meegaand

Begin mei had ik een e-bike gekocht bij Fietsenstunt-Hoorn. Deze fiets bleek niet dezelfde aansturing te hebben als die van mijn partner. Terug naar de winkel met het voorstel om deze fiets om te ruilen voor een e-bike met een ander systeem en met evt. bij betaling.Dit was geen probleem. De e-bike was zelfs goedkoper en kregen geld terug.Nu fiets ik weer naast mijn partner ipv. erachter.

Wij zijn fan

Toen wij naar Fietsenstunt toegingen waren wij in de veronderstelling dat het een prijsvechter was. Toch maar even kijken zeiden we. Maar wat zijn wij positief verrast door de prachtige grote winkel en de fijne sfeer! Geweldig geadviseerd door de gepassioneerde verkoper Jim. Wat een liefde voor het vak heeft die jongen. Super! Kortom, goed geslaagd voor een mooie prijs.

Zeer zeer langzaam en slechte communicatie

Ik heb online een bestelling geplaatst bij deze winkel. Eerst ging het al mis bij de betaling. Ik had aangegeven dat ik wilde betalen bij aflevering. Totdat ik opeens een betaalverzoek kreeg. De dame aan de telefoon vertelde dat ik niet had gekozen voor betaling bij aflevering. Nou ik ben er zeker van dat dit wel zo is, want dat voelt voor mij altijd wat veiliger. De fiets zou niet eerder komen dan dat de betaling binnen zou zijn. Nou oke, toch maar betaald. Vervolgens het bezorgen. Op de website stond bij de fiets dat hij binnen 1-3 werkdagen bezorgd zou worden. Inmiddels ben ik 10 werkdagen verder en nog steeds geen fiets. Ik begin me toch steeds meer af te vragen of dat ik opgelicht ben. Communicatie met de klantenservice is slecht. Haast niet bereikbaar en je wordt niet netjes te woord gestaan. Ik zal dan ook zeker niet adviseren om hier een dure uitgave te doen!!!!!!!

Goedemiddag mevrouw Vink, Helaas kan ik u niet bereiken, ik heb u meerdere malen geprobeerd te bellen en uw voicemail ingesproken. De dag dat u de review schreef heeft u ook uw fiets geleverd gekregen, daar hebben wij verder niets meer van vernomen. Wat betreft de levertijd die wij op onze site aangeven; dit is de levertijd als er direct wordt betaald of dat er in de order wordt aangegeven dat er bijvoorbeeld onder rembours wordt betaald. In uw geval was de levertijd 10 dagen omdat wij wachtten op de betaling (dit was zo aangevinkt in de bestelling) omdat wij pas leveren na betaling, heeft dit iets langer geduurd dan de aangegeven levertijd. Jammer dat ik u persoonlijk niet heb kunnen spreken en dat u niet reageert op de ingesproken berichten. Met vriendelijke groet, Petra Fietsenstunt.nl

Top klantenservice

Ik heb mijn fiets bij Fietsenstunt besteld omdat de levertijd bij een andere fietsenwinkel ineens maanden langer bleek te zijn dan afgesproken. Fietsenstunt heeft mijn fiets op tijd en netjes afgeleverd. Helaas bleek er daarna een probleem te zijn met de fiets, maar ook dat is snel en met veel persoonlijke aandacht opgelost. Omdat wij eenzelfde fiets met hetzelfde probleem van de andere fietsenwinkel hebben en zij het probleem maar niet opgelost kregen, is Fietsenstunt zelfs bijgesprongen om ons aan een vervangend onderdeel te helpen voor een fiets die niet bij hen gekocht is. Al met al dus geen totaal vlekkeloze ervaring, maar je kunt met een gerust hart je bestelling plaatsen bij Fietsenstunt want als er iets is, dan lossen ze dat snel en vriendelijk op. Complimenten!

Prima prijs/kwaliteit

Fiets op 7 juli geleverd, terwijl de planning was 4 augustus. Dus bijna maand eerder! Onberispelijk afgeleverd en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ben er erg blij mee