Wij zijn goed geholpen door meneer Ton senior. Hij gaf goed advies en dacht mee met de keuze die wij wilden maken. Al met al, wij zijn super tevreden met deze goede service en klantvriendelijkheid.

Prettig

Inmiddels 3 fietsen gekocht hier. Altijd goede sfeer en vriendelijk personeel met verstand van fietsen

Buitengewoon goed!

Prettig geholpen en wat een keus in de vestiging Hoorn. Ervaren verkopen heeft ons goed advies gegeven en konden alles goed uitproberen. Het enige punt was dat het enorm druk was en wij wat langer moesten wachten. Voor ons geen probleem en hebben ons vermaakt in de koffie hoek. Wij hebben gekozen voor de koga middenmotor, met grote accu.

Matige service en levering

Fiets geleverd met meerdere kleine defecten. fietsbel gesneuveld tijdens transport en meerdere losse schroeven aan de fiets. fietscomputer hing er los bij, er liep iets aan bij het voorwiel, etc. Reactie klanten service zwaar onder de maat "beetje WD40 erop en zal wel goed zijn" weer een les in goedkoop is duurkoop helaas. Nu weet je weer waarom de fietsenmaker duurder is, je krijgt meer service en ondersteuning en een goed afgemonteerd product.

Goedemiddag Nico, Vervelend om te horen dat je een probleem hebt met de fiets. Uiteraard lossen wij dit graag met je op. Helaas hebben wij geen reactie meer van je ontvangen, zou je contact met ons willen opnemen? De fiets hoort natuurlijk 100% in orde te zijn. Ook bij Fietsenstunt kun je hier vanuit gaan! Met vriendelijke groet, Team Fietsenstunt

Topservice

Hoewel de naam anders doet vermoeden, echt een topservice en ervaring gehad. De fiets was onverwacht niet op voorraad, daardoor een ander - beter - alternatief aangeboden gekregen. Maar daar zat een defect aan. Ook dat gelijk verholpen door een goede klantenservice. Shoutout naar Julia!

Na gemaild te hebben over de voorraad van een fiets kreeg ik snel teruggemaild dat er nog 1 fiets was. Deze heb ik snel besteld en zou na 2 dagen geleverd worden, dit werd bevestigd door een mail. Helaas kreeg ik de avond voor de levering te horen dat de fiets een verkeerde framemaat had en dat er over 4 wk een nieuwe voorraad zou komen. Ik heb de volgende dag meteen gebeld en er werd mij verteld dat ik mijn geld terug kon krijgen en ik de fiets mocht reserveren voor over 4 wk en dan weer mocht betalen. Echter liet de persoon aan de lijn het hier niet bij zitten; er zou nog een voorraad moeten zijn. Hij ging hier achteraan. ‘S middags werd ik teruggebeld dat er toch 2 fietsen met deze framemaat in een ander magazijn stonden. Deze hebben ze fietsklaar gemaakt en 5 dagen later bezorgd.

Uitstekende service en aankoop!

Ik had een nieuwe Sparta M8B besteld via de website en hij was super snel geleverd en netjes afgemonteerd. Heel erg blij met Fietsenstunt.nl

Geweldig winkel!

Ik heb een prachtige nieuwe fiets gekocht in de Experience Store in Hoorn. Erg tevreden met de service en mijn nieuwe fiets!!

Prachtige winkel

Zeer mooie, ruim opgezette winkel. Daarnaast zeer goed personeel, met verstand van zaken. Boven verwachting en kan het iedereen aanraden hier een fiets te kopen.

Snelle levering van de ebike

Snelle levering van de ebike, met fietskrat waar gelukkig nog voorraad van was. levering fietskrat was verkeerde model, binnen één dag de juiste ontvangen. Houdt u de andere krat maar, geen retour nodig. Prima en snelle service.

Voorraadaanduiding aangepast na overleg met klantenservice

Na overleg met de klantenservice is naar mijn verzoek geluisterd en de website aangepast. Dank!

ongedwongen en goed

Afspraak gemaakt en op koopzondag bijzonder fijn geholpen in de winkel in Hoorn. veel te kiezen en 2 fietsen gekocht. aanrader mooie zaak

Fijn geholpen

Mooie winkel in Hoorn met heel veel keus. Op aanraden van verkoper Jim prachtige Koga E-Nova gekocht. Nu hopen dat ie snel geleverd wordt!

Compliment aan Piet

Graag wil ik een compliment maken aan Piet. Mijn fietsmand was op het fietspad dichtbij de winkel van mijn stuur gevallen en toen ik onaangekondigd langs kwam was Piet zo vriendelijk om mij toch adhoc te helpen. Met één schroefje heeft hij mijn dag vrolijk gekleurd. Piet, dank je wel. Fijn om te ervaren dat klant in deze barre tijden even heerlijk koning is!

Goede ervaring

Ruime keuze, heldere website, prima aflevering. Heel fijne ebike van Qwic gekocht. Bereikbaarheid klantenservice anders dan telefonisch kan beter ook die reactie snelheid op emails. Had een klein probleem is snel en plezierig opgelost. Ook de servicebeurt aan huis is prima verlopen conform afspraak.

Goed geadviseerd

Uitgebreid advies gehad tijdens mijn zoektocht naar een ebike. Later toch weer bij fietsenstunt in Hoorn teruggekomen en naar volle tevredenheid een koga e-nova gekocht. Ik zou eenieder deze winkel aanraden. Vakkundig advies en veel keuze!

The customer service is amazing!

I made an internet purchase and had to contact customer service, I called them and the service was incredibly professional, they helped me with all my questions. The customer service is english friendly, which made my life a lot easier. The entire purchase processes an email is sent with the information about the order. Delivery was made was on time, as the store informed. The bicycle came assembled and lubricated, even with the items I bought separately(pedal and bottle cage) again making my life easier and everything was super fine!

SUPERSERVICE

Had al eens geruchten gehoord over de goede service van Fietsenstunt en heb dit nu zelf mogen ervaren. Ik had bij Fietsenstunt een half jaartje geleden een elektrische fiets gekocht en was al zeer te spreken over het deskundige advies. Nu had ik al een elektrische fiets (ergens anders gekocht, wel al een keertje een onderhoudsbeurt laten geven bij Fietsenstunt) en die stopte er laatst mee. Ik ging uit van een gebroken draadje maar het bleek een defecte accu te zijn. Een stevige financiële tegenvaller. Fietsenstunt heeft tegen een uiterst schappelijk prijs de accu vervangen. Ongekend goed service.

Top service van A tot Z!!

In September 2019 heb ik een BSP Metropolis RN3 transportfiets via de website besteld. Deze werd keurig netjes en snel bezorgd op het door mij gewenste adres. Helaas was begin deze maand de voordrager door een "productiefout" afgebroken. Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice werd direct geschakeld naar een passende oplossing. Binnen een week heb ik een nieuwe voordrager ontvangen, gezien het probleem onder de productgarantie viel. Kortom samengevat: de top service van Fietsenstunt.nl houdt niet op nadat de verkoop is afgerond! Met vriendelijke groet, Alexander

Goed geholpen. Vaklui

Fiets half jaar na bestelling nog steeds niet geleverd. Zeer slechte service.

In juni een wielrenfiets besteld met verwachte levertijd van 4 tot 6 weken. Tot 5 keer nadat de verwachte leverdatum was verstreken zelf moeten mailen om een nieuwe verwachte leverdatum. Hier omheen trage en slechte service met nauwelijks welwillendheid voor compensatie. Hele wielrenseizoen is ondertussen voorbij en hele proces heeft alleen maar energie gekost. Daarbij telefonisch zeer beperkt bereikbaar zeker niet voor iemand die fulltime werkt overdag.Duidelijk te weinig aandacht besteed aan goede service rondom deze leverproblemen. Op dit moment is de verwachte leverdatum alweer een maand verstreken en heb ik geen antwoord gehad op mijn vraag om een update van de situatie. Enige advies wat ik kan geven: bestel hier geen wielrenfiets.

Grandioos, wat een pracht winkel en personeel.

Moet je horen, voor een nieuwe fiets ga je naar het Hof van Hoorn. Zeer professioneel door het personeel geholpen ( Erwin ) goede uitleg, hele gunstige prijzen. Mensen nemen de tijd voor je, zeker eens de moeite waard om bij de fietsenstunt te shoppen. Mijn fiets thuis laten bezorgen, tot in de puntjes geregeld. Zeer aan te bevelen, uitstekende service. Bij de meeste andere fietsenwinkels proberen ze je zo snel mogelijk iets te verkopen, hier niet, alles gaat heel gemoedelijk. Het is gewoon een TOP winkel.

Keurige winkel

Zeer vriendelijk geholpen. Grote winkel met een fijne sfeer

Ringbell arrived

The shipment of the defective part arrived. Very happy as confirmed in my previous review.

Fijne klantensrevice

Nieuwe fiets gekocht via webwinkel. Bij een onduidelijkheid aan mijn zijde over de fiets, contact gehad met een medewerker en die kon mij prima vertellen wat te doen.