Service en nog eens service

Met mijn Koga geweest voor reparatie in de vestiging in Hoorn. De actieradius werd minder, echter viel de accu net buiten de garantie. Vanuit Koga was er geen coulance mogelijk, maar Enrico van Fietsenstunt heeft een nieuwe accu geregeld, zonder iets te betalen! Zo kan het ook.

Een kinderfiets besteld, en levering binnen 24 uur. Precies optijd voor de verjaardag van onze dochter. Nog wel even werk met in elkaar zetten, maar goed te doen.

klant is koning

3 jaar geleden een Koga elektrische fiets gekocht. Helaas was de accu defect geraakt. De fabrikant gaf niet thuis, gezien de standaard 2 jaar garantie. Uiteindelijk heeft Fietsenstunt Hoorn de garantie kunnen claimen via Bosch zelf. De fiets werd ook nog goed nagelopen. Bedankt voor de service.

Goed geslaagd

Samen met mijn zoon een schoolfiets gekocht in Hoorn. Fijn geholpen en keurig geadviseerd ook bij het afhalen. Goed geslaagd dus en een hele blije zoon!

Wederom gekozen voor Fietsenstunt.nl

Wederom gekozen voor Fietsenstunt.nl. Na een aantal jaar geleden een goede ervaring gehad, heb ik nu weer een prachtige fiets aangeschaft. Duidelijk advies, goede communicatie en een snelle levering aan huis! Wat wil je nog meer? Fantastisch bedrijf!

Uitstekende winkel

Wij zijn zeer goed geadviseerd door Frans, die wij nog kenden uit de tijd van de ebike store in Hoorn. Hij nam alle tijd voor ons en we hebben beide gekozen voor de Cube Kathamndu. Deze fiets stond op ons lijstje en kwam goed uit de test vandaan. nogmaals dank en tot de eerste servicebeurt in het najaar.

In Wieringerwerf mijn fiets opgehaald

In Wieringerwerf mijn fiets opgehaald. Super goed geholpen, erg klantvriendelijk. Echt een aanrader!

Fiets geleverd met verkeerde onderdelen

Een nieuwe Batavus gekocht en de fiets trap in bijna alle versnellingen door. Er valt niet meer mee te fietsen en hij staat daarom al 4 weken stil. Ik heb een service aan huis pakket afgesloten bij aankoop maar Fietsenstunt wil niet langskomen. Het blijkt dat ik een fiets heb gekregen met een achterwiel met 7 versnellingen en een schakelhandvat met 8 versnellingen.. Ik had een afspraak gemaakt op vrijdag dat ze zouden komen maar ze belde om 10:30 dat er iets fout was gegaan en waren ronduit asociaal aan de telefoon. Ze adverteren met service aan huis met eigen monteurs maar ze schakelen dan weer een externe partij in. Nu dus weer een paar weken wachten.

Nieuwe accu na een jaar. Superservice.

Drie weken geleden deed de accu van de fiets het niet meer. Opgestuurd voor reparatie naar Fietsenstunt. De fiets was een jaar geleden gekocht. Na drie weken kregen we een retourmelding dat de accu onderweg was naar ons. Afgelopen maandag heb ik het pakket opgehaald bij het servicepunt van DHL. Thuis opengemaakt en wat schetst onze verbazing: Een nieuwe accu en een nieuwe lader. Natuurlijk zijn wij bijzonder blij met deze SUPERSERVICE. Dit is een topper eerste klas van een service. Fietsenstunt bevelen wij dus van harte aan!

Ruime overzicht winkelen en kijken

Prettige winkel door ruime keus en overzicht, vriendelijk personeel, en goede koffie! Diversen interessante modellen

Ruime opgezette winkel

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en uitermate vriendelijk geholpen door Petra. Zij heeft een fiets gereserveerd vanuit het magazijn en binnen 1 dag konden we komen kijken in Hoorn. Hele ruime winkel en goed geholpen met de proefrit door Ruud. Vriendelijke man, met veel ervaring. De Koga Evia is ter plaatse klaargemaakt en ik ben fietsend terug gegaan naar alkmaar. Over de gehele gang van zaken uitermate tevreden.

Kinderfiets besteld en dag later al geleverd. Alles optijd voor de verjaardag van onze dochter.

Geweldige ervaring in filiaal Hoorn

Goed geholpen door Peter van de vestiging Hoorn. Mooie winkel en veel kennis aanwezig. Hij heeft gezorgd dat beide koga elektrische fietsen voor onze vakantie zijn geleverd, terwijl de levertijd in eerste instantie op week 41 stond. Tot de eerste servicebeurt! Met vriendelijke groeten, Sef en Merel

Tevreden met mijn aankoop

Bij Fietsenstunt.nl heb ik onlangs een fiets besteld en over het algemeen ben ik tevreden met mijn aankoop. De website zelf is overzichtelijk en het bestelproces verloopt soepel. Een groot pluspunt is de prijs-kwaliteitverhouding. De fiets die ik heb aangeschaft, was aanzienlijk goedkoper dan bij andere winkels. Er is echter ook een klein aandachtspuntje. De klantenservice kan wat beter bereikbaar zijn. Het kostte me een paar pogingen om iemand aan de lijn te krijgen. Toen ik iemand te pakken kreeg, werd ik wel heel vriendelijk en professioneel geholpen. er werd mij netjes uitgelegd dat het erg druk is en ik heb toen hun excuses aanvaard.

Waardeloos klaargemaakt

Fiets, popal, van onze zoon afgeleverd via transporteur. Ikzelf was niet thuis, dus niet opgemerkt hoe waardeloos de fiets klaar is gemaakt. 3 boutjes scheef gemonteerd en daardoor afgebroken bij de voordrager, handrem niet afgesteld, voor en achter drager compleet scheef. Heb zelf de fiets opnieuw uitgelijnd en allemaal nieuwe boutjes en moertjes gemonteerd. Kwaliteitscontrole aan te bevelen.

Top & persoonlijke service, snelle levering

Op een woensdag een batavus jongensfiets besteld. We hoopten dat de de fiets zaterdagochtend klaar zou zijn, zodat wij'm konden ophalen in Hoorn. Echter donderdagmiddag al een telefoontje dat de fiets al klaar was, echt mega snel! Vriendelijke en kundige mensen, prima service. Aanrader!

Geweldige service

Echt een top winkel; erg mooie en goede fietsen. Service echt geweldig, zeker bij de afhandeling van de verzekering! Echt een aanrader.

Bij onze bestelling was niet alles…

Bij onze bestelling was niet alles helemaal goed gegaan, maar dat hebben ze keurig opgelost. Goed bezig!

Fiets geleverd volgens planning

Fiets niet op voorraad, wel conform planning uitgeleverd.

Goede service en staan voor je klaar.

Goede service en staan voor je klaar.

Fijne service

Fijne service

Fietsenstunt ruime keuze persoonlijk en service!

Fietsenstunt heeft een zeer ruime keuze uit vele merken. Het personeel is bekwaam en weten wat ze verkopen. De service is persoonlijk en goed.

Prima service en advies

Goede informatie verstrekt, ze nemen echt even de tijd voor je wensen. Bij het afhalen ook ruim aandacht besteed hoe alles werkt. Proefritje gemaakt, dan nog zadel en stuur afstellen naar wens. Prima service!

Wederom zeer tevreden

Al jaren klant bij de Fietsenstunt. Wij zijn ook nu weer vriendelijk geholpen door verkoper Jim met goed advies. We hopen dat we veel plezier hebben van onze Cube fietsen, maar daar hebben we alle vertrouwen in. Ze zien er in ieder geval prachtig uit!

Tevreden!

Super tevreden met mijn nieuwe fiets. Goed geholpen gewoon top

Dr CJK van Aalstweg 8

1625NV Hoorn

0228 854013

Over Fietsenstunt.nl

Fietsenstunt.nl is een Noordhollands familiebedrijf met jarenlange ervaring in het verkopen en onderhouden van fietsen en e-bikes. Door onze passie voor fietsen voorzien wij onze klanten graag van deskundig advies, zodat er een goede keuze kan worden gemaakt. Je vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende waliteitsmerken. Naast het bieden van scherpe prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en goede service, waarmee we vasthouden aan de visie van ons familiebedrijf. Met de combinatie van onze webshop, de fysieke winkels en onze landelijke servicepartners, is Fietsenstunt een vertrouwd adres voor de aanschaf van jouw nieuwe fiets, e-bike of accessoire.