Ongeïnteresseerd…

Fiets in januari besteld. Levering uitgesteld naar 16 April. En nu weer uitgesteld naar 16 juli ! en dit na directe betaling Fiets nodig voor m’n werk, hard voor gespaard. En dan is dit service? Door een mail te sturen met de status van de bestelling ..Nee niet in mijn ogen

Super echt tevreden met de service

Super, echt tevreden met de service. Scherpe prijs en er hangt een goede sfeer in de winkel in Hoorn. 2 koga fietsen aangekocht.

Fiets kapot na een maand, slecht geholpen door fietsenstunt

Na een maand mijn elektrische fiets te hebben gebruikt was mijn voorlicht stuk. De klantenservice gaf aan dat ik dit lokaal moest laten repareren. Fietsenstunt vergoedde niet meer dan 30 euro terwijl de reparatie 50 euro was… klantenservice was niet behulpzaam. Erg teleurstellend l!

Levering volgens afspraak

Levering volgens afspraak

Goed geholpen, super service

Goed geholpen, werd goed geluisterd naar onze wensen en wat wij mooi vonden en goede prijs. Ik had 1 probleem met een versnelling (moest opnieuw afgesteld worden) maar wij wonen aardig stukje van Hoorn, kon ik mijn nieuwe fiets bij een fietsenwinkel in mijn stad laten afstellen en de rekening naar fietsenstunt sturen. Dat vind ik echt een super service wrg flexibel!

Slechte belofte.

”Vandaag voor 16:00 besteld, over een week nog steeds niet verzonden.”

Klacht uitstekend afgehandeld door Jordy

Helaas de verkeerde fiets ontvangen maar Jordy heeft het super afgehandeld!

Beste Anne, Wat fijn dat we het naar tevredenheid met je hebben kunnen oplossen! Mochten we je verder ergens mee kunnen helpen, hoor ik dit graag natuurlijk! Met vriendelijke groet, Jordy Klantenservice Fietsenstunt

Behulpzaam

Mijn man en ik hebben 2½ jaar terug 2 nieuwe Qwic fietsen gekocht en na 2 jaar en 1 maand ging bij mij de motor kapot en dat is natuurlijk net buiten de garantie. Er is een nieuwe motor ingekomen en we kregen 60% coulance wat ik heel netjes vond. Maar mijn fiets had niet meer de kracht die het voorheen had en met 2 slechte knieën kon ik de 20 niet meer halen terwijl dat voorheen makkelijk 26 was. Ben een paar keer terug geweest en ze hebben iedere keer hun best gedaan de mannen van de reparatie maar er was iets met de software. Afgelopen zaterdag met mijn man zijn fiets en mijn fiets heen gegaan dat ze het verschil zelf konden merken mocht ik mijn fiets vandaag weer brengen en waren de mannen weer heel behulpzaam. Ik kreeg een leenfiets mee en na 3 uur kwam ik mijn fiets ophalen en ik denk dat het verholpen is. Had pittig tegenwind naar huis maar haalde makkelijk 23 kilometer. Ik ben iedere keer heel erg prettig geholpen en daarom wil ik alle mannen van reparatie een dikke pluim geven!!

great service!

Everything went smooth, they have been quite reactive and answered my questions very quick and efficient.

Top geregeld

Op naar veel fiets plezier

Geweldige ervaring

Fiets gekocht hier vanwege de gunstige prijs, geen addertjes onder het gras, maar goede service en je krijgt wat in de advertentie staat. Naast goede klantenservice, die goed met je meedenkt en afspraken nakomt! Betrouwbare mensen en goede kwaliteit fietsen! Ook werd de fiets afgeleverd zoals was overeengekomen: op het afgesproken tijdstip en correcte, gecontroleerde aflevering. Meer dan lof voor dit fietsenadres!

Goede ervaring

Goede informatie bij het uitzoeken van onze fietsen. Fijn geholpen en de uitleg bij afhalen was ook prettig. Wat ons betreft zeker een aanrader

heel blij mee

goed geadviseerd voor een nieuwe e-bike. Mooie prijs en keurig geleverd door een behulpzame chauffeur die zelf nog uitleg gaf over de display.

Wacht al 5 weken op mijn geld

Tijdens Black Friday een fiets gekocht. Na 2 weken belde ik ze en bleek de fiets niet leverbaar te zijn. Ik zou mijn geld binnen 5 dagen terug krijgen. 5 weken later wacht ik nog steeds op mijn geld. Administratie weigert mij te woord te staan. Nog nooit zoiets slechts meegemaakt.

Deskundig, vakkundig en vriendelijk.

We werden deskundig geïnformeerd, na aankoop goed op de hoogte gehouden en bij het ophalen stond alles keurig klaar. Onze laatste wensjes werden vakkundig ingewilligd. Wat opviel was dat iedereen goed gehumeurd en vriendelijk rond liep.

Nette fietsen voor een commercieel goede prijs met een fijne klant benadering.

Vanaf het eerste contact tot aan offerte is er helder en duidelijk gecommuniceerd over prijzen en mogelijk verwachte levertijd. Na het plaatsen van de bestelling is per mail aangegeven wat de verwachte levertijd zou gaan worden. Een paar weken later een e-mail ontvangen wanneer de fietsen klaar zouden staan om afgehaald te worden. We werden netjes ontvangen, zadel hoogte werd afgesteld, en we kregen uitleg over de fiets. Op ons verzoek werd de software tav. de verlichting nog iets gewijzigd. Perfect…

Slecht

Meerdere keren telefonisch contact gehad. Ze verzekerden mij dat de kinderfiets voor sinterklaas geleverd wordt. Afgelopen maandag een mail ontvangen dat de fiets op voorraad is en aan de winkel wordt geleverd. Vandaag vrijdag gebeld. Ja, ja het is erg druk momenteel en we weten niet wanneer de fiets wordt geleverd. Misschien volgende week. Misschien nog voor sinterklaas. Wat moet ik mijn zoon het komende sinterklaasfeest vertellen? Dat hij niet lief is geweest?

geweldig geholpen service en kwaliteit fijne medewerkers

mooie gebruikte e bike gekocht in wieringerwerf perfecte service voor iedereen aan te bevelen deze fietswinkel.zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.nogmaals dank.

Geweldige fiets en weer ouderwets goed geholpen door Frans. Wat leuk dat ik je nu hier tegenkwam! Veel succes bij de fietsenstunt. Groetjes Sjaak en Gre Molenaar

Prijs en service

2 jaar geleden een fiets gekocht en is goed bevallen. Voor onderhoud ben ik in de winkel in hoorn geweest. Goeie gasten en evhte fietsenmakers. Vorige week een cortina gekocht voor onze dochter. Weer helemaal prima!

Erg vriendelijk en deskundig geholpen

Erg vriendelijk en deskundig geholpen. We gingen voor 1 fiets voor mijn dochter., maar gingen er met 3 de winkel uit

Klacht prima opgelost

De aankoop van de fiets voor mijn dochter ging prima, maar de afwikkeling van de verkoop verliep nogal problematisch. Na een klacht hierover geschreven te hebben werd er meteen gereageerd. Een fijn telefonisch gesprek gehad en een present voor de nalatigheid van hun kant ontvangen. Chapeau voor de manier waarop er met de klacht is omgegaan, kunnen andere bedrijven nog wat van leren!

De aanschaf kwam via mijn zoon.

De aanschaf kwam via mijn zoon. De eigenaar is zeer aardig en denkt mee bij de aanschaf van de fiets. Een proefrit buiten de winkel is geen probleem. Het aanbod is heel groot. Mijn fiets is een QWIC- plus geworden. Een mooie sportieve fiets. Heel blij mee.

Fijn geholpen

Fijn geholpen in de winkel in Hoorn. Bedankt Jim

VERSCHRIKKELIJK

Een fiets verkopen kunnen ze als de beste.. maar repareren wat waardeloos er worden 2e hands artikelen opgezet terwijl je voor nieuw betaald.. En als ie dan eindelijk is gerepareerd dan zetten ze je onderdelen ook nog niet vast. NOOIT meer fietsenstunt mn fiets is nog geen jaar oud en door de reparaties die verkeerd waren gedaan is mijn fiets 4 maanden weggeweest!

Over Fietsenstunt.nl

Fietsenstunt.nl is een Noordhollands familiebedrijf met jarenlange ervaring in het verkopen en onderhouden van fietsen en e-bikes. Door onze passie voor fietsen voorzien wij onze klanten graag van deskundig advies, zodat er een goede keuze kan worden gemaakt. Je vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende waliteitsmerken. Naast het bieden van scherpe prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en goede service, waarmee we vasthouden aan de visie van ons familiebedrijf. Met de combinatie van onze webshop, de fysieke winkels en onze landelijke servicepartners, is Fietsenstunt een vertrouwd adres voor de aanschaf van jouw nieuwe fiets, e-bike of accessoire.