Uitstekende service en aankoop!

Ik had een nieuwe Sparta M8B besteld via de website en hij was super snel geleverd en netjes afgemonteerd. Heel erg blij met Fietsenstunt.nl

Geweldig winkel!

Ik heb een prachtige nieuwe fiets gekocht in de Experience Store in Hoorn. Erg tevreden met de service en mijn nieuwe fiets!!

Prachtige winkel

Zeer mooie, ruim opgezette winkel. Daarnaast zeer goed personeel, met verstand van zaken. Boven verwachting en kan het iedereen aanraden hier een fiets te kopen.

Snelle levering van de ebike

Snelle levering van de ebike, met fietskrat waar gelukkig nog voorraad van was. levering fietskrat was verkeerde model, binnen één dag de juiste ontvangen. Houdt u de andere krat maar, geen retour nodig. Prima en snelle service.

Voorraadaanduiding aangepast na overleg met klantenservice

Na overleg met de klantenservice is naar mijn verzoek geluisterd en de website aangepast. Dank!

ongedwongen en goed

Afspraak gemaakt en op koopzondag bijzonder fijn geholpen in de winkel in Hoorn. veel te kiezen en 2 fietsen gekocht. aanrader mooie zaak

Fijn geholpen

Mooie winkel in Hoorn met heel veel keus. Op aanraden van verkoper Jim prachtige Koga E-Nova gekocht. Nu hopen dat ie snel geleverd wordt!

Compliment aan Piet

Graag wil ik een compliment maken aan Piet. Mijn fietsmand was op het fietspad dichtbij de winkel van mijn stuur gevallen en toen ik onaangekondigd langs kwam was Piet zo vriendelijk om mij toch adhoc te helpen. Met één schroefje heeft hij mijn dag vrolijk gekleurd. Piet, dank je wel. Fijn om te ervaren dat klant in deze barre tijden even heerlijk koning is!

Goede ervaring

Ruime keuze, heldere website, prima aflevering. Heel fijne ebike van Qwic gekocht. Bereikbaarheid klantenservice anders dan telefonisch kan beter ook die reactie snelheid op emails. Had een klein probleem is snel en plezierig opgelost. Ook de servicebeurt aan huis is prima verlopen conform afspraak.

Goed geadviseerd

Uitgebreid advies gehad tijdens mijn zoektocht naar een ebike. Later toch weer bij fietsenstunt in Hoorn teruggekomen en naar volle tevredenheid een koga e-nova gekocht. Ik zou eenieder deze winkel aanraden. Vakkundig advies en veel keuze!

The customer service is amazing!

I made an internet purchase and had to contact customer service, I called them and the service was incredibly professional, they helped me with all my questions. The customer service is english friendly, which made my life a lot easier. The entire purchase processes an email is sent with the information about the order. Delivery was made was on time, as the store informed. The bicycle came assembled and lubricated, even with the items I bought separately(pedal and bottle cage) again making my life easier and everything was super fine!

SUPERSERVICE

Had al eens geruchten gehoord over de goede service van Fietsenstunt en heb dit nu zelf mogen ervaren. Ik had bij Fietsenstunt een half jaartje geleden een elektrische fiets gekocht en was al zeer te spreken over het deskundige advies. Nu had ik al een elektrische fiets (ergens anders gekocht, wel al een keertje een onderhoudsbeurt laten geven bij Fietsenstunt) en die stopte er laatst mee. Ik ging uit van een gebroken draadje maar het bleek een defecte accu te zijn. Een stevige financiële tegenvaller. Fietsenstunt heeft tegen een uiterst schappelijk prijs de accu vervangen. Ongekend goed service.

Top service van A tot Z!!

In September 2019 heb ik een BSP Metropolis RN3 transportfiets via de website besteld. Deze werd keurig netjes en snel bezorgd op het door mij gewenste adres. Helaas was begin deze maand de voordrager door een "productiefout" afgebroken. Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice werd direct geschakeld naar een passende oplossing. Binnen een week heb ik een nieuwe voordrager ontvangen, gezien het probleem onder de productgarantie viel. Kortom samengevat: de top service van Fietsenstunt.nl houdt niet op nadat de verkoop is afgerond! Met vriendelijke groet, Alexander

Goed geholpen. Vaklui

Fiets half jaar na bestelling nog steeds niet geleverd. Zeer slechte service.

In juni een wielrenfiets besteld met verwachte levertijd van 4 tot 6 weken. Tot 5 keer nadat de verwachte leverdatum was verstreken zelf moeten mailen om een nieuwe verwachte leverdatum. Hier omheen trage en slechte service met nauwelijks welwillendheid voor compensatie. Hele wielrenseizoen is ondertussen voorbij en hele proces heeft alleen maar energie gekost. Daarbij telefonisch zeer beperkt bereikbaar zeker niet voor iemand die fulltime werkt overdag.Duidelijk te weinig aandacht besteed aan goede service rondom deze leverproblemen. Op dit moment is de verwachte leverdatum alweer een maand verstreken en heb ik geen antwoord gehad op mijn vraag om een update van de situatie. Enige advies wat ik kan geven: bestel hier geen wielrenfiets.

Grandioos, wat een pracht winkel en personeel.

Moet je horen, voor een nieuwe fiets ga je naar het Hof van Hoorn. Zeer professioneel door het personeel geholpen ( Erwin ) goede uitleg, hele gunstige prijzen. Mensen nemen de tijd voor je, zeker eens de moeite waard om bij de fietsenstunt te shoppen. Mijn fiets thuis laten bezorgen, tot in de puntjes geregeld. Zeer aan te bevelen, uitstekende service. Bij de meeste andere fietsenwinkels proberen ze je zo snel mogelijk iets te verkopen, hier niet, alles gaat heel gemoedelijk. Het is gewoon een TOP winkel.

Keurige winkel

Zeer vriendelijk geholpen. Grote winkel met een fijne sfeer

Ringbell arrived

The shipment of the defective part arrived. Very happy as confirmed in my previous review.

Fijne klantensrevice

Nieuwe fiets gekocht via webwinkel. Bij een onduidelijkheid aan mijn zijde over de fiets, contact gehad met een medewerker en die kon mij prima vertellen wat te doen.

Fiets gekocht niks op aan te merken. Vriendelijk en grote winkel in hoorn

Top service!

Heel goed geholpen in de winkel in Hoorn. Ik had van te voren gekeken op de website, maar twijfelde tussen verschillende merken/modellen. Ik heb heel goed advies gekregen en er werd echt geluisterd naar wat ik wilde. Heb nu een fiets die echt bij me past!

Super tevreden!

Mooie winkel en super goed geholpen. Hangt een leuke sfeer en service is goed!

super slechte service

Vreselijke service. Fietsen na aankoop goed verzekerd en service pakket afgesloten en heb diefstal onderdeel gemeld wat ze zouden moeten regelen met de verzekering. Na 2 weken lang in de wacht staan, mailen etc geen enkel concreet antwoord en hoewel dag 1 alles doorgesproken en zelf alles overlegd en fietsenstunt beloofd naar verzekeraar doorgestuurd, is zowel het onderdeel er niet en begrijp ik dat er nog niks met verzekeraar in gang is gezet terwijl ik concreet niet kan fietsen in de zomervakantie tijdens corona en die urgentie meermalen doorgesproken. Tenslotte na veel ergernis en geduld zou eigenaar me om vanochtend terugbellen 0830 maar weer niet afspraak nagekomen en ontvang dan wel mails waarin hij eigen vlees keurt en niet doet wat is beloofd en wel waar ik nadrukkelijk niet meer om vraag. Dat is zijn beeld van oplossen en gaat er van uit dat zijn medewerker keurig heeft geholpen?! en legt de bal gewoon bij mij nb. ik raad dit echt niemand aan. uren en uren onverrichterzake kwijt.

Beste Olivia, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat onze dienstverlening niet naar wens is. Diefstal is natuurlijk altijd vervelend, maar handelen wij altijd netjes af. Echter verloopt dit uiteraard eerst via onze partner ANWB, waar wij de goedkeuring van moeten ontvangen. Ik zou graag met je in contact willen komen om te horen waarom er zo veel ergernis is. Met vriendelijk groet, Team Fietsenstunt

Net bedrijf. Fiets keurig en vlot geleverd

Goedkoop en nette service

De levering van de fiets duurde een week langer dan aangegeven en de communicatie hierover had iets beter gekund. De prijs-kwaliteit was echter super (Koga, €300 goedkoper dan bij andere zaken). Fiets was goed verpakt. Het slot bleek niet helemaal in orde. Dit was een productiefout van Axa. Fietsenstunt kon hier niets aan doen en heeft direct na melden hiervan een nieuw slot opgestuurd. Dat vond ik erg netjes. Ik ben erg blij met m'n fiets en zeer tevreden over Fietsenstunt.