Fijn geholpen

Fijn geholpen in de winkel in Hoorn. Bedankt Jim

VERSCHRIKKELIJK

Een fiets verkopen kunnen ze als de beste.. maar repareren wat waardeloos er worden 2e hands artikelen opgezet terwijl je voor nieuw betaald.. En als ie dan eindelijk is gerepareerd dan zetten ze je onderdelen ook nog niet vast. NOOIT meer fietsenstunt mn fiets is nog geen jaar oud en door de reparaties die verkeerd waren gedaan is mijn fiets 4 maanden weggeweest!

5 sterren waard!

Mijn fiets had een paar problemen maar alles is super snel verholpen en opgelost. Ik was de fiets 1 weekje kwijt maar nu is hij weer zo goed als nieuw. Ook met ophalen werd er goed uitgelegd wat is verholpen op de fiets en waar ik op moet letten. Absoluut de 5 sterren waard!

Communicatie ging vlot en vriendelijk…

Communicatie ging vlot en vriendelijk en verder gewoon prima service.

Nooit meer een fiets kopen

Ik bestelde in mei 2023 een elektrische fiets. Op de website stond binnen 3 weken geleverd. Na 2,5 maand had ik nog steeds geen fiets. Ik wisselde van model. Opnieuw werd er gezegd geleverd binnen 3 weken. Na 5 weken werd mijn fiets geleverd. Op diverse plekken beschadigd. Fietsenstunt bood aan een lakstift op te sturen en de zaak daarmee af te doen. Dit heb ik niet geaccepteerd. Dan beloven ze de fiets om te ruilen voor een nieuwe. Een week nadat de beschadigde fiets weer is opgehaald komt het bericht dat ze toch geen nieuwe meer hebben en dat ze deze wel opknappen. Dit niet geaccepteerd. Toen overeen gekomen af te zien van de koop. Inmiddels een week geleden en ik wacht nog steeds op mijn geld a 2.850 euro. Kortom. De prijzen zijn op zich prima. Maar de service is echt enorm slecht.

Slecht

zeer slechte service ze regelen het sturen van mijn dochterfiets die niet compleet was zoals ze zeiden, dus ik heb hem na een week wachten geannuleerd. Ook moet ik lang wachten voordat ik mijn geld terugkrijg, echt onzinprocedures !

Beste Randa, wat jammer dat je zo ontevreden bent. Wanneer een product niet naar wens is, dan kan deze desgewenst binnen de zichttermijn geretourneerd worden. De procedure is dat we het aankoopbedrag pas terugstorten wanneer de retour in goede orde in ons magazijn is ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Fietsenstunt

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk. Telefonisch slecht bereikbaar

Wij hebben 2 elektrische fietsen bij Fietsenstunt.nl gekocht en zijn meer dan tevreden voor de service en klantvriendelijkheid. Telefonisch zijn ze slecht (lees niet) bereikbaar, maar daar tegenover staat uitstekende bereikbaarheid per mail waarbij meestal dezelfde dag nog wordt gereageerd. Er werd vriendelijk gecommuniceerd en meegedacht met onze wensen. We hebben gekozen voor ophalen in de winkel en daar werd alle tijd genomen voor uitleg en afstellen van het zadel. Dus ook daar een dikke 10 voor klantvriendelijkheid. Wij hopen dat de onderhoudsbeurten net zo soepel en vriendelijk gebeuren als de aankoop. De enige tip die wij hebben voor Fietsenstunt.nl is betere bereikbaarheid per telefoon vandaar geen 5 maar 4,5 sterren.

Service + personeel

Hele snelle service en goed en respectvol personeel

Goed betrouwbaar

Goed betrouwbaar

Vriendelijk,behulpzaam,professioneel…

Vriendelijk,behulpzaam,professioneel zowel bij uitzoeken als bij ophalen v d fiets. Erg blij met de aankoop!

Alles goed tot je garantie nodig hebt

Lange tijd in de wacht aan de telefoon. Beloftes die niet nagekomen worden, niet 1 maar zeker 5x.

Een kinderfiets gekocht voor onze zoon

Een kinderfiets gekocht voor onze zoon. Van verkoper Jim een deskunig advies gekregen over de grootte van de fiets. Fijn dat er een ruim assortiment is om een keuze uit te maken, om zo tot een goede fiets te komen! We konden de fiets direct meenemen. Daarbij was het top dat de accesoires direct gemonteerd konden worden. Een dik verdiende 5 sterren!

Echt een supergoede ervaring met deze…

Echt een supergoede ervaring met deze winkel. Veel winkels geweest maar deze sprong er voor mij echt uit. Er word goed met je meegedacht en niets is teveel. Met name Ton is echt een topper wat ons betreft. Na echt veel fietsen geprobeerd te hebben zijn we uiteindelijk voor de Batavus Altura E-Go Power gegaan met een wat ander zadel dan standaard. Meteen afgesproken dat als het zadel niet zou bevallen ik deze om mocht ruilen. Dit is dan ook snel gebeurd en alles netjes gemonteerd, ook het hondenmandje dat ik graag wilde voorop is professioneel gemonteerd en bevalt uitstekend. Bij vragen heb je altijd snel contact en niets is ze teveel. Echt een dikke aanrader dus. Blijf vooral zo doorgaan jongens!!

Voldoende keuze

Goed geholpen Snelle levering Persoonlijke aandacht en benadering

Slordig, jammer

De verwerking van bestellingen slordig te noemen. Fiets besteld. Betaling door bankoverschrijving. Bestelbevestiging per mail ontvangen, maar NERGENS wordt een IBAN nr vermeld waarop het verschuldigde bedrag moet worden overgemaakt. Op de site van fietsenstunt is ook geen IBAN nr te vinden. Bijzonder. Lichte alarmbel. Klopt dit bedrijf? Contact opgenomen met klantenservice, per mail een IBAN nr om het geld op over te maken. Geld overgemaakt. Maar de status van mijn bestelling in mijn account verandert niet. Ook niet na een paar dagen. Weer contact met klantenservice. Vraag wat is nu de status van mijn bestelling? De medewerker kon de status niet vinden en zou navragen, ik zou bericht krijgen. Diezelfde dag nog een mail met de boodschap, helaas fiets wordt volgend jaar weer in productie genomen, maar of ik belangstelling heb voor het eerst volgende model? Die is nl. wel direct in de gewenste kleur leverbaar. Ik mag natuurlijk ook annuleren. Maar wat is het eerstvolgende model? Er wordt verder niks over gezegd. Mail terug dat ik graag verneem wat dan het eerst volgende model is en dat ik in ieder geval mijn betaalde bedrag teruggestort wens op mijn rekening. Mail verzonden. Dan zie ik dat in het onderwerp een heel ander bestelnummer staat dan mijn ordernummer. Nog een mail erachteraan, ik zie dat u een ander bestelnummer gebruikt, was die maill eigenlijk wel voor mij bedoeld? Geen reactie. Ook niet de volgende dag. Weer klantenservice. Graag geld terugstorten. Ik krijg een mail en moet dan mijn rekeningnr terugmailen zodat het geld kan worden teruggestort. Mijn rekeningnr is toch bekend? Ik heb immers al betaald? Veel gedoe, groot bedrag van spaarrekening en geen resultaat. Terugboeken geld duurt minimaal 7 werkdagen. Dit kan echt veel beter. En daarvoor zijn geen grote ingrepen nodig. Gewoon logisch nadenken. Waarom een fiets als beschikbaar aanbieden als u weet dat hij niet beschikbaar is? Eerstvolgde model dan maar? U heeft het geld toch al binnen. Ai pijnlijk

groot assortiment

vriendelijke benadering en genoeg ruimte voor een goede keuze voor een fiets. we hebben 3 fietsen gekocht. met een snelle levering

Mooie winkel met vakmensen

Fantastisch bedrijf!

Fantastisch bedrijf! Ik heb vorige week mijn fiets opgehaald bij Fietsenstunt. Tijdens het gehele aankoopproces ben ik altijd goed en tijdig geïnformeerd over mijn fiets. Zelfs toen er een fietskratje niet tijdig op voorraad was, werd ik hierover geïnformeerd. Ondanks de drukte tijdens het afhalen, namen de enthousiaste verkopers alle tijd voor ons en werd alles netjes uitgelegd hoe de fiets werkte. Ik ben als zeer tevreden klant de deur uit gegaan en kom hier zeker terug voor een volgende fiets. Verkoper Richard, bedankt voor de vakkundige ondersteuning en je enthousiasme

Betrouwbaar & goed

Snel geleverd met zeer goede service

Ze hebben hun best gedaan.

Dit is mijn derde en tevens laatste bericht hier. Na 2 eerdere reviews hier hebben ze hun best gedaan om mij als klant toch nog wat tevreden te stellen. Omdat je reviews ook niet kan verwijderen nu deze update. Uiteindelijk een deal kunnen maken over een duurdere fiets met minimale bijbetaling. Deze is keurig volgens afspraak geleverd. Na aflevering toch nog wat kleine issues maar deze zijn meteen opgelost. Wat dat betreft hebben ze echt hun best gedaan zaken in orde te maken.

Vreselijk

Asociale mensen aan de telefoon. Belofte na belofte die ze niet nakomen. Elke keer is het weer 'volgende week wordt de fiets bezorgd meneer, het is echt niet onze schuld meneer'

Beste Jan, Wat vervelend dat u een slechte ervaring met ons gehad hebt. Graag zou ik eens met u in contact komen om uw verhaal te bespreken, want dit komt ons totaal niet bekend voor. Ik heb u eerder een mail gestuurd, maar daar is niet op gereageerd. Ook uw gegevens zijn niet bekend in ons systeem. Ik hoor graag van u, Met vriendelijke groet, Jordy Klantenservice Fietsenstunt.nl

Mooie winkel, goede sfeer

Wij zijn in de winkel in Hoorn prima geadviseerd en hebben twee elektrische fietsen gekocht (met een forse korting). De levertijd was minder dan vier weken wat erg kort is. We hadden vergeten het opname bedrag te verhogen dus het betalen verliep war chaotisch, toch uiteindelijk gelukt. Hierbij werden we in alle rust heel goed geholpen. Wat een leuke mensen werken daar! Het was erg druk in de winkel, maar de sfeer was erg relaxt. Toen bleek dat er door alle commotie iets was misgegaan met de korting werd dat de volgende dag netjes terug gestort op onze bankrekening.

Ik ben erg positief

Ik ben erg positief. Alles wordt in het werk gesteld om een passende fiets te leveren. De keuze in de verschillende merken is erg groot. Uiteindelijk hebben we beide een Pegasus gekocht, zeker bij dit bedrijf een fiets met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben het hele aankooptraject als persoonlijk en klantvriendelijk ervaren.

Vriendelijk en professioneel, conform gemaakte afspraken, geholpen

Het contact over en bestelling van onze nieuwe E-Bike verliep vlot. Veel aanbod van verschillende merken en type fietsen, en is extra informatie best wel prettig. Het is er altijd druk, wat mijn inziens een goed teken is, en er wordt goed de tijd genomen om je voor te lichten en vragen te beantwoorden, om de juiste keuze te kunnen maken. Mijn dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Andre.

uitstekend geholpen

Inmiddels fietsen mijn vrouw en ik alweer 4 weken op onze nieuwe fietsen, welke wij gekocht hebben bij Fietsenstunt in Hoorn. Vanaf het begin werden wij vriendelijk begroet en ongedwongen geholpen. Verkoper Ton nam uitgebreid de tijd om ons te adviseren over de diverse elektrische fietsen want er stonden er genoeg. Ook het proefrijden op meerdere fietsen was prettig zonder dat we ons gehaast voelden. We hebben uiteindelijke gekozen voor prachtige (en dure) Koga fietsen, waar we nog wel een mooie korting op kregen. Gelijk mooie fietstassen erbij gekocht dus wij zijn helemaal klaar. We hebben er al heel wat mooie ritten op zitten en de fietsen bevallen geweldig. Dus ik denk dat het wel duidelijk is dat onze ervaring positief was, wat ik niet direct zo had verwacht van zo een grote zaak. Het is er wel altijd flink druk maar dat lijkt me een goed teken. Nog bedankt Ton!

Over Fietsenstunt.nl

Fietsenstunt.nl is een Noordhollands familiebedrijf met jarenlange ervaring in het verkopen en onderhouden van fietsen en e-bikes. Door onze passie voor fietsen voorzien wij onze klanten graag van deskundig advies, zodat er een goede keuze kan worden gemaakt. Je vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende waliteitsmerken. Naast het bieden van scherpe prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en goede service, waarmee we vasthouden aan de visie van ons familiebedrijf. Met de combinatie van onze webshop, de fysieke winkels en onze landelijke servicepartners, is Fietsenstunt een vertrouwd adres voor de aanschaf van jouw nieuwe fiets, e-bike of accessoire.