Uitstekend geholpen en mooie winkel

Wij wisten niet goed welke fietsen we wouden hebben maar de verkoper kon ons hierin heel prettig adviseren en nam er ook alle tijd voor. Na meerdere fietsen te hebben geprobeerd is onze keus uiteindelijk gevallen op 2 Koga fietsen. Zeer tevreden en zeker een aanrader! Tot de volgende keer!

Mooie winkel, goed geïnformeerd personeel

Na een rondje lopen door de zaak. Goed geholpen door een hulpvaardige verkoper. Kwam met goede suggesties. Nu mooie fiets voor een scherpe prijs.

Top geregeld

Goed prijs

Goed geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

We zochten een fiets voor onze dochter voor haar verjaardag en om naar het voortgezet onderwijs te gaan. Ze had een paar fietsen op het oog waar ze geen keus uit kon maken. Toen zag ze ineens een kleur die er eerst nog niet stond en dat moest hem worden. Het was er echter 1 die zeer lastig verkrijgbaar was ivm de kleur die enorm gewild was. Maar de medewerker in Hoorn zei dat hij zijn best zou gaan doen om er nog 1 te bemachtigen. Paar dagen later kregen we bericht dat het gelukt was en dat het alleen nog wachten was op ontvangst. Dag voor haar verjaardag had ik nog gebeld of hij op tijd binnen zou zijn maar dit ging volgens hem niet meer lukken. De verbazing was dan ook groot dat we een half uur later een bevestigingsmail ontvingen waarin stond dat de fiets de volgende dag, dus op haar verjaardag, klaar zou staan. Helemaal perfect dus en een blij ei van een dochter. Top geregeld. Komen zeker terug mochten we weer op zoek zijn naar een fiets.

Aardige professionele service, ik denk dat ik mijn volgende fiets hier ook weer ga kopen.

Fantastich geholpen

Heel goed geholpen, goed uitleg gekregen en kon mijn oude fiets inruilen

Heel goed!

Goeie zaak, waar je altijd vriendelijk geholpen wordt!

Groot assortiment fietsen, vakspecialisten in de zaak, vriendelijk geholpen.

Groot assortiment fietsen,

Goed geholpen

Dat we goed geholpen zijn met het uitzoeken van een nieuwe kinderfiets

Een dag van te voren kreeg ik netjes een mail dat mijn fiets klaar zou staan de volgende dag. De aflevering duurde iets langer dan verwacht, heb dit aangegeven en dit is heel netjes afgehandeld door de klantenservice.

Prachtige winkel met een zeer groot assortiment

Prettig en heel vakkundig geholpen 👍

Erg fijn

Mijn bestelling duurde iets langer dan verwacht, omdat de kleur fiets die ik had uitgekozen niet leverbaar was. I.p.v. wit nu een zwarte fiets en ik ben daar eigenlijk juist heel blij mee! (de optie van die fiets in een andere kleur dan wit had ik niet op de website zien staan) Er werd vriendelijk gevraagd of ik daar mee akkoord ging. Het ophalen was makkelijk en het verstellen van zadel en stuur was zeer snel door de medewerker gedaan. Topservice!

Vriendelijk en vakkundig

Zeer lang moeten wachten op de Qwic ma11 speed. Geheel buiten de schuld van Fietsenstunt om. Zij hebben dit echter ruimschoots gecompenseerd.

Prettige ervaring; zeer netjes geholpen

Telefonisch bij navraag naar een E-bike prettig geholpen. Via de site bestelde fiets werd op locatie Hoorn afgeleverd. Bij ophalen zeer netjes geholpen.

Fantastisch geholpen

Wij wisten niet goed wat we zochten. Ik moet zeggen dat de medewerker ons fantastisch en ontzettend geduldig heeft geholpen om een goeie keus te maken

Zeer klantvriendelijk en zijn bereid mee te denken.

g

Zeer klantgericht denken.

Van het moment dat je de winkel inloopt totdat de fiets thuis is afgeleverd was alles gewoon Top. Geadviseerd door super deskundig personeel en bij afstelling van de fietsen nogmaals het gehele plaatje op een rustige en duidelijke manier uitgelegd, Met 1 woord "geweldig".

Fantastische service!

Een supermooie fiets besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Door de extra service van dit bedrijf was de fiets op tijd voor haar verjaardag binnen. Helemaal top! Nogmaals bedankt!!

Uitstekende service en lage prijzen.

Ik moest wat langer op de fiets wachten, maar werd hiervan goed op de hoogte gehouden. Bij de naam fietsenstunt verwachte ik magere service toen ik de fiets ging ophalen in de winkel in Hoorn. Maar de service was juist heel vriendelijk, snel en professioneel. Ik voelde me uitstekend geholpen. Ik mag ook altijd terug komen als er toch wat mocht mankeren. Er werken professionele fietsenmakers.

Grandioos

Geweldig geholpen, niet opdringerig, heel attent.

Komen alle afspraken na!

Hele goede ervaringen, al meerdere fietsen tot volle tevredenheid gekocht.

Zeer goed geholpen, ook na aankoop!

Met een goed gevoel een elektrische fiets gekocht. Uiteindelijk gekozen voor een koga Nova met motor in het midden. Verkoper had duidelijk veel ervaring en was niet opdringerig. In zijn totaal meer dan tevreden.

Goede ervaring

Enorm verrast door de keuze en prachtige winkel in Hoorn. De verkoper nam alle tijd voor ons en was vriendelijk. 2 qwic fietsen gekocht. Aanrader

Redelijk tot goed

Twee prachtige fietsen gekocht. Verkoop en voorlichting was goed. Afleverdatum was veel later dan gepland. Berichtgeving over levering was slecht. Voor de afleverdatum twee keer naar de winkel geweest. Aflevering was uiteindelijk goed. Vriendelijke bediening. Wel erg lang wachten omdat er weinig personeel was. Afmonteren van de twee fietsen was niet geweldig. Intussen maar een inbussleutel in de winkel gekocht om zadels en sturen zelf vast te zetten.