Top.

Alpina fiets besteld, ondanks ik aan de late kant was. Fiets besteld en na 2x prettig contact. En inspanning van fiestsenstunt.nl en Leverancier van Alpina de fiets op tijd binnen voor de verjaardag van mij dochter. - 0.5 puntje de bezorgen was half uur voor de aan gegeven bezorg tijd al aan de deur. Na telefonisch overleg met de bezorger. Geprobeerd het bij de buren te bezorgen en anders wilde hij gewoon wachten. Gewoon een aanrader !! & Top service.

Wij zijn afgelopen zaterdag in de vestiging in Hoorn geweest

Wij zijn afgelopen zaterdag in de vestiging in Hoorn geweest en zijn daar geslaagd voor 2 elektrische fietsen. Ondanks de enorme drukte, bleef de medewerker rustig en konden wij verschillende fietsen proberen. Wij zijn geslaagd voor 2 Koga fietsen met grootste accu. Beide fietsen zijn zojuist bezorgd en alles was keurig in orde. De bezorger heeft alles nog afgesteld voor ons. Nog even gebeld voor een verzekering en deze is meteen voor ons afgesloten via de ANWB. Al met al meer dan tevreden met de afhandeling.

Top winkel

Ik was positief verrast door de grote winkel in Hoorn. Nette winkel met een groot assortiment fietsen van diverse merken. Wij waren op zoek naar lichte sportieve fietsen, die we ook makkelijk mee kunnen nemen op de drager. Heel goed geadviseerd en geslaagd. 2 mooie fietsen van Sensa gekocht. Erg blij mee!

Goed geholpen bij aankoop van de fiets…

Goed geholpen bij aankoop van de fiets en bij het afhalen. Erg blij met de hele fijne fiets!

Zeer slechte monteurs in dienst!

Bij het ophalen van mijn speed pedelec, na een service beurt, bleek dat de riem (heeft ipv ketting een riem) veelt te slap stond. Dit hebben ze snel verholpen, echter zonder de door de fabrikant voorgeschreven meetmethode. Toen de weg op voor een testrit. Bleek dat een aantal versnellingen het niet deden. Werd ook even snel in de winkel verholpen. Nog een testrit, weer niet goed. Bij nadere inspectie bleek de versnellingskabel bij het achterwiel zwaar beschadigd. Werd, op kosten van de zaak, even snel een nieuwe kabel ingezet. Weer getest en leek toen goed te werken. Thuis aangekomen bleek dat maar 10 van de 11 versnellingen het deden de eerste was er niet. Opgezocht bij de fabrikant hoe deze moest worden afgesteld en dit is vrij eenvoudig als je je aan de voorschriften houdt. Na een paar keer de fiets voor woon-werk te hebben gebruikt begon de trapas erg te kraken. Bleek dat de riem veel te strak stond. Zelf afgesteld, maar na één rit toch weer te strak!? Bij nadere inspectie bleek dat de achteras helemaal niet was vastgezet. Moeren zaten ondertussen zo los dat het wiel er net niet uitviel. En als toetje bleek dat ook het balhoofd los zat met als gevolg veel te veel speling. Nu alles zelf goed afgesteld en vastgezet. Conclusie: Ze zijn goed in fietsen verkopen maar daarna kan je het schudden. Van onderhoud hebben ze geen verstand. Ze doen maar wat en vergeten van alles af te regelen en vast te zetten. Proefrit doen ze blijkbaar ook niet aan na een servicebeurt. Datum van ervaring: 16 maart 2023

Goede service en prettig persoonlijk contact

Ondanks forse vertraging vanuit de leverancier, hield Fietsenstunt ons goed op de hoogte van de status van onze bestelling. Ze hebben dit binnen de mogelijkheden die zij hadden goed opgepakt.

top winkel

het was een top ervaring! Ik vond dat alles heel duidelijk op de website stond ook vond ik de prijs erg mee vallen dus dat is top

Positief verrast

Ben erg positief verrast over de service en erg goede kwaliteit

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden, alles is snel geregeld. Zeker een aanrader.

Betere hulp en kwaliteit is er niet

Werd snel geholpen bij mijn bestelling, duidelijke uitleg over het product. Over het algemeen een top ervaring zowel de hulp en van het product zelf, zeker een aanrader voor de mensen die goed geholpen willen worden en de juiste fiets zoeken!

goeie service

goeie service. Ik ben een tevreden klant

Erg tevreden over de service en het product...

Erg tevreden over de service en het product werkt naar behoren geen klachten over!

Omdat ik samen met Estelle burgmijer was op gelijke fietsen!

Erg tevreden

Erg tevreden! Raad dit bedrijf zeker aan !

Toch ook leveren

Het heeft de nodige moeite en inspanning gekost maar fietsenstunt heeft uiteindelijk de fietsen afgeleverd. Inspanning ook van fietsenstunt want ze hebben naar mijn idee alles op alles gezet om de fietsen te leveren. De reparatie heb ik zelf gedaan na instructie van locale fietsenhandel.

Goeie hulp

Goeie hulp gekregen en erg aardig personeel

review Fietsenstunt

Ik heb 2 weken geleden een fiets gekocht bij fietsenstunt. Ik ben erg tevreden over de service en de fiets zelf!

Beste fietsenwinkel

Super goed geholpen! Aardige verkoper, en fiets gekocht in perfecte conditie. Super blij mee! Kom zeker terug!

Bad service and no communication

They messed up our order, they forgot to deliver parts, they are not reachable via phone, and the bike is not correctly assembled... Prices are low but not worth it. Support your local bike shop and avoid this rip-off. Possibly the worst customer service I have ever experienced in my life...

Tevreden klant!

Perfecte service, vriendelijke behandeling van de klant. Tevens een uitstekende kwaliteit van de fiets. Erg blij mee.

Goede service en prettig persoonlijk contact

Anita

Werd heel goed geholpen. Alles werd rustig uitgelegd. En eenmaal de fiets besteld, kon ik deze binnen 1 week al ophalen. Heel fijn.

Top klantenservice en tijdige levering!

Van hulp bij het kiezen van de juiste fiets tot aan de levering zeer goed gegaan. Tijdige levering, doen wat ze beloven bij Fietsenstunt! Speciale dank voor de top klantenservice aan Jordy en Cathy! Helaas was bij de levering de fietscomputer niet meegeleverd. Ook dat werd super klantvriendelijk opgelost door die na te sturen en op kosten van Fietsenstunt bij de lokale fietsenmaker te laten installeren. Kortom, dikke pluim aan Fietsenstunt met een klantenservice die je zelden nog ervaart! Van harte aan te bevelen.

Hier word je heel blij van

2 weken geleden een prachtige Sparta D burst e-bike gekocht. Ben duidelijk geïnformeerd en heb een goed advies gehad. Proef gereden op 2 verschillende fietsen waardoor ik het verschil kon ervaren. Vandaag de fiets opgehaald met weer een duidelijke uitleg hoe alles werkt. Helemaal blij met deze vakmensen en mijn nieuwe fiets.

Top zaak! Fiets besteld ,helaas niet voorradig. Wel haast ivm verjaardagscadeau voor onze dochter . Na mailcontact is er voor gezorgd dat de fiets toch ruim op tijd geleverd kon worden ! Team van Fietsenstunt ,dank jullie wel!

Over Fietsenstunt.nl

Fietsenstunt.nl is een Noordhollands familiebedrijf met jarenlange ervaring in het verkopen en onderhouden van fietsen en e-bikes. Door onze passie voor fietsen voorzien wij onze klanten graag van deskundig advies, zodat er een goede keuze kan worden gemaakt. Je vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende waliteitsmerken. Naast het bieden van scherpe prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en goede service, waarmee we vasthouden aan de visie van ons familiebedrijf. Met de combinatie van onze webshop, de fysieke winkels en onze landelijke servicepartners, is Fietsenstunt een vertrouwd adres voor de aanschaf van jouw nieuwe fiets, e-bike of accessoire.