Goede prijs/kwaliteit verhouding en…

Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk en behulpzaam personeel

Wat een goede service!

Wat een goede service. Mijn fiets, welke ik bij een ander bedrijf heb gekocht en alleen maar mankementen heeft, heeft Fietsenstunt als inruilfiets aangenomen bij de aankoop van mijn nieuwe fiets. Ik werd gisteren gebeld dat mijn bestelling vandaag werd bezorgd tegen alle verwachtingen in, de leverdatum zou vanuit de fabrikant pas eind maart zijn. Heel vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg gekregen van de medewerker. Ik raad zeker aan om een fiets bij Fietsenstunt te kopen

Super uitleg en een grote collectie om…

Super uitleg en een grote collectie om op proef te rijden. En ook nog eens de scherpste prijzen! Tevreden naar huis gegaan en mijn nieuwe ebike wordt gratis thuisbezorgd.

Top winkel

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Altijd top service

Leuke vlotte jongens en altijd goed geholpen als er iets is met mijn fiets

Groot aanbod

Mooi assortiment aan fietsen. We werden goed geholpen en hebben een mooie elektrische fiets gekocht. Snelle levering, vriendelijk personeel! Prijs en kwaliteit in verhouding.

Nauwelijk tot geen communicatie

Wachttijd op levering. Op zich geen probleem. Maar als de verwachte leverdatum verstrijkt zonder contact is dat slordig. Als er dan ook niet gereageerd wordt op email met de vraag wat de stand van zaken is, kan dit alleen als ronduit slecht bestempeld worden.

Alles met een smile

Fijne winkel en vrolijk gemutst team in de grote winkel in Hoorn. Goed geslaagd

Top geregeld super blij mee goed…

Top geregeld super blij mee goed geholpen vriendelijke personeel en goeie service

Goed zoals altijd

Groetjes, Theo en Ank

Geweldige service

Geweldige service, vriendelijk geholpen, en een mooie prijs.

Super service! Kennis van zaken, bij ons oriëntatie rondje super goed geholpen in de winkel. Vrijblijvend getest en uiteindelijk een mooie elektrische bakfiets uitgezocht. Snelle levering en inmiddels al veel kilometers mee gemaakt.

Gevoon goed

Alles op tijd en volgens afsprak...gevoon prima

Top winkel!

Zowel bij het bestellen als bij het het ophalen van de fiets ben ik goed geholpen. De medewerkers nemen echt de tijd om alles uit te leggen. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe fiets!

Vriendelijk geholpen in de winkel

Vriendelijk geholpen in de winkel. Er werd alle tijd genomen en een mooie prijs kunnen afspreken. Erg tevreden!

Wij zijn goed geholpen

Wij zijn goed geholpen. Binnen een week stond de fiets van onze dochter klaar Bedankt voor de service

Behulpzame en kundige verkopers.

Behulpzame en kundige verkopers.

Excuses en oplossing geboden

Na eerst een paar minder goede ervaringen gehad te hebben qua service en bereikbaarheid, na Jordy van de klantenservice contact met mij op. Na oprechte excuses van hem loste hij het ook zeer netjes op. Er kunnen fouten gemaakt worden, maar ze worden uiteindelijk ook netjes opgelost. Bedankt Jordy.

Vandaag twee nieuwe fietsen gekocht sparta D rulle top personeel klant vriendelijk zeer goeie service dik tevreden bij Fietsenstunt.nl. Echt top.

Nuchtere verkopers met kennis

Meermaals advies gekregen over electrische fiets. Uiteindelijk naar alle tevredenheid aankoop gedaan. Adviseurs met kennis, nuchter en geduldig.

Goede service en scherp geprijsd

Zeer tevreden over deze firma! Goed te bereiken en word goed naar je geluisterd. Fiets was eerste keer bij mij afgeleverd maar helaas was de externe bezorger niet zo netjes met de fiets omgegaan en zaten er behoorlijk wat beschadigingen op. Na wat mail verkeer gehad te hebben heeft Fietsstunt een nieuwe gestuurd die vervolgens helemaal netjes bij mij aan kwam. Mijn ervaring met deze firma is dus heel goed en dan ook nog eens een fiets super scherp geprijsd.

Scherpe prijs en dikke prima

De fiets stond klaar op de afgesproken tijd. Prima voor elkaar en netjes. Mega scherpe prijs en eigenlijk dikke prima. Wees geen dief van je eigen portemonnee en bestel hier

Vriendelijke medewerkers

Ik werd zowel bij het uitkiezen als bij het ophalen van de fiets erg fijn geholpen. Bij thuiskomst bleek dat de het doosje van de oplader leeg was. Terug naar de winkel en kreeg gelijk een oplader mee.

Kopen e-bike en toebehoren

Prima service, duidelijke uitleg en zelfs de fiets werd op de ook nieuwe Fietsendrager gezet. Heel blij mee!

Topservice

Topservice. Reageren vest snel en zijn niet te beroerd om de korting die later was, alsnog terug te boeken.

Dr CJK van Aalstweg 8 1625NV Hoorn

0228 854013

Over Fietsenstunt.nl

Fietsenstunt.nl is een Noordhollands familiebedrijf met jarenlange ervaring in het verkopen en onderhouden van fietsen en e-bikes. Door onze passie voor fietsen voorzien wij onze klanten graag van deskundig advies, zodat er een goede keuze kan worden gemaakt. Je vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende waliteitsmerken. Naast het bieden van scherpe prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en goede service, waarmee we vasthouden aan de visie van ons familiebedrijf. Met de combinatie van onze webshop, de fysieke winkels en onze landelijke servicepartners, is Fietsenstunt een vertrouwd adres voor de aanschaf van jouw nieuwe fiets, e-bike of accessoire.