Laden reviews...
Laden reviews...
48 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten roemen de brede selectie en heldere informatie op de site. Het personeel staat bekend om vriendelijkheid en vakkennis. Levering verloopt meestal snel met duidelijke updates. De ervaringen zijn overwegend positief wat betreft prijs en service.
Verkopen kunnen ze goed maar als je bel voor service moet je weken wachten even langs komen is erg moeilijk ook als je uitleg dat je op vakantie ga. Hoe langer het gesprek duurt hoe onvriendelijker word . ik ben naar een andere fietsenmaker(boersen) gegaan binnen twee tellen op gelost dat is pas service
Beveelt niet aan
20 June 2026
loek
Wieringerwaard
2 weken terug een fietsstoeltje besteld. Bevestiging ontvangen en dat deze thuis bezorgd zou worden. Na 1 week wachten contact opgenomen. Telefonisch automatisch bandje en onbereikbaar. Na bezoek aan de winkel is er ontdekt dat het stoeltje pas 1 maand later geleverd kan worden. Meneer kon iets regelen dat het toch na 1 of 2 dagen in de winkel geleverd zou worden. Ik zou gebeld worden en het stoeltje zelf in de winkel moet halen. Nu weer 1 weer verder zonder dat er contact met mij is opgenomen. Telefonisch en per mail geen gehoor. Vandaar deze lage score. Hopelijk wordt na 2 weken wachten de bestelling bezorgd of op zn minst contact met mij opgenomen.
Beveelt niet aan
9 June 2026
Laura
Schagen
Koop niet bij deze winkel!! Staan niet achter hun woord, onbeschofte verkoper Sander M. Wordt heel slecht behandeld aan de telefoon, waarna hij de verbinding verbreekt.
Beveelt niet aan
5 June 2026
Mülayim
Purmerend
Mooie fietsen voor scherpe prijzen. Levertijd iets langer dan vermeld, maar de enorm scherpe prijzen maakt dat weer goed. Duidelijke communicatie via mail en WhatsApp voor het afleveren. Niets te klagen.
Beveelt aan
30 May 2026
Rico
Poortugaal
Een maand geleden heb ik bij jullie een fiets besteld en tot op heden heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik vind het onbegrijpelijk dat het zo lang moet duren voordat er überhaupt een accu geleverd wordt, waardoor de complete levering van de fiets blijft uitstaan. In de afgelopen weken heb ik meerdere keren contact gezocht via e-mail, maar daar wordt simpelweg niet op gereageerd. Daarnaast heb ik diverse keren telefonisch contact opgenomen. Iedere keer krijg ik te horen: “volgende week”. Inmiddels zijn we een maand verder en die “volgende week” lijkt eindeloos door te schuiven. Vandaag heb ik opnieuw telefonisch contact opgenomen. Daarbij werd aangegeven dat er contact opgenomen zou worden met de distributeur en dat ik daarna iets zou horen. Inmiddels zijn we ruim vijf uur verder en ik heb nog steeds niets vernomen. Ik vind deze gang van zaken absoluut geen service en eerlijk gezegd gewoon niet acceptabel. Ondertussen hebben jullie wel al €1500 van mij ontvangen, terwijl ik nog steeds geen fiets heb.
Beveelt niet aan
20 May 2026
Huub Gehlen
Roermond
Mooie fiets voor een mooie prijs. Aanrader wat mij betreft
Beveelt aan
11 May 2026
P.K.
Nvt
Mooie fiets prima levering
Beveelt aan
9 May 2026
Jolijn
Rhoon
Prachtige fietsen gekocht na goede uitkeg in de winkel. Bedankt en succes!
Beveelt aan
8 May 2026
Familie Sturm
Middenmeer
Super goed geholpen door Severin in de winkel in Wieringerwerf.
Beveelt aan
8 May 2026
J.S.
Schagen
In februari gemeld dat de accu van de fiets niet meer naar behoren werkt. Accu had veel te korte levensduur dus we mochten de accu terugsturen en fietsenstunt zou via fabrikant kijken of er een coulance regeling mogelijk was. Dat lukte en de accu zou begin april bij Fietsenstunt binnenkomen. Maar wij hoorde maar niets dus half april weer gebeld en gemaild. Werd er gezegd over paar dagen komt de accu binnen en zou ik het direct horen. Na weer bellen en mailen op 22 april weer contact gehad. En weer werd er gezegd over paar dagen. Die dag heb ik ook contact met de fabrikant gehad ( er waren geen leveringsproblemen ivm accu)en het bleek dat de accu al op 21 april bij Fietsenstunt geleverd was ( ze hadden gezegd dat ik het dan gelijk zou horen). Op 25 april weer gebeld toen kreeg ik te horen dat de werkplaats dicht was maar dat ik dinsdag 28 april wat zou horen ( dan was er sowieso iemand op de werkplaats werd er gezegd vanuit de klantenservice)en dat de accu dan met DHL mee kon. Het laat zich al raden, we hebben weer niets gehoord. Na weer een mail en bellen nu eindelijk ( 30 april) de accu binnen .
Beveelt niet aan
28 April 2026
Sandra
Heiloo
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Het bestellen van de fiets ging prima. Mooie prijs en gratis levering. Toen ik de verkeerde batterij had besteld kreeg ik heel snel via de mail antwoord dat dit nog gewisseld kon worden, fijn! Daarna werd het helaas minder, op mijn mailtjes met vragen over de levering kreeg ik geen antwoord. Uiteindelijk de verkeerde mails over levering gehad waardoor ik van alles had geregeld en de fiets niet kwam die dag. Uiteindelijk maar gebeld, toen kreeg ik eindelijk reactie. De vervoerder, bom transport maakte gelukkig alles goed en hield mij super goed op de hoogte. Fiets werd netjes op afgesproken tijd geleverd. Top!
Beveelt aan
9 April 2026
Ilse
Zwolle
Mn dochter heeft van haar eigen spaargeld een Cortina Elett gekocht. De achterband ging meteen na 1 km lek/klapte en hebben wij lokaal laten repareren omdat Fietsenstunt niet bereikbaar was; maar Fietsenstunt vergoedde wel netjes de gemaakte kosten. Qua prijs en servicebelofte kan de lokale dealer niet op tegen wat Fietsenstunt belooft. En goede communicatie over de levertijd en de aflevering; dit ging helemaal goed conform afspraak en de fiets werd rijklaar afgeleverd. Wel zou de communicatie over 2 jaar Zorgeloos service beter mogen: maak meteen de afspraak voor de 1e beurt want nu moet je zoeken op de site en er zelf achteraan. Hoe vaak service wordt geleverd in die 2 jaar is ook niet echt duidelijk.
Beveelt aan
16 March 2026
Hein
Bloemendaal
Batavus Finez fiets gekocht. Snelle levering en goed contact met vervoerder over de te leveren tijd. Zou zo weer een fiets kopen bij Fietsenstunt.
Beveelt aan
13 March 2026
A.
Oud Gastel
Probleem met motor van Ebike super opgelost, ondanks dat ik uit de garantie was.Had nog een ander probleem,breng hem maar. Werd meteen naar gekeken en ook direct gerepareerd Wat een Top gasten in Wieringerwerf Dank jullie wel mannen
Beveelt aan
26 February 2026
Henk
Den Oever
Een Sensa Cintura 2026 gekocht. 300€ goedkoper dan elders. Binnen 2 weken geleverd. Hoewel ik netjes een mail kreeg hoe één en ander zou gaan m.b.t. leveren was de mail toch niet duidelijk genoeg, althans voor mij. Kreeg al een mail voor een review maar had nog geen fiets. Hierop gereageerd. Klantenservice mailde netjes terug dat de fiets bij de vervoerder is en als ik binnen bepaalde tijd geen reactie had kon ik weer contact opnemen. Dit was niet nodig. Werd netjes door de vervoerder geappt over de tijd dat de fiets bezorgd zou worden. Inderdaad fietsklaar. Netjes met veel doeken erover stond hij in de bus en alle plekken die een kras konden krijgen waren met tape beplakt die gemakkelijk te verwijderen was. Tevreden. Tijd voor mijn eerste ritje!
Beveelt aan
25 February 2026
M
Haaksbergen
Heke mooie Cube gekocht na kundig advies van de verkoper. Bij afhalen in de winkel alles keurig uitgelegd
Beveelt aan
13 February 2026
Gootjjes
Schagen
Bij aankoop van een Popal fiets stond er bij aankoop - op voorraad en binnen 2-3 weken geleverd. Fiets bleek niet op voorraad en bij navraag onduidelijke antwoorden over exacte leverdatum. Uiteindelijk de fiets ontvangen, hier was de totale bagagedrager scheef en kan de accu in de fiets niet worden opgeladen zonder deze eerst eruit te klikken met de sleutel. Zeer onhandig. Bij ontvangt dit aangegeven dat dit niet conform verwachting is en dat een scheve bagagedrager niet hoort. De reactie is dat dit hoort bij dit type fiets, iets wat zeer ongeloofwaardig is gezien foto’s van andere concurrenten. Tot nu toe weer geen reactie en ook geen meewerkende proactieve benadering richting de klant. Niet hier kopen, je kunt voor die paar tientjes beter naar een locale dealer dan weet je tenminste wat je koopt…
Beveelt niet aan
11 February 2026
Jerrel
Harderwijk
Dank u wel voor uw uitgebreide feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat uw ervaring rondom de levering en communicatie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden.
Wat betreft de levertijd begrijpen we dat de onduidelijkheid hierover frustrerend is geweest. Wij zijn hierin soms afhankelijk van informatie vanuit de fabrikant, maar dat neemt niet weg dat wij duidelijker hadden moeten communiceren.
Ten aanzien van de bagagedrager en het opladen van de accu nemen wij uw melding serieus. Een fiets hoort bij aflevering netjes afgemonteerd en gebruiksvriendelijk te zijn.
Inmiddels zijn wij met u in contact en werken wij samen aan een passende oplossing. We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk naar tevredenheid af te ronden.
Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard voor u klaar.
Team Fietsenstunt.nl
Goede prijs en keurig afgeleverd waarbij enkele vragen die ik nog had vriendelijk beantwoord werden door chauffeur Chris. Tevreden!
Beveelt aan
3 February 2026
Jesse
Zaandam
Heb nieuwe fiets gekocht bij deze zaak Na ik hem uit de schuur pak en in huis het stuur afstel klapt de achterband (Is veel te hard opgepompt) Had een1 km gereden De zaak gebeld maar zit niet in de garantie Krijg geen nieuwe band Fiets van 3300€ Dit is echt belachelijk Koop hier niet
Beveelt niet aan
27 January 2026
Roeland
Amsterdam
Beste Roeland,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Wat vervelend om te horen dat u direct na aankoop een probleem heeft gehad met de achterband. Dat is uiteraard niet de start die u van een nieuwe fiets mag verwachten.
We hebben inmiddels samen contact gehad en zijn blij dat we in goed overleg tot een passende oplossing zijn gekomen. Uw tevredenheid staat bij ons voorop en we vinden het belangrijk dat u met een goed gevoel én een veilige fiets de weg op kunt.
Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Team Fietsenstunt.nl
Prachtige Cube gekocht bij de mannen in wieringerwerf. Zeer vriendelijk geholpen en uitgebreid uitleg gekregen. Dik tevreden. ga zo door
Beveelt aan
16 January 2026
A. Kops
Schagen
Duidelijke site Goede info Goeie levering
Beveelt aan
8 January 2026
Gertjan
Montfoort
Prachtige Cube gekocht voor scherpe prijs. Heel blij mee!
Beveelt aan
22 December 2025
Hoesen
Rijnsburg
Goede prijs, fiets en aflevering
Beveelt aan
28 November 2025
Verwest
.
Ik heb onlangs mijn nieuwe Cube fiets bij Fietsenstunt gekocht en ik ben zeer tevreden met mijn keuze. De website is overzichtelijk en het aanbod is duidelijk. Ik had wat vragen over een specifiek model en de klantenservice was vriendelijk en behulpzaam. Ze namen de tijd om alles goed uit te leggen. De fiets werd keurig geleverd en helemaal klaar om op te fietsen. Al met al een prettige ervaring en ik zou Fietsenstunt.nl zeker aanraden.
Beveelt aan
26 November 2025
Inge
Velp
Van het chatten met een medewerker van de winkel tot en met de bestelling online is alles goed verlopen . Ik werd tussendoor op de hoogte gehouden wanneer de levering ging plaatsvinden . Levering is perfect verlopen op het tijdstip dat was afgesproken met de bestuurder van vervoerdienst . Ik ben zeer tevreden met deze elektrische fiets van CUBE . Doe zo verder voor alle medewerkers van fietsenstunt .nl
Beveelt aan
20 November 2025
Geert
Zulte (Belgie)
Fietsenstunt.nl is een Noordhollands familiebedrijf met jarenlange ervaring in het verkopen en onderhouden van fietsen en e-bikes. Door onze passie voor fietsen voorzien wij onze klanten graag van deskundig advies, zodat er een goede keuze kan worden gemaakt. Je vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende waliteitsmerken. Naast het bieden van scherpe prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en goede service, waarmee we vasthouden aan de visie van ons familiebedrijf. Met de combinatie van onze webshop, de fysieke winkels en onze landelijke servicepartners, is Fietsenstunt een vertrouwd adres voor de aanschaf van jouw nieuwe fiets, e-bike of accessoire.
Omtaplein 7
1771CW Wieringerwerf
Branch
Automotive
Specializations
E-bikes, Fietsen
Webshops