perfecte levering van perfecte producten

ideaal snel geleverd en echt goede kwaliteit perfect af gehandeld een zaak die doet wat het zegt

Service kan niet beter

's Morgens spullen besteld via de website van Bestel-verf.nl en diezelfde avond al bezorgd. De bestelomgeving op de website is helder, werkt geen vergissingen in de hand en zit logisch in elkaar. Ik zou niet weten wat hier nog verbeterd aan zou moeten worden.

Hier besteld, snel geleverd, bezorgkosten voor kleine levering (alleen een kleurenwaaier) wellicht wat aan de hoge kant, echter werd gecompenseerd door scherpe prijs voor het product. Kortom, tevreden klant!

Goede service en snel geleverd. Dik tevreden , hier ga ik vaker bestellen

Goede service en snel geleverd. Dik tevreden , hier ga ik vaker bestellen

Snel en uitstekende service

Verf en toebehoren besteld. Werd snel geleverd. Trunkrs maakte een fout, door ipv 4 pakketten er maar 3 te leveren. Dit zou door Trunkrs worden nageleverd...niets meer van Trunkrs gehoord. Door Bestel-verf werd deze bestelling terugbetaald...keurig!

Helemaal top ook in deze drukke gekke periode

Ik ben blij verrast met de service van bestel verf. Zelfs in deze gekke rare periode wordt mijn bestelling vrij vlot geleverd. Goed verpakt en ook nog eens voor een zeer scherpe prijs. Prijs is niet het aller belangrijkste maar service is het helemaal.

Gewoon goede service

Duidelijke no nonsense winkel Na internet bestelling geeoon telefonisch bereikbaar . Gewoon goed

Super service!

Er was iets mis gegaan met de bestelling wat ze super hebben opgelost. Ze hebben het zelfs bij ons thuis zelf bezorgd. Echt super service!

Snelle levering, top product

Makkelijke website, snelle levering en een top product

super snelle levering

groot assortiment super snelle levering gewoon top!

Altijd snelle dienst en vertrouwbaar bedrijf

Goede snelle levering, goede verf.

Prima dus.

Perfecte en snel geleverd

Had te weinig verf en besloot online wat bij te bestellen en dat ging vlot dankzij de goed overzichtelijke webshop en de levering ging ook snel zodat ik door kon gaan met het schilderwerk. Team bedankt. Groet Danny

Uitstekende service en goede kwaliteit verf!

Ondanks de grote drukte leverde deze winkel echt fantastische service. Bovendien leveren ze een erg goed assortiment aan verf en schildersbenodigdheden.

Zelfs in de drukke periode top!!

Tijdens de corona toch redelijk op tijd geleverd. Ik bestel regelmatig verf bij Bestel-verf.nl en dat wordt ook redelijk snel geleverd altijd. Nu tijdens de lockdown valt het me op dat Bestel-verf nog steeds redelijk snel levert. Niet zo snel als normaal, maar toch!!

Top geregeld

Zelfs in deze gekke periode, was mijn bestelling redelijksnel binnen

Beste verf voor de beste prijs

Koop regelmatig bij jullie en ben op internet boog nooit zo een goed bedrijf tegen gekomen. Mooie producten, goede service en ook nog eens scherp geprijsd. Chapeau

Eijlers

Bestelde Clou Waterbeits. Allemaal mooie kleuren en fijn om mee te werken. Door de poeder is de dosering erg makkelijk en kan je mooi de kleur aanbrengen. Ook nog een snel geleverd

Een echte aanrader

Ik koop sinds enige tijd verf bij Best-verf.nl als professionele schilder. Mijn ervaring met bestel-verf is dat ze goed bereikbaar zijn als ik een vraag heb, dat de mensen die er werken verstand hebben van de producten die ze verkopen en als ik bestel mijn bestelling vrij snel en netjes geleverd wordt. Ook vind ik de producten netjes geprijsd. Je betaald zeker niet te veel en ze hebben ook nog eens een zeer uitgebreid assortiment. Ik vind Bestel-verf.nl echt een aanrader. In het verleden kocht ik nog wel eens bij goedkope webshops , maar daar bleek je dan toch een kat in de zak te koprn.

Goede service en professionele producten

In één woord fantastisch. Ruim assortiment en ook nog een super voordelig.

GEWELDIG!!!

Bestel regelmatig bij bestel-verf.nl en andere verf webshops. Maar de kennis en klantvriendelijkheid bij Bestel-verf.nl is echt helemaal top. Ik raad vrienden en bekende dan ook aan om bij jullie verf te kopen als zij dat nodig hebben. ;-)

Het heeft even geduurd maar het is gearriveerd!!

Ziet er mooi uit, heel benieuwd als ik het verwerk!!