Super vriendelijk en meedenkend!

Snel iemand aan de telefoon en vraag keurig beantwoord.

Fijn geholpen en heel snel

Super snel geholpen

Ik heb nog niets ontvangen

Heel slecht en laat ook niets weten

Beste Guus, We betreuren het dat je bestelling niet is aangekomen. Je bestelling is op 18 juli rechtstreeks vanaf de fabrikant naar je toegestuurd. Je heb hier ook van ons bericht over ontvangen als het goed is. Dat je bestelling niet bij je is aangekomen hebben wij helaas niet van je vernomen tot dat je deze review heb geschreven. Na navraag bij de transporteur kan ik je het volgende mededelen: Je bestelling is 19 juli afgeleverd bij je buren op nummer 28 Als je nog vragen of opmerkingen hebt kan je contact met ons opnemen op 020-24 66 000

Muito bom

Bestel-verf.nl heeft mijn vertrouwen.

Mijn eerste bestelling bij Bestel-verf.nl is uitstekend verlopen. Ik zocht transparante hoogglans bootlak. Resultaten: snel zoekresultaat op website, juiste info op website, eenvoudig bestelproces, voldoende snelle levering en prima product. Geen prijsvergelijking uitgevoerd, want bij een tientje ga ik geen tijd verspillen. Bestel-verf.nl, een naam welke niet professioneel oogt en niet direct vertrouwen wekt, heeft volledig mijn vertrouwen gewonnen.

Goede en snelle levering!

Ben er zeer blij mee

Het werkt perfect

Makkelijk te bestellen en snelle levering . Aanrader

Simpel

Goed produkt en snelle levering

Uitstekende ervaring! Goed te bereiken, mee denkend, en nemen de tijd voor vraag en antwoord .

Oke

Adres lastig te vinden op de site.

Duurde wat lang voor dat bericht kwam.

Uitstekende service!

Goed advies gekregen over het bestelken van een niet standaard kleur beits. Snelle levering via webshop. Helemaal perfect!

Geweldige webshop

Zo hoort een webshop te zijn. Ik had wat vragen en kon heel makkelijk op de website een emailadres vinden. Na mijn mail te hebben getypt dacht ik dat het toch sneller was om te bellen. Ook het telefoon nummer stond duidelijk op de site vermeld. Ik belde en werd uiterst vriendelijk en goed geholpen. Producten besteld die mij werden geadviseerd, de volgende avond netjes bezorgd. De bestelde verf gebruikt en super blij met het resultaat. Bestel-verf medewerkers bedankt !

Goede service en vriendelijk personeel aan de telefoon.

We hadden zelf verkeerd aangeklikt dat we het op gingen halen ipv thuis bezorgen. Gebeld en het werd gelijk opgelost en verstuurd. Zo konden we een dag later weer door met verven. Geweldig en bedankt.

Bedankt voor jullie positieve reactie. We zijn verheugd dat we jullie naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Snelle bezorging

Duidelijke site,snelle bezorging.

snel en correct

Via de inzichtelijke website makkelijk kunnen bestellen en binnen twee dagen was de verf binnen.

Goed gegaan

Fijn dat alles is gegaan zoals het hoort!

Bedankt voor uw positieve reactie, wij waarderen dat ten zeerste

Pakje nooit ontvangen, heb jullie moeten bellen waar het bleef

Post.nl beweert 2x tevergeefs aan de deur te zijn geweest. Van hen geen enkele kennisgeving ( mail of briefje ) daarvan gezien/gekregen. Na bellen ( prima Celina ! ) van jullie te horen gekregen waar het pakje was: bij een postkantoortje van post.nl op 7 km van mijn huis, ongeveer 1 uur fietsen dus.

Beste Rien, Vervelend dat je jouw pakket moest ophalen bij een PostNL punt. Nadat je ons gebeld had over het feit dat je jouw bestelling niet had ontvangen, hebben wij direct contact gezocht met PostNL. Daar gaven ze aan dat ze jouw pakket 2 keer bij je hebben aangeboden en dat er niemand thuis was. De pakketten die niet worden aangenomen worden dan naar een PostNL afhaalpunt gebracht, waar ze dan opgehaald kunnen worden. Wij vinden het dan ook zeer vervelend voor je, maar ook erg vreemd dat je ons zeer slecht beoordeeld en ook nog eens aangeeft dat je ons niet zou aanbevelen. Je bestelling is bij ons nog de zelfde dag verzonden naar je en je geeft aan dat je telefonisch ook nog prima behandeld bent door onze medewerker. Dus eigenlijk zeg je dat je niet tevreden bent over PostNL Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben kun je altijd contact met ons opnemen.

Snelheid.

Eenvoudig en snelheid, na 1 dag mijn produkt in huis.

Ruime keus Snelle levering

Prima snelle service en goed product

Prima snelle service en goed product, de lijnolie dekverf.

Verf snel binnen , snelle reactie op mail en goed advies !

Telefoniste had er verstand van en was zeer behulpzaam.

Prijs en levering uitstekend.

Verrijn Stuartweg 24

1112 AX Diemen

020 - 41 61 534

Over Bestel-verf.nl

Bestel-verf.nl is al Sinds 2006 de online verfwinkel voor de beste verf en schilders benodigdheden. Bovendien koop je bij ons ook nog eens super voordelig en sturen wij je bestelling vaak al binnen 1 dag naar je toe. Wij verkopen vele bekende A merken zoals Sikkens, Flexa, 3M, Sigma en vele andere merken.