Prima geregeld

Telefonisch bereikbaar Goede voorlichting Snelle levering Precies het product dat ik nodig had

Snelle bezorging en prima product

Dezelfde hoge kwaliteits verf opnieuw besteld.

Prima webshop

Ik kreeg inderdaad ook een uitnodiging voor een review te schrijven terwijl ik nog mijn bestelling niet had ontvangen. Toch maar even gebeld naar bestel-verf. Een vriendelijk medewerker stond mij re woord en wat bleek, de instelling voor de uitnodiging van de review stond verkeerd ingesteld. De uitnodiging werd meteen verstuurd terwijl dat eigenlijk na een paar dagen pas moest. Bij bestel-verf hebben ze het direct aangepast en zich verontschuldigd voor de snelle vraag voor een recensie. Ik kreeg overigens later vandaag mijn bestelling keurig binnen.

Ik heb wel betaald maar nog niets ontvangen

Ik hoop dat mijn bestelling binnen komt

Zeer klantgericht

Zeer klantgericht, duidelijk en snel

Slecht.

De verf heb ik nog niet eens gekregen!

Beste Betty, Hierbij toch even een reactie op uw review... U besteld online bij ons op zaterdagmiddag. Wij hebben op maandagochtend uw bestelling in orde gemaakt en deze naar u verstuurd. U ontvangt deze dan ook vandaag. Het is dus 1 werkdag dat u uw bestelling van ons binnen krijgt en u geeft ons een 1??? omdat u uw bestelling nog niet binnen hebt??? Normaal als er iets niet goed is aan een bestelling of verzending willen wij graag meedenken en het oplossen, maar dit vinden wij zelfs een beetje gek. We hopen dat u bereid bent de in onze ogen onterechte review nog een goed wil bekijken en aanpassen. Met vriendelijke groet, een zeer verbaasd Bestel-verf team

ik was al lange tijd op zoek naar een roller speciaal voor buizen en bij bestel-verf.nl gevonden ! ik ben blij met dit artikel en blij met de snelle levering

fantastisch

donderdag besteld, zaterdag geleverd

Super goede service

We hadden verf besteld , maar kregen telefoontje wat we wilden schilderen met de verf . Toen advies gehad om andere te nemen . Prijs was hetzelfde

Zeer goede ervaring

Er is een miscommunicatie voorgekomen, is door bestelverf netjes opgepakt en hersteld.. perfect!

zeer goed

fijne klantenservice. telefoon word gelijk beantwoord.

ruim assortiment en snelle levering tegen concurrerende prijzen

Binnen 2 dagen bestelling in huis, goed verpakt en beschermd tegen lekkage

Keurig verzorgd

Product snel geleverd.

Wij hebben nog niets ontvangen dus geen oordeel.

Wij hebben nog niets ontvangen dus geen oordeel.

Beste R. Boer, Uw bestelling wordt rechtstreeks van de leverancier naar u toe gestuurd. Uw bestelling is 1 dag voor het weekend geplaatst. We hadden u aangegeven dat de bestelling na 2 a 3 werkdagen geleverd zou worden. (levering dus maandag of dinsdag) U plaatst een review na 1 werkdag en zeg dat u nog niets ontvangen hebt? Vervolgens zegt u ook nog eens dat u het nog niet kan beoordelen, maar geeft ons wel een 2 als beoordeling???

Helemaal goed

Goed verpakt, netjes op tijd, ruim asortiment, verf voor huis en antifouling voor de boot kunnen bestellen.

snel geleverd

Goede prijs snel geleverd

duidelijke site, goede prijs

zie boven

Product zou via DHL geleverd worden en kwam zonder bericht met post.nl

Onduidelijke beschrijving kon alleen kiezen afhalen in de winkel

Beste Jack, Jammer dat u ons een slechte beoordeling geeft. Volgens ons heeft u zelf aangegeven dat u het op zou halen in onze winkel. (dan worden er uiteraard geen verzendkosten gerekend). We hebben u meteen gebeld omdat we zagen dat u bestelde vanuit Zeeland en het ons onwaarschijnlijk leek dat u het bij ons in Diemen zou komen ophalen. U gaf aan aan dat u het ook opgestuurd wilde hebben, ondanks dat u het niet eens was dat u verzendkosten zou moeten betalen?? Standaard staat er ook verzenden met de kosten erbij ( bij € 100, - rekenen wij geen verzendkosten maar er onder dus wel.) U heeft deze standaard uit geklikt en gekozen om het te komen afhalen bij ons in Diemen. Nogmaals vervelend dat u het als slecht ervaart terwijl wij zo netjes waren u er over te bellen..

Scherpe prijs, maar je moet op tijd bestellen!!

Bestelling na bijna 14 dagen ontvangen! Dat is lang als je er op wacht.

Beste, Wij betreuren het ook dat het langer geduurd heeft dan je normaal van ons mag verwachten. Het product was tijdelijk niet leverbaar bij de leverancier. Wij hebben u hiervan op de hoogte gebracht en aangegeven dat het iets langer zou duren dan je zou mogen verwachten. Nogmaals excuus voor de iets vertraagde levering, maar wij hopen dat u snel en naar tevredenheid aan de gang kan gaan met het aanbrengen van de anti-fouling op uw boot.

Overzichtelijk website. En snelle levering. Top.

Duidelijk en goede kwaliteit.

Zeer snelle levering (vandaag besteld/morgen in huis).

Zeer snel geleverd

Zeer snel geleverd

zeer professioneel aan mijn vragen te beantwoorden en supersnelle levering

Ik heb schimmel aan wanden en met hun producten heb ik opgelost!

Prima service, snelle en nette levering

Zondermeer de plek om online verf te bestellen.

Over Bestel-verf.nl

Bestel-verf.nl is al Sinds 2006 de online verfwinkel voor de beste verf en schilders benodigdheden. Bovendien koop je bij ons ook nog eens super voordelig en sturen wij je bestelling vaak al binnen 1 dag naar je toe. Wij verkopen vele bekende A merken zoals Sikkens, Flexa, 3M, Sigma en vele andere merken.