Goed en snel

Kan niet beter!

Bestellen ging prima de site is lekker overzichtelijk. Bij het verf wat ik wou had ik 10L geselecteerd, bleek niet te kunnen. Ik had snel een mail met opties die wel konden en die zelfde dag had ik een mail terug met de mededeling dat mijn order de volgende dag de deur uit ging. Helemaal top! Hoe het was ingepakt was helemaal uitstekend, als de doos van een grote hoogte gevallen was was alles heel gebleven. Daar kunnen ze bij de webshop, gespecialiseerd in bevestigingsmaterialen, waar ik bij werk enorm veel van leren. Bestelproces: 10/10 Klantenservice: 10/10 Loods personeel: 10/10

Snelle en goede levering

Ondanks dat ik later toch gekozen had om het te laten leveren was het er nog snel.

Wat een super service!! Bestelling is snel geleverd en keurig verpakt. We werden keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van onze bestelling.

Top service!

Omdat een deel van bestelling niet op voorraad was, werd het deel dat wel op voorraad was alvast verzonden na overleg. Zo kon ik alvast aan de slag!

Levering duurde langer dan verwacht

Contact goed, maar twee weken moeten wachten op levering. Ook zou een roerhoutje bij de verf fijn zijn.

Goede communicatie en levering

Verf besteld, deze was niet op voorraad, werd netjes gecommuniceerd en alsnog snel geleverd.

Zeer correcte behandeling, prima te woord gestaan.

Zal er zeker weer wat gaan bestellen indien nodig.

Klantgerichte club

Ik wilde op de valreep een artikel bijbestellen. Dit werd perfect opgepakt zonder dat dit leidde tot vertraging in de bestelling.

Een meedenkende en zeer behulpzame medewerker. Echt top!

Zeer snelle levering.

Makkelijke site.

Snelle bezorging

binnen 24 uur bezorgd ,betaalbare verf ,aanrader

Prima geregeld

Goede prijs voor prima verf. Al eerder gehad en is een kwaliteits verf. Snel bezorgd.

Goed, correct, snel

Goed en correct, snelle levering

Zeer goed en snel

Alles prima verzonden.correct

Goede kwaliteit

Wat een briljant goede service.!

Niets is te.gek om het de klant naar het zin te maken.

Snel en betrouwbaar

Volgende dag bezorgd, netjes afgehandeld.

Snelle en juiste levering. Sikkens verf topproduct.

Fijne website met hints voor bijpassende producten bij het bestelde product. Snelle en juiste levering tegen een nette prijs. Sikkens Rubbol BL Rezisto Satin is topproduct verf. Trap is weer als nieuw met krasvaste lak.

Ik bestel hier wekelijks mijn verf en heb nog nooit problemen ervaren met de bestelling en levering. De levering van de verf was altijd op tijd en mochten er eventuele vragen zijn over de verf word je altijd op een vriendelijke en snelle manier geholpen. Echt een aanrader!

Bestellen makkelijk en snelle bezorging

Op tv zag ik iets over een bepaald product, dit op internet opgezocht en besteld en 2 dagen later in huis.

Makkelijke website , groot assortiment en snel geleverd

Hele goede service en kennis.

Door een grote verbouwing vaak verf hier besteld en de service is absoluut top en mensen met verstand van zaken die op al je vragen kunnen beantwoorden.

Over Bestel-verf.nl

Bestel-verf.nl is al Sinds 2006 de online verfwinkel voor de beste verf en schilders benodigdheden. Bovendien koop je bij ons ook nog eens super voordelig en sturen wij je bestelling vaak al binnen 1 dag naar je toe. Wij verkopen vele bekende A merken zoals Sikkens, Flexa, 3M, Sigma en vele andere merken.