Gewelig!!!

Dit bedrijf is echt ongelooflijk snel met de levering, in de ochtend besteld en voor zes uur al bezorgd! Maar ook de dame die ik aan de telefoon had voor advies over een doorgeslagen muur, is werkelijk ontzettend vriendelijk, ze heeft alles uitgezocht, wat wij het beste konden gebruiken voor de muur. Dus dit is een blijvertje, snelle service en klantvriendelijk personeel, TOP!!!

uitstekende service

Het product dat ik besteld had was op dat moment niet in de gewenste hoeveelheid leverbaar. De klantenservice heeft met me meegedacht en een prima alternatief geboden (dat de volgende dag al geleverd werd).

Prettige Webshop

om 10:00 uur een bestelling gedaan en dezelfde dag nog in huis. groot assortiment en duidelijke website. bovendien ook nog goeie prijzen! TOP! Ga zo door!

Grote sortering en scherpe prijzen. Top!

Een dikke 10. Wat een assortiment en een zeer maar dan ook zeer snelle bezorging. Kan echt niet beter!

Supersnel geleverd. Groot aanbod bij deze webshop.

Voor het eerst bij een webshop verf besteld. Voor herhaling vatbaar. Veel keus, makkelijk zoeken en zeer snel geleverd. Zending was degelijk verpakt.

Supersnelle bezorging.

Binnen 24 uur had ik mijn verf in huis Uitstekend verpakt in een passende doos. Ook was het product 25% goedkoper dan de concurent. Beter wordt het niet.

Hele goede service

Ik had 2 blikken verkeerd besteld Zonder problemen kon ik de blikken terug sturen ik kreeg zelfs een PostNL verzendlabel toegestuurd De verf is van goede kwaliteit en ik zal hier zeker vaker mijn verf bestellen.

Mooi product en snelle levering

Inmiddels al mijn kozijnen en deuren met een prachtige matte verf behandeld, super mooi resultaat. We hadden de producten elke keer weer snel in huis. Top!

Beste Sikkens verkooppunt

Wij zijn al jaren fan van Sikkens verf. Jullie hebben een zeer uitgebreids sikkens assortiment voor een goede prijs en ook nog eens super snel geleverd

Levering snel, product is gewoon goed. Verwerking en dekking van de verf is zeer uitstekend. Prima kwaliteit

Geweldige service

Voor 11.00 besteld en het is dezelfde dag nog geleverd. Geweldige service

zeer slecht

Bij mijn tweede bestelling van 5 x 1 ltr "Sikkens Wapex 660 epoxyverf waterverdunbaar -Zilvergrijs - 7001 (ral) liep de levering fout. De levering zat volgens jullie onder de verf. Jullie moesten de verf opnieuw bestellen om vervolgens aan mij te leveren. Dit zou een aantal dagen duren afhankelijk van de leverancier. Als alternatief stellen jullie voor om 1 X 5 ltr "Sikkens Wapex 660 epoxyverf waterverdunbaar -Zilvergrijs - 7001 (ral) direct te leveren. Wegens het gemak van doceren en de mogelijkheid van het terugsturen van het teveel aan verf wou ik niet ingaan op dit voorstel. Als ik nu het teveel aan verf wil terugsturen weigeren jullie dat. Reden: "U heeft namelijk producten besteld die op kleur zijn gemaakt voor u.". Die reden houdt geen enkel steek want jullie konden mij wel direct 5l van dat kleur toesturen.

Beste Frank, Producten op kleur, worden speciaal gemaakt voor de klant en worden daarom ook nooit retour genomen. (uiteraard wel als er iets mis is met de kleur of het product) Dit staat duidelijk aangegeven op onze website. Ook bij andere collega concurrenten kun je op kleur gemaakte producten niet retour sturen overigens. (er zou anders een gigantische berg chemisch afval ontstaan als iedereen zo maar op kleur gemaakte verf retour zou kunnen doen) Het heeft dus niets te maken met het feit of je nou 1 x 5 ltr besteld of dat je 5 x 1 liter besteld. We betreuren het dat je daarom ook zo heftig reageert op iets wat voor iedereen heel duidelijk is. We hebben het je overigens ook al telefonisch uitgelegd en vinden het dan ook niet gepast dat je ons zo slecht beoordeeld.

Gewoon goed

Prima webwinkel, gewoon wat je verwacht van een modern bedrijf.

Scherpe prijs, snelle levering, goede klantenservice.

Scherpe prijs, snelle levering, goed geholpen door de klantenservice: 4,5 ster (cijfer 9 = zeer goed). Ik vind het alleen niet goed dat vooraf gemeld wordt dat onder de meest positieve recensies 1 maal per kwartaal een prijs verloot wordt. Hierdoor krijg je dat klanten bv. 5 sterren geven i.p.v. dat ze eigenlijk 4 sterren van plan waren. Ik begrijp dat mensen met slechte ervaringen vaak wel de moeite nemen om een recensie te schrijven en mensen met een goede ervaring niet, waardoor het beoordelingscijfer vaak onterecht laag uitvalt, maar om d.m.v. prijzen mensen te verleiden tot een veel te positieve beoordeling dat vind ik niet passen bij een bedrijf met professionaliteit en klasse. Iedereen die een recensie plaatst, goed of slecht, moet ervoor in aanmerking komen hiervoor een leuke prijs te winnen als bedankje voor de genomen moeite. Als dit puntje verbeterd wordt dan geeft ik de volgende keer 5,0 ster (cijfer 10 = uitstekend).

Goede service en professionele producten.

Levering ging super snel. Goede verf en accessoires en duidelijk veel kennis.

Heel snelle levering top

Top bedrijf

Uiterst snelle levering

De hele snelle levering zorgde ervoor dat ik snel kon starten met de verfwerkzaamheden.

Ruime keuze en snelle levering

Op zoek naar een grotere verpakking van 2-componentenplamuur voor hout, kwam ik voor het eerst op de website van Bestel.verf.nl. De bestelling werd snel geleverd, zodat we weer verder konden met onze klus.

Top service, meedenkend en professioneel

Snelle levering Flexibel Deskundig Veel voorraad Top!!!

Goed hersteld

Na een kort belletje over een verkeerd toegestuurde item ontving ik de volgende dag alsnog het bestelde product

Uitzonderlijke kwaliteit en service

Deze leverancier gekozen vanwege de duidelijke info op de website over de lak die ik nodig had, nog even gebeld om te informeren welke roller / kwast ik nodig had, professioneel te woord gestaan, besteld. Tot mijn stomme verbazing diezelfde dag nog bezorgd! Kan dit bedrijf iedereen aanraden.

Beste online verfwinkel

Heb het heel vaak bij jullie gekocht. In het verleden ging ik naar de praxis of de gamma voor verf, maar nergens werd ik zo goed geholpen of geadviseerd. Top bedrijf !!

Snel geleverd, verf prima, dik tevreden.

Snel geleverd, verf prima, dik tevreden

zeer positief

Alles geleverd zoals besteld. Prima ! Aan te bevelen.

Perfect .

Zeer te vreden . Snelle servies . Grt