Makelijk besteld en snel in huis

Overzicht op de site is prima ruime keuze voor het doel wat ik wilde gaan doen

Snelle service, overzichtelijke site

Kocht er Sikkens rubbol verf. Prima verf en snel geleverd voor een mooie prijs!

geweldig

goede service

Snelle levering en er wordt meegedacht met de klant

Had per abuis 2 x primer besteld. Kreeg een telefoontje om het recht te zetten met hoogglans lak. Daarna de vraag welke kwaliteit. Chapeau voor de service

Vlotte levering

Voor het eerst verf via een webshop gekocht. Goede ervaring. Een overweging voor een volgende keer is de enorme hoeveelheid plastic (restafval?) die er in de verpakking zat om de lading te beschermen.

Mijn favoriete verfwinkel

Ik koop hier al een paar jaar mijn verfspullen. Bij mijn laatste bestelling had ik bijv verf nodig voor mijn keuken en hebben zij mij weer perfect geholpen. Je kunt ze altijd zonder gezeur bellen en het word ook nog eens dezelfde dag verzonden. Toppers.

Gewoon goede webwinkel

Fijne webwinkel met keurige levertijden. Tot nu toe altijd netjes aan de levertijden gehouden.

Stop met PostNL

Omdat mijn pakket 5 kilo was mocht ik deze aan de andere kant van Amsterdam op afgelegen industrieterrein ophalen bij distributiecentrum PostNL. Had net zie goed een random verfwinkel in Amsterdam kunnen binnenlopen.

Beste Jos, Volgens Postnl is je pakket diverse dagen bij je aangeboden, maar was er steeds niemand aanwezig. Het pakket was zeker niet te zwaar dus is gewoon bij je aangeboden. Na geen aanwezigheid gaat het pakket dan naar een afhaalcentrum van Postnl bij je in de buurt. Het pakket blijft dan enkele dagen daar zodat de klant nog de mogelijkheid heeft om het op te halen. We betreuren dan ook dat je ons een slechte beoordeling geeft omdat wij hier niets verder aan kunnen doen. Mocht je verder hier nog vragen of opmerkingen over hebben dan kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen

Levering verf

Op de website staat gratis levering bij bestelling boven 100 € . Dit is enkel geldig voor Nederlandse klanten wat niet duidelijk wordt geafficheerd. De afstand naar het leveringsadres in België is in vele gevallen minder dan een levering naar het hoge noorden in Nederland. Waarom 10 € transport voor de Belgische klanten

Super ervaring. Eerste keer besteld, en heel aangenaam ervaren. Zeer snelle levering, word perfect op de hoogte gehouden, ga hier zeker nog bestellen,!! Gewoon top!!

Goed, en snel !

Goed en snel

Beste muurverf

Koop voor al mijn klussen, vooral binnen, verf bij jullie. De veste muurverven voor de scherpste prijzen wn ook nog snel geleverd.

Verfwaaier besteld, werd snel geleverd.

goede verf , snel geleverd , goede prijs

precies wat ik nodig had

Perfect geholpen

Zelf niet veel verstand van welke verf ik waar voor moet gebruiken, maar na een telefoontje is mij alles heel duidelijk uitgelegd. Vriendelijke jongeman aan de telefoon gehad en neemt echt de tijd voor je! Mijn pakket ook snel binnen gehad en top producten. Ik ga hier zeker vaker bestellen in de toekomst

Prima site goede prijzen

Wij kopen regelmatig verf(Spuitbussen) we zijn prima geholpen en gaan dat in het vervolge weer bij deze site doen.

Een webshop die echt met je meedenkt!!

Ik heb hier recentelijk verf besteld, helaas had ik zelf niet goed opgelet en heb ik de verkeerde grondverf besteld voor binnen. Dit werd meteen opgemerkt door een medewerker van Bestel-verf die mij vervolgens meteen heeft gebeld om dit te controleren en wijzigen. Binnen 2 dagen had ik alles in huis!

Super snelle levering!

Top advies gehad via de telefoon. Gelijk besteld en de volgende dag al in huis!

Top Service! Snelle levering

Ik heb mijn verf voor het eerst online besteld. De verf was de volgende dag al in huis, ongelofelijk! Zeker voor herhaling vatbaar.

Slecht

Slecht, na 5 dagen nog steeds niets binnen, kan volgens mij niet, vind ik slechte services

Beste, We hebben telefonisch contact met u gezocht en uitgelegd waar uw pakket gebleven was. Postnl had het al dagen voor u klaar liggen op een postnl afhaallocatie. U gaf aan dat wij daar inderdaad niks aan konden doen en dat u de recensie zou aanpassen naar een positieve beoordeling. U heeft het helaas nog niet gedaan , maar we begrijpen dat de bestelling verder wel goed is aangekomen.

Ben blij dat ik hier terecht ben gekomen voor al mijn schilderwerkzaamheden.

levering was prima maar info over voorraad en levertijd onvoldoende

Bij het bestellen van 5 liter verf kon ik nergens iets zien over voorraad en levertijd, dat werd dus afwachten, pas na een week heb ik de verf ontvangen, levering was overigens prima

Goede en vlotte afhandeling van al mijn bestellingen.

Prima, snel.

Prima, snel

Over Bestel-verf.nl

Bestel-verf.nl is al Sinds 2006 de online verfwinkel voor de beste verf en schilders benodigdheden. Bovendien koop je bij ons ook nog eens super voordelig en sturen wij je bestelling vaak al binnen 1 dag naar je toe. Wij verkopen vele bekende A merken zoals Sikkens, Flexa, 3M, Sigma en vele andere merken.