Levert zoals je mag verwachten

Nu zelf eens bij bestel-verf.nl wat besteld. Normaal leveren wij aan ze maar nu dus zelf eens gekeken of het nou zo makkelijk en goed werkt. Ik moet zeggen dat we positief verrast waren. s ochtends besteld en de zelfde avond hadden wij onze spullen al binnen, netjes en goed verpakt.

Super blij

Prima product besteld bij jullie. Snel geleverd en keurig verpakt.

Service top, prijs super en snel geleverd. Wat wil je nog meer

Online met de service van een winkel

Hele aardige medewerkers die mij keurig geholpen hebben. Online webshop maar met de vriendelijkheid en service van een winkel. Ben echt heel goed en vriendelijk geholpen, toen ik belde, met het vinden van de juiste producten

Lekker betaalbaar schilderen

Ik ben super tevreden met bestel-verf. Ik heb international verf voor mijn boot gekocht bij jullie, voor een hele scherpe prijs. Bovendien werd mijn bestelling al binnen 24 uur bezorgd. Ik kon dus meteen aan de gang.

Contact, advies, levering. Allemaal perfect!

Foutje snel hersteld

De bestelling was vlot verzonden en binnen gekomen. In mijn bestelling waren twee foutieve producten geleverd. Na contact per email is dit direct verholpen met een nalevering.

Geen fijne ervaring.

Voor het eerst besteld op deze website, maar ook de laatste keer. Voor een verfwinkel die geen verf kan leveren binnen 2 weken en daarbij ook even geen berichtje kan doen, vind ik persoonlijk niet prettig.

Supersnelle levering !!

Een mooie dubbele kitspuit besteld. Snel geleverd en superservice.

Goede service en snelle levering!

Na onze bestelling werd er contact opgenomen over onze bestelling. Zeer vriendelijk en vakkundig werd ons advies gegeven. De producten en de service zijn top, wij blijven hier zeker bestellen als we weer een klus hebben!

Overzichtelijke webshop, super snelle service! In de winkel zelf is de service ook geweldig maar online zeker net zo goed (alleen dan zonder koffie:)). Dank!

Perfect!

Extreem snelle levering, zeer voordelige en goede kwaliteit verfen en toebehoren. Heel uitgebreid assortiment. Bij mijn levering was een foutje gemaakt en binnen 24 uur hersteld. Communicatie pro-actief en vriendelijk. Wist niet dat dit soort bedrijven nog bestaan - erg prettig!

Prima verf voor een mooie prijs! En hele snelle verzending (wel alleen op werkdagen).

Snel geleverd en top producten!

Alles was in orden, producten met goede kwaliteit, de verf top.

kwaliteit en snel

De verf was binnen 1 dag geleverd wat heel fijn was omdat we zo snel mogelijk aan de slag wouden. Daarnaast is de verf ook nog eens van hele goeie kwaliteit en verft het erg prettig. Wij zijn dan ook erg tevreden met de service en de kwaliteit.

Duidelijk en snel tegen prima prijs.

Prima, duidelijke website waar ik zonder aanmaken account kan bestellen. Snelle correcte afhandeling en levering van de bestelde producten tegen een scherpe prijs.

Na een mis levering en dat vlug opgelost is alles goed gekomen. Groetjes

Super verf supersnel geleverd!

De verf is prima verf, zegt ook onze schilder. Dezelfde dag nog geleverd : fantastisch!!!

Geweldige service

Ik had een pot sikkens besteld maar die kleur bleek niet te kloppen, nochtans dezelfde kleur gekocht als op de vorige factuur. Nu hebben ze zonder moeilijk te doen en supersnel een goede kleur opgestuurd! Kortom hier blijven we bestellen, super klantenservice ook!

snelle en nette levering

Bij een vraag werd ik klantvriendelijk te woord gestaan.

Kapot product geleverd geen reactie op mijn klacht hierover

Verfemmer meebesteld. Hierin hadden ze 2 blikken verf gedaan met weinig bescherming tijdens het transport. Er was weinig over van de emmer. Heb hierover een e-mail gestuurd. Ruim een maand later nog geen reactie. Een blik verf was ook volledig ingedeukt. Zoals bij veel internetwinkels krijg je geen reactie als er wat mis is. Recensie op hun website schrijven met 1 ster lukt ook niet

Hoi Maikel, Vervelend om te lezen dat je ons niet kan bereiken. We zijn gewoon telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 7.00 uur tot 16.30 uur op telefoonnummer 020-2466000 tevens kun je altijd een e-mail sturen naar [email protected] daar beantwoorden we je op werkdagen binnen 1 dag. We hebben je ook diverse keren geprobeerd te bellen maar helaas nam je niet op! Nogmaals vervelnd en we lossen het graag voor je op.

Snel geleverd en alle producten in een keer. Goede kwaliteit

Snel geleverd en alle producten in een keer. Goede kwaliteit

Prima en snel

Heel snelle service, prijs kwaliteit ook dik in orde.

Keurig op tijd!

De bestelling is keurig op tijd, netjes verpakt en op tijd bezorgd. Prima voor elkaar.

Heel snelle levering en alles netjes ingepakt.super bezorging.dus het kan niet beter.perfect gewoon.ga zo door.groetjes

Verrijn Stuartweg 24

1112 AX Diemen

020 - 41 61 534

Over Bestel-verf.nl

Bestel-verf.nl is al Sinds 2006 de online verfwinkel voor de beste verf en schilders benodigdheden. Bovendien koop je bij ons ook nog eens super voordelig en sturen wij je bestelling vaak al binnen 1 dag naar je toe. Wij verkopen vele bekende A merken zoals Sikkens, Flexa, 3M, Sigma en vele andere merken.