De volgende dag de juiste haakjes in huis!

Gewoon goed

Besteld , snel geleverd en het past…

Na hen een foto van een gordijnrailbevestiging per mail had gesteld een snelle reactie gehad gevolgd door een snelle levering.

Ruime keus en snelle levering, mooi afgewerkt klaar voor gebruik.

Snel verzonden

Het duurde wel langer als eerst gezegd maar ze houten je netjes op de hoogte

Pri ma

fantastisch

duidelijke website, ik had het product, gordijnhaakjes, snel gevonden. Snelle levering en erg voordeling. Erg blij mee!

Supersnelle levering en goede communicatie, top

Hele snelle reactie en levering

Hele snelle reactie en levering

bestelling ging goed en alleen de bezorging niet

Bestellen en betalen ging goed. Goed op de hoogte gehouden. Problemen ontstonden bij het bezorgbedrijf. Eest kreeg ik bericht dat het volgende dag geleverd zou worden. Na een paar uur kreeg ik melding dat het vertraagd was en een dag later werd. Geen probleem. Op de bezorgdag werd aangegeven dat ik er niet was en dat ze het bij een pakketpunt zouden inleveren. Deze verder weg dan eentje die bij mij om de hoek zat. A fijn, het zou de volgende dag daar geleverd worden. Op de bezorgdag kreeg ik te horen dat het niet was gelukt en dat ze het pakket terug zouden sturen naar de afzender. Gelukkig heeft het bedrijf binnen 3 werkdagen het bedrag terug gestort. Wel jammer dat het niet geleverd werd, waardoor ik het nu weer opnieuw moet gaan bestellen in de hoop dat het nu wel wordt bezorgd.

Mijn eerste bestelling gedaan. Mooie vitrage afgeleverd. Door een maatfout van mij, moet er voor 1 raam een nieuwe gemaakt worden. Hierover bericht, wordt snel op gereageerd. Heb onlangs een tweede bestelling gedaan.

Mooi product en snelle levering!

Zoals het heurt!

Punctuele correcte levering!

Gewoon goed en snel geleverd

Precies geleverd wat ik had besteld en keurig op tijd.

Snelle levering, netjes verpakt.

Niet super-snel maar wel goed

Zag op internet wat ik nodig had. Goede foto's zodat je duidelijk kunt zien wat het artikel is. prijs ok, en in goede staat ontvangen.

keurige gordijnen en vlug klaar!

De valletjes waren in een paar dagen keurig op maat bij ons thuis!

De (kleine) bestelling is vlot geleverd en correct uitgevoerd

Kon niet beter.

Perfect geregeld! Ik vroeg advies hoe ik moest meten want de drie gordijnen moesten samen twee ramen bedekken. De mevrouw dacht goed mee en ik ben prima geholpen. De gordijnen zijn netjes afgewerkt met loodjes erin verwerkt zodat ze prachtig hangen.

Hel snelle services

Hele snelle service

Goed verpakte zending

De gordijnstangen waren goed ingepakt en kwamen snel en zonder beschadiging aan.

Bestelproces erg gebruiksvriendelijk én tamelijk snel geleverd. Website mooi overzichtelijk!

Snelle levering en netjes verpakt. Zeer tevreden mee.

Het Hoekje 39

7913 BB Hollandscheveld