Mijn eerste bestelling gedaan. Mooie vitrage afgeleverd. Door een maatfout van mij, moet er voor 1 raam een nieuwe gemaakt worden. Hierover bericht, wordt snel op gereageerd. Heb onlangs een tweede bestelling gedaan.

Mooi product en snelle levering!

Zoals het heurt!

Punctuele correcte levering!

Gewoon goed en snel geleverd

Precies geleverd wat ik had besteld en keurig op tijd.

Snelle levering, netjes verpakt.

Niet super-snel maar wel goed

Zag op internet wat ik nodig had. Goede foto's zodat je duidelijk kunt zien wat het artikel is. prijs ok, en in goede staat ontvangen.

keurige gordijnen en vlug klaar!

De valletjes waren in een paar dagen keurig op maat bij ons thuis!

De (kleine) bestelling is vlot geleverd en correct uitgevoerd

Kon niet beter.

Perfect geregeld! Ik vroeg advies hoe ik moest meten want de drie gordijnen moesten samen twee ramen bedekken. De mevrouw dacht goed mee en ik ben prima geholpen. De gordijnen zijn netjes afgewerkt met loodjes erin verwerkt zodat ze prachtig hangen.

Hel snelle services

Hele snelle service

Goed verpakte zending

De gordijnstangen waren goed ingepakt en kwamen snel en zonder beschadiging aan.

Bestelproces erg gebruiksvriendelijk én tamelijk snel geleverd. Website mooi overzichtelijk!

Snelle levering en netjes verpakt. Zeer tevreden mee.

IN EEN WOORD TOP

SUPER SNEL DE JUISTE ONDERDELEN BINNEN GEKREGEN TOP SERVICE

zeer goed.

Ontzettend blij met onze nieuwe gordijnen. Keurig op maat en behoorlijk snel geleverd.

We hadden al eerder positieve ervaringen met Gordijnshop.nl. Wederom voor twee grote kamers gordijnen besteld. Deze werden snel geleverd en zien er prachtig uit. We hebben wel staaltjes gevraagd en deze hebben we thuis bekeken. Ze zien er in het echt toch anders uit dan op de foto's. Sowieso zien de gordijnen er, bij ieder lichtinval en op ieder moment van de dag, anders gekleurd uit. Hoe dan ook... we zijn enorm gelukkig met onze nieuwe gordijnen.

Heel tevreden met aankoop

Goede prijs, ziet er luxe uit. De trekstangen van verschillende afmetingen in het aluminium en zwart besteld zijn erg mooi en bevallen goed. En snelle levering.

Gordijnhaakjes nodig, bij godijnshop per stuk te bestellen. Helemaal top !

Duidelijke site en snelle levering

De onderdelen waren goed te vinden en makkelijk te bestellen. Vervolgens kreeg ik de onderdelen snel in huis. Kon ik verder met het ophangen van de gordijnen.

Superrr

Een hele goeie snelle levering en service

Duidelijke website, goed geprijsd, veel keus, snelle bezorging, zorgvuldige verpakking, mooi product zoals beschreven en op de foto’s.

Prima snelle levering

Snelle levering en goedkoop

Veel keuze, snelle levering

Goede service, het bestelde de volgende dag keurig in huis. Niets op aan te merken

Snel en goedkoop

Een heel klein ding, hier niet los te koop, dankzij jullie hangen mijn gordijnen weer mooi

Bedrijfsgegevens

Het Hoekje 39

7913 BB Hollandscheveld

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.