keurige gordijnen en vlug klaar!

De valletjes waren in een paar dagen keurig op maat bij ons thuis!

De (kleine) bestelling is vlot geleverd en correct uitgevoerd

Kon niet beter.

Perfect geregeld! Ik vroeg advies hoe ik moest meten want de drie gordijnen moesten samen twee ramen bedekken. De mevrouw dacht goed mee en ik ben prima geholpen. De gordijnen zijn netjes afgewerkt met loodjes erin verwerkt zodat ze prachtig hangen.

Hel snelle services

Hele snelle service

Goed verpakte zending

De gordijnstangen waren goed ingepakt en kwamen snel en zonder beschadiging aan.

Bestelproces erg gebruiksvriendelijk én tamelijk snel geleverd. Website mooi overzichtelijk!

Snelle levering en netjes verpakt. Zeer tevreden mee.

IN EEN WOORD TOP

SUPER SNEL DE JUISTE ONDERDELEN BINNEN GEKREGEN TOP SERVICE

zeer goed.

Ontzettend blij met onze nieuwe gordijnen. Keurig op maat en behoorlijk snel geleverd.

We hadden al eerder positieve ervaringen met Gordijnshop.nl. Wederom voor twee grote kamers gordijnen besteld. Deze werden snel geleverd en zien er prachtig uit. We hebben wel staaltjes gevraagd en deze hebben we thuis bekeken. Ze zien er in het echt toch anders uit dan op de foto's. Sowieso zien de gordijnen er, bij ieder lichtinval en op ieder moment van de dag, anders gekleurd uit. Hoe dan ook... we zijn enorm gelukkig met onze nieuwe gordijnen.

Heel tevreden met aankoop

Goede prijs, ziet er luxe uit. De trekstangen van verschillende afmetingen in het aluminium en zwart besteld zijn erg mooi en bevallen goed. En snelle levering.

Gordijnhaakjes nodig, bij godijnshop per stuk te bestellen. Helemaal top !

Duidelijke site en snelle levering

De onderdelen waren goed te vinden en makkelijk te bestellen. Vervolgens kreeg ik de onderdelen snel in huis. Kon ik verder met het ophangen van de gordijnen.

Superrr

Een hele goeie snelle levering en service

Duidelijke website, goed geprijsd, veel keus, snelle bezorging, zorgvuldige verpakking, mooi product zoals beschreven en op de foto’s.

Prima snelle levering

Snelle levering en goedkoop

Veel keuze, snelle levering

Goede service, het bestelde de volgende dag keurig in huis. Niets op aan te merken

Snel en goedkoop

Een heel klein ding, hier niet los te koop, dankzij jullie hangen mijn gordijnen weer mooi

Prima klantenservice

Bestellen van de gordijn trekstang ging makkelijk. Mijn productvraag werd snel en duidelijk beantwoord.

Excellent product range

I found exactly what I was looking for, and gordijnshop.nl was the only shop it was available in! Thank you so much for maintaining a good product range like this and for the fast, convenient delivery!

Prachtig!

Heel mooi gemaakte gordijnen en super snel klaar! Ik ben er erg blij mee!

Snel bezorgd, prima verpakt

Op de site is op eenvoudige wijze het gewnste produkt te vinden. In mijn geval betrof het een nabestelling na 3 jaar. Via de oude bon met produktnummer kon ik hetzelfde produkt terugvinden.

Snelle levering! Alles naar wens!

Snel geleverd!

Nieuwe (standaard) haakjes voor gordijn besteld omdat er eentje was stuk gegaan. Bestelling volgende dag al in de bus, prima!