zonder meer uitstekend.

de gordijnen voldeden in alle opzichten aan onze verwachtingen, ze zagen er perfect uit en waren uitstekend genaaid.

Zeer tevreden,Perfect gemaakt en snel geleverd

zeer goed

mooi product, snelle levering, goede communicatie, aanrader!

Gewoon alles top!

Makkelijk bestellen. Snel geleverd.

Slecht,niet voor herhaling vatbaar!

Gordijnen waren te strak ingepakt,ze waren behoorlijk gekreukt. Waarom niet netjes opgevouwen in een doos?Inplaats van in een stuk karton.Hoopte door ze optehangen dat het eruit zou zakken,dit is helaas niet gelukt.Moet nu alles gaan strijken,ik ben hier niet blij mee!

Weer netjes afgeleverd keurig gemaakt en snel

Snel geleverd en mooi gemaakt

Stofstaalyjes besteld endaarn 2 set gordijnen laten maken. Snelle service, mooi gemaakt! Volgende keer weer.

Prima kwaliteit

Gordijnhaken waren uitstekend en snel geleverd.

Snelle duidelijke service

Snel en duidelijke service

Snelle levering, heel goede klantenservice! Zonder problemen na mijn bestelling alsnog kunnen aanpassen, echt super. Het valletje hangt mooi, prima kwaliteit.

kleine werkpuntjes ter verbetering op controle voor verzending

Snelle levering. Stof van goede kwaliteit. Er zat jammer genoeg een veeg van balpen (op de voorzijde!)

Een foto van het gordijnprobleem en het was opgelost

Supersnelle levering

Zeer tevreden over het gekochte product (embrasse en haken)

Goede service!

Ik moest helaas mijn embrasses terug sturen daar ze niet mooi stonden qua kleur bij mijn gordijnen. Super snel het betaalde bedrag weer retour op minn rekening gestort gekregen! Goede service!

Goede service, snelle en correcte levering

Materiaal correct zoals beschreven op de site en goed verpakt.

Goede kwaliteit !

Snelle levering conform de bestelling. Zeer tevreden over de gordijn.

Prima!!

Ontvangen wat ik besteld had. Vanuit bestelproces keurig op de hoogte gehouden.

Prima bedrijf

Goed product, goede prijs, snel bezorgd

Prima informatie en service

Website met goede informatie. De levering was prima in orde. De enige opmerking: De valletjes zouden off-white zijn en ze zijn feitelijk spierwit. Maar ze hangen erg mooi.

Message ignored - shipped in plastic

The shipment was quick, but I have asked for them to not pack my order in plastic but seems like they don't read their messages. I was quite disappointed. Hopefully this will be improved in the future.

Spannend, maar uitstekend bevallen

Heel spannend om via internet gordijnen te bestellen. Maar de ruime keuze, de wijze waarop je begeleid wordt in het bestelproces, de communicatie rond de bestelling en uiteindelijk de aflevering: top. Goed gemaakt met voering en precies passend. Aanrader!

Goede service en altijd een stapje extra!

Hele mooie, kwalitatieve gordijnen. Aan de telefoon goed geholpen en de maten waren mooi uitgewerkt!

Prima webshop, goede producten

Makkelijk bestellen, snel geleverd, ruime keuze en goede producten

super

Bestelde artikel was niet leverbaar, nette mail ontvangen hierover. En op mijn vraag van alternatieven kwam vlot een goede suggestie. Ook restitutie was vlot afgerond.

Snel en correct.