Gewoon erg goed!

2e keer hier besteld en weer zeer tevreden met de kwaliteit. Indien de communicatie rondom levering nog verbeterd kan worden krijgen ze echt een 10!

Supermooi

De gordijnen zijn heel mooi en passen perfect

Mooie gordijnen en snel geleverd

Via de website besteld en de gordijnen zijn t zelfde als op de website te zien. En fijn dat je alleen de maten in hoeft te vullen en de site doet de rest. Blij ermee

Snelle levering, prima product.

De beschrijving en de foto’s zijn duidelijk om het goede product te kiezen. Levering snel en de gordijnhaakjes passen perfect.

Erg tevreden.

Ben erg tevreden met de aankoop,en bezorging.Zal vast nog wel eens iets bestellen !.

Alleen embrasses en haken besteld, snelle levering (brievenbuspakketje) en ziet er goed uit. Plug voor de haken is meegeleverd ook.

Snelle levering en prachtige gordijnen

Vanaf de website besteld en zelf ingemeten n.a.v. de handleiding op de website. Snelle levering. De gordijnen zijn echt prachtig en ze hangen super strak. Heel blij mee!

levering zoals gewenst!

Snelle levering, vriendelijke service

Ik had alleen haken besteld, en ze werden snel geleverd. Ik wilde de volgende dag annuleren, en later toch weer niet, en dat werd allemaal goed opgepakt. De haken zijn van goede kwaliteit.

bestellen makkelijk supersnelle levering TOP

Had 's morgens om 11 uur besteld. Kreeg 's middags om half 5 al een mailtje dat het op de post ging. Volgende dag om 1 uur geleverd en 's avonds hingen ze al in mijn kamer. Super netjes gemaakt ben er erg blij mee !!!

Mijn gordijnen zijn uitstekend en snel afgelverd. Mooi gemaakt, goed kleur.

niet duur en snel.

goede ervaring

goede levering en snel mooie gordijnen

Supernetjes

Duidelijk ,snel, goede kwaliteit

Super service!

De eerste keer stalen besteld prima service later nog gevraagd of ze meer kleuren hadden werd ook netjes meegestuurd. Netjes alles besteld en voordat we het wisten werden ze snel geleverd ook als er iets is, word je keer op keer netjes geholpen echt een zeer goede service en snel geleverd dus een echte aanrader ook qua prijzen super!

Ze hadden precies de onderdelen die wij moesten vervangen en het werd heel snel geleverd.

Super snelle levering en keurig te woord gestaan. Mooie kwaliteit.

Eerst telefonisch geinformeerd. Waren goed te bereiken en ik werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Artikel werd snel geleverd.

Precies ontvangen wat ik had besteld en dit heel vlot.

Prima een aanrader!

Goede gordijnhaken

De juiste gordijnhaken die ik nodig had.

Mooie gordijnen op tijd geleverd

Ik kwam er 10 dagen ná de bestelling pas achter dat ik per ongeluk een verkeerde kleur had besteld, ontzettend stom natuurlijk, de bestelling was al naar het atelier maar dankzij de snelle reactie en flexibiliteit van de gordijnshop kon de fout nog nét op tijd hersteld worden.

Correcte levering op afgesproken tijd.

Correcte afhandeling,prachtig materiaal,mooi afgewerkt in één woord TOP.

Heel goed.

Bestelling snel binnen, zeer tevreden

Snel, goed en zoals het is

Valletjes besteld. Maten klopten. uitleg op site was duidelijk. Mooi. Snel geleverd. Werd gezegd dat we moesten ondertekeken maar dit was uiteindelijk niet nodig.