Duidelijk, snel en mooie gordijnen

Eenvoudig bestellen, snelle levering, echt netjes gemaakt

Deskundige service op maat

We hadden wat vragen die zowel via mail als in de winkel uitstekend werden beantwoord Er werd echt met ons meegedacht om tot goede oplossingen te komen. Wij wonen niet in de buurt van de winkel, maar het was de moeite waard er toch heen te gaan en alles wat we vooraf bedacht hadden ook werkelijk te zien. Hebben we het nog niet gehad over de grote keuze aan stoffen en de uitstekende website met veel tips en informatie. De gordijnen hangen allemaal perfect en zijn zeer mooi afgewerkt. Bovendien werden op ons verzoek de restanten meegestuurd, waar we zelf kussenovertrekken van konden maken. Klasse! Aanrader.

Goede ervaring.

Levering correct. Mooie kwaliteit.

Wachtende op bestelling

Jammer,maar ik wacht nog op mijn bestelling

snel en adequaat

Enkele gordijnrailplafondsteuntjes (plastic) na 15 jaren afgebroken, vind die maar eens. Hier hebben ze die, gewoon los. Eerder ook hier geslaagd voor trekkoord geleidingssyteem onderdelen van schuin oplopend gordijn. Ook los verkrijgbaar. Op andere adressen: moeilijk, moeilijk, moeilijk, duur, duur, duur "wordt niet meer gemaakt, alles vervangen" Scheelt hopen werk als je dat allemaal niet hoeft te doen. simpel te bestellen snel geleverd. Will buy again.

Snel en netjes verpakt

Snel en mooie artikelen voor een goede prijs. Er miste wel 2 haakjes, maar dat kan gebeuren bij het inpakken.

snel en servicegericht

Voor det weede keer gordijnen gekocht. Bestellen is gemakkelijk en het resultaat is perfect.

gevonden wat ik nergens kon vinden

Jammer dat de verzend/verpakkingskosten e.d. 3x meer waren dan het bestelde.

Mooie gordijntjes, in de juiste maten en keurig aangegeven welk gordijn welke maat heeft.

Geweldig, goede kwaliteit

Eerst al even gekeken naar de beoordelingen online, deze waren in grote zinnen erg goed. De prijzen waren de lokker ook de mogelijkheid om in 3 te betalen. We hebben via dit bedrijf een gordijn van 3 meter lang gekocht met warmtegevende voering voor de kamer van onze zoon. De gordijnen hebben ongeveer 2 weken geduurd en zijn vlot afgeleverd. Het is een prachtig gordijn en is van goede kwaliteit. Dankzij dit gordijn is de kamer van onze zoon nu veel aangenamer

Veel keuze, betaalbaar,snel,goed materiaal,fijne service na verkoop. Prima!!!!!

Correct en snel

Goed en juist advies, opdracht compleet naar verwachting uitgevoerd.

snelle service

snelle service en duidelijke site

Uitstekend service

Snelle en correcte levering

Super snel verzonden

Eind van de vrijdagmiddag gordijnhaakjes besteld, even gebeld en ze zijn gelijk op de post gegaan. Top. Aanrader..!

Snelle service Prima voldoend aan mijn wens

Goede en snelle afhandeling

Positief, weinig aan toe te voegen.

Keurig netjes op tijd geleverd. Ik ben heel tevreden.

We hebben gordijn embrasse gekocht heel blij mee goede maat de gordijnen passen er mooi in!⭐⭐⭐⭐⭐

Perfect op gans de lijn

alles oké

Prachtig materiaal

Op tijd geleverd, vlugger dan verwacht

Mooie product

Levering ging snel. En de gordijnen waren netjes afgewerkt en van dezelfde stof als de stofstaal die ik eerder had besteld.

Snell en nette bezorging. Stof is mooi

Prima kwaliteit en goede service

Dit is al de 2e keer dat ik hier gordijnen heb laten maken en ik ben uitermate tevreden.

Vragen via mail worden netjes beantwoordt. Een artikel uit mijn bestelling was defect, na het melden hiervan werd er direct een vervangende artikel toegestuurd. Echt een aanrader!