Super service!

Aangekomen in een nieuw huis bleken er geen gordijnen te zijn. Ik zocht Gordijnshop uit vanwege goede recensies, maar ook vanwege de snelle levertijd. Eigenlijk wel de snelste die ik online kon vinden. Toen ik bij mijn bestelling een notitie maakte om de situatie uit te leggen, werd er nog een tandje bij gezet en werd de levertijd nóg korter gemaakt. En dat terwijl het een hectische tijd (rond de jaarwisseling) was. Chapeau. PS aan de gordijnen is geen steekje haast te zien: die zijn strak en netjes en zorgvuldig genaaid.

Helemaal top , ik had een bestelling geplaatst en die was ook netjes op tijd geleverd maar was helaas de verkeerde een mailtje gestuurd en werd de juiste alsnog opgestuurd.

Snelle en nette levering

Heel fijn dat er kleine dingen zoals railsoogjes in allerlei soorten op voorraad zijn en in kleine aantallen geleverd kunnen worden! Ik ben er goed mee geholpen. Deze kleine levering is met alle zorg gedaan, zowel in communicatie als verpakking.

Alles naar wens

Was de eerste keer en altijd wat afwachtend. Vlugge levering en produkt was zoals ik het wilde. Ik zal er nog bestellen.

Snelle levering van de embrasse

Snelle levering en voldeed aan de verwachting

Snelle en correcte levering van de bestelling

keurig volgens afspraak

Snel en volgens afspraak gordijnstangen geleverd

Bedankt voor de goede service!

Keurig werk en vlot geleverd

Keurig werk en vlot geleverd.

Snelle verzending

Wel prijzig wanneer je maar drie haken nodig hebt

Heel keurig!

Nette communicatie Nette levering, verpakt

fijn dat er in kleine hoeveelheden is te bestellen

bestelling op site ging gemakkelijk. Levering was snel binnen. Als je kleine hoeveelheden nodig hebt moet je hier zijn.

Zeer vriendelijk, snelle aflevering, perfect!

Telefonist was zeer vriendelijk, de aflevering was sneller dan we dachten. Zeer effectief en efficient

Snelle levering. Zeer tevreden

Voldoet aan verwachtingen

Zeer snelle levering van proefzendingen

Gemakkelijk bestellen, betalen en afleveren

Het gaat over simpele gordijnglijders, maar het hele bestel proces via de website en afleveren verliep vlekkeloos. De communicatie vooraf aan levering was gewoonweg zeer goed!

Alles klopt!

Kwaliteit producten zeer goed!

Vermelde levertijd op website en bevestiging zijn verschillend, waardoor er voor mij verwarring ontstond. De kwaliteit van de geleverde producten is perfect.

snel en goed

Ik kon op de website gemakkelijk vinden wat ik nodig had. Snelle bezorging en het juiste product.

Heel tevreden

Heel tevreden over de kwaliteit van de gordijn. Misschien wel goed om mee te geven dat de rail apart nog dient worden aangekocht.

vlotte, snelle levering.

Ik had een gordijn besteld, achteraf bleek er niet meer voldoende meters van te zijn. Hier kreeg een netjes een bericht van en heb geantwoord dat de meters die er wel waren ook wel voldoende was. Het geld had ik vlot terug en het gordijn was er de volgende dag. Prima service.

Perfekt

De website met de fotootjes van de diverse systemen is heel overzichtelijk en duidelijk..... De bestelling makkelijk te plaatsen, betalen en snel geleverd....

eerste bestelling was niet naar ons zin, hadden binnen 14 dagen geld terug, nieuwe besteld en helemaal top. dus al met al dik tevreden.