Nette prijs en snelle levering

Mooie trekstangen geleverd voor een nette prijs. Snel gele erd en keurig ingepakt.!

Vlugge afhandeling en verzending, het artikel voldoet perfect aan de beschrijving, een aanrader.

Alles keurig voor elkaar.

Mijn ervaring is dat het keurig afgewerkt is.

Prima,webshop

Na enkele dagen mijn bestelling ontvangen. Niet de snelste webshop, maar precies dezelfde artikelen ontvangen die op de website staan. Dus prima.

toplevering

Snelle levering. goede kwaliteit

Snelle en fijne service

Duidelijke info op de website waardoor het juiste product besteld kon worden. En een snelle levering, dus top service !

Super goede en snelle service

Alles mooi op maat gemaakt

Goede kwaliteit vitrage, netjes op maat gemaakt. Ook de gordijnroedes zijn keurig op maat gemaakt zonder extra kosten.

top

Snelle levering en netjes in de omgang.

zeer tevreden

snel, correct en goede prijzen

Goeie ervaring top

Goede snelle service

Zeer tevreden over de artikelen

Uistekend

Ik kwam er niet aan uit hoeveel meter ik nodig zou hebben. Maar na wat mailen krijg je gelijk antwoord en is het gelukt. De gordijnen waren super netjes afgewerkt en netjes verpakt. Ik kon ze direct ophangen.

Ik had zelf iets verkeerd besteld en na een mailtje naar de klantenservice is alles netjes opgelost.

De producten werden op tijd geleverd en pasten gewoon in de brievenbus

Eindelijk gevonden wat ik zocht

Ik was op zoek naar plafond steunen voor onze gordijnrails maar kon het nergens vinden. Gelukkig had gordijnshop.nl het wel en verzending was heel snel. Dus gordijnen hangen weer!

uitstekend

Zoals vaak , correct geleverd en vlot.

Prachtig ! Ik ben zeer tevreden met het resultaat !

Hele mooie valletjes. Het motief is prachtig en de kleur champagne is een warme, gezellige kleur. Netjes gezoomd aan beide kanten en valt netjes. Weinig moeite om ze in plooi te hangen. Kortom : een aanwinst !

Past perfect

uitstekende service

levering mooi op tijd en degelijk en knap product

Zeer goede ervaring

Kleine spullen besteld en deze zijn snel per briefpost geleverd. Alles goed verpakt en de spullen ook seperaat verpakt.

Fijne, professionele en aandachtige hulpverlening. Veel dank!

Ik had een verkeerde bestelling gemaakt, en ben heel tevreden over de service verlening

Gewoon prima!

Snel geleverd en zeer zorgvuldig ingepakt. Helemaal goed!

Netjes geholpen

Ik werd gebeld om mijn adres te controleren. Bleek dat ik een typefout had gemaakt. Goede service!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Voldoet aan verwachtingen