uitstekende service

levering mooi op tijd en degelijk en knap product

Zeer goede ervaring

Kleine spullen besteld en deze zijn snel per briefpost geleverd. Alles goed verpakt en de spullen ook seperaat verpakt.

Fijne, professionele en aandachtige hulpverlening. Veel dank!

Ik had een verkeerde bestelling gemaakt, en ben heel tevreden over de service verlening

Gewoon prima!

Snel geleverd en zeer zorgvuldig ingepakt. Helemaal goed!

Netjes geholpen

Ik werd gebeld om mijn adres te controleren. Bleek dat ik een typefout had gemaakt. Goede service!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Voldoet aan verwachtingen

Keurig geregeld

Alles snel geleverd en goede spullen.

super

besteld volgende dag geleverd

Zeer snelle levering en zeer goed product.

Perfect!!!

Perfect!!!

Erg tevreden

Het is toch spannend zo online maten doorgeven en een product kopen die nog gemaakt moet worden maar de gordijnen hangen perfect en de kleur is erg mooi.

Netjes en goed verpakt bezorgd.

De gordijnstrek stangen die we hebben besteld zijn van mooie kwaliteit en netjes verpakt bezorgd.

Gordijnenshop een aanrader

Vond het fijn om bij Gordijnenshop te shoppen. Ik heb een koord gekocht voor om een gordijn, in de kleur antraciet koord van goeie kwaliteit ben er erg blij mee. Kleur van het koord zoals men het afbeeld. Ook een gordijnen haak, deze is van goeie kwaliteit.

Top bedrijf en service!! Kan niet beter!

Bijzonder positieve ervaring.Aangenaam verrast door de geweldige afstemming op mijn vragen.Niets was teveel. Ik maak graag nog een keer gebruik van de gewekdige service en klantvriendelijkheid!

Goede info, snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb niets ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren, dus heb ik ook een mailtje gestuurd naar de firma om dit te melden. Maar hierop heb ik nog geen antwoord ontvangen. Dus op dit moment is mijn ervaring jammer genoeg alles behalve positief.

super

Mooi op tijd geleverd, je kan goed zien wat je aankoopt! Ik blij, eindelijk het juiste gevonden en bij prijs! Dankuwel

Mooie horren, keurig gemonteerd

Wij hebben een aantal horren voor de boven verdieping besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding, keurige monteur!! Super tevreden.

Helemaal TOP!!

Duidelijke website, snelle levering en niet vastzitten aan 50 stuks van een bepaald onderdeeltje terwijl je er maar 2 nodig hebt. Super

was zeer goed

alles was prima in orde

Ging snel en zonder problemen

Zie hierboven

Mooi valletje en snel bezorgd

Bijna 5 sterren!

De koopervaring en het contact zijn echt goed. Waarom dan geen 5 sterren? Het is de verzendmethode, deze winkel verstuurt zijn artikelen met Post.nl. Daar gaat het mis, een simpel brievenbuspakketje (envelop) doet er tegenwoordig meer dan 1 week over om (hopelijk) te arriveren. Want dat arriveren is bij Post.nl ook nooit zeker. Op de website van Gordijnshop staat nog wel dat versturen 1-2 dagen duurt maar dat moet eigenlijk veranderd worden naar: levertijd onbekend.

Snel

Groot assortiment en supersnel geleverd.

Het Hoekje 39

7913 BB Hollandscheveld