Heel tevreden

Prima product. Past goed . Een minpunt is dat ik lang heb moeten wachten op de bestelling.

Goede producten, snelle service, fijn assortiment.

Goede producten, snelle service, fijn assortiment.

Personeel werkt allemaal langs elkaar heen!

Slechte communicatie, voor mij teleurstelling op teleurstelling! Geen aanrader voor andere, ik koop er niets meer, eigenaresse zegt de ene keer dit en dan weer dat!

Duidelijke communicatie, netjes en snel verzonden!

Duidelijke communicatie na bestelling. Product was op niet op voorraad en moest worden nageleverd wat prima is geregeld (tip: pas het alvast aan op de website). Lingerie erg netjes verzonden.

Keurig gebeld toen mijn bestelling te laat was....

Netjes op tijd,zelfs vroeger dan beloofd!

Zeker voor herhaling vatbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

goede service

Nadat ik meerdere bh's had besteld die keurig op de afgesproken tijd werden geleerd kwam ik erachter dat eentje een fout vertoonde. Ik ben netjes persoonlijk te woord gestaan, zowel per email als telefonisch en heb inmiddels een nieuwe ontvangen. Vooral de persoonlijke benadering vind ik heel fijn.

geweldig

alle verwachtingen in gelost past perfect heel goede kwaliteit ik ben dan ook zeer tevreden en zal in de toekomst zeker nog gebruik maken van jullie diensten beste dan k en vriendelijke groeten Arnould Portugaels

Super bh!

Rosa Faia besteld, wat een fijne bh is dat! Eindelijk één die met mijn E80 goed past! Levering snel, niks op aan te merken. Verpakking mag wel wat mooier voor een lingeriebestelling die toch best kostbaar is.

Correcte levering

Correcte levering. Via mail geïnformeerd over bezorging.

Super content over de communicatie!

Super content snelle levering goei communicatie!

Prima communicatie en verzending

Communicatie over verzending was helder en pakket kwam goed aan.

Een uitstekende kwaliteit van product en een snelle levering!

Mijn eerste kennismaking met Uniek Lingerie heb ik positief ervaren.

Bij bestelling vanaf 3 stuks een aantrekkelijke korting van 10 %

Betrouwbare winkel

Mooie merken, snelle levering en heldere communicatie over de voortgang van de bestelling

Prima product en snelle levering

Zeer goede ervaring

Veel keuze, snelle levering

niet tevreden

heb een maand geleden een bestelling gedaan. krijg telkens een mail dat de bestelling verzonden wordt, soms in delen volgens aanbod. Nog steeds niets ontvangen!!! klant wordt niet op de hoogte gebracht voor dat de bestelling plaats vind dat de levertijd lang kan duren. ben niet tevreden.

Hartelijk dank voor het beoordelen van onze enquete. Wij vinden het jammer dat u teleurgesteld bent. U heeft begin augustus bij ons een bestelling geplaatst. Door middel van mail hebben wij u op de hoogte gehouden van de levertijden. Op 2 september heeft u uw 1e deellevering ontvangen. Wij proberen altijd zo snel mogelijk te leveren, maar door de momenteel speciale omstandigheden zijn de voorraden bij onze leveranciers beperkt. Door snelle wisselingen kunnen wij dit helaas niet op onze webshop "up to date" houden. Op 17 september bent u nogmaals op de hoogte gebracht dat u de 2e levering week 42 krijgt toegestuurd. Wij pleiten voor snelle leveringen, maar helaas zijn wij hierin afhankelijk van de leveranciers.

BH niet op voorraad

3 artikelen besteld waar van de BH niet op voorraad was en voorlopig ook niet geleverd ging worden. Ik baal er dan van dat je deze wel kan bestellen. Vervolgens de BH geannuleerd en ook de bundelkorting kwijt omdat ik geen 3 artikelen had. Dit was buiten mijn schuld om dus dit voelt niet fair.

Hartelijk dank voor de genomen moeite ons te beoordelen. We vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet direct geleverd kon worden. Op dit moment doen onze leveranciers hun uiterste best om de voorraden weer op peil te brengen, maar dit neemt helaas wat extra tijd in beslag. Wij doen er alles aan onze website zo Up to Date mogelijk te houden, daarbij spelen de invloeden van de Corona epidemie nog altijd mee. Wij proberen onze klanten zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van eventuele vertragingen, de keuze om dan de bestelling te wijzigen cq te annuleren is altijd mogelijk.

Levering mag iets sneller

Goeie service

Ondanks vertraging van de levering ben ik heel tevreden met de afhandeling

Netjes verpakt

De bestelde artikelen werden netjes verpakt geleverd, geen kapotte doosjes. Dankjewel!

Prima en snel geleverd

Voor de tweede keer een bestelling had geplaatst: ook dit keer was het perfect

Eerste kennismaking teleurstellend

Ik bestel drie bh’s en betaal deze ook, staat nergens vermeld dat ze dan pas bij de leverancier gaan inkopen! Na een keer bellen wordt mij verteld dat ze onderweg naar de winkel zijn en het dan de volgende dag naar mij wordt gestuurd! Weer radiostilte, na een mail van mij belt een mevrouw mij en zegt dat er juist een bh binnen is maar de andere twee nog wel twee weekjes op zich laten wachten en dan hoor ik pas hoe ze werken! Ik heb nu een bh ontvangen, maar ik vind dit geen goede gang van zaken.

Hartelijk dank voor de genomen moeite onze webshop te beoordelen. Wij vinden het erg vervelend dat uw eerste kennismaking met ons bedrijf niet naar wens verloopt. Zoals u ook eerder telefonisch is bericht zijn er momenteel bij onze leveranciers vertragingen op het productie proces van bepaalde artikelen. Zij proberen dit met alle macht te verhelpen. Helaas zijn dit nog de gevolgen van de epidemie. Wij doen ons uiterste best om uw resterende bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen.