niet tevreden

heb een maand geleden een bestelling gedaan. krijg telkens een mail dat de bestelling verzonden wordt, soms in delen volgens aanbod. Nog steeds niets ontvangen!!! klant wordt niet op de hoogte gebracht voor dat de bestelling plaats vind dat de levertijd lang kan duren. ben niet tevreden.

BH niet op voorraad

3 artikelen besteld waar van de BH niet op voorraad was en voorlopig ook niet geleverd ging worden. Ik baal er dan van dat je deze wel kan bestellen. Vervolgens de BH geannuleerd en ook de bundelkorting kwijt omdat ik geen 3 artikelen had. Dit was buiten mijn schuld om dus dit voelt niet fair.

Hartelijk dank voor de genomen moeite ons te beoordelen. We vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet direct geleverd kon worden. Op dit moment doen onze leveranciers hun uiterste best om de voorraden weer op peil te brengen, maar dit neemt helaas wat extra tijd in beslag. Wij doen er alles aan onze website zo Up to Date mogelijk te houden, daarbij spelen de invloeden van de Corona epidemie nog altijd mee. Wij proberen onze klanten zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van eventuele vertragingen, de keuze om dan de bestelling te wijzigen cq te annuleren is altijd mogelijk.

Levering mag iets sneller

Goeie service

Ondanks vertraging van de levering ben ik heel tevreden met de afhandeling

Netjes verpakt

De bestelde artikelen werden netjes verpakt geleverd, geen kapotte doosjes. Dankjewel!

Prima en snel geleverd

Voor de tweede keer een bestelling had geplaatst: ook dit keer was het perfect

Eerste kennismaking teleurstellend

Ik bestel drie bh’s en betaal deze ook, staat nergens vermeld dat ze dan pas bij de leverancier gaan inkopen! Na een keer bellen wordt mij verteld dat ze onderweg naar de winkel zijn en het dan de volgende dag naar mij wordt gestuurd! Weer radiostilte, na een mail van mij belt een mevrouw mij en zegt dat er juist een bh binnen is maar de andere twee nog wel twee weekjes op zich laten wachten en dan hoor ik pas hoe ze werken! Ik heb nu een bh ontvangen, maar ik vind dit geen goede gang van zaken.

Hartelijk dank voor de genomen moeite onze webshop te beoordelen. Wij vinden het erg vervelend dat uw eerste kennismaking met ons bedrijf niet naar wens verloopt. Zoals u ook eerder telefonisch is bericht zijn er momenteel bij onze leveranciers vertragingen op het productie proces van bepaalde artikelen. Zij proberen dit met alle macht te verhelpen. Helaas zijn dit nog de gevolgen van de epidemie. Wij doen ons uiterste best om uw resterende bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen.

Vlotte levering en prima kwaliteit .

Goede kwaliteit artikelen. Als iets niet in voorraad is, wordt vermeld wanneer het geleverd wordt.

Mooie website, gemakkelijk winkelen en vlotte aflevering

Eindelijk een goede pasvorm, mooi en alle steun die ik nodig heb.

Past perfect. Mooie vormgeving.

Ruime keuze en vlotte afhandeling

Goede ervaring

Duidelijke site, prima bh’s

Altijd prima ervaringen gehad bij Uniek lingerie. Duidelijke website en snelle levering!

Heel goed!

Ik werd keurig netjes geinformeerd over artikel wat niet voorradig was. Het aankoop bedrag stond binnen paar dagen weer op onze rekening.

Top !!

Al enige jaren bestel ik bij Uniek Lingerie. De order wordt correct afgehandeld. Tijdens het proces wordt je via de mail op de hoogte gehouden. Dat vind ik erg prettig. Voor mij een fijne en betrouwbare webshop. Ik kom graag terug.

Klantvriendelijke leverancier

Prima website, vlotte levering en top communicatie als er iets niet onmiddellijk kan geleverd worden. Fijne webwinkel!

super goed geregeld

Ik ben blij dat ik deze site ben tegen gekomen

Snelle levering..goede service

Fijn om panty's te kunnen bestellen waar ik anders zeker een kwartier moet rijden. De volgende dag is het in huis. Super toch

Excellent service

I return to this business every time I need their products.

Voldoet aan verwachting!

Snelle levering en overzichtelijke site om te bestellen. Product voldoet aan de verwachting.

Ze lossen het voor je op

Mijn ervaring is goed. Ze zouden alleen iets sneller reactie mogen geven als je iets terug hebt gestuurd en ziet dat ze het al lang hebben ontvangen. Verder goed

Alles netjes geleverd en mooie kwalietijd

Duidelijke website met mooie producten die snel geleverde worden.

Snelle en duidelijke informatie over levering en. overzichtelijke website.

Geen poespas; gewoon bestelling leveren.

Geen enkel probleem met dit bedrijf ook al kan de bestelling wel eens vertraging oplopen door het niet voorradig hebben van het bestelde.

Prima service, mooi produkt

Duidelijke website, makkelijk bestelproces en levering conform afspraak. Dus, helemaal prima!