Snelle levering, verzorgde verpakkkng.

Mooie collectie

Hele mooie collectie duurde wel even voordat mijn bestelling (gedeeltelijk) werd verzonden op de andere helft moet ik 4 weken wachten. Ik had het fijn gevonden als ze dit van te voren gecommuniceerd hadden.

Super snel

Met mijn online bestelling prima geholpen en snel geleverd

Groot assortiment en prachtige kleuren

Marie Jo is mijn favoriet. Regelmatig aantrekkelijke acties en veel is op voorraad. Ben blij dat ik deze winkel ontdekt heb!

Top, snelle service mooi product

Super blij met m n bikini.

Slechte communicatie,

4 strings gekocht. Blijken er 2 niet meer op voorraad. Oké dat kan. Krijg een voorstel maar dat is voor mij niet handig. Ik doe een tegenvoorstel. Nee dat kan absoluut niet. Dan wil ik de bestelling annuleren. Wordt nergens meer op gereageerd en krijg 2 strings opgestuurd met wel mijn voorstel. Dus de korting. Resterende geld wordt later ook teruggestort. Uiteindelijk goed opgelost. Maar misschien handig om dit soort dingen te communiceren dan zit de klant niet in de rats.

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen onze enquete in te vullen. Jammer dat u ons met een onvoldoende beoordeelt. Op 14 februari heeft u uw bestelling geplaatst van 4 artikelen. Helaas waren er twee artikelen vanuit onze leverancier niet meer leverbaar. Op dezelfde dag is u een alternatief voorstel gedaan, welke voor u niet de juiste oplossing was. Op 16 februari heeft u een mail van ons ontvangen dat het resterende bedrag werd teruggestort en op 17 februari zijn de artikelen bij u bezorgd. Graag communiceren wij telefonisch, omdat we dan een en ander toe kunnen lichten. Omdat u geen telefoonnummer heeft ingevuld was dit helaas niet mogelijk.

bestelling

mijn bestelling komt altijd aan krijg via mail de status

Keurig en snelle verzending

Het pakket kwam snel binnen, geheel zoals verwacht.

supergoed!

Supergoed ondergoed, super goede service! Makkelijk te bestellen, uitstekende communicatie, zeer hoge kwaliteit lingerie! Ik koop liever geen ondergoed elders maar alleen bij Uniek!

Mooie lingerie aan correcte prijs en vlotte levering

Mooie lingerie aan correcte prijs en vlotte levering

zeer snel en zeer goed

uitstekende service

Prima duidelijke service

Helaas was het artikel niet op voorraad. Maar ik werd heel goed op de hoogte gehouden betreft de status ervan.

Geweldig snel geleverd en mooi verpakt, heel lij mee!

Na een slechte ervaring elders, (op de website stond 1 in voorraad!)waar ik na 6 weken wachten te horen kreeg dat mijn BH niet geleverd kon worden en ze mijn geld gingen terugstorten, bij Unieklingerie vrijdag besteld en dinsdag al in huis. Prachtig verpakt, een feestje om te ontvangen. Ik ben 100% tevreden ...

Ik heb het Kontakt als zeer klantvriendelijk ervaren en werd door een vriendelijk dame geholpen

Snelle levering en super ingepakt

Duidelijk wanneer het is geleverd en was heel netjes ingepakt

Veel keuze, goede service

Prachtig assortiment, leuke acties. Heb hier vaker besteld. Levering duurt soms wat langer.

tevreden

Voor de derde maal super bediend met super kwaliteit.

Enorm fijne winkel met goede service

Ik had de hele bestelling een maatje te klein besteld via de webshop. In de winkel werd ik vervolgens erg goed geholpen en de complete bestelling werd opnieuw verstuurd met de juiste maat

Uiteindelijk toch geleverd

Lang moeten wachten ivm niet op voorraad/lever problemen. Als je iets niet kunt verkopen ivm niet leverbaar is het zo netjes als je dit op website aangeeft. Want afrekenen lukt altijd en het geld is weg, maar dan krijg je te horen dat iets niet leverbaar is. Ook is er niet gevraagd of bestelling dan toch nog door moest gaan. Vervolgens uit het niets komt email dat produkten onderweg zijn. Verpakking en verzending prima in orde. Aanbevelen zou ik onder vermelding doen van bovenstaande.

Er was een leveringsprobleem, mijn bestelling kwam in twee delen. Gelukkig hoefde ik er niet achteraan te bellen en werd ik goed op de hoogte gehouden

Doen wat ze beloven

Ruime keus, prima service

Perfecte service/artikelen/vriendelijkheid

Zie hierboven

Nvt

Nvt

Over Unieklingerie

UNIEKLINGERIE: ALTIJD DE JUISTE KEUZE UNIEK Lingerie, een winkel ontstaan uit liefde voor lingerie is al 30 jaar een begrip in de lingeriebranche. Met klantgerichtheid, deskundigheid, betrokkenheid en persoonlijke service helpen wij je graag bij het maken van de juiste keuze in lingerie, onder- bad- en beenmode voor het hele gezin. Dames, heren en kids vinden een ruim assortiment aan bekende merken. Uniek Beenmode & Lingerie heeft voor iedereen de juiste outfit: speels, sexy, smaakvol of sportief. Ons assortiment voor tieners en dames loopt van AA-cup tm M-cup én van omvang 65 tm omvang 125. Wij krijgen energie van het blij maken van onze klanten en het verkopen van kwaliteits artikelen waar we als 'Uniek-team' 100% achter staan. Tevreden klanten, dat is waar UniekLingerie het voor doet.