Mooie kwalitatief goede producten en snelle levering

Ik ben blij met de geleverde producten. Goed verpakt, kwalitatief super en prettige manier van bestellen.

Niets op aan te merken

Een mooie bh van mari jo gekocht. Werd mooi verpakt bezorgd waardoor het echt een luxe gevoel gaf.

Super snelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis.

Gewoon uitstekend.

Goed op de hoogte gehouden en netjes verzonden.

Snelle levering netjes verpakt

Zorgvuldig

Mooi product en netjesvafgehandeld

Hele correcte en snelle levering

Goed verpakte, correcte en snelle levering.

Snelle correcte levering

Prima goede site en snelle levering

Keurig afgeleverd in een doos

Het is altijd lastig om goede bh in mijn maat te vinden. En deze heb ik al jaren en bevalt goed maar was verder nergens te koop

Zoals je mag verwachten, van Prima Donna, van goede kwaliteit en een mooie pasvorm! Ook nog leuk ingepakt fijne winkel om te kopen. Ik kom terug.

Zeer betrouwbaar

Ik had wat problemen met het betaalsysteem, waardoor ik een bestelling twee keer heb overgeboekt. Dit is na een telefoontje keurig geregeld. Ook werd een korting op de homepage voor een product niet doorgeleid naar het betaalsysteem, waardoor ik die korting mis zou lopen. Ook dat is keurig gecorrigeerd.

Goede webwinkel

Goede webwinkel met goede producten. Ik koop altijd mijn BH's bij Uniek lingerie.

Snel en precies wat ik wilde

Uniek lingerie levert in stevige dozen zodat de cups onbeschadigd aankomen. Bij vragen reageren ze snel en denken ze met je mee. Mijn vorige online-shop stopte met Marie Jo. Toen moest ik op zoek naar een nieuwe. Ik ben erg blij dat ik Uniek heb gevonden en bestel heel graag bij ze. Ze hebben ook mooie aanbiedingen dus inschrijven voor de nieuwsbrief loont!!

Bevestigingsmail kwam binnen in de spambox. Verder prima prijs/levering.

Snelle en correcte levering !

Lingerie bestellen vind ik altijd leuk. Zeker als de communicatie en de levering omtrent de bestelling snel verloopt

Belden op nadat ik besteld had ivm levering en of ik de goede cupmaat wel had want hun ervaring was cupmaat groter in de badkleding en dit klopte inderdaad prima service en een erg mooie bikini

Uitstekend!

Zorgvuldige en professionele communicatie; keurige, tijdige emails en een website zonder taalfouten. Heel prettig! Het product is ook nog eens volledig naar wens, kortom een absolute aanrader om hier uw bestelling te doen.

Prima..mijn bestelling is binnen 5 dagen geleverd.

15 minuten wachten in een kleedkamer,

Vorige keer hebben ze me laten staan in de kleedkamer, tijd genoeg voor klanten die na mij kwamen. Ik gun ze een tweede kans: begin is goed, samen h uitgezocht. “Even een klant helpen mevr ik ben zo terug “. Helaas, tijdens het wachten een hoop gekwebbel. Na ruim 15 minuten in mijn ondergoed wachten mezelf maar weer aangekleed. Tijdens het naar buiten lopen zie ik 3 dames personeel staan!!! Voor mij geen lokale aankoop meer wat betreft een h

Hartelijk dank voor het beoordelen van onze winkel. Wij vinden het erg vervelend dat uw bezoek niet is bevallen. Zojuist is er telefonisch contact geweest tussen u en onze collega Joella. Op het moment van uw winkelbezoek was er een tweede klant aanwezig, waardoor u niet de volledige aandacht heeft ervaren. Zoals u telefonisch uitgelegd zouden wij u graag nogmaals willen ontmoeten om onze service juist uit te voeren.

Onvolledige zending

Ik ontving 1 artikel in plaats van 3. Zonder opmerking dat de zending niet compleet is. Nu ga ik die terugsturen en hoop nu maar het volledige bedrag terug te krijgen. Erg vervelend.

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om onze enquête in te vullen. Jammer dat u onze webshop heeft beoordeeld met een onvoldoende. Normaal gesproken zijn onze artikelen in de webshop op voorraad of hebben een korte levertijd hebben van 1 tot maximaal 10 werkdagen. Het kan wel eens voorkomen dat een artikel ook bij onze leverancier niet op voorraad is en wij te maken krijgen met een langere levertijd. Via mail houden wij onze klant over de juiste levertijd op de hoogte. Uit service worden de artikelen welke wel leverbaar zijn direct verzonden. Wij werken naar snelle uitleveringen, maar zijn we hierbij ook afhankelijk van onze leveranciers zij doen er alles aan om hun voorraden zo snel mogelijk weer op peil te krijgen.

Snelle levering. Netjes verpakt

Snelle levering, goede producten

Ik bestel regelmatig bij Uniek lingerie. Ze leveren vlot. Ze hebben mooie lingerie, die vaak niet meer in winkels te koop is. Vandaar dat ik online bij Uniek lingerie bestel.

The discount helps.

vriendelijk, deskundig, helpend, probleemoplossend