heel vriendelijk geholpen

Er is vriendelijk teruggebeld en uitgelegd hoe ik het beste kan bestellen.

Goede producten en levering.

Altijd prettig zaken doen met UniekLingerie. Dank.

Vlotte levering en artikelen van goede kwaliteit

Mooie en doet zittende slips

Super materiaal en altijd snel geleverd

Snelle levering, goede communicatie en natuurlijk prachtige producten.

Vlotte levering

Vlotte levering

zeer goede service en snelle levering

Fijne zaak, goede bediening

Mooie aanbiedingen en prettige klantenservice

Ik had een body tegen een aanbiedingsprijs besteld. Toen deze niet leverbaar bleek te zijn, werd ik gebeld door een vriendelijke vrouw om met mij te overleggen hoe dit op te lossen. Dat werkt m.i. altijd sneller en beter dan via de mail.

Goede aanbiedingen en service

Prachtig ten Cate ondergoed met 30% korting, super aanbieding

Keurig met goede communicatie over bestellingen

Altijd goed verpakte spullen en komen hun afspraken tijdig na.

Mijn bestelling omgezet naar andere, keurig behandeld.

Zeer klantvriendelijk, uitstekend product

Ik bestelde een BH, deze paste niet goed. Andere BH besteld maar deze was niet op korte termijn leverbaar en ik ging met vakantie. Op mijn verzoek nieuwe bestelling na mijn vakantie toegezonden en ontvangen. Chapeau! De communicatie over e.e.a. was uitstekend, zo maak je het niet meer vaak mee. De BH zit overigens prima!

zeer snelle verzending

betrokken mensen, vriendelijk

uniek is top

Mooie merken, scherpe prijzen en prima communicatie

Dankzij de nieuwsbrief word je op de hoogte gebracht van aanbiedingen. Altijd snelle levering. Als iets niet direct leverbaar is, word je direct daarvan op de hoogte gebracht en je hoort het wanneer je pakketje bezorgd wordt. Kortom, alleen maar lof!

Lang wachten en weinig communicatie

Ik bestelde een aantal damesslips. Daar moest ik 2 weken op wachten, zonder enige uitleg.

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons enquete-formulier in te vullen. Dankzij u kunnen we nog meer aan onze klanttevredenheid werken om deze te verbeteren. Wij hebben uw bestelling ontvangen op 2 september. De artikelen die u bestelde waren helaas wegens enorm verkoopsucces in de aanbiedingsperiode niet direct op voorraad. Onze leverancier heeft deze opnieuw in productie genomen en deze op korte termijn uitgeleverd. U bent 2 september op de hoogte gebracht van de langere levertijd. Uitlevering heeft 3 werkdagen later plaatsgevonden dan afgesproken. Onze excuses hiervoor.

Mooie kwaliteit, vriendelijk personeel

Mooie kwaliteit, vriendelijk personeel

Snel, en goed

Een geweldig goede zaak

Hele goede ervaringen met Unieklingerie. Ik ben heel erg tevreden

Top service en mooie producten

Bestelling was binnen no time afgehandeld en bezorgd. Producten zijn van prima kwaliteit .

Snelle levering maar ik mis de persoonlijke noot

Snelle levering naar ik mis de persoonlijke aandacht. Even een kaartje met een tekst of een kleine attentie. De lingerie zat in een doosje maar was niet ingepakt. Net dat beetje extra mis ik.

Prima site aanrader!

Mooie lingerie leuke kortingsactie netjes verpakt heel blij mee!

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

Altijd mooie kortingen

Altijd betrouwbaar!

Zoals bovenstaand: mijn aankopen worden altijd correct verwerkt.

Goede ervaring!

Snelle verzending van bestelling en netjes verpakt. Contact met medewerker was zeer prettig, deed moeite om BH alsnog in de juiste maat te kunnen leveren maar helaas was deze niet meer beschikbaar. Retouren snel en goed verwerkt. Ik zou vanwege de goede service weer bij Uniek bestellen en het ook zeker aanraden.

Over Unieklingerie

UNIEKLINGERIE: ALTIJD DE JUISTE KEUZE UNIEK Lingerie, een winkel ontstaan uit liefde voor lingerie is al 30 jaar een begrip in de lingeriebranche. Met klantgerichtheid, deskundigheid, betrokkenheid en persoonlijke service helpen wij je graag bij het maken van de juiste keuze in lingerie, onder- bad- en beenmode voor het hele gezin. Dames, heren en kids vinden een ruim assortiment aan bekende merken. Uniek Beenmode & Lingerie heeft voor iedereen de juiste outfit: speels, sexy, smaakvol of sportief. Ons assortiment voor tieners en dames loopt van AA-cup tm M-cup én van omvang 65 tm omvang 125. Wij krijgen energie van het blij maken van onze klanten en het verkopen van kwaliteits artikelen waar we als 'Uniek-team' 100% achter staan. Tevreden klanten, dat is waar UniekLingerie het voor doet.