Eindelijk een goede pasvorm, mooi en alle steun die ik nodig heb.

Past perfect. Mooie vormgeving.

Ruime keuze en vlotte afhandeling

Goede ervaring

Duidelijke site, prima bh’s

Altijd prima ervaringen gehad bij Uniek lingerie. Duidelijke website en snelle levering!

Heel goed!

Ik werd keurig netjes geinformeerd over artikel wat niet voorradig was. Het aankoop bedrag stond binnen paar dagen weer op onze rekening.

Top !!

Al enige jaren bestel ik bij Uniek Lingerie. De order wordt correct afgehandeld. Tijdens het proces wordt je via de mail op de hoogte gehouden. Dat vind ik erg prettig. Voor mij een fijne en betrouwbare webshop. Ik kom graag terug.

Klantvriendelijke leverancier

Prima website, vlotte levering en top communicatie als er iets niet onmiddellijk kan geleverd worden. Fijne webwinkel!

super goed geregeld

Ik ben blij dat ik deze site ben tegen gekomen

Snelle levering..goede service

Fijn om panty's te kunnen bestellen waar ik anders zeker een kwartier moet rijden. De volgende dag is het in huis. Super toch

Excellent service

I return to this business every time I need their products.

Voldoet aan verwachting!

Snelle levering en overzichtelijke site om te bestellen. Product voldoet aan de verwachting.

Ze lossen het voor je op

Mijn ervaring is goed. Ze zouden alleen iets sneller reactie mogen geven als je iets terug hebt gestuurd en ziet dat ze het al lang hebben ontvangen. Verder goed

Alles netjes geleverd en mooie kwalietijd

Duidelijke website met mooie producten die snel geleverde worden.

Snelle en duidelijke informatie over levering en. overzichtelijke website.

Geen poespas; gewoon bestelling leveren.

Geen enkel probleem met dit bedrijf ook al kan de bestelling wel eens vertraging oplopen door het niet voorradig hebben van het bestelde.

Prima service, mooi produkt

Duidelijke website, makkelijk bestelproces en levering conform afspraak. Dus, helemaal prima!

Heel goede service!

Correct

Fijn draagcomfort

Fijn draagcomfort

Besteld en snel in de bus.

Prima service.

Niet alles op voorraad.

Indien mogelijk toch nog eerder in contact treden als de levering erg uit gaat lopen.

Communicatie omtrent bestelling kan beter

een bestelling liep vertraging op, helaas was er hierover geen contact tussen Uniek en klant. Klant heeft zelf meerdere malen gebeld. Uiteindelijk is de bestelling netjes geleverd.

Mooie sport bh

Zeer tevreden met het merk Anita sport bh

Vlotte communicatie en levering!

Je wordt op tijd verwittigd als er iets niet meer in stock is of te verkrijgen. Prijs wordt snel terug gestort en levering verliep vlot.

Steeds correcte levering, terugbetaling indien je het product terugstuurt.

Enige minpuntje is dat je, als het product niet voldoet (maat per soort is afwijkend dus je blijft beter bij het merk dat je van in den beginne aankoopt), jouw bestelling op een dure manier moet terugsturen.

Mooie webshop met ruim assortiment en hele nette prijzen.

Contact gehad van tevoren. Hele fijne ervaring aan overgehouden. Bedankt.