Snelle en correcte levering

Product is zoals getoond op de website. Prettige pasvorm van goede kwaliteit!

Bestelling

Alles wat ik bestel is goed van maat en hoef ik niet terug te sturen

Fijne shop

Prachtige lingerie, snel verzonden

Heel vlugge service!

Heel vlugge service en heel goedkope verzendingskosten (gratis)

Goede kwaliteit zoals aangeboden.

4 packs niet meer voorradig dus meerdere 2 packs in vervanging gekregen. Wel een grote week langer moeten wachten op mijn bestelling.

Zeer goede, correcte en snelle service

Ik kocht een bh, die mij spijtig genoeg niet paste. Ik kon hem zonder probleem retourneren en werd ook snel terug betaald. Correct bedrijf. Dank je

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en grote keuze!

Uitstekende website voor aankoop lingerie!

Uitstekend!

Snelle levering. Goed verpakt. Mooi assortiment

Uitstekend !

Prima verpakt verzonden en tegen een leuke prijs kunnen aanschaffen.

Tevreden klant

Fijne betrouwbare winkel. Goede service.

Super site

Ruime keuze, fijne aanbiedingen en prima service.

Altijd correcte levering. Mooie lingerie van goede kwaliteit.

Helemaal goed!

Prima service en goed op de hoogte gehouden over uitgestelde levering

Mooie verpakking

Prima.

Product en levering volgens afspraak.

Duidelijk informatie omtrent uitlevering Reageren snel

Duidelijke site en vlugge levering

Goeie service

geweldig

mooie lingerie, past goed, snelle levering

shoppen bij uniek bevalt mij heel goed

service is prima . de lingerie die ik via interne koop zijn altijd mooi ingepakt !

Fantasties

Vriendelijk behulpzaam

prima !

gemakkelijk te bereiken voor eventuele vragen. goeie communicatie, en snelle levering

Goed geregeld

Mijn bestelling was snel en het beviel.

Leuke webshop, klantenservice minder.

Leuke bikini gekocht en netjes geleverd, op de tweede zending langer moeten wachten wat geen probleem was voor mij. Toen kreeg ik de verkeerde bestelling door, deze moest ik eerst opsturen alvorens ik de bestelling kreeg die ik eerst had besteld. Ook geen probleem, de verkeerde bestelling op eigen kosten terug gestuurd, er vanuit gaande dar ik de verzendkosten vergoed krijg van Uniek lingerie, immers het was hun fout dat er verkeerd geleverd werd, helaas geen bericht ook niet na een mail. Jammer, hier laten ze een steekje vallen naar de klant toe!

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons enquete-formulier in te vullen. Dankzij u kunnen we nog meer aan onze klanttevredenheid werken om deze te verbeteren. Helaas is er bij uw zending iets mis gegaan bij het verpakken. Wij proberen altijd met de uiterste zorgvuldigheid de bestellingen te verwerken. Treed er desondanks een fout op onzerzijds zullen wij deze oplossen en de portkosten vergoeden. De door u gemaakte portokosten worden deze week nog aan u teruggestort.

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Zeer tevreden over de service

Over Unieklingerie

UNIEKLINGERIE: ALTIJD DE JUISTE KEUZE UNIEK Lingerie, een winkel ontstaan uit liefde voor lingerie is al 30 jaar een begrip in de lingeriebranche. Met klantgerichtheid, deskundigheid, betrokkenheid en persoonlijke service helpen wij je graag bij het maken van de juiste keuze in lingerie, onder- bad- en beenmode voor het hele gezin. Dames, heren en kids vinden een ruim assortiment aan bekende merken. Uniek Beenmode & Lingerie heeft voor iedereen de juiste outfit: speels, sexy, smaakvol of sportief. Ons assortiment voor tieners en dames loopt van AA-cup tm M-cup én van omvang 65 tm omvang 125. Wij krijgen energie van het blij maken van onze klanten en het verkopen van kwaliteits artikelen waar we als 'Uniek-team' 100% achter staan. Tevreden klanten, dat is waar UniekLingerie het voor doet.