Een goede persoonlijke service!

Ik ben heel fijn geholpen in de webshop, telefonisch en in de winkel.

Snel en goed geleverd

Goede service snelle levering

Wat een feestje

Helaas had de post vertraging waardoor ik erg lang op het pakket heb gewacht. Maar dat was t wachten meer dan waard. Dit is de eerste keer dat bh’s online bestel en het is een hele goede ervaring. De tekst op het doosje is helemaal waar.

Producten prima, levertijd lang- ontbreken communicatie daarover

Voldoende

Hartelijk dank voor de genomen moeite van het invullen van onze enquete. Op onze site geven wij aan dat mits het artikel op voorraad is, deze de volgende dag geleverd wordt. Helaas was uw artikel niet direct op voorraad en bent u via email op de hoogte gehouden van de uitlevering. Helaas komen sommige van onze berichten bij de ongewenste berichten terecht en worden niet opgemerkt. Onze leveranciers proberen hun voorraden met de uiterste zorg op peil te houden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Betrouwbaar, goede communicatie

Ik ben weer super blij met mijn mooie bh van Marie Jo voor een leuke prijs! De levertijd duurde iets langer maar ik ben hier over netjes geïnformeerd. Wat mij betreft, ga zo door!

Snelle, goede, proffesionele service, ook in de winkel

Zie hierboven

Betrouwbare webshop

alles loopt volgens afspraak

Nog steeds niets ontvangen

Mijn pakketje besteld 27 mei zou afgelopen maandag binnenkomen. Helaas niets ontvangen. Nu staat er bij de post onbekend wanneer het komt. Ik baal er een beetje van. Over twee dagen heb ik hem nodig. Groetjes José Toonen

Hartelijk dank voor de genomen moeite van het invullen van onze enquete. Wij hebben uw bestelling op 27 mei ontvangen. Door middel van email bent u door ons op de hoogte gebracht dat uw pakket op 2 juni door ons aan u is verzonden. Helaas was er door drukte bij Postnl./Myparcel vertraging op de uitlevering van uw pakket. Door middel van het door ons aan u gestuurde Track en Trace nummer bent u op de hoogte gehouden van de vertraging en bent u inmiddels in bezit van uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Was hoopvol maar het heeft nu erg land geduurd ga weer naar de wala

Moest lang wachten, en het is nu nog niet afgeleverd

Hartelijk dank voor de genomen moeite van het invullen van onze enquete. Wij hebben uw bestelling op 27 mei ontvangen. Door middel van email bent u door ons op de hoogte gebracht dat uw pakket op 2 juni door ons aan u is verzonden. Helaas was er door drukte bij Postnl./Myparcel vertraging op de uitlevering van uw pakket. Door middel van het door ons aan u gestuurde Track en Trace nummer en het telefonisch onderhoud bent u op de hoogte gehouden van de vertraging en bent u inmiddels in bezit van uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Perfect!

Bikini besteld en goed ontvangen en zit perfect.

Goede webshop

Ik bestel altijd bij Uniek Lingerie. Goede webshop.

Mooi bikini topje

Snelle verzending van een super product

kwalitatief mooie artikelen

Mooie sokken en panty's. retours ook netjes mee geholpen.

Precies zoals beschreven! Goede pasvorm

Voordelig en snel

Bij aanschaf van 3 panty's korting, geen verzendkosten, levering binnen 24 uur. Super toch

Snelle en goede levering

mooie lingerie

lingerie zit lekker prima donna is voor mij de nummer 1 snelle levering

Jammer dat badpak niet op voorraad was, wel op de site stond

Leuke korting en wilde het badpak meenemen om vakantie en die was nadat ik had afgerekend ineens niet meer op voorraad. Na weken ontvang ik mail en keurig het pakje maar pas weken later pas plezier

Hartelijk dank voor de genomen moeite van het invullen van onze enquete. Op onze site geven wij aan dat mits het artikel op voorraad is, deze de volgende dag geleverd wordt. Helaas was uw artikel niet direct op voorraad en bent u via email op de hoogte gehouden van de uitlevering. Onze leveranciers proberen hun voorraden met de uiterste zorg op peil te houden. Het badpak is snel opnieuw in productie genomen, zodat wij u deze met een zo kort mogelijke levertijd konden leveren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Mooi product ontvangen

Ik werd op de hoogte gehouden over de levertijd en ik ben zeer tevreden over het bestelde product.

Al vele malen besteld

Een bestelling komt altijd aan

Prima website snelle bezorging

Fan

Al jaren bh van Rosa Faya. Ooit zelf verkocht in min eigen grote maten winkel

Hoge Ham 129 5104 JD Dongen

Over Unieklingerie

UNIEKLINGERIE: ALTIJD DE JUISTE KEUZE UNIEK Lingerie, een winkel ontstaan uit liefde voor lingerie is al 30 jaar een begrip in de lingeriebranche. Met klantgerichtheid, deskundigheid, betrokkenheid en persoonlijke service helpen wij je graag bij het maken van de juiste keuze in lingerie, onder- bad- en beenmode voor het hele gezin. Dames, heren en kids vinden een ruim assortiment aan bekende merken. Uniek Beenmode & Lingerie heeft voor iedereen de juiste outfit: speels, sexy, smaakvol of sportief. Ons assortiment voor tieners en dames loopt van AA-cup tm M-cup én van omvang 65 tm omvang 125. Wij krijgen energie van het blij maken van onze klanten en het verkopen van kwaliteits artikelen waar we als 'Uniek-team' 100% achter staan. Tevreden klanten, dat is waar UniekLingerie het voor doet.