uitstekend

als je precies weet wat je nodig hebt (merk, maat), dan vind ik dit een prima leverancier! rustig on line het aanbod bekijken, en eenmaal de bestelling door is, gaat de levering vrij vlot.

Geweldig geholpen

Mijn foute bestelling werd snel en zeer vriendelijk gecorrigeerd

Alles perfect! Kan niet beter!

Alles perfect! Kan niet beter!

Ben tevreden

Ben tevreden

Verkeerde produkt geleverd

Na telefonisch contact wel het goede produkt direct toegestuurd gekregen. Moest het verkeerd gestuurde produkt uiteraard wel ook terug sturen, maar vond het niet correct dat ik zelf aanvankelijk voor de verzendkosten moest opdraaien…€7,95…best veel…ben in afwachting of ik deze nog terug krijg…

Hartelijk dank voor de genomen moeite van het invullen van onze enquete. Op 9 mei hebben wij per vergissing een verkeerd artikel aan u gestuurd. Op 11 mei hebben wij dit rechtgezet en is direct het juiste artikel aan u verzonden. Met zorg worden onze bestellingen behandeld en het is natuurlijk altijd vervelend als er iets fout gaat. Inmiddels zijn de gemaakte portokosten aan u overgemaakt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Snel ontvangen, was zoals op de foto’s

Mijn favoriete website als het gaat om bh’s bestellen. Worden altijd goed verzorgd verstuurd.

Ze bieden de beste prijs voor een bikini Marie Jo waar ik op zoek naar was.

Makkelijk zoeken fijn thuis passen

Overzichtelijke website. Goede communicatie over producten en levertijden.

Mijn aangekocht product was later leverbaar. Helaas kreeg ik daar geen bericht over, ook niet in de spam. Toen ik daarover mailde werd ik snel gebeld en werd er uitgelegd wat de stand van zaken was. Heel netjes. Latere mails ontving ik wel en het product werd vervolgens prima in orde geleverd!

Netjes verpakt snel geleverd

Goed product en goed verpakt. Helaas liet de bezorgdienst, post nl, het een beetje afweten.

prima geholpen

prima geholpen

Mooi ingepakt, verzorgd. Fijne winkel.

Redelijk snel verwerkt en bezord. Netjes en discreet verpakt!

Makkelijk en snel

Betrouwbaar

Prima site!

Snelle levering prachtige lingerie erg blij mee!

Top lingerie, top service

Het is eenvoudig om op de duidelijke website je keus te maken. Het bestelde wordt degelijk verpakt thuis afgeleverd.

Goed en slecht

Mijn lingerie was zoals ik van Ten Cate verwacht . Maar de levering ??? Je kunt niet op voorhand weten wanneer de stukken geleverd worden .Dit wil zeggen dat als je na soms weken te moeten wachten ,onverwacht een mail krijgt dat ze dezelfde dag gaan leveren. Zo was ik op weekend bij de laatste levering, en werd mijn bestelling voor de deur afgezet. Niemand thuis , dus ik heb geen handtekening van ontvangst gegeven. Gelukkig hebben we iemand kunnen contacteren om het pakket op te halen ( anders had mijn pakket 3 dagen voor mijn voordeur gelegen in volle zicht van anderen ) . Geen enkele mogelijkheid om last minuut te kunnen verwittigen dat niemand thuis is . Wat als het gestolen was ? Dit zou toch beter moeten . Hopelijk wordt dit opgelost.

Hartelijk dank voor de genomen moeite van het invullen van onze enquete. Op onze site geven wij aan dat mits het artikel op voorraad is, deze de volgende dag geleverd wordt. Helaas was uw artikel niet direct op voorraad en bent u via email op de hoogte gehouden van de uitlevering. Onze leveranciers proberen hun voorraden met de uiterste zorg op peil te houden. Wij versturen onze bestellingen via Postnl/Myparcel. Onze afspraak is dat dit natuurlijk op de juiste wijze gebeurd. Wij hebben daarom deze klacht bij hen aangegeven, zodat dit verbeterd kan worden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Betrokken, persoonlijk, deskundig en zeer menselijk.

Telefonisch overleg verliep erg prettig. De dame was zeer professioneel en invoelend. Wij zijn op prettige wijze door haar geholpen.

Zeer goede service

ik ben zeer tevreden over unieklingerie

Super klantvriendelijke en klantgerichte webshop

Ik ben zeer tevreden over deze webshop, ze denken met je mee en de communicatie is echt super. Ik had een bikini besteld die niet meer voorradig was maar werd alsnog super snel geleverd.

Niet te snel maar op tijd

Goede producten. Prima geleverd. Moet wel 4 a 5 dagen geduld hebben.

Altijd goed en goede service.

Goede spullen, fijne service, leuke aanbiedingen.

mooie bh maar retour kost 18 euro

de bh's waren heel mooi, jammer de verkeerde maat, ik had ze graag nog eens in een andere maat besteld maar de retour kost me 18 euro wat veel is. Als dan de nieuwe maat ook niet goed is wordt het een dure bedoening. Dus in de toekomst zoek ik een andere site waat retour gratis is

Hartelijk dank voor de genomen moeite van het invullen van onze enquete. Als u twijfelt over een maat kunnen onze medewerkers u telefonisch voorzien van advies. De verzendkosten nemen wij uit service voor onze rekening, maar retourkosten zijn voor eigen rekening.

Altijd goede ervaring mee

Altijd zeer goede ervaring mee geen klachten

Hoge Ham 129

5104 JD Dongen

Over Unieklingerie

UNIEKLINGERIE: ALTIJD DE JUISTE KEUZE UNIEK Lingerie, een winkel ontstaan uit liefde voor lingerie is al 30 jaar een begrip in de lingeriebranche. Met klantgerichtheid, deskundigheid, betrokkenheid en persoonlijke service helpen wij je graag bij het maken van de juiste keuze in lingerie, onder- bad- en beenmode voor het hele gezin. Dames, heren en kids vinden een ruim assortiment aan bekende merken. Uniek Beenmode & Lingerie heeft voor iedereen de juiste outfit: speels, sexy, smaakvol of sportief. Ons assortiment voor tieners en dames loopt van AA-cup tm M-cup én van omvang 65 tm omvang 125. Wij krijgen energie van het blij maken van onze klanten en het verkopen van kwaliteits artikelen waar we als 'Uniek-team' 100% achter staan. Tevreden klanten, dat is waar UniekLingerie het voor doet.