Top bedrijf, goede telefonische informatie en snelle levering

Dank je wel Guno, Blij dat je tevreden bent over ons, en dat wij telefonisch je vragen konden beantwoorden.

Altijd correct en pijlsnelle levering!

Als boven.Prima!

Dank je wel Wim, Blij dat je tevreden bent over ons. Veel plezier met je aankoop.

snel reactie bij aangeven van problemen. hulp bij probleem oplossen

Dank je wel Jeanine, Veel plezier met je Pepper Jobs TCH-11.

Absolutely awesome service...

Communications were excellent and delivery super fast, package was sae and secure, product is amazing. Would not hesitate to use again. Highly recommended.

Hi Mark, Thank you so much. Have a great time with your PEPPER JOBS XtendTouch XT1610F (V2). Any questions please let us know. Best regards, Richard

Snelle levering en afhandeling van retourzending

Na een snelle levering van het bestelde artikell bleek dat toch niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Het retourneren binnen de 14-dagen termijn werd snel en adequaat afgehandeld.

Beste Willem, graag gedaan en hopelijk kunnen wij de volgende keer wel aan je verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Richard

Geweldige producten die Pepper Jobs maakt.

Het begon met de USB C Hub (Pepper Jobs TCH-11). Degelijke hub waarvan ook gewoon alle poorten een keer werken. Toen vond ik de XTENDTOUCH XT1610F / XT1310F FULL HD DRAAGBARE USB-C MONITOR, de portable monitor die dient te concurreren met de Asus Zenscreen. Echt een aanrader. Gebruik hem dagelijks. En wil niet meer zonder. Volgende phone wordt een Samsung met DEX zodat er geen computer meer mee hoeft onderweg, slechts dit scherm. Ik ben fan !

Het werkt idd verslavend. Heb nu de Pepper Jobs Power Delivery PD18W10P 18W USB-C PD powerbank bij mij en een mini ventilator van Boneco F59 die op USB-C werkt. Koel en ook mijn Samsung gelijk laden. De madness is compleet! Veel plezier met je Pepper Jobs producten.

Trouwe klant van alle producten

Zowel de signage-pc's als de mini-pc's zijn top. Goeie prijs, goeie kwaliteit. Ook de accessoires van Pepper jobs zijn heel degelijk. Elke bestelling die ik heb geplaatst, is de dag later geleverd. Perfect dus!

Hoi Tomas, Bedankt voor je bestelling en uiteraard je mooie review. Ben alleen bang dat je welicht in deze tijd ook een keer aan de beurt komt met een dag later. Zijn rare tijden, maar hopelijk blijft het je elke keer bespaart. Veel plezier met je producten. Met vriendelijke groet, Richard

Bestelling had vertraging maar goed over gecommuniceerd

Prima product. Mooi verpakt en goede kabels. Service was goed. Voor het bestellen werd mij oprecht verteld dat gezien de crisis de levertijden langer konden zijn. Toen dit get geval bleek te zijn kregen wij een tracker om de (interne) bestelling vanuit Hong Kong te volgen. Toen de bestelling in Nederland was geleverd is het dezelfde dag naar ons gezonden. Prima verwachtingsmanagement voor het bestellen, goede communicatie toen de bedtelling wat vertraagd was en snelle levering toen de bedtelling in Nederland was aangekomem

Hoi David, Ja het is een chaos en met een track and trace konden jullie mooi meekijken. Blij dat alles daarna snel is verlopen en dat je lekker kunt genieten van je PEPPER JOBS XT1610F. Bedankt voor voor je beoordeling, zijn wij erg blij mee. Met vriendelijke groet, Richard

Goede service, dachten dat er iets vergeten was bij onze bestelling, mailtje gestuurd en nog geen 5 min later gebeld met de uitleg (bleek een misverstand van onze kant)

Dank je wel Tania voor je beoordeling. En geen probleem om eventueel misverstand weg te nemen. Veel plezier met je Pepper Jobs W10

Top service! Product makkelijk omgeruild.

Ik had een jaar geleden een USB-C adapter gekocht van Pepper Jobs. Helaas werd hij niet meer herkend door de Mac. Via de website het probleem uitgelegd en per omgaande bericht dat ik hem kon terugsturen. Een paar dagen later kreeg ik een nieuwe adapter binnen. Echt top service! Chapeau!

Dank voor je beoordeling/review Eric. Veel plezier met je Pepper Jobs USB-C hub.

Brilliant product "Pepper Jobs XT1610F" and purchasing experience

Communication of purchase and ordering status has been great. The XT1610F is an amzing product and linking it to my Samsung Note 9 is a revelation with Dex. makes it a mini computer!

Thank you Frank. Enjoy your Pepper Jobs XT1610F

goede service goed product

Goede service goed product

Bedankt voor het compliment aan ons Pieter. Veel plezier met je Pepper Jobs XT1610F en de hub met kabels. Met vriendelijke groet, Richard

Goede en professionele website en ook specifiek het bestel en betaal gedeelte. Snel verzonden en uitstekend aangekomen en product XTendTouch is werkelijk fantastisch. Zowel aan Samsung (DEX), Huawei (EMUI Desktop) alsook Nintendo Switch en allemaal met de mooie meegeleverde USB-C to USB-C kabel. Erg tevreden.

Bedankt Peter voor het compliment aan ons. Geef het ook door aan het team. Veel plezier met je Pepper Jobs XT1610F

Snelle reactie op de vragen ivm een product. Supersnelle levering. Bedankt daarvoor!

Beste Michael, dank je wel voor het compliment aan ons en veel plezier met je Pepper Jobs.

Zeer goede service

Zeer goede service

Dank u wel voor het mooie compliment naar ons bedrijf.

Prima communicatie, goed product..

Helemaal goed, deze oplossing voor het ontbreken van de koptelefoonaansluiting van de iPad Pro. De ingebouwde DAC klinkt prima, en ik hoef geen films meer verplicht op de batterij te kijken...

Dank je wel Jan voor het mooie compliment. Veel plezier me je product.

Prima, zoals je van een shop verwacht

Prima shop. Overzichtelijk en alles snel in huis. Tijdens het bestellen keurig op de hoogte gehouden.

Dank je wel Bjorn voor het mooie compliment. Veel plezier me je product.

Vertrouwd!

Prima info gekregen en snel geleverd.

Blij dat het goed is bevallen het advies en dat het er snel is. Soms is er wat vertraging tijdens deze drukke dagen. Bedankt voor het beoordelen en compliment. Met vriendelijke groet, Richard

snel en goed/netjes verpakt.

snelle levering en goed en netjes verpakt.

Dank je wel voor het compliment Dennis. En veel plezier met je Pepper Jobs. Met vriendelijke groet, Richard

snel, zeer snel!

correct en zeer snell elvering

Dank je wel voor het compliment Koen. En veel plezier met je Pepper Jobs. Met vriendelijke groet, Richard

Uitermate tevreden met de w10 giro

Goed ingepakt verstuurd.

Bedankt Hank voor je beoordeling over ons en het product. Veel plezier met je PEPPER JOBS W10. Met vriendelijke groet, Richard

Very good!

Before that, i had a bad experience with other seller.This one is trustworthy!

Thanks Dan, No problem to Bucharest, where it is possible we send to. Enjoy!

Initial buyer

Very satisfied with the quality of services provided. To all my requests that I addressed to the sender - I immediately received a response. Prompt delivery. In general, I am very pleased with the service.

Hi, I'm glad that all went well to the Ukraine. Enjoy your Pepper Jobs XT1610F. And thank you for the comment you've leaved here. Best regards, Richard

prima levering en prima contact via de mail

Betrouwbare leverancier. Spullne goed verpakt. Ik moet de komende tijd nog wel kijken of het ook werkt, maar ik ga er vanuit dat dat goed komt en anders even een mailtje naar Richard. En hij woont hier niet ver vandaan. Ik kan je dit bedrijf aanbevelen. Gerard

Beste Gerard, Bedankt voor je beoordeling. En natuurlijk als er iets is kun je bij ons terecht.