prima levering en prima contact via de mail

Betrouwbare leverancier. Spullne goed verpakt. Ik moet de komende tijd nog wel kijken of het ook werkt, maar ik ga er vanuit dat dat goed komt en anders even een mailtje naar Richard. En hij woont hier niet ver vandaan. Ik kan je dit bedrijf aanbevelen. Gerard

Beste Gerard, Bedankt voor je beoordeling. En natuurlijk als er iets is kun je bij ons terecht.

Zeer snelle en correcte service.

S'avonds om 23.45 een App gestuurd en gelijk geregeld.top

Dank je wel Danny. Was een kleine moeite op dat moment.

goed bereikbare onderneming

simpel gevonden wat ik nodig had en even later al in m'n mail, later had ik hier nog een vraag over en gewoon binnen een paar tellen contact met een kundig iemand.

Beste Bob, Blij dat je zo tevreden bent met de Pepper Jobs producten. En bedankt voor het compliment aan ons. Met vriendelijke groet, Richard

Topapparaat!

Robuust, stabiel en oogt mooi. Heb al meerdere toestellen gekocht en telkens enorm tevreden. Ook zeer snelle verzending

Beste Tomas, Blij dat je zo tevreden bent met de Pepper Jobs producten. Hopen je nog lang als leverancier te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Richard

Excellent job

I'm very satisfied. Fast delivery to Poland (sent on monday, received on thursday). Product as described, working as it should and as it was advertised.

Thank you very much Patryk. Have a great time with your Pepper Jobs XtendTouch XT1610F

Great products and fast delivery

I am very satisfied with both the product and the fast delivery! Now my mobility and productivity set-up is complete….. I think….

Thank you Stefan. Hope you enjoy your Pepper Jobs. Best regards, Richard

klant

Ondanks dat ik de verkeerde product had besteld, na een telefoontje werd het product gegranuleerd en mijn aankoopbedrag snel overgemaakt. Super service.

Graag gedaan, foutje kan hersteld worden. Met vriendelijke groet, Richard

Vlotte

Vlot besteld en geleverd, meer moet dat niet zijn. Producten zijn overigens zeer voordelig, hopelijk ook zeer duurzaam.

Dank je wel Jasper, en veel plezier met je aankoop. En wees gerust, het zijn duurzame producten. Met vriendelijke groet, Richard

Goede producten en top ondersteuning

Voorheen Minix spelers gekocht en inmiddels een aantal Pepper Jobs X28-i in gebruik. De producten zijn van goede kwaliteit, met name de nieuwe Pepper Jobs zijn erg solide. Wat S.I.S. echter echt onderscheidend maakt is hun aftersales. Ze reageren heel snel op vragen en bieden ondersteuning waar nodig.

Dank je wel voor het mooie compliment Dennis. Het is fijn om te lezen en blij maakt het mij dat de service door jullie zo wordt gewaardeerd. Op na het nieuwe jaar met de mooie producten van Pepper Jobs!

Top product en verzending

Heb bij Pepper Jobs de XtendTouch besteld en binnen 24 uur mogen ontvangen, prima verpakt. Uitsteken product en ziet er allemaal “high-class” uit. Aanrader!

Dank je wel voor het compliment Ricardo. En veel plezier met je Pepper Jobs XT1610F Xtend Touch monitor. Met vriendelijke groet, Richard

Snelle levering en goed advies

Das Xtend Touch ist prima! Sehr schnelle Lieferung, immer wieder.

Danke für das Kompliment Dieter. Und viel Spaß mit Ihren XtendTouch XT1610F Pepper Jobs. Herzliche Grüße, Richard

Goed advies en levering volgens afspraak

Vragen tijdens het beslisproces worden snel en vakkundig beantwoord. Levering volgende dag binnen zoals vermeld.

Dank je wel voor het compliment Ruud. En veel plezier met je Pepper Jobs. Met vriendelijke groet, Richard

Snelle levering en goed advies

Had een alternatief nodig voor mijn asus zenscreen omdat mijn pc geen dp alt mode ondersteunt. De pepper jobs XtendTouch werd geadviseerd en ter plekke getest! Zeer goede service en snel geleverd.

We hebben het graag aan je laten zien Richard. Heel veel plezier met je XtendTouch XT1610F. Met vriendelijke groet, Richard

Heel snel toestellen nodig

We hadden op korte termijn snel enkele toestellen nodig. NA telefonisch contact konden we ze dezelfde dag ophalen. De man aan de lijn was heel vriendelijk en behulpzaam.

Dank je wel voor het compliment Bjorn. En hopen nog lang jullie te mogen leveren. Met vriendelijke groet, Richard

Zeer betrouwbaar, goede service

Doe al jaren zaken Smart Import Solutions en zijn zeer betrouwbaar en komen hun afspraken altijd na. Goede service en prettige samenwerking

Dank je wel voor het compliment Rick. En hopen nog lang jullie te mogen leveren. Met vriendelijke groet, Richard

Ik had bij het verlengen van mijn abonnement iets niet goed gedaan. Dit werd meteen opgelost! Dit is geweldige service, kan er niks anders van maken.

Dank je wel voor het compliment Jerrel. Veel kijk plezier. Met vriendelijke groet, Richard

Meermaals besteld, altijd zeer goede service en snelle levering.

Meermaals besteld, altijd zeer goede service en snelle levering.

Dank je wel voor het compliment Roel. En hopen nog lang jullie te mogen leveren. Met vriendelijke groet, Richard

Goed advies en een snelle levering

Overgestapt van een Minix naar een Pepper. Goed persoonlijk contact en advies op maat.

Perfecte service

Na ongeveer drie jaar in het bezit van mijn Minix ben ik toch nog geweldig goed geholpen toen mijn box het niet meer deed. Geweldige service. Bedankt

Dank je wel voor het compliment Sjef. Met vriendelijke groet, Richard

Ik vond de service heel goed ze waren snel met de levering!

Pluspunten

Snel

Update niet optimaal

Beste Rem, vervelend dat je de HWG update van afgelopen maand niet optimaal vindt. Hopelijk is de volgende voor je een betere. Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Richard

Dank je wel voor het compliment. Met vriendelijke groet, Richard

Pluspunten

Goede communicatie, snelle levering, perfecte service!

Dank je wel voor het compliment Jan. Met vriendelijke groet, Richard