Commande très rapidement expédiée

W10 GYRO : La meilleur télécommande pour PC, surtout pour zapper sur myCANAL ou MOLOTOV. Existe en clavier AZERTY, ce qui est génial (les autres concurrents ne sont qu'en QWERTY).

Cher David, Nous les avons fait spécialement pour nous par PEPPER JOBS. De cette façon, nous pouvons également servir les clients francophones. Merci pour votre avis. Et amusez-vous avec votre W10. Cordialement, Richard

Super service!!

Zaterdag scherm besteld, maandag in huis. Super snel. Toen bleek de stekker van de oplaad kabel niet goed te werken. Via mail en whatsapp contact gehad en dinsdag vervangende stekker in huis. Dank Richard!

Beste Rob, Fijn dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je portable monitor XT1610F. Met vriendelijk groet, Richard

very fast delivery to belgium

very fast delivery to Belgium. Responsive back office.

Thank you so much. Enjoy you PEPPER JOBS. Regards, Richard

retraction / terugname

Mijn eerste waardering is hier bij vergissing geplaatst. Mijn excuses voor de verwarring. Mijn verbazing over de snelle en effectieve reactie van Smart Import Solutions op mijn notitie hier was heel goed. My first note here was placed by mistake, it was not intended here. I was however greatly surprised by the very fast and adequate reaction from Smart Import Solutions. That was exceptionally good.

Beste Jan Willem, Graag je te woord gestaan en hopelijk loopt alles goed met je GLK-UC2X en beleef je er veel plezier mee. Je hebt mijn WhatsApp nummer dus hoor het graag als er vragen zijn. Met vriendelijke groet, Richard PEPPER JOBS EU

Goede service, prettig contact

Ik kocht elders een adapter voor DVI naar Thunderbolt3. Die bleek niet te werpen op mijn MacBookPro met M1 chip. Na telefonisch overleg kreeg ik geheel vrijblijvend een adapter van Smart Import Solutions toegezonden en deze werkte uitstekend.

Dank je wel Cor. Blij dat het werkt en wij kunnen zeker nu aangeven dat de C2DVI werkt op de MacBook met M1.

perfect! order shopper same Day and after service Bert good

My experience is good. They delivered product quite quick/same Day. And after service and contact has been very good.

Gewoon goed geregeld!

Via de site besteld, snel geleverd, en op een vraag snel en direct antwoord gekregen.

Beste Jur, Bedankt voor je beoordeling. Zien je graag terug voor andere producten van PEPPER JOBS die in 2021 uitkomen. Met vriendelijke groet, Richard

Amazing product and a great customer service

Really good customer service cant complain!

Thanks for the review. Enjoy your PEPPER JOBS! Best regards, Richard

Everything was perfect and fast.

Excellent product and quality!

Thank you, Glad you are satisfied with our service and your PEPPER JOBS. Hopefully see you soon. Richard

Doen war men beloofd

Vandaag besteld morgen in huis. Teven top kwaliteit.

Dank je wel Mark. Nu moet ik wel aangeven dat de laatste tijd met de enorme drukte dit niet altijd gehaald kan worden.

Uitstekende persoonlijke service, toewijding en hart voor de klant en zijn techniek wens.

Met Pepper Jobs zelf contact gezocht via e-mail na een niet ontvangen bestelling via Bol.com Werd vervolgens zeer netjes persoonlijk via e-mail, op dezelfde dag in het weekend, beantwoord. Er werd mij in deze e-mails gevraagd of ik het erg vond of er de eerstvolgende werkdag, telefonisch contact met mij opgenomen mocht worden om de details van de door mij uitgekozen adapter toe te lichten en om te bepalen of deze inderdaad geschikt was voor mijn Samsung tablet en gewenste toepassingen. Dit bleek inderdaad het geval. Heb daarna via de website van Pepper Jobs een hub besteld welke na onderzoek beter was voor mijn tablet en gewenste toepassingen. Deze bestelling plaatste ik bij Pepper Jobs zelf omdat ik niet nogmaals een leeg pakketje via Bol.com wilde ontvangen. Kreeg zelfs van Pepper Jobs een korting code voor het ongemak wat Bol.com had veroorzaakt door de levering van een lege brievenbus envelop. Kortom ik kan de service, de toewijding en de volledigheid van de product omschrijvingen van Pepper Jobs 100% aanbevelen.

Beste Richard, Fijn gesprek en fijn dat de oplossing die ik aanbracht je de juiste keuze deed maken. Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Richard

Niet wat ik zoek, wel goede klantenservice

Ik was wat te kort door de bocht met m'n review: niet juist en ongenuanceerd. De retourzending was (via Bol) gratis en het scherm is niet erg slecht, maar voldoet simpelweg niet aan mijn verwachting. Dat zegt meer over mij dat over het scherm, ik had het namelijk vergeleken met m'n MacBook Pro van dik drieduizend euro en dat is geen eerlijke vergelijking dus. Kan ik het aanbevelen? Dat ligt aan je verwachtingen, voor de meeste mensen zal het prima zijn, ben je een power user (ik ben programmeur) dan zeg ik, nee. Desalniettemin, een nette afhandeling door de leverancier en wellicht wachten op het 4K scherm dat eraan zit te komen~

Beste Leo, Dank voor je review en hopelijk kunnen wij in de toekomst met ons OLED XtendTouch PRO wel aan je verwachting kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Richard

Goede service i.c.m. mooie producten

Hoewel ze niet de goedkoopste zijn, heeft hun fantastische service i.c.m. de nodige vakkennis mij over de streep getrokken. Daarnaast zijn hun producten een lust voor het oog. Ik kreeg van mijn leidinggevende de opdracht om een kleine draagbare externe monitor te bestellen die wij konden gebruiken in de schaftkeet bij het veldwerk. Uiteindelijk kocht ik de XtendTouch XT1610F monitor en een oplaaddongel PD10000 bij Pepper Jobs zodat wij alles met één kastje konden opladen. Beide producten voldoen en de grote interne batterij van de mobiele monitor voorkomt dat hij je MacBook of ander aangesloten apparaat leegtrekt als de schafkeet om wat voor reden dan ook niet op het lichtnet aangesloten kan worden.

Zeer gebruiksvriendelijke en snelle ondersteuning

Via Bolcom een incomplete levering gehad. Toen maar rechtstreeks gebeld en omhulp gevraagd. Opgelost

Blij dat wij er samen uit konden komen Wim en veel plezier met je PEPPER JOBS producten. Met vriendelijke groet, Richard

Prima contact met klantenservice, snelle levering

Dank je wel Ruud Blij dat je de PEPPER JOBS producten zo goed beoordeeld en onze levering via Montapacking. Met vriendelijke groet, Richard

Top bedrijf.

Top bedrijf, goede telefonische informatie en snelle levering. Goeie prijs, goeie kwaliteit dat noem ik service. alvast bedankt.

Dank je wel Stefaan Blij dat je de PEPPER JOBS producten zo goed waardeert Met vriendelijke groet, Richard

Goede en snelle afhandeling!

Goede service!

Dank je wel Ken. Helaas konden wij je niet overtuigen dat het alleen een adapter was. Hopende je toch in de toekomst te mogen bedienen van onze producten. Met vriendelijke groet, Richard

Top service! Doen wat ze zeggen

Dank je wel voor je review. Veel plezier nog met je aanschaf. Met vriendelijke groet, Richard

Top bedrijf, goede telefonische informatie en snelle levering

Dank je wel Guno, Blij dat je tevreden bent over ons, en dat wij telefonisch je vragen konden beantwoorden.

Altijd correct en pijlsnelle levering!

Als boven.Prima!

Dank je wel Wim, Blij dat je tevreden bent over ons. Veel plezier met je aankoop.

snel reactie bij aangeven van problemen. hulp bij probleem oplossen

Dank je wel Jeanine, Veel plezier met je Pepper Jobs TCH-11.

Absolutely awesome service...

Communications were excellent and delivery super fast, package was sae and secure, product is amazing. Would not hesitate to use again. Highly recommended.

Hi Mark, Thank you so much. Have a great time with your PEPPER JOBS XtendTouch XT1610F (V2). Any questions please let us know. Best regards, Richard

Snelle levering en afhandeling van retourzending

Na een snelle levering van het bestelde artikell bleek dat toch niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Het retourneren binnen de 14-dagen termijn werd snel en adequaat afgehandeld.

Beste Willem, graag gedaan en hopelijk kunnen wij de volgende keer wel aan je verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Richard

Geweldige producten die Pepper Jobs maakt.

Het begon met de USB C Hub (Pepper Jobs TCH-11). Degelijke hub waarvan ook gewoon alle poorten een keer werken. Toen vond ik de XTENDTOUCH XT1610F / XT1310F FULL HD DRAAGBARE USB-C MONITOR, de portable monitor die dient te concurreren met de Asus Zenscreen. Echt een aanrader. Gebruik hem dagelijks. En wil niet meer zonder. Volgende phone wordt een Samsung met DEX zodat er geen computer meer mee hoeft onderweg, slechts dit scherm. Ik ben fan !

Het werkt idd verslavend. Heb nu de Pepper Jobs Power Delivery PD18W10P 18W USB-C PD powerbank bij mij en een mini ventilator van Boneco F59 die op USB-C werkt. Koel en ook mijn Samsung gelijk laden. De madness is compleet! Veel plezier met je Pepper Jobs producten.

Trouwe klant van alle producten

Zowel de signage-pc's als de mini-pc's zijn top. Goeie prijs, goeie kwaliteit. Ook de accessoires van Pepper jobs zijn heel degelijk. Elke bestelling die ik heb geplaatst, is de dag later geleverd. Perfect dus!

Hoi Tomas, Bedankt voor je bestelling en uiteraard je mooie review. Ben alleen bang dat je welicht in deze tijd ook een keer aan de beurt komt met een dag later. Zijn rare tijden, maar hopelijk blijft het je elke keer bespaart. Veel plezier met je producten. Met vriendelijke groet, Richard

Over Smart Import Solutions

Smart Import Solutions is from 2017 official distributor of Pepper Jobs EUROPE. Founded in 2017 by a group of customer-focused gadget enthusiasts and engineers, Pepper Jobs aims to become one of the world's leading computing and mobile gadgets companies. To achieve this goal, Pepper Jobs has been developing a wide variety of innovative gadgets (like our W10 GYRO The world's 1st remote designed for Windows 10) with cutting-edge technologies and delivering them to our customers at an affordable cost. Through these products, Pepper Jobs strives to unparalleled satisfaction and reliability to consumers. Pepper Jobs take pride in leading the market and we introduced our 3 year warranty right from the start in 2017, the best peace of mind available as a standard today. It reflects the confidence we have in our products and the benefit of years of continuous engineering improvement and proven experience with all Dynamic Positioning suppliers in the harshest environments. Smart Import Solutions is founded in 2012