Goede producten en top ondersteuning

Voorheen Minix spelers gekocht en inmiddels een aantal Pepper Jobs X28-i in gebruik. De producten zijn van goede kwaliteit, met name de nieuwe Pepper Jobs zijn erg solide. Wat S.I.S. echter echt onderscheidend maakt is hun aftersales. Ze reageren heel snel op vragen en bieden ondersteuning waar nodig.

Dank je wel voor het mooie compliment Dennis. Het is fijn om te lezen en blij maakt het mij dat de service door jullie zo wordt gewaardeerd. Op na het nieuwe jaar met de mooie producten van Pepper Jobs!

Top product en verzending

Heb bij Pepper Jobs de XtendTouch besteld en binnen 24 uur mogen ontvangen, prima verpakt. Uitsteken product en ziet er allemaal “high-class” uit. Aanrader!

Dank je wel voor het compliment Ricardo. En veel plezier met je Pepper Jobs XT1610F Xtend Touch monitor. Met vriendelijke groet, Richard

Snelle levering en goed advies

Das Xtend Touch ist prima! Sehr schnelle Lieferung, immer wieder.

Danke für das Kompliment Dieter. Und viel Spaß mit Ihren XtendTouch XT1610F Pepper Jobs. Herzliche Grüße, Richard

Goed advies en levering volgens afspraak

Vragen tijdens het beslisproces worden snel en vakkundig beantwoord. Levering volgende dag binnen zoals vermeld.

Dank je wel voor het compliment Ruud. En veel plezier met je Pepper Jobs. Met vriendelijke groet, Richard

Snelle levering en goed advies

Had een alternatief nodig voor mijn asus zenscreen omdat mijn pc geen dp alt mode ondersteunt. De pepper jobs XtendTouch werd geadviseerd en ter plekke getest! Zeer goede service en snel geleverd.

We hebben het graag aan je laten zien Richard. Heel veel plezier met je XtendTouch XT1610F. Met vriendelijke groet, Richard

Heel snel toestellen nodig

We hadden op korte termijn snel enkele toestellen nodig. NA telefonisch contact konden we ze dezelfde dag ophalen. De man aan de lijn was heel vriendelijk en behulpzaam.

Dank je wel voor het compliment Bjorn. En hopen nog lang jullie te mogen leveren. Met vriendelijke groet, Richard

Zeer betrouwbaar, goede service

Doe al jaren zaken Smart Import Solutions en zijn zeer betrouwbaar en komen hun afspraken altijd na. Goede service en prettige samenwerking

Dank je wel voor het compliment Rick. En hopen nog lang jullie te mogen leveren. Met vriendelijke groet, Richard

Ik had bij het verlengen van mijn abonnement iets niet goed gedaan. Dit werd meteen opgelost! Dit is geweldige service, kan er niks anders van maken.

Dank je wel voor het compliment Jerrel. Veel kijk plezier. Met vriendelijke groet, Richard

Meermaals besteld, altijd zeer goede service en snelle levering.

Meermaals besteld, altijd zeer goede service en snelle levering.

Dank je wel voor het compliment Roel. En hopen nog lang jullie te mogen leveren. Met vriendelijke groet, Richard

Goed advies en een snelle levering

Overgestapt van een Minix naar een Pepper. Goed persoonlijk contact en advies op maat.

Perfecte service

Na ongeveer drie jaar in het bezit van mijn Minix ben ik toch nog geweldig goed geholpen toen mijn box het niet meer deed. Geweldige service. Bedankt

Dank je wel voor het compliment Sjef. Met vriendelijke groet, Richard

Ik vond de service heel goed ze waren snel met de levering!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel

Update niet optimaal

Beste Rem, vervelend dat je de HWG update van afgelopen maand niet optimaal vindt. Hopelijk is de volgende voor je een betere. Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Richard

Dank je wel voor het compliment. Met vriendelijke groet, Richard

Pluspunten

Goede communicatie, snelle levering, perfecte service!

Dank je wel voor het compliment Jan. Met vriendelijke groet, Richard

Pluspunten

Pluspunten

Klantvriendelijkheid

Pluspunten

Snelle Levering.

Pluspunten

Alles is positief

Pluspunten

snelle levering, goede communicatie.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Richard is helpful, efficient and quick to reply to emails.

Suggestions

A very pleasant purchasing experience.

Thank you very much Terence. Enjoy your Pepper Jobs GLK-UC2X mini pc with the W10 GYRO remote also from Pepper Jobs.

Pluspunten

Snelle levering en goede producten

Dank je wel voor het compliment. Met vriendelijke groet, Richard

Pluspunten

Duidelijke communicatie, Richard wist op al mijn vragen antwoord te geven. Ook de levering was snel en precies wat ik besteld had.

Nvt

Dank je wel voor het compliment Mark. Met vriendelijke groet, Richard

Plattenborgstraat 20

8043 TT Zwolle

Over Smart Import Solutions

Smart Import Solutions is from 2017 official distributor of Pepper Jobs EUROPE. Founded in 2017 by a group of customer-focused gadget enthusiasts and engineers, Pepper Jobs aims to become one of the world's leading computing and mobile gadgets companies. To achieve this goal, Pepper Jobs has been developing a wide variety of innovative gadgets (like our W10 GYRO The world's 1st remote designed for Windows 10) with cutting-edge technologies and delivering them to our customers at an affordable cost. Through these products, Pepper Jobs strives to unparalleled satisfaction and reliability to consumers. Pepper Jobs take pride in leading the market and we introduced our 3 year warranty right from the start in 2017, the best peace of mind available as a standard today. It reflects the confidence we have in our products and the benefit of years of continuous engineering improvement and proven experience with all Dynamic Positioning suppliers in the harshest environments. Smart Import Solutions is founded in 2012