Van adviesgesprek tot installatie: goed!

Op 14 juni hebben Roy&Roy van Zonnemarkt bij ons zonnepanelen geinstalleerd. Dit is op vakbekwame wijze gebeurd en de samenwerking was uitstekend. Mooi resultaat en de meter liep al direct terug. Wij zijn erg tevreden!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Na wat trubbels alles netjes opgelost.

Nette monteurs, werken netjes en waren vriendelijk. Na wat problemen en tegenslagen uiteindelijk alles netjes opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Is het advies traject naar wens verlopen? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Beste Bjorn, Onder uw gegevens kan ik u niet terug vinden in ons klantenbestand. Ik wil u dus ook verzoeken de review te verwijderen en bij de juiste firma te plaatsen. Het lijkt me niet de bedoeling dat wij met zo’n negatieve review worden neergezet zonder dat u bij ons een koopovereenkomst heeft afgesloten. Alvast bedankt voor de medewerking. Met vriendelijke groet, Anouk van Zonnemarkt

Geweldig traject van begin tot eind

Het advies gesprek was duidelijk helder en eerlijk, de vertegenwoordiger dhr. Kurt weet waar die het over heeft en kan alles goed in jip en janneke taal uitleggen. De installatie ging vlot en werd netjes en in overleg gedaan.

Snelle en goede installatie

Na het gesprek met Joram duidelijke offertes ontvangen. Vervolgens gekozen voor de 25 panelen offerte. Het bezoek aan het gebouw voor inventarisatie met gekwalificeerde medewerkers. Na bevestiging was het wachten op de installatie zelf. Deze verliep prima, behalve de verbinding met de Wifi voor de monitoring. Daags erna nogmaals geprobeerd on de verbinding tot stand te brengen, maar helaas was de helpdesk niet erg goed geïnformeerd. Na aanschaf van een Wifi versterker door ons zelf is het uiteindelijk wel gelukt.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? niet geheel, zie beschrijving boven

nazorg prima. snelle en correcte aandacht om fout te herstellen

• Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Deskundig, ervaren en vriendelijk personeel die een goed en betaalbaar product leveren.

Na goed en deskundig te zijn geïnformeerd over de mogelijkheden een afspraak gemaakt voor de levering/plaatsing. Op de dag van levering waren de vakmensen op tijd en gingen professioneel aan het werk. Via de mail op de hoogte gehouden van de benodigde informatie wat betreft de factuur en de app van Enlighten. Het enige aandachtspunt is dat ik in 3 weken 3 of 4 keer een mail heb ontvangen met de vraag om dit bedrijf te beoordelen. Ik vond dat te veel. Verder erg tevreden!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Absoluut

Zonnemarkt is ons goed bevallen - nette installatie

Prettig gesprek gehad en nette installatie.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goed advies van Mark Hendriks en nette installatie met Jandino en collega's!!

Goed advies en prima monteurs die keurig te werk gaan.

Goed advies - nette installatie

De installatie werd gestopt vanwege regen, zodat er geen lekkage zou optreden. De zaterdag erop zijn de monteurs teruggekomen om de klus af te maken. Alles is netjes achtergelaten. Goed advies.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Blij met de zonnepanelen - eerste opbrengst is binnen

Nadat we ons nieuwe huis hadden hebben we besloten zonnepanelen aan te schaffen. Na enig vergelijk gekozen voor Zonnemarkt. Een prima systeem, net geïnstalleerd. Goede garanties.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Zonnemarkt is een prima bedrijf om zonnepanelen te kopen!

Goed bevallen

Een prima bedrijf om zonnepanelen te kopen!

Goed geadviseerd

ik heb 3 partijen uitgenodigd en zonnemarkt was altijd goed en snel in reageren en adviezen. Het is toch complex, ik koop dit niet elke dag en waarom adviseert iemand dan A of B? Zonnemarkt kon dat goed uitleggen, heeft diverse vragen beantwoord, en kwam ook prijstechnisch het beste uit de bus. De panelen zijn snel gelegd. Een tip voor zonnemarkt: de kamer waar de elektriciteitsleiding vanaf het dak binnen kwam had iets netter achtergelaten kunnen worden. Plus: Het duurde nog wel een paar dagen voor de online monitoring ook werkte, dat hadden jullie misschien zelf kunnen signaleren, maar is wel goed opgelost. Nu kunnen we het goed volgen via de app!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? redelijk ja

Heldere offerte en prima uitgevoerd

Heel duidelijke offerte en na wat aanpassingen in de opstelling hebben we gekozen voor Zonnemarkt. De installatie verliep soepel - alles ligt mooi op ons dak.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeker

Goed bevallen.

Geweldige service van Dennis Valkenburg

Het advies was goed, de installatie ook. Maar daarna hadden we wat problemen met onze omvormer. Hierover met Dennis Valkenburg gesproken en hij heeft contact opgenomen met de planning van Zonnemarkt. Er moest een nieuwe omvormer besteld worden, echter die hadden we al 2 weken na melding van het probleem. Van Dennis hebben we ter compensatie van gemiste opbrengst twee goede flessen Bodeaux wijn gekregen. Een dikke pluim waard!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Echt prima!

Advies bij ons thuis was doorslaggevend

Nadat we enkele afstandsoffertes hadden gekregen van bedrijven, kwam Nick Hofman langs. Het bleek dat het niet eenvoudig was om een kabel te leiden. Uiteindelijk toch een passende oplossing gevonden! Nette installatie.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Van het advies gesprek (thuis ter plekke) tm de installatie (nette monteurs) zijn we zeer tevreden.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Nog geen gebruik van gemaakt, ook niet nodig tot op heden.

Zonnemarkt: aanrader

Gewoon goed.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Scherpe prijs en nette installatie

Zoals verwacht mag worden - net geinstalleerd.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Zonnemarkt is ons zeer goed bevallen. Een aanrader.

Goed advies van Nick Hofman. Nadat we akkoord waren gegaan kregen we al snel een datum voorstel. De installatie begon een uur later dan gepland - de monteurs belden keurig dat ze in de file stonden. Daarna ging men snel en vakkundig te werk. Er waren twee opties voor de plaats van de omvormer en in overleg is alles uitgevoerd. Helemaal tevreden.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Vriendelijk en snel

Zonnepanelen koop je bij Robin Kooy!

Prima contact gehad met Robin Kooy. Duidelijk verhaal, goed advies en goede installatie.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Goed

Goed advies en nette installatie

Zeer goed.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Hartelijk dank voor uw positieve en leuke beoordeling! Wij wensen u veel zonplezier en dat u maar een mooie opbrengst mag hebben! Met zonnige groet, Sharina Zonnemark

Prima systeem voor goede prijs

Zonnemarkt is ons goed bevallen. Onze buren zijn nu ook enthousiast!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja. Klein minpuntje: we hebben twee weken moeten wachte op de inlogcodes

Ik beveel Zonnemarkt van harte aan!

In één woord: goed. Het begon met goed advies bij ons thuis. We hebben meerdere offertes gevraagd en uiteindelijk gekozen voor Zonnemarkt. Enfase systeem met 25 jaar garantie, daardoor konden er eenvoudig zowel panelen op het dak van ons huis en ook op de achterkant van de schuur achter in de tuin.

Over Zonnemarkt

Filter op Taal