Service is zeer slecht.

Met wie heb je te maken. Met Solar Factory of Zonnemarkt. Uiteindelijk beide bedrijven op hetzelfde adres met de zelfde directie. Of je nu een moeilijke klant bent omdat je je recht wil krijgen en het systeem wil uitbreiden is een offerte met een duidelijk aanbod met BTW heel moeilijk. Uiteindelijk verder vanaf gezien. Systeem werkt maar een ander systeem via een andere leverancier er naast geplaatst. Advies. Ga niet met solar factory of zonnemarkt in zee. Systeem goed. Service zeer slecht.

• Is het advies traject naar wens verlopen? Nee
  • Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja de monteurs doen alle moeite. De mannen met de drie delingen pakken laten het afweten.

Geen klachten

Ivo van Eneco kwam bij ons langs en gaf duidelijke uitleg over de zonnepanelen van zonnemarkt, en had ook rechtstreeks contact met zonnemarkt. Op de afgesproken datum kwamen de mannen de panelen installeren, ze werkten erg snel en doelgericht. kortom van harte aanbevolen.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Alles is precies zo gegaan als vooraf afgesproken

Na een adviesgesprek bij ons thuis hebben we gekozen voor Zonnemarkt. Vorige week zijn bij ons de panelen op het dak aangebracht. Wij zijn helemaal tevreden - alles is precies zoals afgesproken uitgevoerd.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeker!

Van offerte tot plaatsing helemaal tevreden!

Zeer tevreden over Zonnemarkt

Het advies bij ons thuis sprak ons aan. Er werd in overleg een mooie opstelling gemaakt voor de panelen, in tegenstelling tot andere aanbieders die blijkbaar van achter hun pc een opstelling maken waar geen rekening gehouden wordt met hoe je het hebben wil. De installatie is vlekkeloos verlopen en ons systeem werkt goed. Volkomen tevreden!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Advies, installatie en service zijn helemaal zoals het hoort

Wij zijn zeer tevreden over hoe Zonnemarkt onze zonnepanelen heeft geïnstalleerd. Een goed advies, prima contact tussentijds en een vlotte en nette installatie.

positieve ervaring

Goede voorlichting. Snelle levering en installatie. Inloggegevens voor de app liet wat langer op zich wachten.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? app liet wat langer dan gezegd was op zich wachten

Uitstekende service!

Ik ben woonachtig in Den Bosch en 18 september zijn op mijn plat dak door Zonnemarkt zonnepanelen geplaatst. Ten eerste was sprake van een zeer snelle levering, binnen twee weken stonden de mannen al bij mij op de stoep. Kundige, vriendelijke kerels die alles wat ze uitvoeren overleggen en ook tips aandragen voor de bekabeling en plaatsing van de omvormer. Daarna volgt de registratie op de site van SolarEdge en informatie over de BTW teruggave, allemaal heel duidelijk en snel geregeld. Mijn conclusie is dan ook: uitstekende service en ik kan iedereen uitnodigen de panelen af te nemen bij Zonnemarkt. Met vriendelijke groet, M.J.P. Bueters

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja echt top!

Volkomen tevreden

Het advies sprak ons aan, de prijs was goed en de installatie is op nette wijze uitgevoerd. Wij zijn blij met onze zonnepanelen!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Tevreden

Helemaal tevreden

Duidelijke offerte, goede afspraken, nette oplevering. Alles werkt top!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Een goed adres voor zonnepanelen

Ik heb een aantal partijen om offertes gevraagd. Slechts 3 bedrijven zijn daadwerkelijk langs geweest om de situatie ter plaatse te bekijken. De rest kwam met afstandsaanbiedingen, waarvan sommige erg ver gezocht leken (zelfs panelen bij de buren en op een plek waar ik een dakkapel heb die nog niet op de foto stond blijkbaar). Zonnemarkt kwam wél langs en gaf me het advies waar ik voor ging, vooral ook omdat het zeer realistisch op me overkwam. De adviseur keek niet alleen naar de technische kant, maar ook naar de financiële kant van het verhaal m.b.t. de toekomst. In deze veranderende tijd is het prettig om flexibel te blijven! De installatie is netjes uitgevoerd. Ik geef geen 10 omdat ik de zonnepanelen nog te kort heb om te weten hoe e.e.a. het komende jaar gaat werken, maar ik ben zeer tevreden. Ik raad Zonnemarkt aan.

Goed bevallen

Goede offerte en nette installatie.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goed advies en nette installatie

Vorige week zijn bij ons de zonnepanelen gemonteerd, na onze vakantie. In juli kwam dhr. Hofman bij ons langs om advies op maat te geven. Wij waren zeer tevreden over zijn advies en hebben daarom gekozen voor Zonnemarkt. Inmiddels werken de panelen sinds een week en ze doen het goed. Het is netjes gemonteerd en zoals wij het wilden. Dus we zijn zeer tevreden en we hebben Zonnemarkt inmiddels aan vrienden aanbevolen.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Vriendelijke mensen

Goed gedaan mannen!

De installatie stond bij ons om 8 uur gepland. De mannen stonden in de file en ze belden dat ze iets later zouden zijn. Keurig! Om 8.15 waren ze bij ons en we hebben toen eerst alles doorgenomen. Vervolgens is de installatie snel en vakkundig uitgevoerd. Na koffie drinken is alles opgeruimd en de elektricien heeft op zolder zelfs gestofzuigd. Alles is zoals destijds bij ons besproken is met de verkoper. Goed gedaan Zonnemarkt!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeker

Goed advies gekregen en nette installatie. De installatie is op zaterdag afgemaakt, omdat de eerste keer een zonnepaneel beschadigd van de pallet kwam. Goed opgelost en alles werkt nu goed. Wij raden Zonnemarkt aan!

Goed advies en goede installatie

Na vergelijken van meerdere partijen hebben we voor Zonnemarkt gekozen, goede prijs-kwaliteit verhouding en Zonnemarkt geeft als zeer weinigen persoonlijk advies thuis. De zonnepanelen werken nu een maand en alles werkt naar behoren met mooie opbrengsten!

Helemaal tevreden

Van het advies bij ons thuis tot en met de installatie is alles helemaal goed verlopen. De panelen zijn netjes gemonteerd en we kunnen de opbrengst van ieder zonnepaneel via de gratis app bekijken. Alles werkt zoals het moet. Volgende week hebben onze buren een afspraak, want ze hebben ook interesse nu het bij ons zo goed is verlopen. Een aanrader!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Goed tussentijds op de hoogte gehouden

Goede oplossing en goede service

Wij hebben in 2017 een systeem gekocht bij Zonnemarkt. Helaas was er eind augustus een storing waarbij er geen stroom meer opgewekt werd. We hebben toen gebeld en van service konden ze niets meer uitlezen, omdat de omvormer het niet meer deed. Toen er monteurs in de buurt waren zijn deze wezen kijken. Het bleek dat onze omvormer kapot was. Deze was op voorraad in het centrale magazijn van Zonnemarkt en deze is afgelopen woensdag geplaatst en inmiddels doet het systeem het weer goed. Wij zijn zeer tevreden met de geboden service!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeer tevreden

Allemaal goed en het werkt en kunnen onze panelen ook mooi uitlezen.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeker

Goed advies

Hadden in eerste instantie een afspraak met een adviseur van Zonnemarkt de heer Janssen. na een duidelijk verhaal hoe een systeem werkt zijn we gaan kijken wat voor ons de beste oplossing is. Kwamen op 12 panelen uit met Enphase omdat we graag de mogelijkheid willen hebben om in de toekomst meer Kwh te hebben. Kregen een duidelijke offerte en inmiddels liggen de panelen op ons dak en zijn er zeer tevreden over. Mvg, Harry van der Zanden te s-Hertogenbosch

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Prima

Alles is op nette wijze uitgevoerd

We hebben een passende offerte ontvangen na bezoek bij ons thuis en vorige week zijn de panelen bij ons opgeleverd. Kabels zijn netjes weggewerkt en de panelen zijn mooi gemonteerd zoals we het wilden hebben. De panelen lijken naar behoren te werken. Prima!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Zonnemarkt doet wat ze beloven

Terdege advies (en niet gaan voor hoeveelheden die niet passen!), nette installatie en prettige communicatie. Vrienden van ons hebben ook afspraak gemaakt inmiddels.

Helemaal naar wens

Na advies bij ons thuis door meerdere partijen, gekozen voor Zonnemarkt. De adviseur kwam met een fraaie oplossing voor de bekabeling, zodat er niet op twee zichtbare plaatsen bekabeling hoeft te lopen. De panelen zijn vorige week netjes gemonteerd en de eerste opbrengst is binnen en alle panelen volg ik via mijn telefoon. Zeer goed gedaan.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Onze ervaring met Zonnemarkt is prima. Helder advies en nette installatie. Onze installatie werkt nu ruim een maand en de opbrengst ligt mooi op schema.

Goed advies en goede installatie

Wij zijn zeer tevreden met de zonnepanelen op onze woning. Goed advies en een goede installatie.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Prima