Al een jaar dik tevreden.

Heb morgen (29-05-2020) de 14 panelen (4200Kwh/peak oost west orientatie) een jaar in bezit. Prognose was 3285 Kwh per jaar, ik had zelf het idee dat dit wel een beetje optimistisch zou zijn, maar heb zelfs meer opgewekt 3350Kwh. Dit stemde mij nog meer tevreden dat ik al was over het traject van aankoop tot aan de oplevering, over de service heb ik geen mening omdat alles perfect werkt, maar heb vertrouwen in zonnemarkt dat dit ook wel goed zal komen als het nodig mocht zijn. O ja , b.t.w teruggave hebben ze ook goed geregeld. al met al een prima bedrijf.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Supergoed, en voor mij het belangrijkst alles volgens afspraak.

Wij hebben onze zonnepanelen installatie bij zonnemarkt gekocht, geen ervaring of kennis met het bedrijf in eerste instantie, maar alles is super geregeld. Het begon bij ons met info vragen bij solvari, vanuit daar werden wij benaderd door zonnemarkt, afspraak gemaakt en de vertegenwoordiger/ verkoper kwam aan de deur, Marcel Reijnen, keurig volgens afspraak, zoals je een vertegenwoordiger wil zien, netjes, beleefd, duidelijk. Voor ons was direct duidelijk, via deze man kopen wij de panelen. Duidelijke afspraken gemaakt, en deze zijn allemaal netjes nagekomen, op tijd precies volgens afspraak, goeie duidelijke monteurs, alles netjes gemaakt en uitgelegd, ook de btw teruggave werd geregeld en ook dat was duidelijk en op tijd. Ik kan iedereen dit bedrijf, en deze vertegenwoordiger, Marcel Reijnen aanbevelen

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen! Bedankt voor de leuke review, daar doen we het voor. We wensen u heel veel zonuren. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, dan weet u ons te vinden. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt!

Fantastische geholpen met een storing

Probleem met "AC Voltage to High" keurig teruggebeld en uitleg gekregen. Zeer tevreden over "support"

• Is het advies traject naar wens verlopen? N.v.t.
  • Is de installatie naar wens verlopen? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? zeer tevreden

Goedemorgen Peter! Hartelijk dank voor de review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze supportafdeling. Een mooi compliment voor de collega's. Wij wensen u veel plezier toe met uw zonnepanelensysteem. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Tweede kans

Na een moeizame installatie zijn alle opleverpunten opgelost, werkt het systeem naar tevredenheid en is het vertrouwen in Zonnemarkt voor evt. toekomstig contact redelijk hersteld.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemorgen Jasper, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de installatie niet naar tevredenheid is verlopen. Onze excuses hiervoor. Fijn om te lezen dat inmiddels de restpunten wel zijn opgepakt en opgelost en we daarmee het vertrouwen een beetje hebben kunnen herstellen. We zullen ons uiterste best doen om u ook bij toekomstige vragen niet teleur te stellen! Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen. Veel plezier gewenst met uw systeem! -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Tevreden. Korte lijntjes

Goede uitleg. Snel reactie op vragen. Mijn.app deed het niet. Er werd netzolang aan gewerkt tot het goed was en.ik tevreden was. Prettige korte lijntjes. Snelle reactie op vragen.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Uitstekend bedrijf om zonnepanelen te kopen

Onze sympathieke adviseur Ersin gaf duidelijke uitleg aan huis, zorgde voor een snelle offerte en reageerde erg snel op vragen via de mail. Na onze aankoop verliep de rest van het traject erg professioneel: goede uitleg van alle stappen via de mail, er werd snel gebeld voor een plaatsingsafspraak, de was al na 6 weken na opdracht. In krap drie uur werk hebben de mannen het systeem met 18 panelen werkend opgeleverd. Het enige minpuntje is dat ze iets aan de afwerking vergeten zijn, maar Ersin - die dezelfde middag van installatie even kwam kijken hoe alles gegaan is - heeft direct gezorgd dat ik hiervoor teruggebeld werd voor een afspraak om dit te laten verhelpen. De betreffende medewerker was uiterst hulpvaardig en binnenkort wordt dit ongetwijfeld netjes opgelost, de service datum is gepland. Bij Zonnemarkt lijkt alles gericht op maximale klanttevredenheid en wat mij betreft zijn de daar prima in geslaagd.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja, absoluut.

Zeer slechte service.

Alles is nagenoeg naar wens verlopen. Alleen was één paneel niet goed aangesloten en die werkte niet. Hiervoor schadeloos gesteld.

• Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? overwegend ja

Goedemiddag Remke, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend van deze situatie, onze oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat uw servicevraag in behandeling is, naar aanleiding daarvan heb ik contact gehad met het hoofdkantoor. Mijn collega heeft de vraag neergelegd bij Enphase en daar inmiddels terugkoppeling op ontvangen. Mijn collega's van het hoofdkantoor zullen vandaag contact met u opnemen om met een oplossing en inhoudelijke reactie te komen. Ik heb er alle vertrouwen in dat zij samen met u tot een goede en redelijke oplossing zullen komen. Nogmaals onze oprechte excuses. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Zeer goed en snel geholpen

Wij zijn van begin tot eind erg goed geholpen. Ik kon bij Zonnemarkt de zonnepanelen krijgen die ik wilde hebben tegen een goede prijs. Ook de installatie is prima gedaan en steeds in goed overleg met de installateurs.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja, heel tevreden. Ook extra informatie gekregen ivm BTW teruggaaf etc.

Goedemiddag Abdullah, Bedankt voor uw leuke beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over alles, daar doen we het voor. Wij wensen u veel plezier toe met uw zonnepanelensysteem, op dat het maar een zomer met veel zonuren mag worden. -- Anouk van Zonnemarkt

Kundig, komen afspraken na en zeer vriendelijk

Vanaf dag 1 goede communicatie met de adviseur gehad. Ik vroeg om diverse offertes met verschillende ligging voor de panelen, zodat het beste rendement behaald kon worden. Ik heb nooit lang hoeven wachten op de offertes en deze waren ook duidelijk. Uiteindelijk gekozen voor het beste rendement en van tevoren een goede prijs afgesproken. De dag van de installatie waren de monteurs op tijd en hebben kundig vakwerk uitgevoerd. Sindsdien wek ik optimaal stroom op zonder problemen. Ik had een technische vraag en belde hiervoor de support afdeling. Ook hier werd ik kundig en zeer vriendelijk geholpen.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeer goede service

Goedemiddag Merijn, Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier toe met de zonnepanelen. Mochten er nog vragen zijn in de toekomst, dan weet u ons te vinden. -- Anouk van Zonnemarkt

Tot nu toe zeer positief.

Vlot een offerte ontvangen na huisbezoek en goed contact met adviseur Zonne-energie. Installatie zoals afgesproken netjes en snel uitgevoerd.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen Rob, Hartelijk dank voor uw bericht! Fijn om te lezen dat u tot op heden een zeer positieve ervaring met ons heeft. We doen natuurlijk ons uiterste best om deze positieve lijn voort te zetten! Een fijne en zonnige dag gewenst! -- Anouk van Zonnemarkt

Geweldige medewerkers die de beste oplossingen zochten, top

De beste oplossing voor de aanleg kwam van de zeer deskundige mannen die kwamen plaatsen, helemaal top.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Heel tevreden

Goede voorbereiding en advies.

Meerdere bedrijven benaderd, maar Zonnemarkt had én gunstig aanbod, en meeste keuze in panelen en toebehoren. Daarnaast zijn de monteurs écht super beleefd en hebben volgens afspraak gewerkt. Mooi compleet aanbod + nagekomen; das mij heel wat waard!!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen Ton, Bedankt voor uw leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het gehele traject. Wij wensen u veel plezier toe met het systeem. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Zeer tevreden plaatsing en afhandeling was perfect nu na 10 maanden is de opbrengst boven verwachting verwachting voor 20 panelen was 5.400 megawatt opbrengst nu na 10 maanden is al over de 5.400 mega watt

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? zeer tevreden

Eerlijk, duidelijk en betrouwbaar.

De voorlichting is duidelijk en helder. De afspraken worden goed nagekomen. De nazorg en samenwerking is ook goed verzorgd.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Service bij problemen met zonnepanelen is waardeloos

Sinds een maand leveren mijn zonnepanelen geen stroom meer. Ik kwam daar bij toeval achter. Kijk nl niet regelmatig op mijn solar edge app en dat schijnt wel te moeten. Na melding van dit probleem bij Zonnemarkt word ik niet adequaat geholpen. Na veel gebel en gemail bleek dat ik foto's van de foutmelding op mijn omvormer had moeten mailen. Dit is mij absoluut niet verteld. Nadat ik toen direct foto's gemaild heb, kreeg ik pas na 24 uur een mail met de tekst: 'Bedankt voor het melden, ik heb dit door gezet naar mijn technisch team. zij zullen mij een terug koppeling geven binnen 10 werk dagen.' Inmiddels maak ik me grote zorgen wat er voor een terugkoppeling van ze krijg. Voor alle duidelijkheid: mijn installatie is vorig jaar op 11 februari geplaatst. Ook dit is al niet zonder problemen verlopen.

• Is het advies traject naar wens verlopen? N.v.t.
  • Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? nee

Zeer goede ervaring

Snelle en goede service. Wij zijn zeer tevreden over alles. Zeer klantvriendelijk.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeker

Geweldige service afspraken worden nagekomen.

Geweldige service afspraken worden écht nagekomen. Dit is een groot goed tegenwoordig. Robin Kooy levert goed werk af, geen loze beloftes. De Sunpower panelen werden aangelegd toen er storm werd voorspeld. Wij waren benieuwd of de panelen nog nieuwe geluiden met zich meebrachten. Het dempte eerder, dan dat wij iets extra's hoorden. De Sunpowers werken fantastisch en de heren die het kwamen aanleggen liepen geruisloos door ons huis. Beide heren waren bereid alles te vertellen over de installatie van de zonnepanelen en de werking ervan.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeer zeker.

Goedemiddag Erwin, Hartelijk dank voor de goede review en de complimenten voor mijn collega's! We zijn erg blij te horen dat u het traject zo heeft ervaren. De complimenten ga ik aan de desbetreffende collega's doorgeven. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, dan staan we uiteraard voor u klaar. -- Met zonnige groetjes, Anouk van Zonnemarkt!

Vanaf het eerste gesprek met de accountmanager Joram Kersten hadden we al een goed gevoel. De offerte was zeer duidelijk en uitgebreid. Gelijk de eerste dag al onze bestelling geplaatst en daarna een snelle plaatsing van 10 panelen (parallelsysteem). De monteurs leveren goed werk en werken erg netjes. Na plaatsing enkele technische vragen keurig afgehandeld.

• Is het advies traject naar wens verlopen? Nee

deskundige voorbereiding en uitvoering

Goede adviezen en afspraken vooraf, professionele uitvoering.

Alles naar wens verlopen

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Alles naar wens vervuld !

Ik heb sinds 2017 al 18 zonnepanelen via Zonnemarkt aangeschaft. Ben toen geholpen door Ersin Kurt en heb nu ook weer 7 zonnepanelen erbij aangeschaft ook weer via Ersin Kurt. En dit is ook weer naar behoren vervuld. Heb een micro omvormer systeem en wat een mooi product is dat, vooral omdat ik ook te maken heb met schaduw van de bomen is dit HET systeem.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Jazeker

Neem geen installatie can zonnemarkt

Lees hier waarom https://nl.trustpilot.com/review/www.zonnemarkt.nl?languages=all

• Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? totaal niet !!

Goede uitleg en afspraken Worde nageleefd

Super gegaan en panelen Werden snel geleverd.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goede service en komen afspraken na

Goede uitleg, en alles is volgens afspraak verlopen.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Ook als alles niet volgens plan gaat toch goede nazorg

Het aantal panelen wat in eerste instantie gepland waren, konden niet geplaatst worden ivm erfgrens. Uiteindelijk toch tot een goede oplossing gekomen met zonnemarkt. Ben heel tevreden.