Geweldige service afspraken worden nagekomen.

Geweldige service afspraken worden écht nagekomen. Dit is een groot goed tegenwoordig. Robin Kooy levert goed werk af, geen loze beloftes. De Sunpower panelen werden aangelegd toen er storm werd voorspeld. Wij waren benieuwd of de panelen nog nieuwe geluiden met zich meebrachten. Het dempte eerder, dan dat wij iets extra's hoorden. De Sunpowers werken fantastisch en de heren die het kwamen aanleggen liepen geruisloos door ons huis. Beide heren waren bereid alles te vertellen over de installatie van de zonnepanelen en de werking ervan.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeer zeker.

Goedemiddag Erwin, Hartelijk dank voor de goede review en de complimenten voor mijn collega's! We zijn erg blij te horen dat u het traject zo heeft ervaren. De complimenten ga ik aan de desbetreffende collega's doorgeven. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, dan staan we uiteraard voor u klaar. -- Met zonnige groetjes, Anouk van Zonnemarkt!

Vanaf het eerste gesprek met de accountmanager Joram Kersten hadden we al een goed gevoel. De offerte was zeer duidelijk en uitgebreid. Gelijk de eerste dag al onze bestelling geplaatst en daarna een snelle plaatsing van 10 panelen (parallelsysteem). De monteurs leveren goed werk en werken erg netjes. Na plaatsing enkele technische vragen keurig afgehandeld.

• Is het advies traject naar wens verlopen? Nee

deskundige voorbereiding en uitvoering

Goede adviezen en afspraken vooraf, professionele uitvoering.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Alles naar wens verlopen

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Alles naar wens vervuld !

Ik heb sinds 2017 al 18 zonnepanelen via Zonnemarkt aangeschaft. Ben toen geholpen door Ersin Kurt en heb nu ook weer 7 zonnepanelen erbij aangeschaft ook weer via Ersin Kurt. En dit is ook weer naar behoren vervuld. Heb een micro omvormer systeem en wat een mooi product is dat, vooral omdat ik ook te maken heb met schaduw van de bomen is dit HET systeem.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Jazeker

Neem geen installatie can zonnemarkt

Lees hier waarom https://nl.trustpilot.com/review/www.zonnemarkt.nl?languages=all

• Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? totaal niet !!

Goede uitleg en afspraken Worde nageleefd

Super gegaan en panelen Werden snel geleverd.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goede service en komen afspraken na

Goede uitleg, en alles is volgens afspraak verlopen.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Ook als alles niet volgens plan gaat toch goede nazorg

Het aantal panelen wat in eerste instantie gepland waren, konden niet geplaatst worden ivm erfgrens. Uiteindelijk toch tot een goede oplossing gekomen met zonnemarkt. Ben heel tevreden.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Top - helemaal tevreden!

Uitleg en offerte spraken ons aan, de installatie is vorige week dinsdag vlekkeloos verlopen en sinds begin deze week zijn de inlogcodes binnen en kunnen we de opbrengst van onze panelen via de app volgen. Helemaal top! We raden Zonnemarkt aan.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

De installatie werkt zoals het moet

Goed. Van advies tot en met installatie is alles goed verlopen. De installatie werkt goed en we kunnen dit op onze telefoons volgen.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Advies goed, installatie goed (en ook wifi goed)

Om te beginnen: het advies bij ons thuis was helder - we hebben gekozen voor Sunpower panelen en SolarEdge omvormer. De installatie is netjes verlopen - alle rommel werd na afloop keurig opgeruimd - lege verpakkingen gingen mee terug in de bus. Voor wat betreft service (en wifi): onze verbinding is zeer goed en de elektricien had dus binnen 2 minuten goede verbinding. Ik begrijp dat je een goede wifi verbinding moet hebben (of een LAN kabel). Ook heb ik een gebruiksaanwijzing gekregen voor als ik ooit een andere modem zou krijgen: net zo eenvoudig als een laptop verbinden met je thuisnetwerk. Dus helemaal tevreden!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Jazeker

Verkoop plaatje is goed, echter als zaken niet lopen zoals afgesproken is de service waardeloos.

Heb zonnepanelen laten leggen door zonnemarkt. Alles volgens afspraak verlopen. Na een paar dagen krijg je de link naar de app. Helaas problemen bij het installeren van de app. Krijg geen verbinding. Dus bellen, helaas krijg continu de verkeerde afdeling aan de lijn, met het excuus dat de afdeling ondersteuning niet berijkbaar is. Maar zullen terugbellen.....helaas niet gebeurd dus weer gebeld.....weer hezelfde verhaal etc etc... Zit nog steeds met een niet werkende app en wordt niet geholpen door zonnemarkt. Vind dit een slechte zaak, kan deze firma ook niet aanbevelen.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Absoluut niet

Goedemiddag meneer Robeerts, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u onze service afdeling niet goed kon bereiken, mijn excuses daarvoor. Ik heb zojuist uw online omgeving even bekeken en zie dat alles gewoon online staat en er stroom wordt geproduceerd. Ook heb ik even contact gehad met mijn collega's van de service afdeling. Zij geven aan dat ze u hebben terug gebeld maar u niet te pakken kregen. Mijn collega heeft u tijdens later geslaagd contact telefonisch te woord gestaan om samen met u het wifi signaal terug te brengen. Ik zie dit ook terug in onze historische telefonische gegevens. Wellicht heeft u langs elkaar heen gebeld. Het is in elk geval fijn om te weten dat alles nu goed werkt! Is voor u de werking van de app ook duidelijk? Mochten er nog vragen zijn, dan verneem ik het graag. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Alles is goed verlopen. Ik raad Zonnemarkt van harte aan!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goed advies, nette installatie en goede service

Afgelopen maart zijn bij ons de panelen geplaatst - naar volle tevredenheid. We kregen helder advies en de installatie is vlot verlopen. Ook met vragen over de werking van de panelen kregen we goed antwoord. Bij ons is sprake van enige schaduw - op bepaalde momenten werken sommige panelen wat minder. De opbrengst voorspelling lijkt echter goed te kloppen. We zijn bij dat we voor een parallelle omvormer hebben gekozen!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Prima

Goede uitleg en nette installatie

We hebben advies bij ons thuis gehad en daar zijn we zeer over te spreken. De installatie is gegaan zoals vooraf afgesproken. Al met al een prima ervaring dus!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Alles is naar tevredenheid verlopen

Wij zijn zeer tevreden met de zonnepanelen van Zonnemarkt. Het advies dat we kregen sprak ons aan en de installatie is op nette wijze uitgevoerd. Wij hebben het contact met Zonnemarkt als bijzonder prettig ervaren.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Uitstekend

Bij hulpvraag niet bereid om op locatie te komen

De installatie verliep vlekkeloos, maar nu bijna een jaar verder blijkt dat er een paneel in een serie van drie erg achterblijft. Er worden steeds andere redenen genoemd waarom dat zo is, maar tot op heden geen bevredigend antwoord gehad. Op locatie kijken kan alleen als er betaald wordt. Een slechte nazorg!!!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Nee

Goedemorgen meneer Reinsma, Bedankt voor de beoordeling. Naar aanleiding van uw beoordeling heb ik uw klantdossier er even bij gepakt en ben ik uw Enlighten omgeving ingedoken. Ik zie de service vraag van die u met mijn collega heeft besproken en ik zie de screenshots van de momentopnames in uw Enlighten systeem. Ik begrijp dat er bij het zien van de specifieke momentopnames vragen bij u ontstaan. Echter is het belangrijk om het systeem te bekijken gedurende een langere periode en niet de opbrengst op één specifiek moment. Als we namelijk gaan kijken naar uw systeem gedurende de levensduur dan zie we een heel netjes beeld waarvan alle waardes uit te leggen zijn. Het paneel waar u over zegt dat deze minder op zou brengen, zit dan opeens op de gemiddelde waarde van die 3 panelen bij elkaar. Ook zie ik dat uw opbrengst goed op één lijn ligt met onze geschatte jaarlijkse opbrengst zoals vermeld in uw offerte. Mijn collega heeft denk ik geprobeerd uit te leggen dat het in de maanden met laagstaande zon, een bekend beeld is dat panelen die zo hoog liggen iets minder opbrengen. Tevens staan er wat pijpjes op uw dak, die voor schaduw op de panelen kunnen zorgen bij laagstaande zon, alle waardes die wij gedurende het jaar zien zijn dan ook verklaarbaar en netjes. Vandaar dat mijn collega ook geen service afspraak met u inplant, omdat simpelweg alles gewoon goed en naar verwachting werkt. Hopelijk heb ik zo het een en ander voor u kunnen verduidelijken. Bij vragen kunt u ons altijd bereiken via 036 8200267 of u kunt mailen naar info@zonnemarkt.nl Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt!

Blij met onze keuze voor Zonnemarkt!

Het advies vonden we zeer goed. Prettig gesprek. Goede en vlotte installatie. De panelen werken helemaal naar behoren.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Prima advies, goede plaatsing en prettige service

Bij ons zijn de zonnepanelen eind 2018 geplaatst. De opbrengst dit jaar is nu al hoger dan we voor het hele jaar verwachtten - dat is een mooie meevaller. Het advies destijds was goed en blijkbaar terughoudend vwb de opbrengst. Na installatie hebben we wat moeite gehad de online monitoring op orde te krijgen. We hebben het met repeaters geprobeerd, maar dat werkte niet goed. De oplossing bleek alsnog een lan kabel aan te leggen. De monteurs waren een keer in de buurt en toen is door de elektricien de kabel aangesloten. Sinds die tijd hebben we storingvrije monitoring.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Goede oplossing doorgevoerd

Zoals afgesproken

We hebben zonnepanelen gekocht bij Zonnemarkt. Van adviesgesprek tot en met installatie is een en ander prima gegaan. We raden Zonnemarkt aan.

Goed advies gekregen

We hebben voor Zonnemarkt gekozen vanwege het duidelijke en prettige gesprek bij ons thuis. We hebben al onze vragen beantwoord gekregen, wat bij de meeste andere aanbieders helemaal niet mogelijk was omdat die pas langskomen op het moment dat je al gekocht hebt. De installatie is goed uitgevoerd en de monteurs waren vriendelijk. Er was in de schuur in eerste instantie plastic van de verpakking achtergebleven. De monteurs kwamen later terug omdat ze een accuboor vergeten waren en toen hebben ze het plastic ook meegenomen.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Prima

Onze zonnepanelen zijn in augustus 2018 geplaatst. Vorige maand deed 1 van de paneel het niet meer. We hebben hierover contact gehad met Zonnemarkt Service. Toen de monteurs in de buurt waren, is een van hen het dak op geweest en is het euvel verholpen. Ondanks dat we geen service contract hebben afgesloten bij Zonnemarkt, hebben we er niet voor hoeven te betalen. Wij raden Zonnemarkt van harte aan!

• Is het advies traject naar wens verlopen? N.v.t.
  • Is de installatie naar wens verlopen? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Uitstekend

Blij met onze keuze voor Zonnemarkt

We hebben afgelopen zomer zonnepanelen gekocht bij Zonnemarkt. Deze zijn in september geplaatst. We zijn blij met het advies wat we hebben gekregen. De installatie is vlot verlopen en de monteurs werkten netjes. Wij raden Zonnemarkt aan!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeer goed

Goede prijs en nette installatie

We hebben gekozen voor Sunpower zonnepanelen met SolarEdge omvormer na een goed advies bij ons thuis en Optimizers en we zijn hier zeer tevreden over. Pluim aan Wesley en de mannen voor de nette installatie. Zeer tevreden over Zonnemarkt.