Wij zijn erg tevreden met het hele traject dat we met Yuri Zonnemarkt hebben doorlopen. Voor het introductie gesprek werd alle tijd genomen en kundig uitgelegd. De hoogwaardige producten en betrouwbaarheid van Zonnemarkt gaf bij ons de doorslag met hen in zee te gaan. De sympathieke monteurs hebben secuur werk afgeleverd en binnen 4 uur al op kunnen leveren. Het natraject, het verstrekken van informatie over het digitale aflezen, de btw teruggave en de herinnering aan de registratie bij de netbeheerder en de verzekering, zijn ook zoals een kundig bedrijf betaamt. Kortom, zo wil je als klant geholpen worden. Normaal schrijf ik nooit reviews, maar Zonnemarkt heeft het verdient.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Scherpe prijs, goede kwaliteit, garantie en komen afspraken na

Hi all, Betreft Zonnepanelen ben ik echt een nerd en heb ik een hele lijst aan bedrijven en hun aanbod naast elkaar gezet. Uiteindelijk voor Zonnemarkt gekozen vanwege de scherpe prijs, goed kwalitatief materiaal, goede naam/reviews en ze zijn aangesloten bij een garantiefonds. Mochten zijn of een leverancier failliet gaan dan pakt dit fonds de garantie op. Niet onbelangrijk in een markt vol nieuwe en kleine partijen die vroeg of laat klappen. Je wilt namelijk niet zelf met China of waar dan ook schakelen en zelf de boel moeten installeren mocht er iets kapot gaan. Daarnaast hebben ze een eigen team wat de panelen installeert Qua contact is het goed verlopen. Account manager Yuri is rustig, legt prima uit en komt ook zijn beloftes na. Veel partijen durfden de panelen niet onder ons velux dakraam te plaatsen omdat het maar net zou passen. Yuri had hier geen problemen mee en mocht hij er toch naast zitten zouden ze kostenloos anders geplaatst worden of verrekent op een voor mij eerlijke manier. Uiteindelijk paste dit inderdaad toch maar had het installatie team de panelen een paar cm te laag geplaatst. Dit heb ik gemeld en 2 weken later hebben ze keurig alles herplaatst zodat het op de cm nauwkeurig past en het water netjes in de dakgoot loopt. Alle kabels zijn heel netjes weggewerkt, het systeem werkt stabiel en de verwacht opbrengst wordt minimaal gehaald. Kortom, heel blij mee

Uitstekend!

Wij wilden graag zonnepanelen, via de internet vind je veel bedrijven die je van alles willen verkopen tegen de meeste gekkste prijzen en apparatuur. Ik wilde graag o.a. micro-omvormers maar ook zonnepanelen met een goede opbrengst (375wp) en 25 jaar garantie. Via bekenden, die ook de nodige onderzoeken had gedaan, werden we gewezen op Zonnemarkt. Contact gezocht met Zonnemarkt en kwam vervolgens in contact met Ersin waarbij er goed naar ons werd geluisterd en we netjes te woord werden gestaan. Vrij snel en adequaat kregen we per e-mail een offerte aangeleverd. Normaal komen ze ook nog even langs om de situatie te bekijken maar wegens corona gooide dat roet in het eten, echter Ersin heeft me vriendelijk en duidelijk uitgelegd wat ik moest doen, en zo gedaan.. Nadat alles in administratief werking is gezet werden we na twee weken al gebeld voor een installatie datum en 2,5 week later lagen ze al op het dag. Ook de monteurs kwamen klantvriendelijk over, de montage is met de nodige zorg uitgevoerd en ondanks de hoeveelheid panelen hebben ze alles netjes opgeleverd en achtergelaten. Voordiegene die het prettig vinden regelen ze ook de aanvraag voor btw-aanvraag voor je. Ook dit verloopt als een zonnetje :-) ! Mocht je iets toch onduidelijk vinden of heb je vragen, neem gerust contact met ze op, je wordt netjes te woord gestaan en worden je vragen beantwoord. Al met al heb ik een zeer goede ervaring gehad met Zonnemarkt en kan ik zeker aanbevelen.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Na advies van Melchior hebben we gekozen voor SunPower 375wp met Enphase micro omvormers. Tijdens installatie is gebleken dat er 1 paneel niet past, de jongens die kwamen monteren hebben top werk verricht binnen een aantal uur waren ze klaar, super netjes als of ze niet geweest waren zeer netjes en super professioneel. Ik kan iedereen aanraden om met Zonnemarkt in zee te gaan.

Zeer positief

Mijn ervaring met de montage van zonnepanelen van Zonnemarkt. Op maandag 15 maart een gesprek met de heer Ersin Kurt van de fa. Zonnemarkt over de aanschaf van zonnepanelen. Hij had een overtuigend verhaal.. Het bleek dat er voor onze woning i.v.m. beschermd dorpsgezicht een vergunning door de gemeente verleend moest worden. Omdat dit enige tijd ging duren contact gezocht met de fa. Zonnemarkt. Dit ging vrij snel en zij vertelde mij dat bestelling op hold gezet werd tot ik de vergunning zou krijgen. Nadat ik de vergunning heb gekregen dit aan de fa. Zonnemarkt gemeld en de bestelling werd verder in gang gezet. Op 4 mei zijn de panelen gemonteerd. Opvallend was de snelle en efficiënte manier van werken door een ploegje van 3 personen. Binnen de kortste keren waren de panelen gemonteerd en mocht ik e.e.a. controleren. Ik heb aan de fa. Zonnemarkt doorgegeven dat ik zeer tevreden was over de montage. Nadat de montage ploeg weggegaan was viel na ongeveer 30 minuten de aardlekschakelaar er uit. Hierover met Zonnemarkt gebeld waar ik snel contact mee kreeg. Na ongeveer 30 minuten stond de montage ploeg bij ons weer op de stoep. De elektromonteur vond het een vreemde zaak. Hij heeft nog het e.e.a. voor de zekerheid in de meterkast aangepast. Het probleem bleef tot er in onze garage waar het probleem ontstond alle aansluitingen op het lichtnet uit de stekkerdozen verwijderd waren was het probleem opgelost. Weer van alles aangesloten en het probleem bleef weg. Achteraf is gebleken dat het probleem in een losse stekkerverdeeldoos zat Erg vervelend dat dit probleem kort na de montage en aansluiting van de zonepanelen ontstond. Gezien de positieve ervaring met de fa. Zonnemarkt en hun medewerkers deze uitgebreide preview. De zonnepanelen werken goed. Opvallend is de snelle manier waarop ik verbinding kreeg met de fa. Zonnemarkt en en het vriendelijke en snelle handelen bij een probleem of een vraag. Een zeer tevreden klant.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zie review

Klantgericht en bereikbaar

In mijn eerste gesprek werd duidelijk dat zonnemarkt heel goed in de gaten heeft hoe de markt in elkaar steekt. Zij wisten mij haarfijn uit te leggen welk voordeel welk product heeft en wat er het best past in mijn budget. De bereikbaarheid die er is bij zonnemarkt, ook na de installatie is erg in hen te prijzen. Zij staan je snel en goed te woord bij eventuele problemen.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemorgen Timothy, Hartelijk dank voor de leuke beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

VAN A TOT Z PERFECT !

Toen ik had besloten om zonnepanelen te nemen ben ik op internet op speurtocht gegaan en via een zonnepanelensite heb ik uiteindelijk 4 bedrijven op bezoek gehad. De laatste die langskwam was de accountmanager Ersin Kurt van Zonnemarkt. Hij kwam met een totaal andere legplan en totaal andere zonnepanelen. En wat een totaaladvies heeft die beste man mij gegeven ! Er werd een complete presentatie gehouden met alles erop en eraan. Mij werd aangeboden Sunpower 375wp zonnepanelen icm Enphase micro omvormers. Ze waren uiteindelijk wel de duurste. Wat ben ik blij dat ik voor ze heb gekozen en voor die type zonnepanelen met micro omvormers. De installatie liep ook vlekkeloos en ook hun waren professionals, alles netjes afgewerkt en uitleg gegeven over de installatie. GEWOON TOP BEDRIJF !

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen, Wat een leuke review, hartelijk dank! We gaan de complimenten zeker doorgeven aan Ersin. Veel plezier gewenst met uw systeem. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Eerlijk en goed advies zonder fratsen

Afgelopen maand heb ik een aantal adviseurs gesproken en een aantal ontvangen thuis. Je merkt toch dat heel veel verhalen uit elkaar lopen. Echter een heel eerlijk en goed advies gekregen van de heer Kaplan van Zonnemarkt. Behandeld A tot Z met je en laat ook meteen aan tafel de verwachte opbrengst zien aan tafel. Zo zag ik bijvoorbeeld helemaal niet handig was om mijn garagedak te gebruiken. Ook gingen allerlei partijen uit van 20 zonnepanelen, terwijl de heer Kaplan tijdens het bezoek heeft gezien dat het maximaal aantal panelen op onze meterkast 15 is. We hebben gekozen voor SunPower zonnepanelen van 375 en met micro omvormers van Enphase. Zeker aan te raden!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ik had een een eigen bedrijf ook, maar dankzij het advies toch in aanmerking gekomen voor de btw-service

Goedemorgen Pemela, Hartelijk dank voor de uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat u zo te spreken bent over het advies van onze collega! We gaan de complimenten zeker doorgeven. Heel veel plezier gewenst met uw systeem. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Geen spijt van onze keuze voor Zonnemarkt.

De installatie van onze zonnepanelen is voorspoedig verlopen. De monteurs hebben keurig wek geleverd en alles is verlopen zoals vooraf met de vertegenwoordiger was besproken. De communicatie met het bedrijf was heel helder. Wij hebben duidelijk geen spijt van onze keuze voor Zonnemarkt

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemorgen Jan, Hartelijk dank voor de review! Wat fijn dat u zo achter uw keuze voor ons staat. Wij wensen u veel plezier met het systeem. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Geen goede support/oplossing bij problemen met het systeem.

Geen goede support/oplossing bij problemen met het systeem. De verkoper is vriendelijk en informeert je goed. De installatie ging snel. Er was wel een kleine kortsluiting in de meterkast waarover ik geïnformeerd ben en er was afval achtergelaten op het dakkapel, de goot en de straat. De dakdoorvoer daarvoor was een gat gemaakt dat niet netjes was afgedicht en sommige schroeven waren dol gedraaid Hier kom je achter als je zelf even gaat kijken op het dak. Dit is uiteindelijk opgelost. Ik heb 14 panelen met micro omvormer, waarvan de helft minder opbrengt. Dit komt niet door schaduw. Hierover heb ik meerdere malen contact gehad met Zonnemarkt en dan wordt ik vriendelijk te woord gestaan, maar er wordt niet terug gebeld nadat er gevraagd wordt of ik wil wachten op een update van de firmware van het systeem. De firmware update lijkt wel iets gedaan te hebben, maar nu een half jaar later is het probleem nog niet opgelost en van de kant van Zonnemarkt blijft het stil. Samenvattend: 1.) Eerste indruk met de verkoper is top. 2.) Installatie problemen worden verholpen. 3.) Bij problemen met het product heb je pech. Je bent dan één van de vele en je wordt niet meer goed geholpen. Je hoort niets meer terug van het bedrijf ondanks meerdere beloften dat je terug gebeld zal worden en dat het opgelost zal worden. Met vriendelijke groet, Dennis

• Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Nee

Top bedrijf met top mensen

Zij maken waar dat wat zij zeggen

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja zeker

Goedemorgen Hans, Hartelijk dank voor uw review & veel plezier gewenst met uw systeem! Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

de 3 G's...Gewoon goed geregeld !

Prima geregeld vanaf het 1e gesprek. Mooi op tijd gewaarschuwd bij de annulering ivm de sneeuw. Gelijk nieuwe afspraak gemaakt. Alles liep op rolletjes daarna. Nette vrolijke monteurs met Hazes op de speakers. De mannen weten precies waar ze mee bezig zijn bravo! Netjes en geen rommel achterlatend daar houden we van. Kortom alles wat je mag verwachten voor toch een flinke investering. Laat de zon nu maar flink schijnen :) !!!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeker

Goedemorgen Peter, Hartelijk dank voor uw review. Wat een leuke complimenten voor mijn collega's van de planning en de installateurs! Ik ga deze complimenten zeker doorgeven. De zon laat vandaag even op zich wachten, maar hopelijk gaan we een mooie zonnige lente & zomer tegemoet. Met (vandaag even niet) zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Minder goede ervaring

In oktober 2020 hebben wij zonnepanelen laten plaatsen door Zonnemarkt. De adviseur heeft ons uitgebreid voorgelicht over de zonnepanelen en de werkwijze van Zonnemarkt. Er werd snel gereageerd op mail en apps in de voorbereidende fase. Zo'n uitgave beslis je tenslotte niet over 1 dag ijs en wij hadden veel vragen. Tijdens de uitvoerende fase ondervonden wij achteraf dat er niet geheel eerlijk is geantwoord op onze vragen betreffende de installatie zelf. Na de installatie ondervonden wij daklekkage veroorzaakt doordat er tijdens de installatie van de panelen aan de nokpannen is getrokken. Contact hierover met zowel onze contactpersoon als Zonnemarkt zelf verliep erg zakelijk. Een groot contrast met voor de installatie. Hoe attent was het geweest als Zonnemarkt hier naar ons toe meer aandacht had geschonken dan het af te schuiven op de verzekering welke het gelukkig netjes hebben afgehandeld. Tot op heden wachten wij op onze belasting teruggave waarover de communicatie niet zo spoedig verloopt als voor de installatie. Ik zou zelf de diensten van Zonnemarkt niet aanbevelen aan derden. Wij zijn blij met onze zonnepanelen maar er mag naar de klant wel het een en ander verbeterd worden. Het is nu ook het gevoel wat ik eraan over heb gehouden. Als de buit eenmaal binnen is...?

• Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Communicatie na installatie laat te wensen over

Goedemorgen mevrouw Slegtenhorst-Smit, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u het idee heeft dat er niet eerlijk is geantwoord op uw vragen betreffende de installatie. Ik neem aan dat u dan de antwoorden vanuit onze adviseur bedoeld. Onze adviseurs doen tijdens het adviestraject hun uiterste best de vragen allemaal zo goed en concreet mogelijk te beantwoorden. De adviseurs zullen daarbij nooit bewust antwoorden verdraaien. Wel kan het zo zijn dat tijdens de installatie situaties anders blijken, daar onze adviseurs geen ervaren installateurs zijn. Enkel onze installateurs kunnen uiteindelijk op de dag zelf de gehele situatie beoordelen en hiernaar handelen. Vanuit mijn collega begrijp ik dat de lekkage inderdaad is opgelost vanuit de verzekering, wat een normale gang van zaken is in zulke situaties. Over hoe het precieze contact is verlopen kan ik natuurlijk niets zeggen, maar ik vind het vervelend te horen dat u dit als niet fijn heeft ervaren. Dit is teruggekoppeld naar mijn collega en dit zal worden meegenomen. Excuses dat bij u een vervelend gevoel is ontstaan hierdoor. Betreffende de BTW teruggave heb ik u al gemaild, daar dat onder mijn verantwoordelijkheden valt. Ik heb u via de mail al laten weten dat wij de aanmeldingslink hiervoor 2 maal aan u hebben doorgestuurd. Één keer bij de opdrachtbevestiging en één keer samen met de factuur. Sinds de nieuwe privacywet is het van belang dat u zelf de aanmelding in onze online omgeving doet alvorens wij de BTW teruggave in gang kunnen zetten. Als de aanmelding niet wordt voltooid kunnen wij de aanvraag niet in behandeling nemen. De informatie over de BTW is wel degelijk verstuurd en ook nog op meerdere momenten. Ik heb u nu gemaild met een reminder en nu heeft u de aanmelding voltooid. De aanvraag is direct doorgezet en opgepakt zoals wij dit normaliter ook direct na aanmelding doen. Ik vind het vervelend om te horen dat u op deze wijze denkt over onze diensten. Echter kan ik wel terug zien dat op al uw vragen direct is gereageerd en dat alle problemen netjes zijn opgelost zoals van ons verwacht mag worden. We gaan met het plaatsen van zonnepanelen en langdurige relatie aan met onze klanten en wij doen altijd ons uiterste best deze relatie zo goed mogelijk te houden. Daarom betreuren we het des te meer dat ondanks ons direct handelen en het oplossen van al uw vragen, we nu toch zo'n overwegend negatieve review ontvangen. Ik heb ook nog uw online omgeving ingekeken en zie inderdaad dat de panelen volledig naar verwachting werken. Mijn collega zal u vandaag nog even telefonisch te woord staan met betrekking tot de review. Veel plezier gewenst met uw systeem. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Prima, Goed werk geleverd en ook goede aftersales.

Na veel cowboys gesproken te hebben thuis of telefonisch was zonnemarkt aan de deur met direct de mededeling : ik ben niet de goedkoopste, maar hij had wel een sluitend verhaal die ik bij andere niet aantrof, Veel bla bla bij hun en anderen afkraken waar je bij mij niet mee aan moet komen, Na afspraak kwamen 2 jongens het best dure spul monteren en legden het prima uit. Bij de administratie ging er aan onze kant iets mis mbt terugvorderen btw en zonnemarkt heeft een prima dienst bewezen dit weer recht te trekken, kijk, hier houd ik van. Als ik dan toch iets kritisch mag zeggen is dat de jongens wat meer aan zelfbescherming moeten gaan doen, met andere woorden, de ARBO had hier niet op een hoekje moeten kijken maar als ik zo om mij heen kijk hoe andere deze spullen monteren is dit meer regel dan uitzondering, geen valbescherming, enz enz We hopen op veel zon

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? jawel

Goedemorgen Erwin, Hartelijk dank voor uw review. Erg leuk om te lezen dat u zo te spreken bent over onze diensten. Wij wensen u veel plezier toe met de panelen en hopen met u mee dat de zon snel flink gaat schijnen! -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Slechte nazorg maar uiteindelijk opgelost

Op 7-1-2021 kwamen ze mijn panelen plaatsen. Dit was slecht voorbereid,de jongens die kwamen hadden allen maar 1 trapje bij voor op t dak te komen. Hierom heb ik ze aangegeven dat ze dan wel mij hoge trap en keuken trap mochten gebruiken. Verder waren ze ook niet ingelicht over mijn wensen. Tevens heb ik ook mijn twijfels over het correct aansluiten van mijn panelen, maar omdat ik niet op een hoge lader durf en de panelen stroom opwekten ga ik er te goede trouw maar van uit dat dit correct gebeurd is. Dit vindt ik allemaal al slecht, ongeacht waar de communicatie niet goed ging. Hiervan wilde ik eigenlijk in eerste instantie geen melding maken. Vervolgens Na 2 dagen na de installatie hoorde ik de panelen klapperen . Hierop heb ik gebeld. Het zou snel gemaakt worden. Tevens zou ik een mail krijgen voor een afspraak. Hierop heb ik ondertussen al drie keer gebeld. En ben 5 weken verder. Ik wacht nog steeds op een afspraak. Daarbij komt dat vanaf vandaag 14-2-2021 mijn panelen niks meer opwekken omdat de omvormer t niet meer doet. Hierop heb ik wederom gebeld.Verder heb ik ook weer melding gemaakt van mijn klapperende panelen. Hopelijk komen ze nu wel spoedig zoals is beloofd.want ik weet ook niet meer wat Zonnemarkt bij spoedig Bedoeld. Verder vindt ik het ook jammer dat er geen contact wordt opgenomen om te vragen hoe de installatie is verlopen. Als alles spoedig en correct wordt opgelost wil ik misschien wel m’n oordeel verbeteren. Vandaag 8-3 heeft Zonnemarkt nog contact met me opgenomen om te vragen hoe alles nu ondertussen is verlopen. Aangezien op dit moment de problemen zijn opgelost en er snel door Zonnemarkt is gehandeld. Wil ik zoals ik aangaf in mijn beoordeling bijstellen naar een beter cijfer. Tevens is er nu wel goede communicatie en nazorg geweest. Ik vindt het ook fijn dat als ik e.v.t. In de toekomst problemen zou ondervinden met het systeem , dat ik hiervoor direct een contract persoon heb. Ben op dit moment een tevreden klant.

• Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Er wordt goed geluisterd, maar verder....

Goedemorgen William, Inmiddels hebben wij deze klacht intern opgepakt en opgelost. Zojuist heb ik u telefonisch te woord gestaan om de afhandeling met u door te nemen. Nogmaals mijn excuses voor het lange verloop na uw melding. We hebben dit intern opgepakt en gecommuniceerd, zodat dit hopelijk in de toekomst voorkomen kan worden. U heeft mijn gegevens ontvangen zodat u een vast contactpersoon heeft bij vragen en opmerkingen. Namens het gehele team van Zonnemarkt wensen wij u veel plezier toe met uw zonnepanelensysteem! Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

snelle en adequate levering en montage alles werkte toen ze vertrokken

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Goedemiddag John, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw zonnepanelen! -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Prima netjes gewerkt

.....

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemiddag Sjaak, Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier gewenst met uw systeem! Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Toppers

Zeer fijn en vriendelijk intake gesprek gehad met Ersin , vertegenwoordiger zonnemarkt . Alles door gesproken en zo is het ook uitgevoerd ben super tevreden . Zou het iedereen gelijk aan bevelen . Alles bij elkaar top. Dikke 10 Gr Richard horstink Twello

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Prima

Goedemiddag Richard, Bedankt voor uw review! Wat leuk om te horen dat u ons met een dikke 10 waardeert en u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw systeem! Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Mooie matzwarte panelen professioneel gelegd

Ik heb het gehele traject als erg prettig ervaren. Tijdens de advies fase een keurige en snelle reactie op mijn vragen, en daarna een prima gesprek over de mogelijkheden tijdens het inmeten. De installatie is kundig en precies gedaan en ik ben erg tevreden met het resultaat.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het gehele traject. Wij wensen u veel plezier met uw systeem. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Als was goed geregeld en bevestigd Zeer tevreden

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemiddag Peter, Hartelijk dank voor uw review! Vergeet u de aanmelding bij energieleveren.nl en de teruggave van de BTW niet? Wij wensen u veel plezier met uw systeem. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt [email protected]

Vakkundig en professioneel

In oktober hebben ik en mijn vriendin besloten om zonnepanelen te laten leggen. Wij hebben een drietal offertes opgevraagd en hiermee gesprekken aangegaan. Eén partij dacht zonnepanelen te kunnen verkopen zonder fysiek langs te komen, die viel dus meteen af. Van de resterende twee had ik bij Zonnemarkt het beste gevoel, de verkoopadviseur kwam kundig over een dacht echt goed mee. De prijs was bovendien ook het gunstigst. Binnen 6 weken was de installatiedatum en binnen een halve dag lagen er 18 zonnepanelen op mijn dak en was de elektra geregeld. Ook de BTW teruggaveservice werkt uitstekend, top. Aftersales is tot nu toe ook prima, er werd mij gevraagd hoe ik het ervaren had en of ik dit op o.a. websites als Kiyoh zou willen delen. Tegelijkertijd werd mijn systeem nog even ingelezen of alles naar behoren functioneert. Keurig.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemiddag Marco, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Erg leuk om te lezen hoe u het traject bij ons heeft ervaren. Vergeet u de BTW-teruggave & de aanmelding bij energieleveren.nl niet? Wij wensen u veel plezier toe met de zonnepanelen! Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt [email protected]

goed en prettig geregeld

Mijn eerste gesprek met Verkoper Barry Prins was prettig en uitleg zeer duidelijk. En de offerte ook... Een nette vakkundige monteur die de 9 zonnepanelen geplaatst heeft werkt zeer netjes, en ook de afwerking qua bekabeling aansluiting is zeer naar onze wens gebeurd. nazorg en vragen netjes beantwoordt en opgelost.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja , nazorg prima ,ook bij vragen over inloggen ed.

Goedemorgen John, Bedankt voor uw review en nog de beste wensen voor 2021! Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en hopen op veel zonuren! Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Tevreden klant

Verkoper heeft uitgebreid meegedacht en was laagdrempelig bereikbaar. Installatie verliep niet vlekkeloos, maar het werd wel netjes en snel opgelost.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen Johan, Hartelijk dan voor uw review en nog de beste wensen voor 2021! Fijn om te lezen dat u tevreden bent en de installatie na een oplossing toch goed is afgerond. Wij wensen u veel plezier met uw systeem! Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Vakkundig en goed

Verkoper kwam terplekke kijken. En zag zaken die in de weg zaten die de verkopers van andere bedrijven niet hadden gezien. Die hadden via Google naar mijn huis gekeken. Fijn dat de verkoper ter plekke was gekomen gelijk geken hoe de bekabeling het beste geïnstalleerd kon worden. De monteurs kwamen op tijd 1 monteur in huis voor de bekabeling. En 2 op het dak voor de zonnepanelen.. ze werkte snel en vakkundig Goede uitleg gekregen. En ik kan zien hoeveel energie mijn panelen opwekken via de app. Heel makkelijk allemaal. Wij zijn heel tevreden

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemorgen Kees, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw systeem. Namens het gehele team een gelukkig en gezond 2021 gewenst. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Helaas heb ik niet z'n goede ervaring

Helaas heb ik niet z'n goede ervaring Helaas heb ik niet z'n goede ervaring. Het verkoop gedeelte ging heel goed. Echter bij de installatie hebben ze veel rommel veroorzaakt in de meterkast. Na verder kijken was de aansluiting in de meterkast van de aardlek automaat verkeerd. Dit hebben ze opgelost. Verder deed 1 paneel het niet en moesten ze terugkomen omdat blijkbaar een stekker los zat. Ook kreeg ik storingen wanneer het regende. Diverse connectoren en de kabels lagen los op het dak en veroorzaakte een lekstroom. Ik heb toen een erkende schade expert naar de installatie laten kijken en een rapport laten opmaken. Deze is op 3 punten brandgevaarlijk. De schade om dit alles op te lossen is berekend op meer dan 2000 Euro. Dus let op dat bekabeling juist wordt gedaan! Dit kan brand of verdere schade voorkomen.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen, Bedankt voor de beoordeling. Wij zijn al een tijdje bezig met deze zaak en zijn met u op zoek naar een oplossing. Helaas is de installatie niet helemaal gebeurd zoals klanten van ons gewend zijn. Wij lopen niet weg van onze fouten en zullen de gebreken die het rapport voor schrijft, naar alle tevredenheid oplossen. Onze planning zal met u contact opnemen. Ondanks de situatie wensen wij u toch een gelukkig en gezond 2021! -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt