Dik tevreden met Zonnemarkt!

Wat een fijne dienstverlening door Zonnemarkt BV! Het begon met deskundig advies over het type zonnepanelen. Een assessment van ons dak leverde een legplan op voor het beste rendement. De jongens die kwamen leggen waren prettig in de omgang en wisten duidelijk wat ze deden. Dat zonnepanelen leggen zó snel kon. Al met al dik tevreden over Zonnemarkt. Als we gaan uitbreiden, weten we wie te bellen!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Jazeker!

Goedemorgen Marcel, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw systeem. Namens het gehele team een gelukkig en gezond 2021 gewenst. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Goed bedrijf die meedenkt met de klant, zich aan de afspraken houd en gewoon goed product aflevert

Wij zijn nog steeds erg tevreden over het systeem dat door Zonnemarkt is aangelegd. Sinds de installatie (2 jaar geleden) heeft het systeem zonder storingen gefunctioneerd. App van Enlighten werkt ook goed en overzichtelijk. Mark

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Goedemiddag Mark, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat leuk dat u na 2 jaar nog even laat weten wat uw ervaring met ons is. Wij wensen u nog veel zonuren! - Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

prima geregeld

prima geregeld

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemiddag! Hartelijk dank voor de beoordeling en veel plezier gewenst met de panelen. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Snelle en correcte plaatsing. Vriendelijke en behulpzame mensen

Vlot, zonder problemen

Goed advies gehad over de aansluitingen, meterkast etc. Was in verhouding met concurrent veel goedkoper. Afspraak voor plaatsing werd binnen maand gemaakt.

Uitstekende ervaring

Nette accountmanager, prijs was ok, installatie ging goed en after care ook goed. Daarnaast had de Gemeente had al een pre-screening op kwaliteit van de leverancier gedaan. Dat helpt ook. Tot zover zeer tevreden met de zonnepanelen. Nu nog even kijken wat ze op gaan leveren :)

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Goedemorgen Sjoerd, Hartelijk dank voor uw review! Wij wensen u veel plezier toe met uw zonnepanelensysteem. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Goed en vakkundig

Goed advies bij aanschaf. Duidelijke plan van aanpak. Goede, vriendelijke en vakkundige mpnteurd

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Jazeker. Afsprakenlijn enz

Goedemorgen Nina, Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier toe met het systeem. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Perfect geholpen door Marcel Reijnen

Marcel kwam bij ons langs en heeft alles perfect uitgelegd. Helaas hebben we toch voor een andere partij gekozen omdat deze in het zelfde dorp is gevestigd.

• Is het advies traject naar wens verlopen? Ja
  • Is de installatie naar wens verlopen? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemorgen Joost, Bedankt voor uw review en de complimenten voor collega Marcel, ik zal dit aan hem doorgeven. Wij hopen dat alles via onze concullega ook naar wens is verlopen. Veel plezier met uw zonnepanelen! -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Afgehandeld volgens afspraak.

Correcte installateurs. Zij zijn technisch goed op de hoogte. Gedrag correct. Hebben maar 1 kopje koffie gedronken. meer kon ik niet aan ze kwijt.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat de installateurs niet al uw koffie hebben opgedronken :-) We gaan de complimenten zeker aan hen doorgeven. Veel plezier gewenst met uw systeem. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Zeer tevreden.....

Diverse offertes laten maken, ook van andere systemen en bij verschillende leveranciers. Op een gegeven moment definitieve keuze gemaakt voor Enphase. Zonnemarkt had een prima offerte, was niet de goedkoopste, maar kon volgens offerte als snelste leveren, 4-6 weken. Na opdracht op 16-07 kwam in eerste instantie een voorstel om de installatie op 01-10 uit te voeren. 11 weken? Voor ons was dit onacceptabel, ook omdat met de vertegenwoordiger was besproken, dat de installatie uiterlijk de eerste week van september zou plaatsvinden. Na telefonisch contact bleek dat de lokale installateur het te druk had, en maximaal 1 week eerder kon. Opnieuw telefonisch overleg gehad met zonnemarkt en is dit uiteindelijk keurig opgelost, door een team uit een andere regio naar ons te sturen. Deze mannen waren zeer beleefd en hebben keurig werk geleverd. Zij kwamen zelfs met een alternatieve route voor de bekabeling, die vele malen beter was, dan de route die ik bedacht had. Na montage werd alles nog eens rustig uitgelegd. Uiteindelijk dus een zeer tevreden klant! Dank Marcel Reijnen voor de uitleg en offerte, maar natuurlijk ook heel hartelijk dank aan Sharina Glijn voor het (eerder: 18-08) plannen van de montage.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

zeer goede voorlichting en plaatsing

2 jaar geleden sunpower zonnepanelen laten plaatsen door zonnemarkt. de vertegenwoordiger die bij ons thuis kwam had een duidelijk en goed plan om zoveel mogelijk uit de zonnepanelen te halen. Bij montage hebben de monteurs ook meegedacht en de zonnepanelen zodanig geplaats dat het mooi symetrisch uit kwam. De opbrengst zijn we razend enthausiast over. De geschatte opbrengst zou zijn ong 2800 kw en kwamen eerste jaar uit op 3200Kw. Met nog 2,5 maand te gaan zitten we op 6200Kw dus ruim boven prognoze. Ook de panelen zelf zijn mooier dan we dachten helemaal zwart in plaats van raster. Conclusie supper tevreden met zonnemarkt tot nu toe.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Lange weg maar super eindresultaat!

Na een heel uitgebreid offerte traject (handig, want je kunt goed vergelijken en je doet steeds meer kennis op van diverse producten) zijn we uitgekomen bij Zonnemarkt; mede door het duidelijke adviesgesprek met de heer Melchior Wattimena en vanwege hun producten (Sunpower en Enphase) en ervaring op de markt hebben wij voor hen gekozen. De installatie liep helaas vertraging op door opkomende harde wind halverwege de dag. In de planning was een foutje geslopen maar gelukkig kon twee dagen later een andere installateur de klus alsnog klaren. Alle onderdelen zijn door hem keurig afgewerkt waarvoor alsnog dank! Het zonnestroomsysteem functioneert goed en de Enlighten app geeft een perfect inzicht in de hoeveelheid opgewekte stroom. Wij zijn heel tevreden met de keuze en installatie.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? planning verliep niet geheel volgens afspraak

Kwaliteit, zowel in advies als in uitvoering.

Goed advies, duidelijke uitleg (dank Nawien Hageman!). Keurige uitvoering, elektraleidingen onzichtbaar weggewerkt, top!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Kwaliteit, zowel in advies als in uitvoering.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemorgen meneer Ruijs, Hartelijk dank voor uw review. De complimenten zullen we doorgeven aan Nawien! Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Na een positieve ervaring van familie met Zonnemarkt, zelf ook bij Zonnemarkt terecht gekomen (wel meerdere offertes vergeleken). Zeer tevreden over het hele traject. Het contact met zowel Esrin als de installateurs verliep uitstekend. Bij eerste kennismaking zijn we er door Esrin op geattendeerd dat het wellicht interessant zou zijn om de oude zonnecollectoren (warmwater/boilersysteem) die al op het dak lagen te verwijderen waardoor er meer zonnepanelen op het dak geplaatst konden worden. Hierover nagedacht en besloten om dit 20 jaar oude systeem te verwijderen om zo meer zonnepanelen kwijt te kunnen en beter bij onze behoefte aan te sluiten. De installateur denkt tevens goed mee over de bekabeling en plaatsing van de extra groep. Kortom er wordt echt meegedacht vanuit Zonnemarkt. Daarnaast is betaling pas nodig na plaatsing.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? jazeker

prima, mooi produkt

Snel afspraak kunnen regelen met Melchior Wattimena, die goede uitleg gaf aangaande de door Zonnemarkt aangeboden zonnepanelen. Veel snellere plaatsing dan tevoren voorspeld. Helaas konden de panelen niet in 1 dag geplaatst worden. het doorvoeren en plaatsen van de kabels in huis verliep niet helemaal vlekkeloos en de kabelgeleiders zitten niet helemaal goed vast. Men liet een goed werkend systeem achter en ik kan de produktie per paneel per direkt uitlezen.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? plaatsing werd onderbroken doordat een van de mannen naar de tandarts moest.

Goedemiddag meneer de Boer, Bedankt voor uw beoordeling en de feedback! Wat vervelend dat de plaatsing werd onderbroken doordat één van de installateurs naar de tandarts moest. Dit had wat beter gepland kunnen worden, onze excuses! Zeker een leerpuntje zodat dit niet meer voorkomt. Wel erg fijn om te lezen dat er uiteindelijk een goed werkend systeem ligt en de productie per paneel ook uit te lezen is. Wij wensen u veel plezier toe met de zonnepanelen. Als er in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen zijn, dan vernemen we het graag! -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Mijn ervaring met Zonnemarkt was positief

Mijn ervaring met Zonnemarkt is positief. Tijdens het offerteproces wordt alles heel goed uitgelegd. Op de dag van de installatie komt een heel team en ze zijn ruim een ochtend bezig. De installatie heeft service gericht plaatsgevonden. Alleen jammer dat er een verkeerder meter geplaatst was. Een herstel afspraak was gelukkig snel gemaakt. Al met al zijn ze bezig geweest van 8.00uur in de ochtend tot een uurtje of 14.00 in de middag. Na de installatie nog een korte toelichting gekregen over het installeren van de app om de energie die is opgewekt te bekijken. Klein aandachtspuntje is dat de installateur ietsjes voorzichtiger kan zijn in het huis. Bij ons moest er een wasmachine worden verplaatst en dat zorgde voor een lichte beschadiging van de dorpel.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemiddag Scott! Hartelijk dank voor de beoordeling en de feedback. We gaan dit zeker aan de installateurs doorgeven. Wij wensen u veel plezier toe met het systeem, dat er maar veel zonuren mogen volgen! -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

de ervaring is bijzonder positief.

het gehele voortraject, het meedenken over de plaats van de omvormer en het maken van nieuwe installatieafspraak nadat de eerste uitvoering moest worden gestaakt door plaag van hoornaarsnest verdient deze hoge score.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? volledig tevreden

Goedemiddag meneer Hanssen, Bedankt voor de super positieve beoordeling! Wat leuk om te lezen dat het ondanks een externe factor toch allemaal goed verlopen is. Wij wensen u veel plezier toe met het systeem, hopelijk zullen we nog flink wat zonuren tegemoet zien in 2020. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Goed uitgevoerd

De voorlichting over de zonnepanelen was duidelijk, het traject naar plaatsing toe ook (informatie aanmelden netbeheerder etc.) Alles was duidelijk, als je hulp nodig had was men bereikbaar voor je. Het plaatsen van de zonnepanelen ging snel, werd betrokken bij verschillende zaken (waar de omvormer moest komen, of je daar zelf ideeën voor had) en geïnformeerd over de gang van zaken. Men heeft netjes gewerkt, en de elektricien, vroeg nog of hij kon stofzuigen vanwege het gruis wat er lag. TOP alleen omdat hij het vroeg. We zijn blij met de zonnepanelen

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Goedemorgen Marja, Bedankt voor de beoordeling! Goed om te horen dat u zo tevreden bent met het traject van begin tot eind. We wensen u veel plezier toe met de zonnepanelen. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Ben zeer tevreden, net werk geleverd.

De levering, planning en plaatsing is geheel volgens plan verlopen. De 'resultaten' ( -terug-levering van het aantal kilowatt uren) stemt tot tevredenheid. Mijn (kleine) bijdrage aan het verbeteren van het milieu wast mijn geweten een tikkeltje schoon.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeker wel

Goedemorgen meneer/mevrouw, Bedankt voor de beoordeling! Wat fijn dat alles volgens plan is verlopen en de resultaten naar tevredenheid zijn! Wij hopen op nog heel veel zonuren en wensen u veel plezier toe met het systeem. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

uitstekend

Het contact met de salesmanager Ersin en met de mannen die de zonnepanelen hebben geïnstalleerd was uitstekend. Ze waren vriendelijk, behulpzaam en kundig. Zonnemarkt adviseer ik hierbij aan iedereen die aan zonnepanelen denkt.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Goedemorgen meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor de beoordeling! Wat een mooie complimenten voor Ersin en de installateurs. We gaan dit zeker aan hen doorgeven. We wensen u veel plezier toe met de zonnepanelen. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Goed advies, snel en netjes geplaatst en goed service

Wij zijn blij dat wij gekozen hebben voor zonnepanelen geleverd via Zonnemarkt,nl., Voordat wij zonnepanelen hebben laten plaatsen hebben wij ons georiënteerd op het internet en hebben wij uiteindelijk bij drie partijen offerte opgevraagd. De keuze is uiteindelijk gevallen op Zonnemarkt.nl, vanwege een aantal redenen. De informatie van de website is helder, voor het maken van de offerte komt een adviseur thuis, de afspraak hiervoor wordt snel gemaakt en de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. In de offerte werden 3 alternatieven geboden, de betrokken adviseur Mark Berkhout was zeer klantgericht en bereikbaar voor vragen. Na het accepteren van de offerte konden de panelen in overleg op korte termijn worden geplaatst. Plaatsing zelf was snel en zonder overlast, betaling was pas nodig na plaatsing. Een andere belangrijke reden om voor Zonnemarkt te kiezen was hun langjarige ervaring, de geboden garanties, het hebben van een eigen technische dienst en klantenservice. Bij een storing, in de rapportage app, die binnen een maand na plaatsing ontstond hebben wij in de praktijk ervaren dat de toegezegde service wordt waargemaakt en is de storing naar tevredenheid verholpen.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeer tevreden, bij storing snel een goede oplossing aangereikt

Goedenavond! Bedankt voor de positieve en uitgebreide review. Fijn om te horen dat u alles van oriëntatie tot nazorg als fijn heeft ervaren, daar doen we het voor! Wij wensen u veel plezier toe met de zonnepanelen. Als er in de toekomst vragen zijn, dan weet u ons te vinden. — Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Goede service, goede producten en goede prijs

goed advies gekregen over de Solar Edge panelen met Enphase micro omvormers. Ideaal systeem voor op het platte dak bij ons . Nette monteurs en elektricien met duidelijke uitleg op het afgesproken tijdstip. Verdere service nog niet nodig gehad , maar dat zal zeker ook goed verlopen daar ben in wel van overtuigd .

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja zeker

Goedemorgen meneer/mevrouw Hogeman, Bedankt voor de positieve beoordeling en het vertrouwen in onze diensten! Wij wensen u veel plezier toe met het systeem. Op dat er maar veel zonuren mogen zijn. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Afspraak is afspraak! Complimenten voor het hele team!

Beste collega’s van Zonnemarkt: Er zijn maar weinig bedrijven die doen wat ze vooraf allemaal vertellen. Zonnemarkt is er hier 1 van en dat is een heel groot compliment voor het gehele team! Vanaf het eerste contact tot en met de facturatie en de aftersales, hebben zij alles waar kunnen maken en mij als klant meerdere malen positief weten te verassen. Na een heel proces met verschillende offertes opvragen, want als consument is het allemaal lastig te vergelijken, ben ik geëindigd bij zonnemarkt. Los van de kwaliteit zie zij leveren is het vooral belangrijk dat je ergens terecht kan met alle vragen en, afspraak is afspraak. Dat lijkt heel vanzelfsprekend, maar dat is het helaas niet meer. De installatie verliep prima en er werd door de twee monteurs prima meegedacht over de beste positie van de 18 panelen en de omvormer. Aan het einde van de dag een prima uitleg en alles netjes achter gelaten! Kortom, ik ben zeer tevreden en de panelen doen het prima! Ik kijk nu al uit naar de afrekening van de energieleverancier. Met enthousiaste groet, Ramon van Leer PS: in het bijzonder wil ik Roy nog bedanken voor al zijn tijd en energie. Altijd bereikbaar! Top!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Jazeker

Goedenavond Ramon! Wat een fijne review om de dag mee af te sluiten. Leuk om te horen dat de inzet van verschillende collega’s wordt gewaardeerd, daar doen we het voor! U benoemt precies de punten waar wij als bedrijf voor staan; het nakomen van afspraken en persoonlijk en fijn contact tussen de medewerkers en u als klant. Wij wensen u namens het gehele team veel plezier toe met het zonnepanelensysteem, op dat er veel zonuren mogen volgen! Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

een hele goede service vanaf het begin tot en met de afhandeling vriendelijke en vakbekwame mensen.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? heel tevreden

Camerastraat 8 1322BC Almere

036 - 8200267