Deskundige verkoop, snelle levering, service gerichte montage!

Daar waar verschillende concurrenten hun offertes puur op basis van Google Maps foto's maakten en panelen plaatsten op onze rietkap, kwam Zonnemarkr met een deskundige adviseur aan huis. Goede offerte, snelle levering volgden. Tijdens de installatie dachten de installatiejongens goed mee over de beste route voor de stroomkabel. Vanaf het eerste moment draait het zonnepaneelsysteem als een zonnetje.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja, vragen over monitoring meteen opgelost

Voorlichting en afwerking zeer goed

Wij hebben een zeer positief gesprek gehad met Youri van Zonnemarkt. Daarna hebben wij nog enige bedrijven laten komen. Vervolgens hebben wij gekozen voor Zonnemarkt. Na 2 weken hebben zij de zonnepanelen geplaatst. Dat ging erg voorspoedig en zij hebben het netjes afgehandeld.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Top service en top zonnepanelen

Naar aanleiding van juist advies, zijn de panelen geplaatst. Kan niks anders zeggen dan top service!

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Top service

Zonnemarkt..... een aanrader voor iedereen!

Vriendelijke verkoper die thuis op maat komt kijken. Goed advies. Het personeel dat kwam plaatsen was zeer vriendelijk, werkten hard en stemden af met ons. Zeer fijn. Een klein minpuntje is dat Zonnemarkt (door de drukte?) telefonisch niet zo goed te bereiken was. Maar al met al zijn we heel positief.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Kundig advies en snelle levering/installatie

Tijdens een bezoek aan huis geholpen door een kundig adviseur. Levering was zoals afgesproken binnen 6 weken. De installatie is binnen een halve dag afgerond door vier vriendelijke installateurs. Op de monitoring was 1 zonnepaneel niet terug te zien dit was echter na een e-mail naar de adviseur dezelfde dag nog opgelost. Kortom zeer tevreden!

Totaal geen nazorg

Wat een waardeloos bedrijf, zowel bij mijn bedrijf als bij mij thuis een probleem gehad. Het wordt gewoon na diverse keren en mailen niet fatsoenlijk opgelost. Mijn advies, zoek een andere partij!!!

• Is het advies traject naar wens verlopen? N.v.t.
  • Is de installatie naar wens verlopen? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? storingen worden niet opgepakt

Goede communicatie

Goed advies, snelle levering en goede service na aankoop. Erg tevreden over de reactiesnelheid (zelfs in het weekend).

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ook

De jongens waren snel en hebben het netjes gemaakt. top service!

zeer goed

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Zonnepanelen? Ga naar Zonnemarkt!

Heel vriendelijk en deskundig personeel. De zonnepanelen zijn zeer netjes geplaatst en ook het 'binnenwerk' is perfect gedaan. Kortom: een aanrader.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Goedemorgen Sicco, Bedankt voor de positieve beoordeling, wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de installatie en het personeel van Zonnemarkt. We gaan de complimenten intern zeker doorgeven! We wensen u veel plezier toe met het systeem. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Goede en duidelijke informatie, nette installatie.......klasse!

Na een duidelijke presentatie (PowerPoint) en goede voorlichting van dhr. Kurt hebben wij niet lang getwijfeld om met Zonnemarkt in zee te gaan. Het bedrijf is een geoliede machine, alles klopt van het stappenplan tot de installatie. Er is sprake van een goede communicatie. De monteurs zijn beleefd, vriendelijk en hebben alles goed afgeleverd. Ook de app om de opgewekte energie te volgen was snel operationeel. Wij zijn heel tevreden en bevelen dit bedrijf van harte aan!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemorgen Anton en Margriet, Bedankt voor de positieve beoordeling, wat goed om te horen dat u zo te spreken bent over onze services! Wij wensen u veel plezier toe met de panelen. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Duidelijke en heldere informatie

Goede informatie.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen meneer van Aar, Bedankt voor de goede beoordeling, wij waarderen dit ten zeerste! Veel plezier met uw zonnepanelensysteem. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Snelle en vakkundige service!

Snelle opvolging en helder antwoord op vragen. Aangeboden producten van hoge kwaliteit. Installatie binnen een aantal weken en keurig aangelegd. Echte aanrader!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemorgen Vincent! Bedankt voor de positieve review, daar doen we het voor. Veel plezier gewenst met het systeem. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Al een jaar dik tevreden.

Heb morgen (29-05-2020) de 14 panelen (4200Kwh/peak oost west orientatie) een jaar in bezit. Prognose was 3285 Kwh per jaar, ik had zelf het idee dat dit wel een beetje optimistisch zou zijn, maar heb zelfs meer opgewekt 3350Kwh. Dit stemde mij nog meer tevreden dat ik al was over het traject van aankoop tot aan de oplevering, over de service heb ik geen mening omdat alles perfect werkt, maar heb vertrouwen in zonnemarkt dat dit ook wel goed zal komen als het nodig mocht zijn. O ja , b.t.w teruggave hebben ze ook goed geregeld. al met al een prima bedrijf.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? ja

Goedemorgen meneer/mevrouw van Ede, Bedankt voor de uitgebreide en positieve omschrijving van uw ervaring tot op heden. Altijd leuk om nog een terugkoppeling te mogen ontvangen op een systeem dat al langere tijd op het dak ligt. Wat goed dat er zelfs meer is opgewekt dan we hadden voorspelt! Wij wensen u nog heel veel zonuren toe, op dat het systeem nog veel energie mag opwekken. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Supergoed, en voor mij het belangrijkst alles volgens afspraak.

Wij hebben onze zonnepanelen installatie bij zonnemarkt gekocht, geen ervaring of kennis met het bedrijf in eerste instantie, maar alles is super geregeld. Het begon bij ons met info vragen bij solvari, vanuit daar werden wij benaderd door zonnemarkt, afspraak gemaakt en de vertegenwoordiger/ verkoper kwam aan de deur, Marcel Reijnen, keurig volgens afspraak, zoals je een vertegenwoordiger wil zien, netjes, beleefd, duidelijk. Voor ons was direct duidelijk, via deze man kopen wij de panelen. Duidelijke afspraken gemaakt, en deze zijn allemaal netjes nagekomen, op tijd precies volgens afspraak, goeie duidelijke monteurs, alles netjes gemaakt en uitgelegd, ook de btw teruggave werd geregeld en ook dat was duidelijk en op tijd. Ik kan iedereen dit bedrijf, en deze vertegenwoordiger, Marcel Reijnen aanbevelen

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen! Bedankt voor de leuke review, daar doen we het voor. We wensen u heel veel zonuren. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, dan weet u ons te vinden. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt!

Fantastische geholpen met een storing

Probleem met "AC Voltage to High" keurig teruggebeld en uitleg gekregen. Zeer tevreden over "support"

• Is het advies traject naar wens verlopen? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? zeer tevreden

Goedemorgen Peter! Hartelijk dank voor de review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze supportafdeling. Een mooi compliment voor de collega's. Wij wensen u veel plezier toe met uw zonnepanelensysteem. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Tweede kans

Na een moeizame installatie zijn alle opleverpunten opgelost, werkt het systeem naar tevredenheid en is het vertrouwen in Zonnemarkt voor evt. toekomstig contact redelijk hersteld.

• Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Goedemorgen Jasper, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de installatie niet naar tevredenheid is verlopen. Onze excuses hiervoor. Fijn om te lezen dat inmiddels de restpunten wel zijn opgepakt en opgelost en we daarmee het vertrouwen een beetje hebben kunnen herstellen. We zullen ons uiterste best doen om u ook bij toekomstige vragen niet teleur te stellen! Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen. Veel plezier gewenst met uw systeem! -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Tevreden. Korte lijntjes

Goede uitleg. Snel reactie op vragen. Mijn.app deed het niet. Er werd netzolang aan gewerkt tot het goed was en.ik tevreden was. Prettige korte lijntjes. Snelle reactie op vragen.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja

Uitstekend bedrijf om zonnepanelen te kopen

Onze sympathieke adviseur Ersin gaf duidelijke uitleg aan huis, zorgde voor een snelle offerte en reageerde erg snel op vragen via de mail. Na onze aankoop verliep de rest van het traject erg professioneel: goede uitleg van alle stappen via de mail, er werd snel gebeld voor een plaatsingsafspraak, de was al na 6 weken na opdracht. In krap drie uur werk hebben de mannen het systeem met 18 panelen werkend opgeleverd. Het enige minpuntje is dat ze iets aan de afwerking vergeten zijn, maar Ersin - die dezelfde middag van installatie even kwam kijken hoe alles gegaan is - heeft direct gezorgd dat ik hiervoor teruggebeld werd voor een afspraak om dit te laten verhelpen. De betreffende medewerker was uiterst hulpvaardig en binnenkort wordt dit ongetwijfeld netjes opgelost, de service datum is gepland. Bij Zonnemarkt lijkt alles gericht op maximale klanttevredenheid en wat mij betreft zijn de daar prima in geslaagd.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja, absoluut.

Zeer slechte service.

Alles is nagenoeg naar wens verlopen. Alleen was één paneel niet goed aangesloten en die werkte niet. Hiervoor schadeloos gesteld.

• Is de installatie naar wens verlopen? Nee
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? overwegend ja

Goedemiddag Remke, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend van deze situatie, onze oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat uw servicevraag in behandeling is, naar aanleiding daarvan heb ik contact gehad met het hoofdkantoor. Mijn collega heeft de vraag neergelegd bij Enphase en daar inmiddels terugkoppeling op ontvangen. Mijn collega's van het hoofdkantoor zullen vandaag contact met u opnemen om met een oplossing en inhoudelijke reactie te komen. Ik heb er alle vertrouwen in dat zij samen met u tot een goede en redelijke oplossing zullen komen. Nogmaals onze oprechte excuses. -- Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Zeer goed en snel geholpen

Wij zijn van begin tot eind erg goed geholpen. Ik kon bij Zonnemarkt de zonnepanelen krijgen die ik wilde hebben tegen een goede prijs. Ook de installatie is prima gedaan en steeds in goed overleg met de installateurs.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Ja, heel tevreden. Ook extra informatie gekregen ivm BTW teruggaaf etc.

Goedemiddag Abdullah, Bedankt voor uw leuke beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over alles, daar doen we het voor. Wij wensen u veel plezier toe met uw zonnepanelensysteem, op dat het maar een zomer met veel zonuren mag worden. -- Anouk van Zonnemarkt

Kundig, komen afspraken na en zeer vriendelijk

Vanaf dag 1 goede communicatie met de adviseur gehad. Ik vroeg om diverse offertes met verschillende ligging voor de panelen, zodat het beste rendement behaald kon worden. Ik heb nooit lang hoeven wachten op de offertes en deze waren ook duidelijk. Uiteindelijk gekozen voor het beste rendement en van tevoren een goede prijs afgesproken. De dag van de installatie waren de monteurs op tijd en hebben kundig vakwerk uitgevoerd. Sindsdien wek ik optimaal stroom op zonder problemen. Ik had een technische vraag en belde hiervoor de support afdeling. Ook hier werd ik kundig en zeer vriendelijk geholpen.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Zeer goede service

Goedemiddag Merijn, Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier toe met de zonnepanelen. Mochten er nog vragen zijn in de toekomst, dan weet u ons te vinden. -- Anouk van Zonnemarkt

Tot nu toe zeer positief.

Vlot een offerte ontvangen na huisbezoek en goed contact met adviseur Zonne-energie. Installatie zoals afgesproken netjes en snel uitgevoerd.

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen Rob, Hartelijk dank voor uw bericht! Fijn om te lezen dat u tot op heden een zeer positieve ervaring met ons heeft. We doen natuurlijk ons uiterste best om deze positieve lijn voort te zetten! Een fijne en zonnige dag gewenst! -- Anouk van Zonnemarkt

Geweldige medewerkers die de beste oplossingen zochten, top

De beste oplossing voor de aanleg kwam van de zeer deskundige mannen die kwamen plaatsen, helemaal top.

• Is de installatie naar wens verlopen? Ja
  • Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? Heel tevreden

Goede voorbereiding en advies.

Meerdere bedrijven benaderd, maar Zonnemarkt had én gunstig aanbod, en meeste keuze in panelen en toebehoren. Daarnaast zijn de monteurs écht super beleefd en hebben volgens afspraak gewerkt. Mooi compleet aanbod + nagekomen; das mij heel wat waard!!

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? N.v.t.

Goedemorgen Ton, Bedankt voor uw leuke beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het gehele traject. Wij wensen u veel plezier toe met het systeem. Met zonnige groet, Anouk van Zonnemarkt

Zeer tevreden plaatsing en afhandeling was perfect nu na 10 maanden is de opbrengst boven verwachting verwachting voor 20 panelen was 5.400 megawatt opbrengst nu na 10 maanden is al over de 5.400 mega watt

• Bent u tevreden over de service vanuit de overige afdelingen? zeer tevreden

Camerastraat 8