Heerlijk shoppen bij TopVintage

Super leuke collectie, goede service. Om blij van te worden!

prachtige vintage handtassen

vlot geleverd , super goed verpakt met beschermhoesje , mooie vintage handtassen ben blij

Zeer teleurgesteld!

Besteld, betaald en niets ontvangen. Wel de belofte dat het dezelfde dag verstuurd zou worden. Ruim op besteld. Nu een probleem met Sinterklaas.

Prachtige blouse

Zo mooi als op de site

Heel blij met mooie oorbellen!

Mooi verpakt, snel geleverd en hele mooie oorbellen! Heel blij mee. Ga hier zeker nig eens bestellen.

Ik ben erg tevreden over de supersnelle levering en kwaliteit van de artikelen

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan en ben zeer tevreden over de supersnelle levering en de artikelen! De artikelen stralen kwaliteit uit. Ik ga zeket vaker hier bestellen. Bedankt

Helemaal geweldig

Super mooie jas besteld en zit heerlijk en staat zo mooi... heb al veel complimenten gekregen!Snel verzonden en netjes verpakt! Kortom ik ben tevreden... Groetjes, Astrid Fraanje P.S ik ga zeker nog vaker bestellen bij TopVintage...

Super jurken maar toch lastig de goede maat vinden.

Super mooie jurken online! Bij het passen merk ik dat ik met mijn lijf (xs, a cup) moeite heb met de maten in de maat tabel. Moet ik nu een xs of een s.. met die twijfel kocht ik 3 jurken. Waarvan ik er 1 ga retourneren omdat de stof wat tegenviel en de jurk te groot was bij de borst en de anderen laat vermaken. 1 bij de borst en de andere jurk is eigenlijk te groot.. maar goed geld terug en niet voor t zelfde geld kunnen ruilen bracht me naar de kleermaker.

snelle levering en prima kwaliteit

mijn ervaring is altijd goed

Heerlijke winkel

Super mooie kleding en echt topservice. Ook de positieve toon van de website en alle communicatie, spreekt me heel erg aan. Makes me smile!

Exact wat ik wilde

Ik bestelde een handtasje, jaren 60 stijl, en ik ben er echt verliefd op! Het ziet er exact uit zoals op de website en de kwaliteit is echt heel fijn. Snelle levering en zeer mooi verpakt. Ik had een prettige ervaring en zou zo weer bestellen!

Perfecte pasvorm

Mooie kleur, goede kwaliteit. Heel elegant.

Super schoenen geshopt!

Ik ben al jaren klant bij jullie en je weet wat ze zeggen: een tevreden klant keert terug! Ik ken ondertussen mijn maten redelijk goed en heb mijn favoriete merken ( zoals King Louie). Het gebeurt af toe nog eens dat ik iets moet terugsturen, maar ook dan loopt alles vlot. Zoals gezegd, ik ben een tevreden klant!

Fantastische aankoop

Heel erg blij met deze mooie broek. Goede kwaliteit en pasvorm. Snel verzonden en leuk verpakt. Graag tot een volgende keer :)

Mooie jurk, snelle levering

Mooie kwaliteit, snelle bezorging

Prachtige vestjes gekocht. Mooie kwaliteit, maat klopt. Oorbellen precies zoals op afbeelding. Kom zeker nog een keer terug!

Mooie kleding, mooie kwaliteit en snelle en goede service!

Was perfect gegaan dankjewel

zeg maar 'TOP'vintage

De bestelling verliep vlot. Mijn levering was er binnen de 2 werkdagen (er zat een weekend tussen en ik had besteld op Black friday) Ze waren mooi ingepakt en de kwaliteit is geweldig Ga hier zeker nog bestellen!

Mega fijne service

Werken snel en efficiënt. Hulp vanuit het topvintage team is mega fijn.

Prachtig, goede snelle service

Prachtige jurk, goede en snelle service

Fijne, snelle levering, top ervaring.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit!

Steeds mooie kleding

Pronken met klasse retrokleding, een must voor mij

Niet wat ik verwachtte.

Vestjes te groot na het advies om bij twijfel 1 maat groter te bestellen. Dat kost mij twee maal de retourkosten en daar ben ik niet blij mee. Het derde vestje ( de groene) dat had ik voor de zekerheid in mijn juiste maat L besteld die ik altijd heb, dat houd ik. Ook wil ik de voorwaarden niet aanklikken maar dan kan ik dit bericht niet versturen. Jammer. Groet, Helen van den Bosch. Ik wil geen nieuwe vestjes maar mijn geld terug aub.