Supermooi

Het team van Top Vintage zijn Toppertjes Supergaaf supermooi geweldig wat een collectie Top service

Helemaal top

Super leuke kleding, goede communicatie, snel verstuurd en altijd netjes.

Inderdaad top

Snelle levering, mooie kleding

Een droom van een jurk

Super! De maathulp werkte: ik heb na opmeten de aanbevolen maat gekozen, ook al zou ik normaal een grotere kiezen. De jurk zit perfect! En hij is zo mooi, love it. Werd snel verstuurd en hoe fijn is het om in alle correspondentie aangesproken te worden met gorgeous!

Wat je ziet, is wat je krijgt!

Nul procent teleurstelling, althans dat is mijn ervaring. Tot nu toe. Overzichtelijke en mooie site, duidelijke beschrijving van de artikelen. Nu tweemaal een item besteld en die waren dus helemaal naar mijn zin!

Alles wat je ontvangt is een cadeautje of het past of niet. Nooit problemen. Mijn favoriete site om te shoppen

De pret begint bij de leuke doos

De doos maakte me al aan het lachen! Dat maakte het uitpakken nog leuker. En de inhoud , vintage handtas, was prachtig!

Beetje ontgoocheld

Veel jurkjes, pumps en cardigans kocht ik bij TopVintage aan. Ze pasten perfect. Maar bij de laatste bestellingen liep één en ander fout: 1. De jurk paste perfect maar de bijhorende riem was duidelijk verscheidene maten te klein. Hopelijk wordt de juiste riem spoedig nageleverd. 2. De ivory maat van de Jenny Cardigan klopte niet. Ik kocht eerder eenzelfde groen en oker exemplaar in dezelfde maat die perfect passen.

In love

Ik word al blij van het kijken naar al die leuke kledij en accessoires alleen. Een ruim aanbod met allemaal moois. Kwaliteit is degelijk, sommige stoffen liggen me persoonlijk wat meer dan anderen. Maattabellen zijn accuraat en een aangename hulp bij de aankopen. Altijd een feestje wanneer er een pakje van TopVintage wordt geleverd

Altijd goede ervaring. Iedere keer zie ik weer iets moois en de maten komen goed overeen. Goede kwaliteit en ontzettend klantvriendelijk

Prachtige kledij

Ik was een beetje zenuwachtig om te bestellen, want ik ken de maten niet, noch de kwaliteit van de kledij. Maar dat was nergens voor nodig! De kledij is van zeer goede kwaliteit, alles is zeer mooi en verzorgd ingepakt en was zeer snel geleverd! De maten van de jurken en jas waren perfect, de niet-stretch topjes net te klein (maar niet erg, ik stuur ze gewoon terug). Ik ben zo verliefd op de kledij en snit (niet makkelijk met mijn figuur in de huidige mode!!) dat ik hier absoluut nog vaker ga bestellen :)

Accurate omschrijving, toffe artikelen, snelle levering

Altijd leuk shoppen bij Top Vintage. De webshop oogt niet alleen sympathiek, hij is ook super efficient. Goede beschrijvingen, duidelijke foto's en maatadvies. Altijd snel geleverd en keurig verpakt. Bij terugsturen ook snel terugbetaald. Afkicken lukt niet ;)

This Website have the best size guide that exists. I always had problems on the other webshop but never on this one, I believe you order strongly. In addition, the catalog is really impressive and very often updated.

Net zoals altijd: prima

Altijd goed alles past en ik ben tevreden het is altijd goed en het is zo zo als op de foto 's goed goed en goed vgv hennie

Wat een top ervaring! Een site die goed werkt, maattabellen die kloppen, advies waar je zeker iets aan hebt, fantastisch ingepakte bestelling en dan nog de ontzettend lieve berichten die gestuurd worden. Ik ben meer dan tevreden.

Leuke kleding, goede service!

Prachtig jurkje besteld en kwam helemaal volgens verwachting binnen. Ik voel me helemaal mezelf! Super stofje, goede kwaliteit. Fijne en snelle levering.

Prachtige jurk, vintage maar toch modiues. Showstopper!!!

Supersnelle levering, leuk ingepakt. En de kleding is ook nog eens van super kwaliteit en goede pasvorm. Perfect

Duidelijke info op site, goede en snelle levering. Alleen dat ‘hello gorgeous’ hoeft voor mij niet.

Prachtig vestje met vlinders, ketting ook mooi

Mooi afgewerkte kleding. Blij met mijn vestje met vlinders en de Frida Kahl ketting

Top service bij TopVintage !!

Jurk van top kwaliteit. Zelfde dag nog bericht van verzending en 's anderendaags jurk geleverd ! Wat een toppers zijn jullie !

Gebruiksvriendelijke site met een hele goede maattabel

De site is heel gebruiksvriendelijk. De maattabel klopt negen van de tien keer. De klantenservice is top. Heel vriendelijk, snel, behulpzaam en oplossingsgericht. De bezorging is snel en de items zijn netjes verpakt. Retour zenden is heel gemakkelijk. Retour etiket zit erbij en kosten van het retourneren worden verrekend met de terugbetaling van de retour gezonden items.

Goede snelle service, mooie kleding, nu ook achteraf betalen

Ik ben al jaren fan van Topvintage en kom ook heel graag in de winkel. Online bestellen heeft me nog nooit teleurgesteld. Uiteraard valt het wel eens tegen of is de maat niet perfect. Omdat ik zonder problemen kan retourneren geeft me dat ook een veilig gevoel.

Fantastisch!

Peeptoo pumps gekocht, passen geweldig, loop er gelijk de hele dag mee weg!