Hele fijne webshop!

Maten zijn makkelijk te bepalen met de maattabel en alle kleding is van zeer goede kwaliteit. Al jaren fan!

Superblij

Online of in de winkel, ik ben altijd superblij en voel me op en top vrouw.

Verwachting waargemaakt

Het swing jurkje werd snel geleverd. De kwaliteit voldeed aan de verwachting. Ook de maatvoering was goed. Mooie kwaliteit tegen een prima prijs!

Mooi jumpsuit en snelle levering

Gave scjoenen

Fantastische schoenen lopen heerlijk mooie metallic multi color

Superblij

Wát een leuke items op deze site. Dit wordt mijn nieuwe lievelingswinkel. De wikkelblouse die ik nu bestelde is kleurig, van mooie soepele stof, en keurig genaaid. Daar houd ik van!

Zó mooi!

Rode jurk besteld: prachtige kleur rood en het model sluit erg mooi aan. Eigenlijk nóg mooier dan op de site. Superblij!!

Super fijne site

Kende Top Vintage nog niet, maar het is nu absoluut mijn nieuwe go-to site geworden als ik iets leuks wil kopen.

Zeer klantvriendelijk!

Mijn oorbellen waren met vervoer kapot gegaan. Wilde graag dezelfde opnieuw bestellen. Deze zijn snel en zonder kosten opnieuw naar mij opgestuurd. Ben er heel blij passen perfect bij mijn King Louis jurkje.

Op en top vrouwelijk voor elke leeftijd

Topvinted is mijn kledingwinkel waar ik altijd iets moois vind. Het enige nadeel vind ik: ze hebben gewoon teveel mooie kleren. Mijn top winkel

Top Vintage

Fijne klant service, mooiste items, leuke sale en extra kortingen op z'n tijd. Meedenkend in deze dure tijd.

Lief retro-truitje voor in onze oldtimer

Om in stijl in onze Volvo 544 uit 1962 te kunnen rijden zocht ik een lief retro-truitje. Bij Topvintage gevonden. Maatvoering klopt. Nu nog op zoek naar een bijpassende rok of broek.

Ik voel me echt vrouwelijk in deze kleding, en ik hou ook van decoratie,s ik ben altijd blij als ik weer iets heb gekocht en het zit mooi! Heerlijk

Fantastisch!

Producten zijn echt zo als omschreven. Zeer goede kwaliteit. Zowel de kleding als schoenen. De verzendservice is vlot en alles is netjes verpakt. Ik kan niet wachten om weer een prachtige nieuwe set bij jullie aan te schaffen!

Leuke jurken - fijne kwaliteit

Kleurrijk en vrolijk ! Dat ben ik van de leuke jurken die ik bij topvintage heb besteld

Zelden zo happy geweest met een aankoop als nu De zon schijnt en moi? Ik ga shinen in mijn nieuwe fleurige jurk in blauw en roze bloempjes en vogeltjes . Alexandra Greven

Snel binnen en precies zoals afgebeeld!

Een jurk besteld voor mijn diploma-uitreiking. De site was overzichtelijk, bestellen was makkelijk en de jurk was snel binnen! De jurk was precies zoals op de foto qua kleur en ook de pasvorm was zoals omschreven. 100% een aanrader en voor mijn volgende evenement zal ik zeker weer shoppen bij TopVintage! xx Fleur

Makkelijk bestelproces, fijne matengids, snelle levering en.prachtig verpakt. Ik ben blij!

Teleurstellende kwaliteit wel snelle levering

Helaas viel de kwaliteit van de top van het eigen merk erg tegen.

Helemaal wat ik er van verwacht had! ♥️

Super! Voor herhaling vatbaar…

Mooie kwaliteit jurken

Mooie jurken van goede kwaliteit en ook in kleinere maten. Snelle levering en netjes verpakt. Ook makkelijk retourneren.

Snel geleverd en een prachtig product! Goede communicatie over bestelling en levering! Heel fijn. Aanrader…

Zeer snelle levering donderdag besteld andere dag in huis. En prachtige kwaliteit jurk.

Het begint al bij de doos, zo leuk.

Zoals altijd ging het hele bestel en leveringsproces heel soepel. Niks op aan te merken. De maattabel is erg goed wat online shoppen enorm succesvol maakt bij Topvintage.

Wiebachstraat 9 6466 NG Kerkrade