Goede service en goede kwaliteit.

Ik koop altijd mijn kleding bij top vintage en dat doe ik al vanaf het begin van de start dat top vintage on-line kwam . Ik ben altijd dik tevreden over top vintage. In het begin kreeg je altijd een cadeautje erbij en dat was altijd leuk want het was altijd een verrassing wat voor cadeautje er weer bij zat. Ze zijn ermee gestopt wat ik jammer vind maar ik zou er ook tureluurs ervan worden om overal een cadeautje bij een bestelling te doen en het koste natuurlijk ook wat voor het bedrijf wat ik wel snap natuurlijk,maar zonder dat cadeautje geef ik ze ook nog een dikke tien .

Snel gevonden wat ik zocht

Cadeaubon digitaal snel in de mail

Veel keus en snelle levering.

Complete webwinkel voor de vintage look. Altijd leuk om te kijken en veel keus. De snelle levering is prettig. De maattabellen zijn fijn. Meestal vermaak ik de kleding wel, want ik ben erg klein. Stoffen blijven mooi.

Geweldige kleding

Eigenlijk altijd nog mooier dan op de foto en de maatvoering klopt helemaal. Ik ben fan! Ik heb nog nooit iets retour willen sturen, de kleding (en de accessoires!) vallen nooit tegen. Super snel geleverd en contact met de klantenservice is altijd heel plezierig. Gewoon top!

heel tevreden :)

snel geleverd,

Makkelijk shoppen!

Eerste keer besteld bij Topvintage.nl en heel goed bevallen. Duidelijke maattabellen en kloppen goed. Mooie jurken en snelle service. Regels over retouren zijn eerlijk en duidelijk. Eerste maar zeker niet de laatste keer!!

Handig

Snel

Snelle levering, mooie kwaliteit, heel blij met de jurk

Jurkjes

Geweldige jurkjes met prachtige pasvorm!

fijne, mooie spullen en snelle levering

De beste en leukste panty's, jurken, rokken, tops en schoenen. Helemaal blij mee!

Eenvoudige bestelling

Ik heb onlangs voor een vriendin een kadobon besteld. dat ging heel eenvoudig en ik had de keuze of per post of digitaal. Het was de eerste keer dat ik iets online had besteld maar dat was zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.

Wow

Heb een jurk gevonden die eenmaal geleverd , alle verwachtingen oversteeg! Super jurk, super pasvorm, super materiaal,

Topkwaliteit voor een topprijs!

Jurk besteld, goede maatweergave dus hij past prima, mooie kwaliteit stof en print! Zo blij mee!

Klantvriendelijk

Voor 16:30 uur besteld, volgende dag in huis. Mijn bestelling inderdaad op tijd in huis, pasvorm perfect van mijn jurk. Helemaal happy

Topwinkel!

Gave dingen, snelle verzending, goeie retour afhandeling, vaak nieuwe spullen, top!

Goede koop

Mooie tops gekocht. Voldoet aan de verwachting.

mooie kleding die echt goed zit

Ik heb misschien 10 jaar geleden een aantal jurken van top vintage gekocht en toen was het geweldig, en onlangs heb ik een aantal andere jurken gekocht en ik vind ze nog steeds van goede kwaliteit, ze passen goed en zien er erg flatterend uit dankzij de maattabellen

Supermodern in retro en prima kwaliteit

Ik ben dol op de frulletjes en super vrouwelijke vormen .

Super service ,snelle levering ,mooi en verzorgd verpakt ,echt super en heel tevreden over gekocht artikel zal zeker nog bestellen

Mooie kleding en een goede service

Mooie kleding in een eigen stijl. Wanneer je een vraag hebt kun je makkelijk contact leggen. Ik ga zeker vaker bestellen

Een hele fascinerende dus gelijk mijn volle aandacht trekkende Top Vintage winkel/webshop

Op mijn gemak thuis met adrenaline in mij wat steeds hoger wordt op den duur van al het moois wat jullie te koop hebben, genieten van de juweeltjes . Bestelling gedaan spannend hoor! Alleen teleurgesteld pakketje komt door post nl 2 keer niet geleverd terwijl die dag belooft was, maar daar kunnen jullie niets aan doen. Toch op mijn verjaardag jullie pakketje ontvangen. Nu een hele blije Jose.

Geweldig leuke collectie

de maattabel stemt perfect overeen met het kleedje dat ik kocht en dat vind ik persoonlijk een meerwaarde!

Top service, prachtig kleding

De kleding ziet er niet alleen mooi uit op de plaatjes, ze is dat ook in het echt. Ik heb 2 tops en een jurk gekocht en die zijn alle drie precies zoals ze er op het plaatje ook uitzagen en staan me geweldig. De maataanduiding is daarbij ook heel duidelijk, dus ze zitten als gegoten. Het bestel- en leverproces verliep heel vlot. Al bij al dus een topervaring en ik ga zeker nog opnieuw bestellen.

Overzichtelijk waardoor keuze maken gemakkelijk is

mooie kwaliteit!

Prachtige jurk, precies zoals op de foto. erg mooie kwaliteit. Levering op de dag en tijd die werd vermeld.