Het was weer een Top-ervaring bij TopVintage

Altijd een goede en vlotte service bij TopVintage, echt waar!

Snel en betrouwbaar

Snelle levering zoals beloofd. Mooie kwaliteit

LEUK

Pas 1x wat besteld. Maar snel geleverd, en zoals op het plaatje, helemaal top

Eind van de dag besteld, volgende dag al in huis. Mooi verpakt.

Prachtige collectie

Echter het zou helpen als er bij de maten stond wat het model aan heeft. Wordt yoch nog wel eens verrast doordat ik denk dat het goed is maar de maat afwijkt van mijn idee.

Mooie kleding en goede klantenservice

Goede selectie kleding, ik had iets niet goed gedaan met bestellen maar daar werd snel en adequaat op gereageerd. Aanrader!

Supersnel geleverd

Alles ging heel soepel en snel. De jumpsuit past perfect en ziet er precies zo uit als op de foto. En voor mij extra leuk dat het uit Kerkrade wordt verstuurd

Ik heb mijn eerste jumpsuit ooit gekocht

Met een lengte van 1.78 cm was ik er aan gewend dat een jumpsuit nooit past. Ik heb doorgaans maat 18 en op basis van het maatadvies heb ik deze ook besteld. Hij paste prima. Fijne stof en straks zeer geschikt voor in het koffer.

Snel

Goed en mooi materiaal

Een prachtig vestje van een mooie kwaliteit en kleur!

Wat een mooi vestje in een prachtige kleur en hopelijk goede kwaliteit! Heel blij mee! Ook met de snelle levering!

Supper

Was weer binnen24 uur bezorgd

Mailtje gekregen dat een product terug op voorraad was en ik kon het direct bestellen. Een paar dagen later is het geleverd. En er zat een leuk kaartje bij. Top!

Uitstekend advies

Onlangs heeft mijn vriendin een prachtige jurk gekocht bij TopVintage en ik wilde haar verrassen met bijpassende oorbellen. Mijn ervaring bij TopVintage was echt uitstekend. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze begrepen meteen wat ik zocht en gaven me deskundig advies over welke oorbellen het beste bij de jurk van mijn vriendin zouden passen. Het voelde persoonlijk en attent, wat ik enorm waardeerde. De oorbellen die ik koos, waren perfect. Ze sloten naadloos aan bij de stijl en kleur van de jurk, precies zoals ik had gehoopt. Mijn vriendin was er ontzettend blij mee, wat mijn dag natuurlijk maakte. Wat betreft de service, was ik ook erg tevreden. Mijn bestelling werd snel verwerkt en de oorbellen waren netjes verpakt en op tijd geleverd. Al met al kan ik TopVintage van harte aanbevelen. Voor iedereen die op zoek is naar mooie en passende accessoires, is dit echt de place to be. Bedankt, TopVintage!

Altijd fijn shoppen

Ik ben enorm fan van jullie webshop, de kleding is altijd goed, je mag altijd passen, goede maattabellen.

Netjes op tijd geleverd. Blij met mijn nieuwe outfit, nu nog wachten op de zon ☀️

De levering gebeurde correct en alles was netjes verpakt. Zoals het hoort!

Mooie jumpsuit

Blij met mijn aankopen. Ik vind het alleen dat er nooit meer leuke presentjes bij zitten.

Online besteld ondanks dat ik in de buurt woon. Kleren die niet pasten heb ik meteen kunnen omruilen omdat het magazijn zich in hetzelfde gebouw bevind. Superfijn en met een tevreden gevoel naar huis. Tevens vind uk de outlet geweldig, je bespaart een mooi bedrag. Ik ben zomerklaar

Easy!

The whole process with TopVintage is so easy. Loads of options to choose from so always easy to find something you like. The size advice makes it easy to get the right fit and the shipment gets there in record time. Thank you Top Vintage team!

Mijn shop ervaring bij top vintage beschrijf ik als volgt; fantastisch. Mooie mode, heerlijke jurken en rokken. Schitterende topjes en bloesjes. Ik kijk regelmatig op de website en ben iedere keer weer verliefd op iets anders. Kan ik iedere vrouw die er graag nog als vrouw gekleed gaat aanraden. Ik ben een zelfstandige, geëmancipeerde vrouw, en wil ook als dusdanig waargenomen worden.

Voor het eerst een jurkje besteld bij TopVintage. Had per ongeluk vergeten de kortingcode in te voeren. Maar na een mailtje kreeg ik daags erna het kortingsbedrag al op mijn rekening gestort. Super, wat een service! En als kers op de taart een prachtige jurk in de pocket!

Top! VINTAGE

Super fijne winkel. Lieve behulpzame mensen. Snel verzonden. Goede voorwaarden en uitstekende klantenservice! De eerste keer dacht ik dat het weleen nep winkel moest zijn.. ze hadden zoveel leuke dingen. (*bloos*)

Snelle, betaalbare service voor originele kleding.

Mooie kleding, super service

Ontzettend veel moois op de website. Pakket super snel ontvangen. Vooral de uitgebreide maattabellen zijn heel fijn. Je weet hier door eigenlijk precies hoe een kledingstuk zal passen.

leukste kleding van de wereld!!!

Overigens niet mijn eerste aankoop, al jaren fan. Altijd leuke spannende kleding. Net even anders als in de winkel. Geweldige verzorging van de aankoop, snel, 1 woord MEEMAKEN

Tevreden en snel geleverd

Wiebachstraat 9