Filters

10

Bestelling snel in huis, tevreden over kleding

Voor de derde keer deed ik een bestelling op deze site. Wat je ziet is wat je krijgt. Erg tevreden over de kwaliteit en de pasvorm.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Heel blij met mijn nieuwe aanwinst. Een mooie en warme rok, die je taille benadrukt en ik ben altijd blij als zakken voorzien zijn. De jurk is een echt pareltje. Zowel mijn man als dochter waren onmiddellijk onder de indruk. Heel vrouwelijk model en slankt af. ALL I NEED :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Een cadeautje

Een cadeautje voor jezelf!! Snelle service, super leuk verpakt, zit als gegoten dankzij de precieze maattabel. Helemaal blij!

  • Aanbevelen? Ja
8

Top!

Mijn ervaring is over het algemeen goed. Ik bestel zeer regelmatig en mijn kast hangt vol met topvintage kleding. De levering is razend snel en de service goed en correct. Het enige wat ik jammer vind, zeker gezien ik zeer regelmatig bestel, is dat ik wanneer ik iets retour stuur ik verzendkosten moet betalen. Verder top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super!

Bestelling de dag nadien besteld en alles past prima. En zooo mooi!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, prachtige jurk

De volgende dag de jurk al in huis. De jurk zit mooi, fijne stof met een mooi print. Het jurken aanbod is groot en ik vind het leuk dat het aanbod net iets anders is dan in de andere winkels.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een aangename ervaring

Alles verloopt vlot, de site zit goed in elkaar, de service is geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Mooie kwaliteit, goede pasvorm en snel bezorgd. Kortom een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
4

Vestje zat onder de haren

Het was duidelijk dat het door mij ontvangen vestje een retour van iemand anders was, het zat vol met lange haren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en om vrolijk van te worden

Een mooi pakje in de bus en met zoveel aandacht en liefde dat ik alle omada’s en aboutyou’s graag voor de rest van mijn leven zal vermijden

  • Aanbevelen? Ja
10

Super zoals steeds

Ultra snelle levering. Goed verpakt. Zoen op het pakje! Een cadeautje voor mijzelf. Erstwilder artikel zoals verwacht. Heel vriendelijke en snelle hulp via de chat!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top vintage is top

Bestelling was er vlot,broeken pastte prima. Alleen mistte ik het kleine presentje, maar ik snap dat ook jullie op de kleintjes moeten letten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed!

Makkelijke site, snelle levering. Is mooi verpakt alsof je een cadeautje krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige jurk

Het lijkt net een maatwerkjurk, prachtig!

  • Aanbevelen? Ja
8

toch wat ontgoocheld

Mijn ontgoocheling bestaat vooral uit een te late levering. Het was beloofd 1 dag na maar op de website staat niet dat brievenbus pakjes een week kunnen duren. Wel handig om ook dit te melden . Zeker als je iets dringend nodig hebt. Is niet van de gewoonte. Over het algemeen ben ik heel tevreden over Top Vintage en is dit nooit eerder gebeurt. Ik begrijp dat post NL het druk heeft maar een korte melding op de website is ook duidelijk communicatie,

  • Aanbevelen? Ja
5

Het jasje is leuk om te zien, maar van slechte kwaliteit, slecht uitgevoerd

Het jasje is leuk om te zien, goede kleur en van de voorkant echt heel leuk. Achterzijde is slordig in elkaar gezet, rare plooi, die niet goed valt. Voering is er ook slecht ingezet. Stof kreukt enorm. Dit had ik pas door, nadat ik het jasje had gedragen. Voor de prijs (Euro 85,-) een slechte aankoop. Heb zelf één en ander aangepast aan de achterzijde, en nu is het oke. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
10

super bedrijf!

Alles wordt altijd supersnel geleverd, in een mooi pakketje met vaak een klein presentje. De kleding past meestal perfect, ook door de eigen “pasdames” waardoor je weet waar je aan toe bent. Ook bij problemen is de klantenservice snel en coulant. Ik blijf klant!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Snelle en goede service en fantastische kleding

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd een feestje als het pakket binnen komt

Meestal bestel ik hier meerder jurken samen met mijn dochter. Het uitpakken en passen is dan echt een feestje. De jurken zijn mooi en heel erg vrouwelijk. Totaal iets anders dan de mainstream shop’s en toch past de kleding ook in een normale look minder extreem dan op de foto’s. Ook voor een groter maat vallen de jurken mooi en zorgen voor een echte wow look. Ik krijg er dan ook regelmatig complimenten over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zwart/witte vestje met rode boorden besteld en snel ontvangen. Past perfect en staat super leuk op een rood jurkje! Korte rode laarsjes of rode lakpumps eronder, helemaal af!

  • Aanbevelen? Ja
9

Een topper en mijn favoriet

Een mooie website met een uitstekende en handige informatie. Daardoor is het makkelijk om iets moois voor je zelf uit te zoeken. En dat is al meerdere malen gelukt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie website met leuke producten!

Ik heb al een aantal keer spullen besteld en in hun shop geshopt! En elke keer een zeer goede ervaring! Steeds goed contact en alles altijd netjes in orde! Ik mis alleen het avontuur van de mooie doos bij verzendingen... Het was altijd zo spannend om het uit te pakken, een ervaring op zich... Helaas kreeg ik tijdens de laatste bestellingen steeds een plastieke zakje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleding die perfect past en supersnelle levering

Twee mooie jurkjes kunnen kopen voor een goede prijs. Ik heb veel gehad aan de maten die erbij stonden, superhandig om vooraf goed te kunnen inschatten hoe de jurkjes zitten! Daarbij een mooie bijpassende panty uitgekozen. Hele snelle levering de volgende dag. Ik ga deze site goed in de gaten houden voortaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

"Give a girl the right shoes and she can conquer the world", Marilyn Monroe

Na een jaar lang dagelijks kijken naar mode naar mijn hart heb ik eindelijk de stoute schoenen aangetrokken: Mijn 2 kersverse schoondochters werden namelijk 20 en 21!! (En voor mijzelf eindelijk de BeBop-haarband yep) X M. Paät

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige mode

Prachtige mode en fijne snelle service.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Wiebachstraat 9

6466 NG Kerkrade

045 750 7208

[email protected]

Over Topvintage

Topvintage – Empowering women. Dat is de basis van Topvintage. Wij zijn gespecialiseerd in het aanbieden van hoogwaardige dameskleding, zorgvuldig geselecteerd op stijl, kwaliteit en originaliteit. We streven naar een inclusieve en ondersteunende community waarin vrouwen elkaar inspireren en aanmoedigen om hun eigen, unieke stijl te omarmen. Via onze mode, lifestylecontent en service willen we vrouwen stimuleren om trots te zijn op wie ze zijn. Wij geven vrouwen kracht! Vind de perfecte pasvorm in onze maattabel. We besteden de grootste zorg aan de presentatie en beschrijving van de items in onze collectie. Elk item wordt gepast, opgemeten en voorzien van een unieke maattabel en persoonlijk advies.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.