Filters

10

Alles was goed

Hele fijne webwinkel met ontzettend leuke kleding (wel moeilijk kiezen). Handig dat voor de maat gewerkt wordt met eigen metingen en je zo prima kan bepalen welke maat geschikt is. Het bestelde jurkje werd snel verzonden en was zo leuk ingepakt. Goede ervaring en heel blij met het jurkje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Altijd goed kwaliteit. Mooi ingepakt en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Mooi vest, maattabel klopte en demlevering auper snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service, prachtige producten, goede kwaliteit

De klantenservice is super, er wordt vrijwel meteen dezelfde dag gereageerd op mails. Retourneren en terugbetaling is ook geen enkel probleem en vrij snel geregeld. Ze verkopen mooie producten, niet heel goedkoop, maar daar is de kwaliteit dan ook wel naar. Ik ben fan !

  • Aanbevelen? Ja
8

shoppen bij TopVintage is shoppen met een geluksgevoel

Voor mij is online shoppen bij TopVintage een prettige ervaring. Het is veilig en betrouwbaar. Ik koop al jaren bij TopVintage, meestal jurkjes, maar ook schoenen. De kwaliteit is top. De stijl spreekt me enorm aan. Het is geen kleding die je overal tegenkomt. De bezorging is snel, en ook de afwikkeling rondom retour zenden is prima. Ik wens TopVintage veel succes in 2021!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prachtige collectie, bestelling snel geregeld

Wat een super leuke collectie! En de styling van de website is al net zo geweldig! Met veel plezier heb ik onlangs mijn eerste bestelling geplaatst. Ik heb maar één kleine opmerking, het zoeken/bestellen zou nog sneller gaan als meerdere opties per filtercategorie in één keer gekozen kunnen worden. Nu ga je na elke keuze terug.

  • Aanbevelen? Ja
8

Broek en vestjes.

De levering en bestelling verliep sowieso soepel! De broek is van een mooie stof, erg leuk model. Zelf ben ik 183 en de pijpen kunnen zo makkelijk uitgelegd worden dat deze voor mij lang genoeg zijn. De taille is wel wat wijder dus die neem ik in. De vestjes zitten super al is de kleur wel iets feller dan ik had verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende site, makkelijk door heen te bladeren en de kleren zien er heel leuk uit

Ik heb de kerst sokken en een mooi bruin met strepen T-shirt uitgekozen. Makkelijk om door de site te browsen en te bestellen. Snel geleverd! Goeie kwaliteit. ❤️

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi van kleur

Heel mooi kleedje mooi model

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed nee perfect

Goede maat advies, goede service fantastische producten. Een feestje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkt verslavend

Lang getwijfeld om eerste bestelling te doen maar sedertdien geen houden meer aan. Heel vrouwelijke kledij

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle verzending goede kwaliteit prima service

Snelle verzending goede kwaliteit prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en keurig verpakt.

Voldeed aan al mijn wensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een prachtige kleding!

Shoppen bij Top Vintage is heel leuk. Als je echt iets moois zoekt slaag je bij Top Vintage altijd. De kleding is uniek en passend voor elke gelegenheid.

  • Aanbevelen? Ja
6

soms gaat het supergoed

Al enkele malen hier besteld, het gaat niet iedere keer echt soepel, deze laatste keer ging het redelijk, moet nog uitzoeken waarom er door Topvintage schijnbaar aangegeven is bij PostNL dat ik mijn pakketje retour stuur (nee hoor, ben er blij mee)

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering 1 minpuntje ik stuur de jurk terug maar kan niet direct een ruilbestelling plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering, mooi zittende jurk. Altijd een kadootje voor mezelf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi maar net niet het juiste model

Mijn keuze viel op dit schattige jurje van mooie gladde stof. De kleur is ietsje donkerder dan op de foto. Maar nog steeds heel mooi. Alhoewel ik de maattabel volgde viel, dit jurkje te groot op de boezem en waren de mouwen te wijd. Ik draag normaal een maat 40/42 en heb de L besteld. Rond de taille zat hij goed. Ook de pofmouw stond me niet. Daarom helaas, gaat dit schatje terug. Iemand anders gaat er heel blij mee zijn. Ik blijf proberen! De vestjes die ik eerder besteld had zijn super!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne winkel, snelle levering

Fijne website met mooie producten, al zijn de prijzen aan de hoge kant. Levering was snel. Bezorgde product was volgens verwachting, netjes ingepakt en voorzien van informatie over het gebruik en eventuele retour.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig vintage

Super mooie tas besteld, de volgende dag al in huis. Mooie kwaliteit, ik ben erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige jurken, snelle levering.

Onwijs blij met mijn nieuwe jurk. Het staat klassiek, is mooi afgewerkt en valt prachtig. Ik had eigenlijk een XS nodig maar ze hadden alleen S. Ondanks dat zit hij nog steeds mooi (alleen een beetje wijd bij de taille). Mijn pakketje was de volgende dag binnen. Ik ben tevreden en zou hier zo weer bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Superfijne winkel

Producten zijn van goede kwaliteit, supersnelle levering en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk, duidelijk, snel, probleemloos

Leuke items, fijne website. Super handige maattabellen. Foto's komen overeen met de heuse producten. Retourneren is heel gemakkelijk dankzij de bijgevoegde sticker. Wordt snel verwerkt en het bedrag wordt meteen teruggestort. Zeer vriendelijke medewerkers, ze reageren altijd binnen een uur op het bericht en ze doen er alles voor om te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleding, goede kwaliteit

De site is overzichtelijk, mooie merken, unieke kleding van goede kwaliteit. Ook de mailtjes zijn erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Supersnel!!!

Lieve top vintage medewerkers Ontzettend bedankt voor de supersnelle verzending van mijn king Louie jurkje 2 dagen voor kerst s avonds om half 7 nog een mooi jurkje besteld hopende dat ik die met kerst zou kunnen dragen en ja hoor,de volgende ochtend had ik het jurkje al binnen en zo kon ik mooi shinen met de kerst!! Heel erg bedankt voor het prachtige jurkje Tot een volgende bestelling Hartelijke groet Jetty

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Wiebachstraat 9

6466 NG Kerkrade

045 750 7208

[email protected]

Over Topvintage

Topvintage – Empowering women. Dat is de basis van Topvintage. Wij zijn gespecialiseerd in het aanbieden van hoogwaardige dameskleding, zorgvuldig geselecteerd op stijl, kwaliteit en originaliteit. We streven naar een inclusieve en ondersteunende community waarin vrouwen elkaar inspireren en aanmoedigen om hun eigen, unieke stijl te omarmen. Via onze mode, lifestylecontent en service willen we vrouwen stimuleren om trots te zijn op wie ze zijn. Wij geven vrouwen kracht! Vind de perfecte pasvorm in onze maattabel. We besteden de grootste zorg aan de presentatie en beschrijving van de items in onze collectie. Elk item wordt gepast, opgemeten en voorzien van een unieke maattabel en persoonlijk advies.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.