Vlugge levering

Een vlugge levering na een bestelling. Leuk dat er steeds een extraatje in zit, dat geeft toch iets graag leuk gevoel als vrouw. Je krijgt een beetje extra aandacht. De verpakking is ook steeds in orde.

Erg mooie kleding en schoenen en een top service!

De jurken die ik heb besteld zijn super mooi. De maten die worden aangegeven kloppen precies waardoor de jurken ook nog eens heel goed passen. De schoenen die ik had besteld waren te groot, maar kon ik gemakkelijk omruilen. Heel erg fijn!

Orgineel, leuk, mooi,

Uitstekende service, leuke orginele kleren. Accessories enz...

Makkelijk besteld en snel geleverd

Altijd perfect.

Mooie producten en uitsekend verpakking.

Voldoende informatie op de website, en kloppende maattabellen.

Mooi verpakt, ook de kleding mooi en netjes in papier verpakt. !!

topvintage is top

snelle levering. Alles mooi verpakt en het cadeautje is mooi meegenomen. Ik ben een fervente fan.

1 van mijn fav webshops!

duidelijke maatbeschrijving, snelle levering en ruim assortiment en ik waardeer het kleine presentje wat er bij zit gigantisch!

Altijd goed!

Mooie producten, snelle levering, goede website en een vriendelijke klantenservice die eventuele problemen netjes oplost.

Super !

Super service ! Top assortiment! ❤🤍❤🤍❤🤍❤

Super goede service

Omdat het niet zeker was dat de post de hardcopy cadeaubon op tijd bij de jarige zou bezorgen, werd voorgesteld om de bon ook via de mail te verzenden. Mail en fysieke bon kwanen op tijd. Bij de bon zat ook nog een leuke verrassing. Kortom, goede service, prettige en snelle communicatie.

Mooie kleding, echt een kadootje voor jezelf!

Zelfs in deze rare corona tijd super snel geleverd. Hele mooie kwaliteit kleding. Verpakt in mooie doos als een echt kadootje voor jezelf! Klein presentje erbij, heel grappig.

Leuk bedrijf

Kleine bestelling gedaan, maar toch een presentje meegeleverd:) had alleen geen mail ontvangen dat mijn pakket verzonden was, dus was een beetje verbaasd toen het ineens binnen kwam

Fijne mode voor goede prijs

Altijd netjes op tijd, goed geprijsd, fijne kleding, goede beschrijving en maatvoering.

mooie spullen, snelle levering en prima reacties van de klantenservice!

Ik vind de items echt super, zou bijna alles wel willen. Het bestellen en de levering verloopt vlot. Alles is leuk verpakt ook. Ik heb een paar keer een vraag gesteld via de mail aan de klantenservice en de reacties zijn helder en zeer sympathiek. Je voelt je als klant gewaardeerd en serieus genomen. Het enige minpuntje vind ik dat je de kosten moet betalen als je iets wilt ruilen en het pakje terug moet met de post. Daarom geen 5 maar 4,5 sterren. Maar Topvintage blijft wel mijn favoriete online shop!!!

Helemaal top

Helemaal top. Koop er al jaren en heb nooit klachten. Krijg altijd complimenten al ik een top vintage jurk aan heb.

Snelle levering en prachtige jumpsuit. Heel blij mee

Super schoentje

Goede pasvorm, goede maat

Super als altijd! En weer n schattige fluffy freddy erbij 🥰

Snel,betrouwbaar en super klantvriendelijk !

Prima, goed geholpen en altijd met zorg ingepakt. Je bestelling wordt op deze manier een cadeau.

Top ervaring!

De bestelling vlot ontvangen in deze Corona tijden. Alles mooi verpakt en leuke gadget er bij! Ik kon dit artikel wel niet laten leveren in een postpunt wat anders wel lukt. Is dit door de maatregelen?

Fantastische winkel!

mooie kleding en snel en vriendelijke medewerkers

Super!!!

Heel snelle verzending en nog een klein cadeautje erbij. Heel erg tevreden.

Altijd super goede service en mooie kwaliteit aan kleding