Leuk aanbod, goed geregeld

De site biedt een leuk aanbod van jurken. De prijs is niet goedkoop, maar dat zocht ik ook niet. Het retourbeleid wijkt iets af van “normaal” (je betaalt zelf voor het terugsturen), maar dat vind ik niet onredelijk. Het belangrijkste: ik ben geslaagd met twee mooie jurken.

Supermooie items, fijne service

Op de website staan altijd prachtige spullen, mooi anders dan doorsnee kleding. Heb 2 paar schoenen besteld. Snelle levering als altijd, en een fijne 'tip mij' bij uitverkocht artikel gekregen, een persoonlijk alert dat een uitverkocht artikel weer leverbaar is. Nu voor de 1e keer gebruik van gemaakt, met succes. Omdat ik in de buurt woon, ben ik ook al in de winkel geweest. Superservice, alles op de website is uit het magazijn op te vragen, zodat je de hele webshop tot je beschikking hebt. De winkel is mooi aangekleed, personeel altijd vriendelijk. Ik denk een van de leukste winkels van Nederland!

Wat een gemak, wat een snelle service!

Na een aantal nare ervaringen bij anderen was online aankopen bij top vintage retro boutique echt een verademing. Bestellen gaat heel eenvoudig. Pakketje de volgende dag al binnen. In het pakketje zat ook alles om eventueel retour te zenden. Kwaliteit van mijn aankoop is erg goed. Heel blij mee!

Ik ben zeker tevreden over mijn aankopen.

Wat ik wel merk als vaste TV klant is dat de paketten vroeger met meer zorg werden verpakt. Een passende mooie doos (en dus niet een doos die veel te groot is of een simpel plastic pakketje) met een klein relatie geschenkje dat het uitpakken tot een feestje maakte. Door het groter worden van het bedrijf lijkt het alsof de klant een van de velen is (en dat is natuurlijk ook zo ) maar een mooi ingepakt pakket , met een kaartje of een aardigheidje maakt Top vintage net speciaal. Mijn advies blijf dat doen anders gaan jullie ook op in de massa van aanbieders.

Toppers

Altijd snelle levering en bij retourzenden snel terugstorten van het geld. Prima klantenservice.

mijn aankoop was "kat in het bakje|.

zoals ik gewend ben, de artikelen die ik bij TopVintage Retro Boutique koop, zijn goed. voor mij geven de foto's en beschrijvingen voldoende en correcte informatie

prima zoals altijd

blij met mijn bestelde jurkjes. het is alleen jammer dat van een van de twee de naad in de rits niet goed gestikt was en ik nu wat kosten heb gemaakt om het te laten herstellen. Terugsturen en een andere laten bezorgen was kostbaarder dus het maar lokaal opgelost. Verder in orde. Mooie pasvorm, goed materiaal. altijd blij mee.

Loved it!

Het pakket heb ik snel ontvangen. Er zat een leuk berichtje toen ik het pakketje opende. De rok is zoals op de foto en ziet er elegant, mooi en classy uit. Precies zoals ik wilde en ook een leuke outfit gescoord voor mijn graduation.

Snelle levering, goed verpakt. Artikelen ook helemaal zoals verwacht met name doordat de omschrijving en het maat advies op de site echt kloppen.

Mooie collectie snel geleverd

Mijn vrouw houdt van vintage kleding. Voor mij dus de ideale site om haar eens te verrassen met een mooie jurk of schoenen. goede kwaliteit en de prijs valt ook mee. Na enkele dagen kon ik mijn vrouw al verrassen met haar nieuwe jurk. TOP vintage

Prachtige top

Zeer mooie top, kwaliteitsvol, gewoon prachtig.

Te klein, te groot

Ik kocht 3 broeken en 1 blouse bij jullie. 1 broek zat fantastisch, de tweede was te klein, de derde veel te groot. Ondanks het feit dat ik de maattabellen heb gevolgd. Maar hé, no worries, ik ben zo’n fan dat ik sowieso blijf hoor.

Hey Elke, super dat jij ondanks deze maat-misser een trouwe klant van ons blijft, dat horen we graag! Mocht het in de toekomst onverhoopt nog eens gebeuren, aarzel dan vooral niet om dit aan onze klantenservice te melden, wij zoeken graag naar een oplossing hiervoor! Sorry voor het ongemak in ieder geval! Groetjes, Sylvia Klantenservice

Heel tevreden.

Ik bestel niet vaak, maar wat ik bestel is altijd perfect. Goede kwaliteit en snelle levering. De collectie is ook echt anders en dat vind ik erg leuk.

Snelle en goede service

Mega tevreden

Een jurk bestellen van een plaatje is riskant. Maar wat ben ik blij dat dat toch heb gedaan. Ik ben heel erg blij met mijn groene jurk en de stof is soepel en swingy. Nu compleet hooked aan de website. Mijn verlanglijst staat vol. Gaat helemaal goed komen. Dankjewel!

Pakket een cadeautje. Assortiment bijzonder. Leuke schoenen gekocht.

super,Voor een mooie prijs een klasse kleed.

Steeds zeer tevreden . Nog maar één keer iets terug gestuurd (al meerdere stuks besteld). Ruitjes regenjas top stuks ,reeds vele jaren in mijn bezit en nog altijd top. Iets met bloemen ligt mij niet, maar ja die keuze maak ik zelf. grt Annie

Mooie collectie

Degelijke, kwalitatieve en vooral mooie collectie!

Wat een verrassing

Nog nooit zo’n leuk pakje ontvangen . De details . De doos, de kaartjes, de tekst op de doos , de deurkapstok die je kan uitknippen. Je krijgt spontaan een grote glimlach op je gezicht als je een pakje van jullie ontvangt. Goed over nagedacht Ook jullie jurken en andere items zijn toppie natuurlijk

Ik ben al lang op zoek naar vintage wave clamps, etsy & aliexpress ondersteboven gezocht en niks gevonden wat ik wou of wat erg duur was, ik kwam per ongeluk op topvintage terecht en toen ik zag dat zij ook wave clips hadden, heb ik meteen de laatste twee besteld omdat ik zo enthousiast was. De verpakking waarbij het kwam was heel mooi en met heel veel zorg ingepakt & ik was aangenaam verrast dat ik geen verzendingskosten extra hoefde te betalen. Top!!

Wauw! Zo blij :)

Mijn eerste ervaring met TopVintage was meteen een schot in de roos. Kleurrijke retro-kledij in felle prints is sinds enkele jaren zo'n beetje mijn eigenheid geworden en ik had daarom een bon voor mijn verjaardag gekregen. Ik ben heel tevreden van de kwaliteit de kledij, de maat (aangegeven in de tabellen) klopte perfect en de looks zijn helemaal wat ik gehoopt had. Rechtstreeks "escaped from the 50's and 70's".

Fijn weer iets nieuws!

Heerlijk als ikdat pakje van Top Vintage weer mag uitpakken. Goede kwaliteit kleding en ik zie er weer super uit!

Zoals altijd perfect

Snelle levering, goed verpakt, prachtige kleding. Mijn kast hangt letterlijk vol met topvintage en niet 1 keer ben ik teleurgesteld. Mijn favoriete winkel.

Super tevreden.

Na enkele keren in de winkel te kerkrade te hebben geshopt, wist ik hoe de maten uitvallen. Nu dan voor het eerst online gekocht. Snelle levering en goede pasvorm.

Fantastisch!!

De collectie en de dames die er werken zijn echt geweldig. Ik ga hier nog vaak naar toe.