Snelle levering van mooie goede kwaliteit

Wat een prachtig jurkje Ik vind persoonlijk dat hij fantastisch staat en wat fijn dat de levering zo snel is. Er hangen al aardig wat jurkjes en andere kleding van jullie in m’n kast. Ben er elke Keer weer blij mee.

Ben tevreden over het product en de snelle levering

De site is leuk. Ze hebben leuke producten en je krijgt er ook een leuk presentje bij.

Snelle service, super mooie blouse

ik was op zoek naar een zwarte blouse en ben bij topvintage geslaagd. De volgende dag had ik de blouse al in huis. Fijne prijs, leuke blouse net iets anders dan de standaard blouse en ik hoef de blouse niet te strijken

Helemaal goed!

De maattabel is perfect.

Alles wat ik bestel is van goede kwaliteit. In de webshop is het makkelijk zoeken naar artikelen en het word super snel verzonden. TopVintage ik ben heel erg blij met jullie!

Stijlvol

Top Vintage slaagt erin om zijn klanten steeds te verwennen : mooie en uitgekiende collectiestukken, altijd een uitgebreide beschrijving van de kledij, een vlotte opvolging van de bestelling en een perfect verzorgde levering. Een dikke duim voor Top Vintage.

Top top top

Ik bestel al enige jaren bij TopVintage en nooit stellen ze teleur! Altijd fijn om een pakket van hen te ontvangen. Snelle levering, goede afhandeling wanneer iets toch retour moet... Gewoonweg fantastisch - ik ben fan!

geweldige kwaliteit en snel geleverd

ik ben weer voor de verleiding bezweken om een jurkje te bestellen bij TopVintage en de ervaring was weer uitstekend. Prachtige kwaliteit, maataanduidingen zijn helder, snelle en zorgvuldige levering.

Snelle en nette levering

Een feest om wat te kopen bij deze leuke webshop, zoveel leuks! Levering is snel en netjes. Retour sturen levert geen probleem op.

Snelle verzending, ook nog een gratis waaier erbij gekregen. Top!

Leukste winkel die er is. Snelle verzending Veel té leuke producten Als iets niet goed is word het snel opgepakt door de klantenservice.

Mijn nr1 (online) winkel!

Er zijn maar weinig (online) winkels met zoveel kleding die me zo'n ontzettend goed gevoel geven wanneer je de kleding aantrekt. Ik voel me de hele dag vrolijk en vrouwelijk in de prachtige swing-en/of pencil jurken/rokken. Ik heb een maatje meer, maar daar ben je je in de kleding van Topvintage helemaal niet meer bewust van. Ik kan blijven shoppen! Ook de service is top! Je vragen worden snel beantwoord en eventuele probleempjes worden netjes en snel opgelost. Echt een Top winkel!

Snelle levering, verzorgd pakket, mooie kleding en aardige klantenservice!

Ik ben positief over Top Vintage! Snelle levering, verzorgd pakket, mooie kleding en aardige klantenservice.

Geweldige website en producten

Er zijn veel producten op de website te vinden! Bij elk product staat een duidelijke maattabel die ook goed klopt met de werkelijkheid. De website werkt gebruiksvriendelijk en de levering van de producten is goed. Alles wordt netjes in een plastic zak geleverd waardoor de producten elkaar niet kunnen beschadigen tijdens het verzenden.

Fantastisch bedrijf met fantastische artikelen, fantastisch personeel en fantastische service!

Snelle, nette en goede service

De bestelling is de volgende dag al verstuurd en daardoor snel binnen. De producten worden altijd netjes verpakt met een leuk cadeautje erbij. Enige nadeel is dat je vrij hoge verzendkosten (6,95) moet betalen als je je product wil retourneren.

Beste Annelien, als je gebruik maakt van ons retourlabel dat met de bestelling wordt meegestuurd zijn de retourkosten slechts €4,95. Deze kosten worden achteraf verrekend met de terugbetaling. Hier kun je alles lezen over ons retourbeleid: https://topvintage.nl/nl/retourbeleid Groetjes, Nicole Klantenservice

Super de luxe goed georganiseerd!

Vriendelijke en aangename samenwerking.

Genieten van al die kleuren en kleedjes, rokjes,...

Ik koop hier al jaren en draag de kleding met zoveel fierheid. Word altijd instant vrolijk.

De kleding is goed gemaakt en de customer service is ook hartstikke vriendelijk. Ze doen ook niet moeilijk met retourneren.

Snelle verzending, slechte terug betaling

Mijn bestelling werd snel geleverd, bleek een stof fout te bevatten. Contact opgenomen met de klantenservice, mocht het product kosteloos terug sturen ondanks het “kleine” (volgens medewerkster) stof foutje. Na zeven dagen nog steeds geen geld terug ondanks de vermelding op de website uiterlijk binnen vijf dagen je geld terug te ontvangen. Dus dikke onvoldoende voor het bagataliseren van mijn klacht en het ontbreken van de terug storting.

Beste Anita, wat jammer dat de service je tegenviel, dat was natuurlijk niet onze bedoeling! Omdat we je klacht zeker serieus hebben genomen mocht je het item kostenloos retourneren. Zoals op de website onder de schatting van 5 werkdagen te lezen is, is het momenteel erg druk op onze retourafdeling. Ik zie dat jouw retourzending op 9 september is verwerkt en terugbetaald. Hopelijk heb je het bedrag dan ook inmiddels veilig terug ontvangen! Groetjes, Nicole Klantenservice

Prachtige kleding en accessoires, snelle levering, goede service! Top!

Prachtige kleding en accessoires, snelle levering, goede service! Top!

Vlotte service en zeer praktische website. Mooi aanbod.

Leuke vrouwelijke kleding. Mooie verzorgde webshop met duidelijke foto’s. Soepele afhandeling van de bestelling en vlotte verwerking bij terugzending. Voor mij het perfecte thuisshoppen !

Top vintage is top!

Mooie kleding, goede kwaliteit, prettige website, zeer veel keus, snelle levering, altijd leuk ingepakt! Een aanrader!!

The one stop shop of looking fabulous!

Ik bestel al jaren regelmatig bij TopVintage en ben altijd tevreden. Er is ruime keuze, goede maatindicaties, snelle levering en zelfs retourneren is fantastisch geregeld. De persoonlijke service bij vragen is heel fijn, en elk pakketje is opnieuw een feestje!

Geweldige webwinkel!

Ontzettend mooie en gevarieerde collectie met voor ieder wat wils. Ik ben in ieder super blij met mijn nieuwe outfit!