super bedrijf!

Alles wordt altijd supersnel geleverd, in een mooi pakketje met vaak een klein presentje. De kleding past meestal perfect, ook door de eigen “pasdames” waardoor je weet waar je aan toe bent. Ook bij problemen is de klantenservice snel en coulant. Ik blijf klant!

Snelle en goede service en fantastische kleding

Altijd een feestje als het pakket binnen komt

Meestal bestel ik hier meerder jurken samen met mijn dochter. Het uitpakken en passen is dan echt een feestje. De jurken zijn mooi en heel erg vrouwelijk. Totaal iets anders dan de mainstream shop’s en toch past de kleding ook in een normale look minder extreem dan op de foto’s. Ook voor een groter maat vallen de jurken mooi en zorgen voor een echte wow look. Ik krijg er dan ook regelmatig complimenten over.

Zwart/witte vestje met rode boorden besteld en snel ontvangen. Past perfect en staat super leuk op een rood jurkje! Korte rode laarsjes of rode lakpumps eronder, helemaal af!

Een topper en mijn favoriet

Een mooie website met een uitstekende en handige informatie. Daardoor is het makkelijk om iets moois voor je zelf uit te zoeken. En dat is al meerdere malen gelukt.

Mooie website met leuke producten!

Ik heb al een aantal keer spullen besteld en in hun shop geshopt! En elke keer een zeer goede ervaring! Steeds goed contact en alles altijd netjes in orde! Ik mis alleen het avontuur van de mooie doos bij verzendingen... Het was altijd zo spannend om het uit te pakken, een ervaring op zich... Helaas kreeg ik tijdens de laatste bestellingen steeds een plastieke zakje!

Beste Yentl, wat fijn dat je nog steeds zo tevreden bent over de inhoud! Ik snap natuurlijk dat je de mooie dozen een beetje mist, maar we proberen als bedrijf steeds duurzamer te worden. Hierdoor moeten we soms keuzes maken. We hebben voor de plastic zakken gekozen omdat dit minder plek in beslag neemt tijdens het leveringsproces en ze voor 100% uit gerecycled plastic bestaan. Er wordt dus geen nieuw afvalmateriaal meer de wereld in geholpen door ons! Gelukkig blijft de inhoud van de verpakking net zo mooi als altijd ;-) Hier kun je nog eens alles lezen over hoe we steeds duurzamer proberen te zijn: https://topvintage.nl/nl/verantwoord-ondernemen Groetjes, Nicole Klantenservice

Mooie kleding die perfect past en supersnelle levering

Twee mooie jurkjes kunnen kopen voor een goede prijs. Ik heb veel gehad aan de maten die erbij stonden, superhandig om vooraf goed te kunnen inschatten hoe de jurkjes zitten! Daarbij een mooie bijpassende panty uitgekozen. Hele snelle levering de volgende dag. Ik ga deze site goed in de gaten houden voortaan!

"Give a girl the right shoes and she can conquer the world", Marilyn Monroe

Na een jaar lang dagelijks kijken naar mode naar mijn hart heb ik eindelijk de stoute schoenen aangetrokken: Mijn 2 kersverse schoondochters werden namelijk 20 en 21!! (En voor mijzelf eindelijk de BeBop-haarband yep) X M. Paät

Prachtige mode

Prachtige mode en fijne snelle service.

Hoffelijkheid ten top!

Mijn eerste ervaring bij TopVintage Retro Boutique is zeer goed bevallen. Ik kreeg het gevoel van special treatment! Mijn gekozen items waren goed dankzij de speciale matentabel, super! Ik verheug me op een volgend moment om weer te winkelen op jullie site. Tot ziens! Groetjes Charlotte

Geweldige collectie met top site.

Top Vintage Top Collectie Fijne realistische maat tabellen. Aantrekkelijke site. Hier wordt je gelukkig van!! ( Zeker tijdens deze lockdown) Ik kom terug! ( PS aanbevolen door collega)

Super leuk jurkje. Snelle levering.

Top Topvintage

Ik heb een bestelling gedaan en heb daarbij handig gebruik gemaakt hulp van de maattabel. Het pakketje was snel geleverd en keurig verpakt! Ik ben dolblij met mijn eigenwijze, nieuwe broek!! Hij zit fantastisch en is van een goede kwaliteit. Ik kijk uit naar een volgende aankoop!!

Jullie hebben er een klant bij!

Ik stond vooral versteld van het hele leverproces. Onwijs snel, superduidelijk, en verpakt in een hele leuke doos. Retourneren vond ik ook superhelder. Ik werd er helemaal blij van! De kleding zelf was ook een succes.

Prachtige puzzel

Ik zou hem bijna inlijsten zo mooi is de puzzel. Wel een hele uitdaging voor een beginner 1000 stukjes.

Leuke rok. Mooie kleur. Goede pasvorm. De oorbellen zijn perfect en de panty zit fijn is een mooie passende kleur bij veel van mijn kleding.

Super online shop ervaring

Ik vind het heerlijk om online te kijken op de site van TopVintage. Ik vind alles wel mooi, maar weet ook dat niet alle modellen mij zullen staan of passen. Niet alleen de kleding, maar ook de andere artikelen vind ik leuk. Gelukkig kan je thuis passen en retour sturen als toch niet helemaal blijkt te zijn wat je er van verwachtte.

Ik heb een truitje bestelt; hij werd snel geleverd en het past perfect. Na het wassen blijft het nog steeds mooi.

Fijne online shop

Met de beschreven maatlabels zit je altijd goed.

Mooie en bijzondere kleding. Het is altijd weer een feest om er doorheen te struinen en een pareltje te ontdekken.

super

Zoals elke keer, snel, mooi, correct

altijd goed

de spullen zijn altijd goed en mooi van kwaliteit. natuurlijk past niet altijd alles, omdat lichamen nu eenmaal anders zijn en niet alle materialen passen bij iedereen. Wat ik in mijn kast heb van TopVintage ben ik blij mee. En de retouren worden snel verwerkt. kortom, een aanrader op alle fronten.

Het is een feest een jurk uit te pakken

Ik heb al vele jurken van vintage het blijft geweldig om te passen altijd prima van maat

Mooie mode die je op en top vrouw maakt

Mooie, geen doorsnee damesmode, waardoor je gaat stralen. Snelle levering, welke met zorg is verpakt. Leuk verpakkingsmateriaal.

Prachtige kleding en accessoires. Zelfs in Coronatijd al de volgende werkdag in huis: mooi verpakt en altijd een gezellige goodie erbij. Super!