ALTIJD geweldige service!

Ik koop al jaren bij Topvintage en ben al die tijd erg tevreden!

Tot nu toe alleen maar gekregen wat ik ook besteld had.

Alleen maar positief. De jurkjes en rok die ik besteld heb zijn goed van maat, snit en stoffen. Ik ben vrij klein van postuur en mijn maten komen niet altijd overeen met de maattabel. Dit heeft mijn inziens ook te maken met het feit dat ik bezig ben met afvallen dus mijn maten nogal fluctueren. Door de tip van Topvintage om te kiezen voor de maat die het dichts bij je eigen maten in de buurt komt heeft fantastisch geholpen. Ben echt super tevreden over alles.

Mooie spullen en goede service

Prachtige kleding

Ontzettende leuke kleding, snel verzonden, zorgvuldig en leuk ingepakt.

Een geweldig bedrijf

Mijn favoriete online shop , mooie overzichtelijke site . Eenmaal besteld is het super snel geleverd en mocht je iets terug sturen dan is dat ook snel weer geregeld en het geld teruggestort.

Snelle levering, kwalitatieve spullen

Altijd blij als ik iets bestel bij Topvintage, de spullen zijn doorgaans binnen de twee werkdagen bij mij, en ik ben steeds tevreden van de manier waarop alles netjes verpakt zit.

Mooi product

Mooie kwaliteit, snel geleverd , altijd uiterst zorgvuldig ingepakt , blij mee !

Zeer snelle levering, leuke merken en gadgets, just love it!

Snelle levering goede kwaliteit

Altijd al tevreden geweest over mijn bestellingen .Een goede kwaliteit . Een snelle levering.Maten kloppen.

Altijd op tijd en goede prijs/kwaliteit verhouding

Al een aantal keer besteld en ik vind het geweldig dat het binnen 1 dag wordt verstuurd. De meeste kledingstukken zijn mooi, je moet soms wel de beschrijving goed lezen, maar ook daar doe TopVintage het prima.

Super kwaliteit, snelle levering!

Mooie jurken, maatvoering klopt precies met tabel. Echt goede kwaliteit en snelle levering! Ik ben 100% tevreden!

Een maakt mij blij moment !

Meestal heel mooie items, prachtige verpakking. Alleen vind ik het jammer dat wanneer er iets niet past of er een beschadiging aan het kledingstuk is, dat je zelf de retourkosten moet betalen en die zijn niet goedkoop...dat houd me soms tegen om íets te bestellen.

Een top winkel!!!

Al erg vaak dingen besteld en bevalt me super goed!!! De service is erg goed, bezorgen snel en retoursturingen worden snel verwerkt. Maattabel bij de kleding klopt eigenlijk altijd wat teleurstelling voorkomt. En op vragen wordt ook snel en leuk gereageerd. Kortom deze winkel staat in mijn favorieten lijstje voor het onlineshoppen!!!

Super shop!

Een plezier om de website iedere keer uit te pluizen maar ook gevaarlijk want er staat altijd wel iets leuk/mooi op. De matentabellen zijn heel handig en de bijkomende uitleg maken het makkelijker kiezen. Altijd een heel snelle levering, mooi verpakt met een extra attentie! Super shopping ervaring...keer op keer!

Zeer goed!

Snelle levering, mooi verpakt met een kleine attentie en de kleding wordt goed omschreven en voorzien van duidelijke foto’s op de website

Bij de deur wachten

Wat een feest als de postbode is geweest❣️ Met smart op de voordeurmat wachtend op de meest mooie spullen. Dit x een pakket wat de grote dag nog wat feestelijker maakt maar voornamelijk mijn vintage look helemaal af maakt❣️

Zeer positief

Goed dat er bij elk kledingstuk de matentabel bij staat en wat uitleg. Makkelijk om te bestellen en te betalen. Rappe levering en altijd zeer zorgvuldig verpakt!

Goeie service

Snelle service je kan je pakketje volgen ....prachtige collectie en schoenen die perfect zitten 😍

Snelle goede service

Heeerlijke webwinkel topvintage, snelle en goede service. Ook als er iets is..bellen en ze lossen het op voor je. Echt meer dan prima.

Topwinkel!

Elke keer een leuke ervaring met winkelen op deze website met goede klantenservice en een zeer uitgebreid aanbod aan spullen. Ik vind hier steeds iets nieuws tussen, de levering gaat snel en is gratis meestal en is elke keer een feestje om je pakketje uit te pakken. Ik raad daarom deze website heel graag aan aan iedereen!!!

Steeds weer top

Bestellen ging vlot, pakje binnen in 2 dagen. Jurk, lust voor het oog. Supermooie website en als je vragen hebt, altijd een vriendelijke stem aan de telefoon. Topvintage gewoon SUPER!!!

Fantastisch!

Wat een leuke ervaring om hier iets te bestellen. Het uitzoeken op de website is leuk, het wachten maar kort en het doosje open maken is echt een cadeautje! Het enige minpuntje is dat er geen echte winkel is! Ik zou hier heel graag komen winkelen en babbelen met de eigenaren!

Beste Anniek, wat super om te horen dat je zo tevreden bent! Ik heb héél goed nieuws voor je: op 6 september 2019 zullen we onze eerste fysieke winkel openen op ons hoofdkantoor in Kerkrade!🎉 Je bent natuurlijk van harte welkom! Volg de officiële Instagrampagina via @topvintage_boutique en/of via Facebook kun je je aanmelden voor het evenement om op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rondom onze "Grand Opening" ;-) Tot snel! Groetjes, Nicole Klantenservice

Vlotte zending, goede pasvorm

Topvintage heeft altijd de duidelijkste maattabellen en adviezen. Ik koop echt zelden een verkeerde maat. Daarnaast is de verzending ook top!

Super tevreden

Jullie zijn fantastisch

altijd goede en snelle service

Alles staat mooi en duidelijk op de website (de foto's, de beschrijving, de maattabel,...). Het kleedje past perfect en is zeer snel geleverd.

Over TopVintage Retro Boutique