Super vintage kleding

Zeer snelle levering en precies wst ik besteld had ..geen verborgen gebreken echt mooi 😊

redelijk

laatste aankoop jurk, hierop waren enkele vlekken aanwezig dat het het vermoeden sterkt dat de jurk al is gedragen. nu kan dit natuurlijk gewassen worden, en als je de jurk retour zou sturen is het een spelletje welles nietes verhaal. dit willen we niet want de eerder aankoop was gewoon goed. we gaan er dan ook vanuit dat deze aankoop door de keuring is geslopen. jammer maar waar mensen werken worden nu eenmaal fouten dan wel vergissingen gemaakt.

Fantastische webshop

Super mooie kleding van een goede kwaliteit

Mooie kleding en uitstekende service

TopVintage = Top

Altijd mooie, hoge kwaliteit kleding voor een heel redelijke prijs. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. De service is goed, de site is overzichtelijk (en gezellig om te bezoeken). Wanneer je je pakket ontvangt is het ook net of je een cadeau uitpakt: hier wordt aandacht aan besteedt en dat is te merken. Retour via antwoordnummer o.i.d. zou nog prettiger zijn, maar verder alles helemaal top!

Steeds tevreden van mijn artikelen!

Ik heb hier reeds meermaals besteld en nog steeds tevreden over mijn kleedjes die ik bij koop! Klassevol en anders dan hetgeen je vindt in de meeste winkels! Het enige dat ze nog zouden kunnen voorzien is een retour die reeds in orde is, zoals Zalando bijvoorbeeld doet. Voor de rest topservice bij hen! Doe zo voort :)

Mooie collectie, goede service!

Ik ben altijd benieuwd welke nieuwigheden er op de website te vinden zijn en heb een hele wishlist vol prachtige jurken, rokken, blousejes, riempjes, handtassen, juwelen ... die ik spijtig genoeg niet allemaal in Ă©Ă©n keer kan kopen. Ik vind de collecties prachtig! Bovendien vind ik ook geweldig dat niet alles peperduur is, maar dat er ook minder prijzige merken aangeboden worden met minstens even mooie kledij! Voorts ben ik heel tevreden over de kwaliteit van de aangeboden producten. Tot slot geef ik een pluim voor de service: goede maattabellen en beschrijvingen bij de kledij, snelle en correcte levering, vriendelijke, snelle en correcte retour.

altijd in orde en mooi verpakt

Altijd vlotte afhandeling en produkten worden goed verpakt

Soms is het lastig de kwaliteit te 'zien' op foto's, maar ik ben nog nooit echt teleurgesteld door de beschrijvingen (van kwaliteit, stof enz.)

Snel en mooie kwaliteit

Superblij met de jurk. Veel mooier in het echt dan op de foto's. Verder is de service van topvintage goed, ze verzenden snel, verpakken mooie en je krijgt vaak een leuk cadeautje erbij.

Snelle levering en fantastische producten

Super fijn service

Beste online vintage winkel.

Goede service, goede instructie voor retourneren. Mooie kleding.

Ik geniet van het bekijken van de site. Ik had twee maten van 1 jurk besteld en heb de juiste maat gehouden. De instructies over het retourneren zijn heel duidelijk. En de kleding is uniek!

Snel geleverd, mooie kleding

Nog nooit wat besteld via deze website, maar ik ben zeer tevreden zowel over de kwaliteit van de kleding als de snelle levering. Ik zal hier zeker nog eens bestellen.

snelle levering, maatvoering perfect, materiaal uutstekend

Had al een paar jaar niets besteld maar het is weer super.

Altijd een feestje als topvintage bezorgd wordt

Fijn mailcontact, alles keurig verzorgd en mooie materialen

Ik had mijn mailadres achtergelaten om op de hoogte te blijven van een truitje die uitverkocht was. Ik kreeg keurig optijd een mailtje, waardoor ik nog optijd voor sinterklaas een truitje kon kopen voor mijn moeder. Krijgt gewoon goeie bevestigings mailtjes en de levertijd is ook super.

Perfect zoals altijd!

Snelle en verzorgde bezorging, jurk is helemaal zoals beschreven.

Helft van bestelling mistte en retour onnodig moeilijk

Helft van mn bestelling mistte en werd pas dag daarna geinformeerd daarover, geen vervanging ofzoiets gewoon meteen geld teruggestort. Wat ik wel had gekregen was niet volgens de maattabel en was veel te groot bij de bustte dus die kon terug maar retourkostten zijn dan ook nog eens voor mij. Mooie kleding maar mag wel iets beter qua communicatie :(

Beste Minke, Wat vervelend! Dit had niet mogen gebeuren. Onze oprechte excuses! We gaan contact met je opnemen zodat we het even kunnen bespreken. Geen zorgen, we gaan het zeker weten goedmaken. Groetjes, Mina Klantenservice

Snelle levering en goede omschrijving

De jurk die ik besteld heb past precies. De omschrijving en de beoordelingen van andere kopers hebben me daar goed bij geholpen. Laat op de avond besteld en 2 dagen later in huis. Perfect!

Zoals altijd ben ik erg gelukkig met mijn kleedje. Het valt als gegoten.

Geweldige kleding. Goede kwaliteit/prijsverhouding

Heb nu een aantal malen kleding en schoenen gekocht en ben uitermate tevreden over de maatvoering en de pasvorm. Echt super

Product zoals verwacht en mooi verpakt.

Blouse zag er precies zo uit als op de foto, stof is wel erg dunne stof (rekt niet) maar dit stond ook bij de omschrijving van het artikel vermeldt. Artikel was mooi verpakt in vloeipapier met een klein kadootje erbij. Positief verrast!

Snel geleverd, kwaliteit zoals omschreven

Door de maattabel op de site kon ik precies meten of de jurk zou passen. En inderdaad. Ik ben er erg blij mee. En snelle levering, goed verpakt en met track & trace.