goed maar geen geschikte jurken.

Service is perfect! De jurken zijn helaas niet aan mij besteed. Ben gek op de maxi jurken , toch vallen de maten helaas altijd anders, bij mij althans.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

echt een TOPvintage site

Ik heb goede ervaringen met deze mensen. Ik blijf klant zolang ze bestaanxxx

Super leuke bikini

Vintage bikini gekocht voor mijn dochter. Ze heeft een grote cupmaat maar de bikini zit heel lekker ! En hij ziet er super mooi uit :) Laat de zomer maar komen !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eerste koop zeer goed meegevallen . Pakje was op tijd zorgvuldig verpakt kleding stuk was pico bello.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kleding, goede service!

De site is mooi, de kleding en accessoires zijn mooi. Uitleg van maten is heel uitgebreid, wat super is. En als er dan een keertje iets tussen zit dat een klein defect heeft wordt daar helemaal niet moeilijk over gedaan en het wordt snel opgelost. De service naar klanten toe is helemaal top!

Weer helemaal goed!

Helemaal goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snel, mooi, juiste maattabel, correct ...

Telkens weer top! ( vintage)

TopService!

Snelle levering en correcte afhandeling achteraf. De maatinstructies zijn ook prima in orde en een goede richtlijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik vond het een geweldige jurk die ik had gekocht en ik vond het een fijne ervaring ben er blij mee!

Helemaal goed

Goede en duidelijke maat- en productinfo; bestelling snel ontvangen en heel netjes verpakt. Gewoon helemaal goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Helemaal tevreden. Mooi verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige jurk super snelle service. Mooi ingepakt.

Heel blij met de prachtige jurk. Maat is perfect en de jurk zit heerlijk. Hele snelle levering in een mooie verpakking. Ik ga zeker nog eens iets bestellen.

Top ervaring

Snelle levering in mooie doos met leuk papier en gift. Tot hiertoe heb ik nog niets moeten terugsturen. De maten bij de kledij zijn vrij accuraat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kleding en snelle levering

Mooie kleding en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle (na) levering. Produkt was eerst uitverkocht . Jammer dat je de retourzending zelf moet betalen! De gebruikte stof viel heel erg tegen!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

De laatste jurk, Hearts & Roses 50s Candela Swing Dress in Lavender, ben ik heel ontevreden over

Slordig afgewerkt, hangende draadjes, de halskomt wat los is geraakt bij het passen, hele slechte naaister. Je knipt toch de lange draadjes af. Niet jullie beste werk wat betreft de afwerking en stiksels.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Sherla, oei wat vervelend dat de kwaliteit zo slecht is van je ontvangen jurk! We werken samen met veel verschillende leveranciers waarvan we de kwaliteit natuurlijk scherp in de gaten houden, maar soms glipt er een dergelijk item tussen onze handen door. Onze excuses hiervoor! Ik stuur je vandaag nog een e-mail, dan weet ik zeker dat we het samen kunnen oplossen :-) Groetjes, Nicole Klantenservice

Verrassend!

Razendsnelle bezorging. Verpakt als een kadootje. Vriendelijke klantenservice. Top!!

Voor herhaling vatbaar

De 1e keer dat ik een kledingstuk bestelde, want helaas is er niet zoveel voor maat 48. Wat me vooral is opgevallen: je kunt echt afgaan op de beschrijving en de maattabel (dat is lang niet overal zo); heel goed dat elk kledingstuk apart wordt gepast!

Snelle bezorging

Mooi verpakt, prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ben net klant maar top geregeld van aankoop totbezorging

Veel keuze, fijne website

Erg grote keuze, in stelen en merken, fijne duidelijke website, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige collectie, snelle levering en leuk cerpakt !

Of je een kadootje krijgt, wanneer je besteld bij Top Vintage. Het uitkiezen op de site is al een feestje, maar eenmaal bezorgd wordt ik nog blijer van de leuke verpakking en de geweldige jurk die erin zit. Helemaal happy met mijn laatste aankoop ! Vrees dat dit zeker niet mijn laatste aankoop zal blijven .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supercollectie met net zo super site en klantenservice

Werkelijk alles aan deze webshop zit super in elkaar!

Geweldige kleding ,snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Love topvintage geweldige kleding en service

Over TopVintage Retro Boutique

Filter op Taal