Geweldig.

Altijd super. De bestelling is heel snel binnen, er word nooit moeilijk gedaan over ruilen en klant is echt koning.

Altijd weer topservice

Had zelf een fout gemaakt in verzendadres, maar zelfs dan doen jullie er met de (digitale) glimlach alles aan om dat weer recht te zetten. Topservice!

Supergoed!!

- Site is goed ingedeeld - Maattabel is handig - Bestellen is eenvoudig - Retourbeleid is TOP (het kunnen reserveren van een andere maat, niet hoeven wachten op terugstorten geld), communicatie is snel - collectie is veelzijdig, en kom je niet snel ergens anders tegen - prijs/kwaliteit erg goed Enige puntje ter verbetering: ik zou graag álle artikelen op een model zien. Alleen het artikel op een foto spreekt minder aan dan wanneer iemand het draagt. Maar verder absoluut dikke complimenten!

Aparte kleding, niet 13 in een dozijn. Vlotte levering. Je wordt als klant op allerlei manieren in de watten gelegd. Goede geen gezeur retourname. Kortom: Ik blijf nog wel een poosje klant! Groeten, Rosita.

Perfecto mundo

De kleding blijft gewoon super gaaf, telkens weer wat nieuws en anders. Waar ik het meest blij mee ben zijn de uitgebreide maatvoering die jullie overal bij vermelden. Super fijn. Tot de volgende shopbeurt !!!

Super service!

Dat de kleding bij Topvintage super mooi is, zal geen verrassing zijn. Ik heb de winkel ooit bezocht en werd zeer fijn behandelt. De verkoopsters lieten me op het gemakje rondkijken en passen wat ik wou en ze waren er meteen als ik ze nodig had. Online heb ik nog maar net iets besteld en het was in goede staat en super snel bij mij geleverd. Er zitten ook altijd leuke kleine extraatjes bij zoals een kaars, een button of snoepjes, wat een leuk detail! Je voelt dat de mensen achter deze zaak werken met veel liefde. Als het weer is toegelaten, neem ik zeker een vriendin mee naar jullie winkel, zij was ook al helemaal verkocht toen ze online iets bestelde bij jullie en zeer tevreden van de service. Ga zo door!

Altijd een feestje

Zo’n 2 keer perkament bestel ik kleding bij TopVintage. Het is altijd een probleem om te kiezen, er is zoveel moois dat de keuze heel lastig is. Een miskoop kun je bijna niet doen, omdat de maten zo uitvoerig beschreven staan. Een zeer overzichtelijke site, met een goede zoekfunctie. Zo vind je makkelijk wat het beste bij jou past. Tegenwoordig hebben ze zelfs iets meer Sustainability kleding. Van mij mag dat wel uitgebreid worden, en dan het liefst met natuurlijke materialen, zoals katoen, linnen, tencel of pure wol. Het uitpakken van het pakket is altijd een feestje, er zit altijd een extra cadeautje bij in, een om te snoepen en iets grappigs. Dus de komende jaren blijf ik zeker terug komen.

Helemaal top!

De site is super overzichtelijk, de kleding wordt snel bezorgd en zit mooi verpakt (zonder plastic!) en als er toch iets retour moet, is dat ook zo geregeld! (Retouren ligt trouwens niet aan de maat, want deze staat bij alle producten heel duidelijk vermeld, soms staat een kleur gewoon niet zo mooi). Ook voor de plus size mensen is er genoeg keuze: mooie kleding gemaakt met mooie, goede kwaliteit stoffen. In 1 zin: helemaal top!

Iets bij jullie bestellen is altijd weer een feestje!

De mensen van Topvintage zijn zo oprecht betrokken en bevlogen! Je koopt een prachtig kledingstuk en krijgt er altijd complimenten en een stuk zelfvertrouwen bij cadeau.

Joepie, ook grote maten en toch model in de kleedjes!

Heel blij met de grote keuze en duidelijke informatie over de maten, de gebruikte materialen, de beschikbaarheid. Een grote keuze zowel bij elegante als speelse modellen. Het is geweldig om deze uiteenlopende genres ook te kunnen kopen in maten waar het aanbod in de gemiddelde boetiek stopt.

Altijd prima!

Heerlijk om door de site te browsen, mooie en ruime keuze, goede omschrijvingen en maattabellen. Levering is altijd een cadeautje. Geniet ik van.

Topservice en perfecte productomschrijving

Gekozen voor de bestelde items door de perfecte productomschrijving in combinatie met het lezen vd product reviews door klanten

Op tijd geleverd. Netjes verpakt en met een cadeautje, leuk. Zal ik zeker aanvaarden bij anderen.

Ruime keuze, topservice!

Al jaren fan van de webshop. Accurate beschrijvingen en maattabellen. Ruime keuze, uitstekende service.

Super winkel

Snelle levering mooie spullen

Top website voor alles vintage style!

Elke keer als ik hier iets bestel hoeveel items maakt niet uit is de ervaring gewoonweg super! Veel keuze, genoeg informatie over de maten, reviews en goeie klantenservice maken dit mogelijk, blijf zo bezig Topvintage team!

Al

Mooie kledij, snel geleverd en altijd prima in orde.

Zoals altijd werd de bestelling heel snel en goed geleverd.

Wow!

Leuk, uniek, goede pasvorm, vrolijk, goede service....kortom een heerlijke winkel!

Altijd een feestje

Iedere bestelling is een cadeautje voor mijzelf De service is super. Het verzenden gaat snel. En ik ben happy

Mooie spullen en goede service

Ik wist niet zeker of mijn bestelling op tijd zou zijn ivm de corona richtlijnen. Netjes meteen de mail geantwoord en de volgende dag een hele aardige behulpzame vrouw aan dr telefoon gehad die meteen voor mij bekeek hoe het er met de bestelling voor stond.

Super mooi

Super mooi . goede service en je krijgt wat ze beloven. Zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen .

Superkleding!

Mooie jurkjes, fijnzittende pantalons en heerlijke blouses :)

Prachtige jurken, enthousiaste service

Ik heb al een aantal keren kleding besteld bij TopVintage. De bestellingen komen snel binnen en de kleding is mooi. En de service ook. Ik heb wel eens gebeld over een retour, de klantenservice is heel service gericht en vriendelijk. Ik ben een hele blije klant!

Gemakkelijke, betrouwbare service.

Sandalen van Nemonic besteld. Was een beetje bang dat ze zouden pijn doen aan de tenen. Maar ben leerkracht en de test was dan ook op school. Kon ik er een ganse dag met les geven of moest ik wisselen van schoenen? Test geslaagd!!! Wat zitten deze sandalen heerlijk.