Items in goede staat geleverd en precies zoals het eruit zag online.

Topdresses bij Topvintage

Uitstekende service, vriendelijk en vlotte mensen Prachtige kleding, lekker eigenwijs, met een goede kwaliteit. Super blij mee.

Ik ben fan!!

Vintage biedt me kledij aan die aansluit bij mijn modebeeld. Dit vind ik niet in de gewone winkels en boetieks: zij bieden deze tijdslijn niet aan. Vriendinnen en collega's vragen me steeds waar ik toch shop: Amsterdam, Parijs of Londen? Gewoon van thuis uit :)

Geweldige broek en blouse, snel in huis

Ik heb een geweldige broek (40s Party On Classy Trousers in Dark Green) en een bijpassend blouseje (50s Perfect Bow Blouse in Dark Green) bij jullie gekocht. Ze zitten alle twee heel mooi, passen goed bij elkaar, en waren snel in huis. Een tweede broek (40s Carlie Swing Trousers in Navy) stuur ik terug, omdat hij voor mij toch te wijd was, maar ben super blij met mijn andere aankopen.

Ontevreden

Niet tevreden, duurde lang voordat ik pakket ontving, bleek er maar 1 item in te zitten ipv vijf. Na telefonisch contact bleek dat de artikelen helemaal niet meer leverbaar zijn. Geen bericht over gehad. Slecht bijgehouden website. Normaal overigens geen problemen en snelle bezorging met juiste artikelen

Beste M, bij deze bestelling is inderdaad erg veel mis gegaan. Waarvoor nogmaals onze excuses! Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad vorige week vrijdag (ik denk nadat je deze review hebt geschreven) en hebben we je hopelijk alsnog de situatie kunnen uitleggen. Ik weet zeker dat je volgende bestelling weer net zo goed verloopt als je gewend bent! Groetjes, Nicole Klantenservice

Prachtige kleding en snelle levering.

Helemaal blij met Topvintage! Ik koop alleen nog maar bij hun mijn kleding. Krijg veel complimenten en heb nog nooit een kledingstuk terug hoeven sturen omdat de maat niet klopte. Ik wil nog lang van Topvintage te kopen!

Heel mooie kledij, anders dan uit de gewone winkels. Vaak mooi passend.

Heel fijne ervaring

Prachtige jurken

Mooie rekbare stof, kleedt mooi af. Blij mee, zowel zakelijk als stoer te dragen. Twijfelde tussen de maten. Toch blij dat ik voor de grotere gekozen heb.

Nog nooit iets moeten terugsturen

De extra maatinformatie bij elk individueel artikel is écht zeer nuttig en klopt. Eén keer heb ik het advies bij een artikel niet opgevolgd en het artikel bleek te klein. Dat heb ik cadeau gedaan aan een wat smallere vriendin. :-) Het aanbod is ruim en de kleding en schoenen zijn van zeer goede kwaliteit, de communicatie is duidelijk, de levering best wel snel en de instructies om iets terug te sturen heel duidelijk. Dit is mijn nieuwe favoriete winkel.

Originele kleding in topkwaliteit

De bestelde rok, bolero en trui zien er precies zo uit als op de foto, stof is van goede kwaliteit, en de maattabel is ook betrouwbaar. Oh ja, en ze leveren supersnel. :)

Weer prachtig jumpsuit gescoord

Mooi item gevonden en is weer een prachtig exemplaar erg blij mee.

Supersnelle levering, product top!

Leuke persoonlijke bevestigingsmail, product met zorg ingepakt. Heel erg tevreden over de correspondentie. Nodigt zeker uit om een keer naar de winkel te komen om te shoppen. (Als ik in de buurt ben woon in het noorden van het land :-) )

Topaankoop bij Topvintage

Supertevreden over de aankoop van een knalrode retrorok bij Topvintage! Mooie kleur, pasvorm en kwaliteit, zoals op het plaatje. Ook leuk om een bijkomende kleine attentie mee te krijgen. Ik kijk al naar mijn volgende aankoop uit!

Zo verleidelijk!

Als ik de site bezoek zie ik zoveel leuke jurken en andere kleding dat ik zelden zonder een verlanglijstje afsluit. Zo ook deze keer, een superjurk gevonden! Zit heerlijk, staat goed, nu nog een uitje verzinnen!

Snelle levering en kwaliteitsvolle kleding

Mijn eerste aankoop op TopVintage is mij zeer goed bevallen. Mijn kleding is snel aangekomen en deze is van zeer goede kwaliteit! Ook vind ik de site zeer overzichtelijk, waardoor ik het aangenaam vindt om te shoppen. Ik bestel hier zeker nog op!

Zoals steeds geweldige service en geweldige jurkenn

Ongeveer mijn hele garderobe komt van Topvintage. Quasi altijd de correcte maat met de maattabel en jurken die je niet vind in de grote ketens.

Blij met mijn bestelling!

Heel blij met mijn bestelling, was zoals verwacht op foto! Maat is ook ideaal! Snelle levering! Bedankt!

Mooie collectie - teleurstellend retourbeleid

Ik had een jurkje besteld, erg mooi model en kleur maar jammer genoeg niet de juiste maat. Enorm teleurstellend dat ik € 5,95 retourkosten moet betalen. Enkel hierom zal ik niet meer bestellen bij TopVintage.

Beste Esther, wat ontzettend vervelend dat het item niet paste. Hopelijk was de rest van je ervaring (verpakking, levertijd) wel positief... Als er iets mis gaat met je bestelling kun je natuurlijk altijd rechtstreeks contact opnemen zodat we samen een oplossing kunnen vinden! Ik zal je nu ook nog even contacteren om te zien of er nog iets is waar ik je mee kan helpen. Groetjes, Nicole Klantenservice

Geweldig, leuk, inspirerend

Superleuk geshopt, veel inspiratie opgedaan..

Hele fijne en snelle levering, tevreden met mijn jurken , passen precies na het volgen van uitgebreide maattabellen op de website. Heel netjes ingepakt .

Zoals altijd weer perfect in orde!

De bestelling is altijd heel vlug terplaatse en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Ook de eventuele teruggave verloopt vlot, net als de terugbetaling. Bravo!

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik ben erg blij met mijn bestelling! Eergisteren heb ik een goudgele jurk van ribstof besteld, met bijpassende handschoenen. Gisteren heb ik het pakketje ontvangen. De artikelen voldoen naar mijn verwachting. Het was ook subtiel ingepakt met niet al te veel onnodig plastic of karton. Ik zal hier zeker nog eens bestellen.

Heel goed zoals gewoonlijk

De producten zijn van zeer goede kwaliteit, ook de maataanduiding en tips via de website zijn zeer betrouwbaar. De verpakking en mails laten je echt 'gorgeous' voelen. Ik mis alleen de kleine attenties die er vroeger bij zaten...

Gorgeous!

Topvintage heeft precies de schoene die ik al jaren zocht! Duidelijke website, goede service en mijn bestelling was mooi ingepakt met duidelijke informatie over retourneren (wat gelukkig niet nodig was)

Zoals ik al eens verteld heb,het is een TOPzaak. Prachtige kleding en schoenen en een uitstekende service. Ik koop er al jaren.