Topservice! Hele leuke kleding!

Super snelle correcte levering in een leuke aangename doos. Mooi verpakt met hele leuke items net zoals op de foto's.

Prettig

Snelle reactie op vragen. Snelle verzending en maattabel klopt. Bestel vaker bij jullie en tot nu toe altijd top.

Prachtige items, snelle en zorgvuldige levering

Mooie rode pencil dress (mag niet ontbreken in je garderobe) en off shoulder top gekocht. Pasvorm en materialen zijn geweldig. Super blij mee.

Leuke webshop met eigen stijl en producten

Prettige informatie -uitgebreid maatadvies!- bij de producten. Detail foto's en actuele voorraadinfo. Hoewel ik persoonlijk minder fan ben van de gekozen toon is deze wel goed doorgevoerd en word er helder, netjes en tijdig gecommuniceerd.

Helemaal top!

ruime keuze,vlotte verzending,echt super Echt een aanrader Ga hier zeker vaker bestellen

Bijzonder snelle en verzorgde levering

Mijn pakket was erg snel ter plaatse. Ik ben bijzonder blij met 2 van de drie jurken. Ookal stuurde ik één jurk terug omwille van een door mezelf foutief ingeschatte pasvorm… de maattabellen op de website zijn helemaal correct waardoor mijn kledingstukken als gegoten zitten. Blij om jullie merk Vintage Chic te mogen ontdekken! Het smaakt naar meer!

Ik vind t heerlijk shoppen bij jullie! Service top snelheid van leveren Retour zending wordt correct en snel verwerkt

Voor het geld is het prima kwaliteit maat valt wat groot uit maar prijs kwaliteit perfect

Correcte service

Mijn vrouw was heel gelukk8g met haar kleedje en pin

Ben erg bij met de jurk. Past precies. Ik raad het aan

Ik vind het echt een fantastische site met te gekke items!

Toppie

Schoenen besteld voor mijn vriendin en ze waren supersnel geleverd. Even in contact geweest met een paar vragen die supersnel beantwoord zijn geweest. Algehele topervaring en zeker aan te raden.

Verassend goed

Ik kwam per toeval op deze site terecht. Ik zag zoveel leuke dingen dat de keuze lastig was. Uiteindelijk heb ik beslissing genomen. Omdat ik de site nog niet kende is het altijd een beetje spannend of alles goed aankomt en past. Twee dagen nadat ik de bestelling had geplaatst kwam alles al binnen. Ik ben erg tevreden! Ik ben super blij met mijn nieuwe jurkjes, ze passen perfect. Daarnaast heb ik ook gelijk een leuk cadeautje voor een vriendin gescoord. Ik hier zeker nog een keer shoppen.

Leuke kleding maar minder goed klantenservice

Het zou leuk zijn om zelf de artikels terug sturen ipv op een e-mail van jullie wachten

Beste Alice, ik zie dat mijn collega vandaag nog op je berichtje heeft gereageerd. Het is niet nodig om je retour vooraf per e-mail te melden. Je kunt het inderdaad gewoon terugsturen met behulp van ons handige retourformulier en -label dat in het pakketje worden mee geleverd! Als je daarna nog vragen hebt kun je natuurlijk altijd bij ons terecht :-) Groetjes, Nicole Klantenservice

Ik ben altijd blij als bij TopVintage weer iets moois heb gescoord!

De service is altijd vriendelijk en snel en prijs kwaliteit verhouding is top !

Zeer snelle service en prima kwaliteit!

Ordelijke site, snelle levering en mooie kwaliteit van de producten! Ik ga zeker nog bestellen in de toekomst!

Geweldige schoenen

Dankzij het maatadvies passen de schoenen perfect. Anders had ik een maat te groot besteld

Goede kwaliteit, snel geleverd

Dit was mijn eerste bestelling bij TopVintage. Voorheen soortgelijke jurkjes bij anderen besteld, maar dat is nu voorbij. De kwaliteit van de jurkjes is goed (een stuk beter als de jurkjes die ik elders bestelde) en de levering was erg snel.

Top website en service en snelle levering

Super leuke en overzichtelijke website. Vriendelijk personeel aan de telefoon en een snelle levering. De levering word netjes ingepakt in leuke verpakking.

Prachtige jurken

Snel geleverd, goede pasvorm en mooie materialen.

Ik heb 2 jurken besteld en gekeken naar de omvang op de website. Zitten super en zijn ook snel geleverd. Helemaal blij!

Altijd al tevreden

goede kwaliteit snelle levering mooi ingepakt

weer heel erg tevreden , wel jammer dat er niet zon leuk cadeautje bij zat net als vorig jaar toen kreeg ik een leuk waaier erbij van de topvintage verders zeker weer voor herhaling vatbaar.

Snelle service en een kwaliteitsjurk

Mijn dochter wilde graag een mooie jaren 50 jurk voor haar eindexamen. Twee dagen voor de uitslag besteld, een dag voor de uitslag binnen, dus de dag zelf meteen aangetrokken. De jurk is echt heel mooi en staat geweldig.

Fancy in het nieuw

Drie nieuwe bloesjes, heel blij mee. Maarbeschrijving werkt heel goed. De broek, jurk en bikini toch niet mijn stijl, maar ik kom zeker terug!