Topvintage levert klasse!

Topvintage heeft een fantastisch ruime collectie, goede kwaliteit, voor elke portemonnee, super snelle levering, leuke site, snelle navigatie, zeer klantvriendelijk, goede communicatie, denkt snel en oplossingsgericht bij eventuele problemen, doet oprecht moeite voor de klant, milieubewust, aandacht voor detail, zoals vormgeving van hun post en verpakkingsmateriaal, goede doelen, kleine attenties, kortom een pakje van Topvintage laat je je heel speciaal voelen!

Ik ben verliefd op Topvintage Boutique:)

Ik heb een hoop besteld sinds ik Topvintage heb ontdekt. Eindelijk een Boutique waar ik mijn style kleding, accessoires en schoenen kan bestellen. De service is zo snel en ze zijn super vriendelijk. Ik zal er nog veel van bestellen de komende tijd;-)

Geweldige website met top service!

Ik heb hier inmiddels 2 keer besteld en ze doen elke keer weer wat ze beloven. De producten zijn van goede kwaliteit en heel leuk verpakt.

Parfait

Super article. Livraison express. Parfait

Altijd goed

Ik bestel hier al meer dan 10 jaar, zeer tevreden klant.

Altijd super!

Keer op keer enkel complimenten in jullie outfits. Ik ben en blijf fan!

Alleen maar goede ervaringen met Topvintage... ik bestel er al jaren!

Mooie website en snelle levering

De webiste is duidelijk en overzichtelijk. De adviezen over de maten kloppen. Het wordt snel geleverd... en er zit altijd een leuke verrassing bij :-)

Zeer snelle levering en goede produkten.

In mijn geval hele mooie jurken. Bestel altijd van Hearts and Roses en deze vallen en zitten erg goed. De prijs en kwaliteit is top

Geweldige kleding en goede service

Altijd vlot geleverd en netjes verpakt. Mooie kledij! Deze winkel is mijn favoriet!

Wederom een prachtige aankoop!

Ik heb een prachtige jas gekocht! Dit is niet mijn eerste en zeker niet mijn laatste aankoop bij Topvintage. Het enige minpuntje is dat de jas bij de mouwen gekreukeld is. Verder ben ik er super blij mee!

Een fantastische webshop met een overvloed van prachtige kledij

Bestellingen worden snel geleverd. Kwaliteit is super en heb nog nooit kledij moeten terugsturen. Hun informatie van kledingmaten is uitstekend waardoor ik altijd de juiste keuze maak. Ze hebben een grote keuze van prachtige kledij. Misschien te veel voor mij omdat ik moeilijk kan kiezen ;-) Maar dat zie ik als positief.

Fijne webwinkel

Overzichtelijke site met mooie kleding

Zeer snelle levering en de service is altijd tip top in orde!

Mooie collectie, prima service

De levering is altijd snel, de collectie is mooi en het contact verloopt altijd prettig.

Geweldig netjes de andere dag geleverd

Altijd netjes de andere dag geleverd en zoals altijd van zeer goede kwaliteit en blij met mijn aankopen

Snelle levering Kleding is zoals ze beschreven staan. Geweldige kwaliteit Nog maar weinig gebruik van moeten maken maar ook als je een kledingstuk ofzo moet retourneren word dit snel en correct geregeld. Wat ook altijd leuk is is de kleine attentie die bij hé pakketje zit.

Altijd weer super tevreden

Verrast dat het in een zakje toekwam, maar wel makkelijk om te hergebruiken ;) De kleedjes pasten ook super, de maten worden altijd wel supergoed weer gegeven.Altijd een leuke ervaring opnieuw met topvintage.

snelle levering, artikel zoals omschreven en klein presentje erbij. Kortom, ik werd helemaal blij.

Heerlijke online shopping

Verschillende keren wat besteld bij top vintage, altijd weer een cadeautje als je het thuis krijgt. Goede kwaliteit en zit meestal als gegoten. Klantenservice is ook goed! Alleen maar lof, ga zeker zo door!!

Altijd leuk bij topvintage te winkelen

Ik shop al een tijdje bij top vintage.. ze hebben altijd mooie vrouwelijke jurken. de service is goed.. en leuk dat je altijd een kadootje krijgt :)

Fijne webwinkel met een persoonlijke noot

Leuke webwinkel met heel veel leuke kleding. Snelle verzending met vaak een klein cadeautje. Ook de benadering ("gorgeous") is super en geeft me een gewaardeerd gevoel. De afhandeling van de retouren gaat wat traag, maar uiteindelijk komt het allemaal goed.

Zoals altijd mooie kwaliteit en supersnelle bezorging.

altijd leuk om bij topvintage.nl te winkelen.

Leuke gezellige site, snelle levering.

Jas besteld bij TopVintage, voor het eerst. Volgende dag levering, bleek maat te klein. Nieuwe bestelling, weer volgende dag geleverd. Leuk tekstgebruik in begeleidende formulieren. Klein kadootje erbij. Uit alles blijkt dat er met veel aandacht wordt gewerkt. Aanrader om hier nog eens wat te bestellen. Mogelijkheid betalen achteraf, heel handig als je bijvoorbeeld niet zeker bent van de maat.

Topervaring

Zoals steeds niks op aan te merken! Vlotte afhandeling van de bestelling, een even vlotte levering. En ik, zoals altijd, een zeer blije madame bij het openen van mijn pakje!