Zeer klantvriendelijk, goede kwaliteit!

Mailtjes of appjes worden snel en vriendelijk beantwoord en de kwaliteit van de producten is erg goed. Ook tijdens de sale wordt je net zo vriendelijk te woord gestaan. En extra fijn is het (door medewerkers) nagemeten maat advies per kledingstuk. Op één keer na heeft dat er altijd voor gezorgd dat ik de juiste maat meteen kon vinden!

Prima maathulp, super pakketje en mooie kleding

Dankzij de prima maathulp bij de kleding heb ik nu prima passende kleding waar ik super blij mee ben. Ook het pakket met de kleding is een feestje!

Absolute top!

Fijne producten. Geweldige service! Heel vriendelijk!

Prachtige bikini

Super bikini gekocht, wat een toffe winkel!

leuk vestje past precies bij mijn jurk

een leuk vest de kleur rose past precies bij mijn jurk van het zelfde merk

Leuke en mooie kleding gevonden met een goede pasvorm

De producten (jurken) die ik besteld heb hebben een goede pasvorm. Kwaliteit van de stoffen zijn ook top. Het wordt netjes bezorgd dus ik ben zeer tevreden.

Beste webshop ever

Super mooie kleren, goede pasvorm, veel keuze, uitstekende, persoonlijke service

Mooi vest. Snel geleverd. Altijd leuk dat er een kleinkadootje in de verpakking zit

Vlot geleverd in prachtige doos, mooie kleding

Mooie kwaliteit jurken, pasvorm klopt, blij mee.

Helemaal blij met mijn zomerse top!

Ik was weer verrast door de mooie kwaliteit. Ik ben heel blij met mijn aanwinst en verwacht een hoop magische zomerdagen waarin ik kan stralen!

Zoals altijd super mooi materiaal en ook na het wassen blijft alles mooi. Ik ben altijd tevreden over Topvintage. Een super leuke webshop, mooie kleding, altijd een cadeautje bij het uitpakken. Afijn, een feest!

Weer prachtig!

Mijn vijfde jurk alweer van topvintage. En wat een prachtige is dit weer!! Zit als gegoten. Zo blij mee

Geweldige service

Prachtige kleding

Kwaliteit slecht

De afwerking is slecht. Enorme zomen en slechte kwaliteit stof

Beste M, wat jammer dat je zo teleurgesteld bent in de kwaliteit! Bij een defect item kun je altijd contact opnemen met onze Klantenservice, ik of een van mijn lieve collega's lost het graag samen met je op! Wist je toevallig ook dat we onder het kopje "Care & Materiaal" altijd de stofsamenstelling vermelden? Zo kun je dergelijke teleurstellingen in de toekomst hopelijk voorkomen! Groetjes, Nicole Klantenservice

Prima.

Jammer dat ik geen gebruik kon maken van de korting voor eerste aankoop. Bij eerste poging bestelling ging dat wel, maar toen moest ik onderbreken bij de betaling. Bij definitieve bestelling kon ik toen de kortingscode niet meer gebruiken.

Beste Yvonne, de kortingscodes zijn inderdaad maar één keer geldig per account. Als je deze echter hebt ingezet voor een geannuleerde order kunnen we altijd nog wel een oplossing vinden ;-) Ik zal je vandaag nog even mailen! Groetjes, Nicole Klantenservice

Dress from hearts and roses

Wonderful dress great price/quality. I'm always happy with their fast delivery

top-dienstverlening

correcte, volledige informatie op de website, heel vlotte verwerking van mijn bestelling. Eerste klasse dienstverlening en shopervaring

Snel bezorgd, leuk cadeautje, mooie items

Alles goed, kan terug sturen en mooie kleding goede producten goede service snelle levering

Altijd mooie verpakking erbij en iets lekkers

Ruime keuze overzichtelijk site

Goede maatvoering. Geweldige jurkjes en andere kleding. Mooi kwaliteit. Duidelijke overzichtelijke website.

Snelle levering, leuke jurken

Afgelopen maand heb ik 3 verschillende jurkjes gekocht bij topvintage. De jurkjes zijn origineel en van goede kwaliteit. Ook leveren ze super snel

Aangenaam verrast

Lang getwijfeld, veel bezoekjes aan de site. En me zitten vergapen aan al die leuke jurken. Het idee dat het niets voor mij zou zijn. Heb er nu 3. Ben er blij mee!

Super webshop en service

Heb hier intussen 3 keer besteld en ook wat retour gedaan. Iedere keer opnieuw uitstekende hulp gehad via chat en heel vriendelijke service zowel telefonisch als via mail. Ik vind de negatieve reacties nogal overdreven. Geen enkele webshop kan perfect zijn maar TOPVINTAGE komt voor mij heeeeel erg in de buurt. Heel leuke collectie, goedgezinde dames, leuke kortingen aangeboden en heel leuke winacties! En nu ik eraan denk, moet me nog aanmelden voor de Friday Giveaway !! Doe zo verder TOPvintage ❤❤❤

Uitstekend!

Altijd supersnel en correct geleverd! En het belangrijkste: mooie items en goed maatadvies.

Zeer goede service en vriendelijk

Snelle levering en vriendelijke klantenservice