Super!!!

Heel snelle verzending en nog een klein cadeautje erbij. Heel erg tevreden.

Altijd super goede service en mooie kwaliteit aan kleding

Fijne webshop.

Prachtig assortiment, snelle levering en goede kwaliteit! Fijn dat de kleding wordt doorgepast, de maattabel klopt. Het pakje waarin je bestelling komt is een cadeautje om uit te pakken.

Super goed!

Je bestelling komt als een cadeautje binnen! Erg leuk. Leuke jurk en de goede maat.

gewoon goed

het bestellen en betalen gaat heel makkelijk en er wordt snel geleverd. het jurkje is mooi en zit fantastisch

Super!!

Een zeer eenvoudig te gebruiken website. Goede maatregelen en super snelle service

De levering is vlot verlopen de jurk is prachtig.

Super !

Prima maattabellen, leuke verrassing in het pakje, goede prijs-kwaliteit. Top !

Kwalitatief goede kleding

Prachtig assortiment, kleding is kwalitatief gewoon goed, snelle levering. Ook fijn is dat de afmetingen van de kleding erbij staan per maat, zodat je een idee krijgt welke maat je moet pakken. Ik ben altijd blij als een pakketje met mijn jurken bij de deur staat.

Topie

Altijd gereed om te helpen en je moet nooit lang wachten op hulp,antwoorden op u vragen en super vriendelijk

Aangename en toffe ervaring

Komen zeker terug

Jullie maken mij gelukkig!

Ik ben zeer tevreden over TopVintage. Al jarenlang een mooi gevarieerd aanbod en topservice! Ik besmet iedereen met jullie toffe prints en aantrekkelijke outfits. Voor elke gelegenheid kun je bij TopVintage terecht. Ik hou ook erg van de kleine attentie bij elk pakje, het is toch keer op keer een cadeautje openen. Origineel en leuk voor elke klant. Ik ben een grote fan! Dank jullie voor alle plezier xxx

Mooie collectie, top service.

Veel merken, goede maattabel en inderdaad voor 21.00u besteld de volgende dag in huis!

Goede service en snelle levering

Super veel keuze! Hele mooie kleding en met een goed uitgewerkte maattabel, erg fijn omdat de maten bij vintage kleding vaak nogal uiteen lopen en afwijken. Nog net voor 21:00 besteld en ook echt de volgende dag al binnen. Met veel zorg en mooi ingepakt, ik leek wel jarig :)

Fun & flexible & efficient

Altijd weer een plezier, real juicy fun, om de mails te krijgen, online te shoppen, snel een leuk verpakte jurk oid. te ontvangen. En als ik haar onverhoopt toch terug moet sturen is dat ook makkelijk en snel. Grote persoonlijke wens is dat je dezelfde jurk zou kunnen kiezen met - in mijn geval - kleine(r) bovenstuk. Modules met boven smal óf medium óf large bovenstuk gecombineerd met smal óf medium óf large heupstuk... Maar dat is dan al bijna maatkleding.

Snelle service, TOPklantgerichtheid, positieve vibe in bejegening, unieke uitstraling

Het team achter TOPvintage is zeer vriendelijk en behulpzaam. Met engelengeduld. Ik heb een hele dag in de prachtige winkel in Kerkrade gespendeerd, waar men werkelijk waar iedere jurk die ik wilde passen uit het magazijn heeft gehaald. Uiteindelijk ben ik geslaagd met een prachtige bruidsjurk van King Louie. Ook mijn aanstaande ging met een complete bruidslook naar huis, inclusief schoenen en bijpassende accessoires. Tevens online een excellente service. Enig minpuntje is dat je de retourkosten zelf dient te bekostigen, wat in mijn optiek niet heel duidelijk op de website is aangegeven. Echter, ook hier doet de klantenservice er alles aan om de klant tevreden te stellen. Chapeau!

Mooie kleding

Gebruiks vriendelijk site. Snelle levering. Mooie klefing qua kleur, materiaal gebruik en pasvorm.

Alle kledingstukken zijn mooi, goede kwaliteit, zitten als gegoten en staan fantastisch! De tas is heel leuk, de rok valt vrij ruim, ik had al eerder een kleiner maat gepast maar deze valt mooier maar als je wil dat de rok strak zit, bestel een maatje kleiner. Alleen jammer van het cadeautje, het zelfde als bij mijn vorige bestelling.

Erg leuke webwinkel

TopVintage is een erg leuke webwinkel met prachtige retro kleding, schoenen, accessoires enz. Bovendien snelle en zorgvuldige levering waarbij het altijd voelt alsof je een groot cadeau aan het uitpakken bent. Feel good moment. En mocht er iets niet goed zijn dan staan ze altijd direct voor je klaar om te kijken naar een oplossing.

nette afhandeling en snelle levering

makkelijk te bestellen en snelle levering.

Geweldige winkel!

Goeie klantenservice. Retouren is heel duidelijk uitgelegd. De winkel in kerkerade is ook heel mooi

Dik in orde!

Snelle verzending, mooi verpakt en de maattabellen op de site zorgen ervoor dat je steeds de correcte maat besteld :)

Alweer een goede ervaring

Mooie schoenen ontvangen, super snelle levering en nog een leuk kadootje erbij. Super

mooie jurk,goede kwaliteit, past goed. ik heb meerdere jurken van Top Vintage in de kast hangen

Gewoon geweldig

Jurk is weer zoals altijd geweldig. Mooie stof, zit super & staat Geweldig ❣️