snelle correcte service

bestelling en levering gingen zeer vlot

Slechte bereikbaarheid

Het bestelproces gaat goed maar dan is het maar afwachten of je order verstuurd wordt. Geen reactie op mail en de telefonische bereikbaarheid is ronduit slecht. Er wordt gewoon niet opgenomen. Uiteindelijk is het pakketje aangekomen na anderhalve week. Ik zou hier niks meer bestellen, zie ook de andere reviews.

redelijk goed

om Jullie te bereiken gaat nogal stroef

Zeer slecht contact

Telefonisch niet te bereiken na 8x nog geen gehoor en op mails wordt ook nauwelijks gereageerd dus betrouwbaarheid qua servies is 0.

Niet het produkt dat ik in gedachte had

Het opsturen geen probleem, maar het product zelf is echt goedkoop gemaakt, plooi je zo bijeen als je niet oppast

Waardeloos bedrijf

Zondag 18 december een bestelling geplaatst. Daarna niets meer vernomen. Per mail en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. ben bang dat ik mijn geld kwijt ben aan deze oplichters

Waardeloos

Bestelling is al langere tijd geleden geplaatst. Enkele berichten gestuurd met het verzoek om een update omtrent verzending....... radio stilte. Echt helemaal niks. Geen tussentijdse berichten. De slechtste webshop ervaring sinds een hele lange tijd.

Alsnog prima afhandeling

Eerste brievenbus pakketje om onverklaarbare redenen nooit aangekomen. Dit werd door ProBeslag zelf opgemerkt en opnieuw verstuurd. Ik kon dus niet zoals gepland aan de slag maar moest een paar dagen langer wachten, maar ok, overmacht heb je niet zelf in de hand. Kwaliteit van het geleverde is uitstekend en niets op aan te merken. Al met al een prima ervaring met ProBeslag.

Netjes en snel geleverd.

Duidelijke website. Alles goed omschreven en goede prijs kwaliteit.

Goed en snel geleverd

Mijn ervaring is zeer goed

Product niet geleverd

Product had ik nodig binnen 10 dagen, belofte was 1-3 dagen. Na veel druk van mijn kant kreeg ik mijn geld terug en werd het product als verloren beschouwd (als uitzondering.. na 2 week al). Lesson learned voor hun hoop ik.. stuur het product gewoon nog een keer als er iets mis is gegaan bij de overdracht naar PostNL/DHL/GLS etc. Hun fout moet niet jouw probleem worden.. Oplossing voor mij was ergens anders bestellen en had het de volgende dag.

Product retourneren, maar geen geld terug en geen contact mogelijk..

Jammer! Producten geretourneerd. Op het factuur stond geen retourdagen limiet, toen gemaild en bleek de retourtermijn 14 dagen te zijn. Het pakket was bij jullie (volgens postkantoor) binnen 14 dagen afgeleverd, maar ik ontvang geen ontvangstbevestiging, geen geld en wanneer ik bel word de telefoon opgehangen. Ook via facebook geen inhoudelijke reactie. Heel waardeloos dus!

Bestellen ging makkelijk

Alles goed gegaan.

Wat of wie? Heb geen mens gezien.... Ik beveel niets San.

Snel verstuurd

Snel verstuurd, ProBeslag top. Alleen jammer dat de bezorger geen zat had om langs te komen.

prijs kwaliteit is prima

prijs kwaliteit is prima en een snelle levering

Uitgebreid assortiment met betrouwbare, directe levering

...

duidelijk en goed

Goed materiaal

Goede spullen en snelle levering

geheel naar wens

Goed product en verpakking

Ik koop nooit, nooit weer iets in deze webshop.

Mijn bedleeslamp ging na 22 maanden defect. De productgarantie was slechts een jaar dus zou een nieuwe gekocht moeten worden......... Maar dan is er ook nog de wettelijke garantie en die luidt: aanspraak maken op de verwachte levensduur, welke aanmerkelijk langer is dan een jaar. Maar dan is ProBeslag niet thuis. Erg veel moeite kost het mij om de verkoper hiervan te overtuigen. Na erg veel duwen en trekken is men dan zover dat zonder kosten een nieuwe wordt geleverd en wederom na erg lang aandringen werden de portokosten ook vergoed. Eens maar dus nooit meer ProBeslag. Het geld is daar belangrijker dan de client.

Zeer tevreden.

Hadden iets besteld helaas ontbrak er iets in de doos. Telefonisch wel lastig te pakken te krijgen maar op mail reageren ze vrij snel. Het product wat er niet in zat hebben ze zonder problemen geleverd, en we hebben nog iets erbij besteld zonder verzendkosten als service voor wat niet in de doos aanwezig was. Dus al met al zeer tevreden.

Uitstekend!

Ongeveer om 19u in de avond besteld en de volgende dag al netjes verpakt thuis! Ik had keukenpootjes besteld. Deze waren hier verreweg het goedkoopst en zijn zeer degelijk.

Snel geleverd.

Prima en snel geregeld

Ik had twee onderdelen nodig om draaischijven te maken. Het was snel en correct geregeld.

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en Belgiƫ en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!