goed verzorgt

Alles volgens afspraak

Kwaliteit product en snel geleverd

Product keurig op tijd geleverd

Tijdige levering en prima kwaliteit

Tijdige levering en prima kwaliteit

Snelle levering exact volgens behoefte

Slecht

Helaas heb ik mijn bestelling nooit mogen ontvangen, het is verzonden in een brievenbus pakket (dat gaf de bestelling aan) en vervolgens kreeg ik een geen thuis bericht in de brievenbus. Sinds dien is het pakket spoorloos bij DHL, het lijkt er op dat deze retour is verstuurd. Het aangegeven nummer op de website heb ik 4 maal geprobeerd te bereiken op verschillende data en tijden en nooit iemand aan de lijn gekregen. Ook een mail die ik heb verstuurd heb ik tot noch toe geen reactie op ontvangen. Ik hoop dat de kwestie nog op gelost kan worden door pro beslag, inmiddels heb ik exact hetzelfde product bij bol.com besteld en had ik het een dag later in huis.

Heel correct en snel geleverd

Duidelijke side en snel gevonden wat ik wilde hebben. Levering prima.

Perfect en klantvriendelijk

Mijn bestelling is heel snel geleverd. Ik heb ze gemail omdat ik een typefout had gemaakt in mijn adres gegevens. Heel snel antwoord gekregen en probeleem opgelost.

Goed product, levertijd wat langer

Prima product, voldoet aan beschrijving. Nette prijs. Echter bezorgd binnen 1-3 werkdagen werd 4 werkdagen maar ik zou hier zeker opnieuw bestellen.

Goed maar niet volledig.

Er mankeert één stelvijsje aan het beslag. Kan dit zelf oplossen door eigen houtje te gebruiken.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen !!!

Kan nog geen onderdeel geven zolang ik mijn bestelling niet heb

Makita dual charger besteld

Binnen 1 dag bezorgd zoals beloofd, voor de snelle en trouwe service een 10 !

Geen gedoe, gewoon zoals het hoort!

Positief, duidelijke website, snelle verzending en vooral belangrijk goede producten!

Goed product snelle afhandeling

Voor snelle bezorging en correcte afhandeling Echtte aanrader

Zeer te vrede,snelle levering, voldoet aan alle verwachtingen.

Na wat vertraging is mijn pakket opgestuurd

Na mijn order geplaatst en betaald te hebben, bleef de order op verwerkt in magazijn staan. Na wat vertraging is mijn pakket toch nog zo snel mogelijk opgestuurd.

Prima webshop

Na eerst advies te hebben gevraagd 2 sets klepbeslag aangeschaft. Vlot geleverd. Ontbrekend deel werd snel nagezonden. Wat duidelijker communicatie daarover was fijn geweest

duidelijk, snel, goede prijsstelling..

dik in orde

Prima klantenservice

Ik heb een Draaiplateau groot 450KG en een Draaiplateau hol 100kg besteld. Levering was heel snel. Het grote plateau draaide wat met een hapering. Na contact met klantenservice is er direct gratis een nieuwe op gestuurd. Deze is perfect. Ben zeer tevreden over dit bedrijf!

Zeer snelle afhandeling

Zowel reactie op mail als op daadwerkelijke bestelling verliep bijzonder snel. Beslag werd in een doos geleverd, zonder afzonderlijke verpakking. Dit verbaasde me eerst enigszins, maar ik was er vervolgens blij mee. Al dat onnodige verpakkingsmateriaal zat er dus niet bij. Prima.

Keurig op tijd en de juiste materialen

Makkelijk te vinden op internet en het bestelde product keurig op tijd en netjes geleverd

Eenvoudig te monteren

prima!

Snel geleverd en voldoet aan beschrijving en verwachting!

Goede website en correct en snel geleverd

Goede website en correct en snel geleverd

Correcte en snelle verwerking van mijn bestelling

Ik vind het jammer dat de verpakking vele malen groter is, dan het artikel dat ik heb besteld. Dat had er wel 20 x in gepast

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en België en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!