Presies vogens omschrijving

Snel, uniek

Mooi product, snelle levering. Juiste product

Snel en niet duur

Lekker vlot geleverd.

top !

snelle levering goede prijs/kwaliteitverhouding correcte en vriendelijke opvolging van je dossier

Heel snelle levering, product perfect in orde.

Heel snelle levering, product perfect in orde.

Goede ervaring. Service.

Had andere uitvoering klepbeslag nodig dan welke op de site aangeboden werd. Berichtje gestuurd en omgaand werd de andere uitvoering opgezocht en besteld. Korte tijd later al geleverd. Topservice!

Perfecte service.

Na mijn bestelling waar iets fout was gegaan in de bestelling eigenlijk door mijn eigen schuld werd meteen het aanvullende deel zonder transport kosten nagestuurd. Kortom snelle reacties en een goede service. Business Catering Service.

Snelle levering en perfecte service!

Prima website: makkelijk bestellen. Snelle levering en perfecte service!

Prima, en snel

Goed product

Super snelle levering!

Alles weer perfect op zijn plaats.

Plinthouder houd nu de plint weer mooi op zijn plaats, en komt niet meer naar voren. ligt dus niet meer op de grond. De plinthouders waren eenvoudig te plaatsen.

Supersnelle levering

Goed produkt en supersnelle levering. Ik raad dit bedrijf aan.

ProBeslag klantenservice is voor verbetering vatbaar.

Via mail passend advies ontvangen en bestelling gedaan die helaas zonder handleiding wordt geleverd. Verzendkosten voor een postpakket (via PostNL) betaald maar via brievenbus pakketje geleverd door een fietskoerier. Buiten proporties. Telefonische bereikbaarheid is bijzonder slecht evenals reactie op e-mail, kan dagen duren of helemaal niet. Het product voldoet zeker aan de verstrekte informatie en daar is niets mis mee maar ProBeslag is niet mijn favoriet geworden.

Prima !

Correct. Vlotte levering.

Vlotte levering,

Product volgens verwachting

Vlotte levering van uitstekend product

Ik heb het draaiplateau gebruikt voor een draaitafel in mijn camper. Werkt uitstekend !

Goede service; snelle verzending

Snelle website; vlugge verwerking

Helemaal top

Klantvriendelijke site........goede prijzen ......prima uitleg.......en netjes ingepakte bestelling...... Helemaal goed...

Alles in orde

Bestelling klopt en was snel geleverd.

versturen voor 20uur op de bestel dag betekend 5 dagen later nog niet bij transporteur

Draaiplateau met spoed nodig. Ligt op voorraad bij ProBeslag en er wordt ook binnen een half naar na bestellin geen verzendbevestiging verstuurd. Wanneer wij de volgende dag niets ontvangen blijkt volgens de track-and-trace link de zending wel aangemeld maar nog niet ontvangen bij de transporteur. Telefonisch is Probeslag niet te bereiken en 6 dagen later hebben wij nog steeds niets ontvangen.

Goed geregeld

Goede kwaliteit, duidelijke productinformatie en snelle levering

Voor mijn ikea PAX kast was ik op zoek naar stevigere plankendragers. Deze nieuwe plankendragers passen perfect in de voorgeboorde ikea gaatjes. Hierdoor kunnen mijn planken meer gewicht dragen en hoef ik me geen zorgen te maken dat er een drager losschiet.

All's good! Thanks!

All's good! Thanks!

Is oké ik weet alleen niet meer wat ik heb besteld teveel bestelling gedaan Bij diverse bedrijven

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en België en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!