Zeer tevreden!

Bestellen ging makkelijk en was heel snel binnen!

Prima geleverd

Prima geleverd en als beschreven ook goed geleverd

Goed product en supersnelle levering

Ophangsysteem besteld, zeer goed product en supersnel geleverd

Grote klasse!

Heel simpel, goede service, snelle verzending en precies gevonden wat ik zocht. Kortom: ga zo door.

Snel en correct

De bestelde onderdelen werden snel en correct geleverd.

goed product en snelle levering

Product snel gevonden en geleverd binnen 24 uur, top

Product snel gevonden en geleverd binnen 24 uur, top

Netjes verpakt, snel verstuurd.

Ik heb de spullen nog niet gebruikt (opgehangen, beugels), maar het ziet er zeer degelijk uit.

perfect geregeld

perfect geregeld

Vlotte correcte service!

Perfect!

Ik ben tevreden

Ik heb nog te weinig ervaring met ProBeslag

snel en efficient

snel en efficient, spijtig van de hoge verzendkosten ...

Goed product, snelle service

Goed product, snelle service

Bestelling snel geleverd, producten volledig naar wens

Producten zijn keurig op tijd geleverd volledig naar wens. Track en trace duidelijk

Snel geleverd, prima kwaliteit

Na een korte zoektocht op internet hier gekomen. Gevonden wat ik zocht. Besteld en het werd snel geleverd. Prima kwaliteit, zeer tevreden.

Snelle, complete levering

Product voldoet aan de verwachtingen

snel en makkelijk

snel gevonden wat ik zocht, snel geleverd.

Nog geen idee!

Wil graag iets vertelken maar heb nog niets ontvangen!

zeer correct

Komt belofte na

Goede snelle levering

levering en materiaal perfect zoals verwacht

zeer correcte en klantvriendelijke communicatie!

Nick Groenewoud, heeft steeds mijn diverse vragen snel en duidelijk beantwoord. Ook de "telefoniste" was zeer vriendelijk beantwoorde mijn vragen netjes. de bestelling goed verpakt aangekomen.

Super snelle levering

Topper

Positief!!

Nadat bleek, dat de geleverde materialen niet correct waren voor mijn toepassing kon e.e.a. zonder slag of stoot, teruggestuurd worden. Verder viel mij dat er een breed assortiment is!

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en België en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!