alles goed

De montage beschrijving kan beter en duidelijker

Snelle levering!

Weer mooie scharnieren besteld. Snel ontvangen!

alles vlot geleverd en het werkt prima

Als het mis gaat bekijk het maar

Retourzending zoek Dus fluiten naar retourbetaling

Vlotte levering, makkelijk besteld.

Lazy susan besteld. Vlot geleverd, goed verpakt. Prima prijs.

Super snelle levering

Nette spullen

Spullen zien er netjes uit. Nog niet kunnen gebruiken maar dit komt vast goed

Bestelling snel binnen alleen 4 plaatjes te kort maar direct nagezonden dus top

Prima koop

Goed product, snel geleverd!!

Supersnel geleverd

Goed product

Presies vogens omschrijving

Snel, uniek

Mooi product, snelle levering. Juiste product

Snel en niet duur

Lekker vlot geleverd.

top !

snelle levering goede prijs/kwaliteitverhouding correcte en vriendelijke opvolging van je dossier

Heel snelle levering, product perfect in orde.

Heel snelle levering, product perfect in orde.

Goede ervaring. Service.

Had andere uitvoering klepbeslag nodig dan welke op de site aangeboden werd. Berichtje gestuurd en omgaand werd de andere uitvoering opgezocht en besteld. Korte tijd later al geleverd. Topservice!

Perfecte service.

Na mijn bestelling waar iets fout was gegaan in de bestelling eigenlijk door mijn eigen schuld werd meteen het aanvullende deel zonder transport kosten nagestuurd. Kortom snelle reacties en een goede service. Business Catering Service.

Snelle levering en perfecte service!

Prima website: makkelijk bestellen. Snelle levering en perfecte service!

Prima, en snel

Goed product

Super snelle levering!

Alles weer perfect op zijn plaats.

Plinthouder houd nu de plint weer mooi op zijn plaats, en komt niet meer naar voren. ligt dus niet meer op de grond. De plinthouders waren eenvoudig te plaatsen.

Supersnelle levering

Goed produkt en supersnelle levering. Ik raad dit bedrijf aan.

ProBeslag klantenservice is voor verbetering vatbaar.

Via mail passend advies ontvangen en bestelling gedaan die helaas zonder handleiding wordt geleverd. Verzendkosten voor een postpakket (via PostNL) betaald maar via brievenbus pakketje geleverd door een fietskoerier. Buiten proporties. Telefonische bereikbaarheid is bijzonder slecht evenals reactie op e-mail, kan dagen duren of helemaal niet. Het product voldoet zeker aan de verstrekte informatie en daar is niets mis mee maar ProBeslag is niet mijn favoriet geworden.

Prima !

Correct. Vlotte levering.

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en Belgiƫ en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!