Ok

Vlotte aflevering

Zeer vlotte aflevering van bestelde goederen, netjes verpakt

Zie mijn boodschap hieronder.

Ik ben vlot geholpen. Was voor de 2e keer. Helaas is het niet wat ik bedoelde. Ik zoek een draaiplateau dat heel soepel loopt op lagers. Het is de bedoeling er een windhaan op te laten draaien. Deze windhaan is heel licht. Ik ben van plan u morgenochtend 15 april te bellen of u belt mij. Ik wil de beide bestellingen retourneren en mogelijk heeft u een geschikter draaiplateau. Ik hoor graag van u of ik neem contact op. Met vriendelijke groet, Henk van der Poel

Snelle en goed service

Bestel voor de tweede keer, ben tevreden klant. Snel bezorging en goede service.

Zeer snelle verzending en levering. Product voldeed aan mijn verwachtingen.

Zeer snelle verzending en levering. Product voldeed aan mijn verwachtingen.

Mooie site, snelle bezorging... Een aanrader

Precies wat ik verwacht had

Product nog niet gebruikt, maar gaat goed komen.... dit is wat ik zocht.

Snelle levering volgens afspraak

Super spelen goed geregeld.

Super snel en goed geregeld.

Levert razendsnel

Inmiddels veel ervaring met beloftes van websites die niet nagekomen worden. Zo niet bij ProBeslag, vrijdagavond om 21.30 uur besteld en zaterdagmorgen om 09.30 uur afgeleverd. Daarmee maken ze hun belofte 'op werkdagen voor 2200 uur besteld, volgende dag bezorgd ' meer dan waar. Top!

super correcte levering

super correcte levering

Perfecte service en snellemlevering

Klein maatfoutje, snel en goed hersteld! Topservice, zo maak ik het niet vaak mee bij webshops.

Snel en gemakkelijk

Kwaliteit prima

Precies ontvangen wat ik besteld heb

Goeie kwaliteit

Vlug ontvangen

Vlug ontvangen en besteld

Mooie draaiplaat en stevig

Snel en juist geleverd

De volgende dag geleverd.

Nette afhandeling

Vlotte en correcte levering.

Zeer vlotte en goede levering super.

snel geleverd, produkt goed

x

Prima product

Rooster zoals omschreven en niet duur.

Snel gevonden wat ik zocht

snel gevonden, correct geinformeerd over de status van mijn bestelling, en snel geleverd.

Naar verwachting

Artikelen zijn naar verwachting. Alleen de bezorging is door Postnl niet vlot gegaan. Maandag bezorgen ze al niet.

Correcte levering

Snelle en correcte levering

Bleijendaal 9 3813XD Amersfoort

033-258-7176

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en Belgiƫ en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!