Snel en voldoet aan verwachting

Helemaal naar wens. Kan ik aanbevelen.

Prachtige kwaliteit supersnel geleverd!

Ook de tweede ervaring met Repro.nl is helemaal top! Goed en snel advies via de mail gekregen. Mijn bestelling was weer supersnel binnen. Mochten wij weer fotobehang nodig hebben dan komen wij zeker hier weer terug!

Blij mee

Goede website, met goede uitleg, je kan op maat zetten wat je wil in de fotobehang en ook kan je schuiven in beschrijving wat je precies wil. Het is echt mooi geworden op de muur. Blij mee, zal zeker aanraden.

Ik had een te klein bestand aangeleverd. Gelukkig werd ik daar op gewezen zodat ik alle tijd kreeg om een juist formaat aan te leveren.

Goede service, fijn meegedacht en supersnel geleverd. Voldoet absoluut aan de verwachtingen. Top.

Zeer tevreden!!

Mijn vader moet vanwege dementie verhuizen naar een zorgboerderij. Daar heeft maar een klein kamertje..Hij is zijn hele leven organist geweest en dus erg gehecht aan zijn johannesorgel. Ondanks dat hij niet meer speelt is zijn orgel voor hem erg vertrouwd. Hier een foto van gemaakt en via repro een fotobehang besteld. Het is prachtig!!! Het is net alsof het orgelber echt staat.. Ik had het supersnel in huis, het behang was mooi stevig en het was makkelijk aan te brengen. (Okee, volgens mijn partner dan, want die heeft het erop geplakt) Mooie kwaliteit!! Zeer tevreden dus.

Très bien. Service rapide et de qualité. Bonne protection pour le transport.

Je suis artiste français installé à Bruxelles. Je travaille beaucoup les images et les diverses possibilités de reproduction. Depuis quelques temps j'ai découvert le newspaper sur papier 70grs chez Repro.nl, je trouve ce système très intéressant, j'aime beaucoup l'utiliser.

Er is meegedacht, super fijn!

Mijn foto voor het fotobehang had eigenlijk niet de juist verhouding. Repro checkte bij mij of ik het echt wel zo wilde, toen ik uitlegde wat de bedoeling was werd de foto door hen wat bijgewerkt met een prachtig resultaat.

Ik hebt een fotobehang laten maken het is zo mooi die ik niks verkeerd kan zeggen een uitstekend werk en goed comonicatie echt snel levering Ik ben echt blij met het werk die jullie heeft gedan voor mijn

Perfecte service

Komt afspraken na. Geeft goed advies.

Snelle levering en behang top kwaliteit. Zit ook al op de muur.

Prima kwaliteit, betaalbaar en supersnel geleverd!

Prima kwaliteit, betaalbaar en supersnel geleverd!

Betrouwbaar, kwalitatief goed en goede ondersteuning (advies). Bedankt

Betrouwbaar, kwalitatief goed en goede ondersteuning (advies). Bedankt.

Snel en hoog van kwaliteit

We hadden nieuw behang nodig voor een nieuwe kamer. Dus we harden hier besteld en nog geen week later kwam het al binnen. Het heeft ook een goede kwaliteit qua de foto. Zolang de afmetingen van je foto vrij groot zijn (of zelfs op maat) heeft het een goede kwaliteit. Ook is het verassend betaalbaar.

Perfect!!!

Zowel telefonisch als de bezorging en natuurlijk de kwaliteit van het behang!!!

Heel mooi fotobehang van goeie kwaliteit tegen een goeie prijs

perfect!!!

Supersnel, binnen 1 dag werd mijn behang geleverd. En het is van hele goede kwaliteit. Petra Kraal

Gewoon goed

Nadat we een goede foto hadden gestuurd was het foto behang snel geleverd.

Heel klantvriendelijk!

Super snelle levering en na telefonisch contact antwoord gekregen op mijn vraag. Ik ben erg tevreden!,

Prima communicatie via de mail en telefoon.

Snelle levering, prima kwaliteit.

De eerste keer dat ik met producten van repro.nl werk. Maar zeker niet de laatste...!! Gaat erg mooi worden. Als de ruimte volledig klaar is stuur ik wel een foto op...!

Supergoede service

Snelle reactie en advies over de kwaliteit van het fotobehang

Naar tevredenheid geholpen..

In eerste instantie is de afdruk van het fotobehang niet helemaal goed gegaan. Echter na contact met het bedrijf hierover is alles naar uiterste tevredenheid opgelost. Kan niet anders zeggen dan een top service..

Beste Ferry, hier is duidelijk iets niet goed gegaan, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat je tevreden bent met de door ons geboden service om het op te lossen. Team Repro.nl

Goede hulp vanuit Repro

Na het zien van de proefdruk zag ik dat de afbeelding niet scherp was. Na een aantal keer heen en weer gemaild te hebben met Repro hebben we samen voor elkaar gekregen dat de afbeelding haar scherp kon worden gedrukt. Erg tevreden. Een puntje door het aantal banen en de zwarte kleur van het plaatje zijn de banen goed te zien.