Goede kwaliteit makkelijk te verwerken en heel mooi.

Goed, duidelijk en snel

Fotobehang gekocht, duidelijke site en de volgende dag al in huis!

Zeer efficiënt

Efficiënt, aangenaam en snel. Super idee.

Foto op behang besteld. En een email gekregen met een proef druk. En binnen een paar dagen al in huis. Heel mooi scherp gedrukt.

geweldig

heel gaaf mijn muur ziet er gewldig uit en ook nog een snelle service me happy

Meegedacht met de kwaliteit van de foto , passend maken binnen het frame. Zeer tevreden. Prima prijs en prima kwaliteit

weer snel geleverd

Snel geleverd. Jammer dat er een kléin stukje van het logo onderaan miste. Maar zag er weer goed uit...

Prachtig behang en eenvoudig aan te brengen

Ik heb nu voor de derde keer fotobehang besteld en het is iedere keer prachtig. Mensen reageren heel enthousiast op het resultaat. Ook het verwijderen ervan gaat trouwens heel makkelijk. De proef in de mail en de hulp die geboden wordt, vind ik erg fijn. Top dus!

Ziet er geweldig uit!

Mooie print, totaal andere (kinder) jungle kamer. Zoon is er erg blij mee!

snelle service, mooi behang!

Prima dat er nog een mail komt of de uitsnede correct is

Zeer mooi en realistisch foto behang

Echt een mooi product het foto behang! Enige klacht is dat de banen best smal zijn, hierdoor heb je meer naden en ben je langer bezig.

Prima kwaliteit en zeer snelle levering

Top service en prachtige druk kwaliteit!!!!

Bestel zelden wat via webshop. Deze keer een foto van een foto laten uitprinten in formaat 140x200. Zeer goed uitgeprint en binnen 1 dag geleverd. Uitstekende service. Ben zeer tevreden over Repro. Een tevreden klant uit Huizen.

wrong print and bad quality

I cut the photo to print a portrait but I received the photo in a different shape (it is the original photo without cut). Also, the frame is not flat and it is completely visible.

Visitekaarten niet recht gesneden

Ik heb 50 lage aan visitekaartjes besteld. Ongeveer de helft was niet recht gesneden. Ik belde ze erover, waren er wel aardig over en woude het overnieuw voor mij doen. Maar alsnog bij de tweede poging waren er veel niet recht gesneden. (minder dan de eerste maar alsnog te veel in mijn mening) Plus bij de tweede poging stuurde ik een iets aangepaste ontwerp, maar ze gebruikte ook weer dat zelfde ontwerp. Zal ik het bedrijf zal aanraden? Ja? Maar misschien niet voor visitekaartjes.

Positief verrast.

Snelle levering. Mooi en goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en snel geregeld

Dank jullie wel

Super kwaliteit

Kwaliteit boven verwachting

Onvriendelijk te woord gestaan, resultaat prima

Wij wilden een krant maken (oplage 40 stuks) en hadden wat vragen. Het eerste telefonisch contact was moeizaam en deed ons besluiten niet verder te gaan met Repro. Helaas konden we nergens anders terecht voor een redelijk bedrag en daarom toch met Repro in zee. Ook de keren daarna was het telefonisch zeer ongemakkelijk/onvriendelijk. Toen de lay-out klaar was en ik contact kreeg met Olivia voor de details ging het 100% beter en toen pas had ik er een goed gevoel over. De 12 pagina's tellende krant is mooi geworden en we zijn tevreden over het resultaat.

Behang krimpt

Jammer hoor, behang zat er perfect tegen maar toen het droog was had ik een naad in het midden van 2 mm en aan beide zijkanten. Erg teleurgesteld

Gewoon goed

Prima zaak. Snelle levering. De optie afhalen op ophaal locatie zou wel iets duidelijker in beeld mogen ik zie hem namelijk nogal eens over het hoofd.

super

alles correct geregeld :-)

Prima duidelijke afbeelding

Prima service snelle levering was niet noodzakelijk maar toch fijn.

Alles keurig verpakt en kwaliteit prima , niets op aan te merken

Afdruk ziet er heel goed uit . Fotobehang van een foto van 60 jaar geleden . Super mooi geworden !!

Top kwaliteit

Helaas heb ik niet het melkmeisje zo gekregen hoe ik het bedacht hadden. Graag had ik raam erbij gehad. Zo had had ik het ook doorgemaild. Maar helaas. We hebben het er toch (na telefonisch gesprek met jullie) op geplakt en het is prachtig. Maar toch!!! Het was niet hoe ik het wilde. En de lijm was klonterig. Andere lijn gehaald.