Supermooie foto, fantastisch resultaat

Bedrijf denkt goed mee, we zijn heel blij met onze fotowand.

De eerste foto zou vaag behang opleveren. Eerlijk advies werd erbij geleverd. Gratis nog een proefdruk gemaakt van een tweede foto, met prima resultaat. Mooi stevig behang. Wat makkelijk op de muur te plakken is.

Kwaliteit krantenpapier

Ik vind de kwaliteit van krantenpapier niet op krantenpapier lijken. En dat voor 40€ incl verzendkosten !!! Gr

Beste meneer/mevrouw Oldenhof. Vervelend om te lezen dat de krant niet voldoet aan uw verwachting. Misschien is u opdracht op wit papier geprint in plaats van het 70gsm krantenpapier? Heeft u hierover al contact gezocht met de klantenservice om dit te controleren?

Bestellen ging niet goed, maar uiteindelijk mooi product gekregen

Ik had een foto op forex besteld, maar ik kreeg geen bevestiging via de mail. Toen ik daarover belde konden ze mijn bestelling ook niet terugvinden. Ik had al betaald en moest toen een schermafbeelding van de betaling sturen. Daarna kreeg ik een bevestiging van mijn bestelling. Ik vond dit een aparte gang van zaken, maar daarna kreeg ik na een paar dagen mijn foto en het zag er mooi uit. Dus ik ben tevreden.

Excuus voor het ongemak. Het kan zijn dat de betaling niet gekoppeld is aan uw order bij onze betalingspartner (dit kan door een storing of het niet gebruiken van de betaal link). Dan krijgen wij geen melding dat de order is afgerond en kunnen we niet beginnen. Fijn te lezen dat u wel een mooie print heeft gehad.

Prachtig behang, heel stevig, dus makkelijk te plakken en ik ben persoonlijk geen heel ervaren behanger. Afbeelding exact zoals gezien op de site. Werd heel snel geleverd. Voor herhaling vatbaar.

9,7

Snelle levering en de behang is prachtig. Qua kleuren is what you see it's what you get!!! Is wel prijzig maar heel mooi. Bedankt Repro.

zeer goede service

er was iets mis gegaan met het printen en gelijk even gebeld, zeer goede service en de volgende dag had ik al het nieuwe fotobehang in huis. mijn complimenten voor de service en de snelle levering! Ik ben er erg blij mee

Ondanks dat er goed was meegedacht over de grootte van mijn aangeleverde bestand, was er helaas toch iets mis gegaan in de communicatie! Waar ikzelf ook schuldig aan was. Kreeg zonder vragen nieuw behang opgestuurd! Dat is nog eens Klant is Koning! Geweldig!

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Overzichtelijke website. Uitstekende kwaliteit drukwerk en snelle levering.

goed drukwerk en service uitstekend

ontzettend snelle reactie op mail die ik had geschreven. oplossingsgericht en vriendelijk. goede drukkwaliteit. ( zoals je het aanlevert)

Makkelijk bestellen, snel en goed geleverd

Foto behang met eigen foto is makkelijk te bestellen bij Repro. Terugkoppeling over juiste uitvoering. Daarna snel geleverd! Echt geweldig en een aanrader.

Goede kwaliteit, snelle levering!

Al vele jaren een constante goede kwaliteit en snelle levering

Joost , heeft mij zeer goed geholpen !

Joost , heeft mij zeer goed geholpen !

Goede kwaliteit voor een prima prijs

Groter dan ik mij had voorgesteld

Goed geholpen. .netjes en correct

Snel en conform afspraak

Snelle levering.

netjes / respect voor de klanten

Eerlijk advies en snelle levering

Goed gevoel over contact oer mail door het meedenken over de kwaliteit. Daarna snelle levering en mooi resultaat

Goed overleg voor de afdruk en alle afspraken uitstekend nagekomen

tevreden

bijzonder tevreden ben ik over product snelle levering en service

eerlijk, menselijk kan het niet beter. ok er was een dag vertraging (en ik had het snel nodig voor een expo waardoor het stress werd) maar ik ben dan toch echt vriendelijk geholpen door jullie aan de tel en via mail. top.

Goed advies

Ik kreeg goed advies over de kwaliteit van de foto’s die ik als fotobehang wilde laten afdrukken.

Zeer goed en behulpzaam

Keurige mensen

Helemaal top poster van 7,7 mtr lang, mooi van kleur

Achtergrondposter van 7,7 mtr lang bij 55cm hoog

Zeer goede ervaring

Een professioneel bedrijf! En zeer klantvriendelijk. Zij zijn mij tegemoet gekomen nadat ik een fout had gemaakt. En heel goed tegemoet gekomen! Ik heb niet vaak zulke goede service meegemaakt.