Heel goede klantenservice

Snelle hulp op maat en heel vriendelijk.

Het eindresultaat is gewoon perfect!

De bestelling online ging zeer vlot en was uiterst gebruiksvriendelijk. Ik koos voor een snelle levering en ook dat was perfect. Een kleine opmerking is dat er niet omschreven stond of je het document met of zonder snijlijnen moet uploaden. Een echte aanrader!

Makkelijk bestellen

Het behang was makkelijk te bestellen. Wij werken voor een woonwinkelformule Feelings, hiervoor hebben we in het verleden een aantal behangwanden besteld voor onze winkels. Een aantal winkels waren niet tevreden over het papier waarop geprint was. Het papier was erg dun.

Super, alleen doorschijnend.

Wij hebben heel ligt met potlood een loodlij op de muur gezet, helaas schijnt deze door het behang heen. Verder heel blij mee!

Perfect.

Levering mooi op tijd zoals beloofd. Ophangen ging vlotjes, zonder vouwen en blazen. Mooi, kwaliteitsvol materiaal.

Sterk behang!

Onlangs een foto behang laten printen door Repro.nl de kwaliteit van het drukken is hoog en het behang is erg sterk en makkelijk te behangen!

slecht

de lichte grijze kleur op de naden verkeurde nadat ik de lijm met een schone spons had weggeveegd. naden krimpen WEL ook al schrijft u van niet. ik heb de goede lijm gebruikt en o ja ik ben schilder?behanger. eigen bedrijf dus kom niet dat het aan mij ligt. gelukkig was de muur bij mijzelf thuis, anders had ik hem meteen over kunnen doen. niet dat ik deze laat zitten sorry....

Beste Nicole, Balen als het behang niet goed gelukt is! Heeft u contact gezocht met onze klantenservice voor een oplossing, we kunnen hier geen melding vinden? Misschien is er iets mis gegaan bij de productie.

super

super mooi resultaat snelle levering goede communicatie

Prachtig eind resultaat

Eerst mail contact met Joost gehad. Prima adviezen hoe ik het kon aanpakken met de foto. Het eindresultaat is prachtig geworden.

Geweldige service

Super tevreden

Mijn fotobehang ziet er fantastisch uit en ook de communicatie verliep uitstekend. Bedankt!

Goed contact en advies

Goede service had per ongeluk de verkeerde maat doorgegeven. Medewerker bood aan het extra stuk te vergoeden toppie

Prettig contact gehad en volgens afspraak geleverd

Goede service, helpen en denken mee!

Super snelle reactie! Mensen denken in oplossingen, goede kwaliteit behang, en heel snel geleverd!

Super snel en uitstekend

Ik bestel al 5 jaar mijn fotobehang bij Repro voor thema's uit te werken in mijn zaak. Elke bestelling verloopt vlot en komt enorm snel toe! Ik kan dit bedrijf niet genoeg aanraden bij iedereen die ik ken!

we hebben een behang met een knoflook streng in de keuken gedaan echt zo prachtig om te zien

Goede en snelle sevice

Meer dan tevreden

Snelle levering , top kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

Behang ziet er goed uit

Erg goed!

Prettig om even contact te hebben over de te verwachten kwaliteit! Verder snelle levering, en mooi fotobehang. Enige aanmerking: levering bij onbekende buren, waardoor het 10 dagen duurde eer ik het pakket te pakken kreeg. Liever dan levering bij een afhaaalpunt!

Super service, ik was vergeten dd afbeelding voor het behang te uploaden. Allemaal netjes via de mail afgehandeld.

Prima service en kwaliteit

mijn opdracht is perfect uitgevoerd. Klantvriendelijk, snel en met een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.

Mooi

De geleverde repro is erg mooi en wij zijn er erg blij mee

dezelfde kwaliteit , maar voordeliger

vriendelijke service .

ik had maar een klein smal rolletje nodig voor achtergrond voor een modelbaan. Zelf een foto gestuurd was netjes uitgeprint en keurig verpakt en toe gezonden. Zeer blij er mee