Goed product voor betaalbare prijs.

Komen gemaakte belofte meer dan waar. Ga zo door !

Goede service en klantvriendelijk

besteld via internet nabestelling nog maals een goede feedback omtrend de bestelling snelle en vlotte levering

Super snel een fraai drukwerk

Ik heb voor het eerst besteld bij Repro.nl en dat is goed bevallen. Een krant in een kleine oplage (40) laten drukken bleek een uitdaging en dan ook nog eens voor een redelijke prijs. Bij Repro.nl is dat gelukt en een dag na aanleveren, werd het drukwerk al bezorgd!

Goed gelukt. Prima behang papier.

Het behang is goed te bewerken. De foto op afstand is voldoende.

Tot nu toe geen klachten

Alles verloopt zeer voorspoedig tot nu toe, de post is vandaag op tijd afgeleverd, de door mij aangeleverde foto was met te weinig resolutie. De medewerker van de Repro.nl heeft mij goed geholpen om toch het gewenste resultaat te bewerkstelligen met een andere iets betere kwaliteit zwart/wit foto. Ik ben benieuwd hoe het fotobehang straks op de keukenmuur uitziet en of het mooi staat bij de zwart/witte keuken met een wat kleurige/bonte tegelachtergrond. Dus nog wachten op het geheel wat door mij is uitgezocht.

Goede print, wel krimp

Goede kwaliteit, wel krimp na het drogen.

Snelle reacties, goede vriendelijke service!

Als ik mailde had ik steeds snel antwoord en toen bleek dat ik zelf bij het bestellen een fout had gemaakt was dat zo opgelost. Echt super!

Goed en super snel!

Ik schrijf een review over mijn vorige bestelde fotobehang met eigen foto. Echt super snelle levering en helemaal naar wens. Ook vooraf goed overleg mogelijk over formaten, kleuren etc. Nu weer twee x fotobehang besteld. Echter de vraag naar review komt nu zelfs nog sneller dan de levering ;) Misschien is het handig om de standaard mail voor reviews ca. 2 weken na levering te sturen, hihi. Dan hebben klanten ook nog tijd om het behang te plakken ;)

Snel, gemakkelijk en goeie service!

Snelle en gemakkelijke service, er wordt snel gereageerd wanneer iets aangepast dient te worden of er twijfels zijn van het bedrijf zelf. Het afgeleverde product heeft echter enkele plooien (onvoorzichtige levering?) Verder helemaal perfect.

Goed, duidelijk, snelle bezorging

Mijn ervaring is helemaal top. Duidelijke kleuren, goed stevig behang. Goede beschrijving bijgeleverd, en heel erg mooi geworden. Betreft foto behang.

Komt gemaakte afspraken na.

Geeft goed advies en handelt de gemaakte afspraak op een juiste manier af.

Betrouwbare partij voor drukwerk

Ik gebruik nu voor het derde jaar op rij Repro.nl voor ons A3 posters. Het bestelformulier werkte helaas niet goed deze keer, maar ik ben prima verder geholpen door de klantenservice. Ze waren dezelfde dag nog verzonden en dat allemaal voor een lage prijs.

Prettig product, fijne service

Product is zoals beloofd

Makkelijk te bestellen, goede kwaliteit behang in hoge resolutie

goede en duidelijke communicatie

er was een misverstand gebeurd in verband met de grote van mijn krant die ik had besteld en ze hadden mij dalijk gecontacteerd om dit recht te kunnen zetten. Ze waren ten alle tijden open en vriendelijk. Een echte aanrader voor iedereen

Mooi produkt. Snelle levering en fijne reactie op vraag per email.

Gaaf resultaat

Makkelijk te bestellen, snelle levering, prima resultaat

Het ziet er mooi uit

Het is netjes bezorgd. Het behang zit nog aan de rol.

Vlotte afhandeling, top kwaliteit

Mooie kleurenfoto kwaliteit papier, duidelijke beschrijving en zeer makkelijk aan te brengen.

Mooie kwaliteit, sterk behang

Ik had verkeerde afmeting besteld en Repro kwam met een mooie oplossing zodat ik een nieuw behang kon bestellen.

Snelle service. Graag weer.

Snelle service ook na een paar keer mailen met voorbeelden. Eind resultaat is geweldig. Bedankt Repro

bijzonder tevreden

* bestelling zoals afgesproken de volgende dag bezorgd! * indeling behang helemaal goed - en ook duidelijk hoe te gebruiken * kwaliteit van papier ook goed * eindresultaat echt heel mooi

Prima levering

Prima kwaliteit behang. Het pakje behangpalksel was wel erg duur! Bij de action staat het zelfde pakje te koop voor 2,95 ( in plaats van de door repro.nl gevraagde 12,50!!

Niks te klagen.

Besteld en de volgende dag geleverd, zoals je zou willen dat het altijd gaat dat je gewoon krijgt wat je besteld.