Bestelling snel uitgeleverd, goed product.

Compleet met duidelijke klusomschrijving. Als je jezelf hier aan houdt kan het niet mis gaan.

Prima kwaliteit en service! Top!

Duidelijke omschrijving en uitgetekend voorbeeld van grootte en kwaliteit van het fotobehang.

Aan de verwachting voldaan

Geweldig wat wen service!

Foto behang besteld, helaas was de aangeleverde foto van slechte kwaliteit, gemaild met repro en ze hebben, door deze in te scannen de kwaliteit verbeterd en me een super fotobehang bezorgd! Top service! Klantvriendelijkheid een 10! Bedankt Repro!

Super mooie kwaliteit

Super mooie kwaliteit van het behang. Makkelijk op te plakken. Snelle levering.

Na plakken fotobehang, na half uur toch helaas naden tussen de banen. Maandag contact opgenomen en dinsdag kosteloos al nieuwe levering ontvangen. Echt super service

Snelle levering en goede kwaliteit

Echt prachtig fotobehang van goede kwaliteit. Het behangt dan ook gemakkelijker dan gewoon behang. Het resultaat is echt uitstekend!

Snel en goed advies

Goed advies betreft foto . Snelle levering

Bijzonder goeie service

Het product was iets minder kwaliteit dat wat we gehoopt had maar er werd snel en adequaat gehandeld voor een oplossing. Die is er ook gekomen en ik zou repro aan iedereen willen aanbevolen.

Goed product

Ik heb behang besteld met een eigen foto. Behang is van goede kwaliteit.. makkelijk te hangen en de foto komt goed tot z’n recht. En snel geleverd.

Snel. Goede kwaliteit. Heel tevreden.

Mijn ervaring was zeer goed.

In eerste instantie stuurde ik een foto voor fotobehang met een veel te lage resolutie. Direct werd ik hierop attent gemaakt via email. Na een aantal weken heb ik een nieuwe foto gestuurd. Hier kreeg ik direct reactie op in vorm van een aantal voorbeelden. Dit heb ik positief bevestigd en de volgende dag kon ik het behang ophalen.

aangenaam verrast

Ik heb een krant besteld bedoeld als prop voor gebruik in een video. De omschrijving van het product: een grijze krant. Netjes volgens afspraak geleverd met een spoedoplevering. Maar we ontvingen een in onze ogen witte krant. Dus meldden we ons bij de klantenservice en stuurden we een foto van de witte krant mee. Volgens de klantenservice was het papier toch echt wel grijs, ook al oogde het wit op de foto. Dus dienden we een klacht in. Wat volgde was een telefoontje van de directeur zelf: Hij gaf ons gelijk. En niet alleen werd de tekst op de website direct aangepast, ook konden we het volledige aankoopbedrag terugkrijgen. We waren aangenaam verrast. Een bedrijf dat op deze manier met zijn klanten omgaat, verdient een pluim. Bij deze.

Ik heb prettig contact met Repro gehad

Ik heb het resultaat nog niet gezien, maar het contact was duidelijk en prettig.

Great service!

Before I ordered, all my questions were sufficiently answered when I called. Delivery was very fast and product of very good quality! Definitely recommended!

Goede service, snelle levering

Snel accuraat en vriendelijk geholpen

Zeer vakkundig echte aanrader

Zeer positief! Voordat er afgedrukt wordt dan overleggen ze met voorbeelden of je akkoord gaat. Dit ervaarde ik als zeer positief. Snelle levering en mooie kwaliteit. Nu snel plakken en genieten van onze eigen foto behang. Team van repro super bedankt

tien op tien

levering top was niet thuis bij levering,pakket bij gebuur afgegeven door bezorger met brief aan mijn deur, uitstekend goe gedaan

Snelle levering. Netjes verpakt. Goede kwaliteit

Snelle levering. Netjes verpakt. Goede kwaliteit

Toppers!

Helemaal goed!

Goed product, snelle levering

Helemaal blij met de krant die ik heb laten drukken!

Snelle levering. Mooi resultaat.

prachtige foto behang

decoratief-gemakkelijk te plaatsen (goede uitleg)-vlotte levering

Zeer goed geholpen!

Mijn vraag werd snel beantwoord en ik ben tevreden met mijn product.