Mooie kleuren en afwerking

De kleuren van de foto zijn heel goed overgekomen op het canvas. Met de latjes boven en onder hangt het mooi strak. Prima werk!

uitstekend

de bestellingen gaan super snel

perfect afgeleverd alsook de kwaliteit! aanrader

ik maakte al gebruik van expertise Repro voor twee andere fotomuren van dochters, ditmaal opnieuw en perfect resultaat

Toen ik een andere uitsnijding wilde, Is er goed meegedacht en is mijn wens van de uitsnede van het fotobehang in repro genomen!

Top! Fotobehang: Goede en snelle levering!

Wij hebben voor 2 muren een fotobehang met eigen foto besteld. Bij de aanvraag staat informatie en links naar blogs over onder andere de (te verwachten) kwaliteit en de instructie voor het plakken. Wij hebben foto’s gezocht die voldoen aan de eisen en de verwachte kwaliteit (aantal dpi in de blog) met voorbeeldfoto van blaadjes aan de boom komt overeen met de werkelijkheid. De snelle levering is echt bizar. Twee muren (3,95m x 2,54m & 250m x 2,54 m) de volgende werkdag geleverd. Netjes verpakt! Het resultaat is echt top geworden! Repro.nl is echt aan te bevelen. Snelle levering, vooraf eerlijk over kwaliteit en goed product.

Uitmuntend

Hier word meegedacht

Mooi product voor een voordelige prijs en nog snel geleverd ook!

Het bedrukte behang voldeed volkomen aan onze verwachtingen. We zijn dus zeer tevreden.

Goede kwaliteit en snelle service

Snelle service en goede kwaliteit. Geen negatieve punten. Het is gewoon goed.

Er wordt goed naar je wensen geluisterd

In eerste instantie was de kwaliteit van de aangeleverde foto onvoldoende. Dit werd na een goede en makkelijke communicatie opgelost. Zeer vlotte levering. Resultaat is zeer naar wens.

Geen advies

Snel geleverd, keurig verpakt. Op de website wordt aangegeven dat er nog een deskundige controle plaats vindt. Wellicht was die door de Corona niet aanwezig. De foto welke ik geüpload heb blijkt, nu ik het behang heb, helemaal niet scherp. Ofwel, ik kan niets met het behang helaas. Heb het deskundig advies dus gemist.

Beste Bert, Heb je al contact gehad met onze klantenservice voor een oplossing? Wellicht dat een andere foto wel het gewenste effect geeft?

Goed gevoel

Snel besteld en geleverd een prima product

Geweldig behang!

Snelle levering, netjes verpakt en voorzien van duidelijke instructies. Stevig behang met prachtige kleuren. Ik heb het gebruikt om mijn kledingkast te pimpen. Hiervoor heb ik de deuren eerst geschuurd, toen voorzien van krijtverf, weer geschuurd, afgestofd en toen behangen. Dit ging perfect en het resultaat is geweldig!

Telefonisch bereikbaar, professioneel en vriendelijk

Telefonisch bereikbaar, professioneel en vriendelijk

Men vraagt, wij draaien.

Ff bellen,.. doorgeven,... en de post staat voor de deur en je behang zit bijna op de muur.

Heb nog niets binnen!!!!

Beste Frans, Ik hoop dat het behang inmiddels binnen is en dat alles zo in orde is. We hebben een verzoek tot aanpassing van de beoordeling gestuurd. Groet, Team Repro.nl

Goede communicatie en snelle levering, top.

Snel antwoord op de mail, goede service, snelle levering.

Behang voldoet, niet uitmuntend scherp

Behang besteld met vakantie foto van strand met ondergaande zon - op de website enorm veel moeite gehad de banen in de goede richting te krijgen, de foto werd automatisch gedraaid terwijl de banen haaks moesten tov het voorstel op de site. Er is geen simpele draai knop op de site - de aangegeven te verwachten kwaliteit van de print, op basis van de foto upload was "goed". Het behang nu ontvangen en ik zou deze toch echt als matig tot slecht classificeren. Ik snap dat dit deels aan de resolutie/ setting van de foto ligt maar dan moet je niet "goed"adviseren. Dit advies is erg misleidend.

Beste Dirk, dank voor de feedback. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan met onze uploader. De foto had niet automatisch gedraaid moeten worden, vervelend als dat wel gebeurd. De kwaliteitsindicatie is op basis van de resolutie van de foto in combinatie met het gekozen formaat. Ons advies is om minimaal 1000 pixels per meter aan te houden voor een voldoende kwaliteit bij een beoordeling van 1 meter afstand. Heeft u nog contact gezocht met onze klantenservice om het geleverde behang en de kwaliteit te bespreken?

Denkt heel goed mee met de klant en zijn er geduldig

Super uitstend!!

Snelle levering En het fotobehang van eigen foto Is echt helemaal Top Een dikke vette 10

Uitstekende en hele alerte en snelle dienstverlening.

Ik had voor het eerst behang besteld maar kreeg heel snel tips en adviezen en ook steeds snel reactie op mijn mails. Het kan op dze manier niet mislukken.

Vlot en netjes verzorgd

Een feestkrant gemaakt. Binnen een dag lag de bestelde oplage in de brievenbus. Mooi van kleur en zoals bedoeld.

Super zaak

Vrijdag rond 13:30 contact gehad en ik kon het dezelfde dag ophalen. Het fotobehang ziet er waanzinnig uit

Goede website, goede afhandeling

De keuze op de website is erg overzichtelijk en de financiële afhandeling zeer gebruiksvriendelijk. Echt een aanrader !

Prima én snelle service, zoals steeds!

Goede en duidelijke communcatie. Prima afwerking en snelle levering. Alles top dus.

Goede kwaliteit, snelle levering. Neon kleur wijkt af van originele afbeelding

Eigen afbeelding laten printen met neon kleur, helaas valt deze wat flets uit. Knal groen is nu niet meer fluorescerend. Blijkbaar is de afbeelding niet geschikt. Had graag even een berichtje/waarschuwing ontvangen.