Prima ervaring met Repro.nl

Fotobehang besteld via Repro.nl. voor het bestellen een aantal mailcontacten gehad over vragen vanuit mijn kant. Op elke mail een snelle reactie met een duidelijke uitleg. Na bestellen van het fotobehang werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. De kwaliteit van het behang en de foto op het behang ben ik erg tevreden over. Het behang is dik en makkelijk te behangen.

Geweldige prijs kwaliteit verhouding

We zijn heel goed geholpen en de kwaliteit is ook super

Wat een topbedrijf

Geweldig snel en goed

Topbehang en makkelijk te verwerken

We hebben nu 2 muren met fotobehang uit rijksmuseum dat snel geleverd is. Op maat en prima strak op de muur komt! Goede kwaliteit en baanbreedte.

Prima Service

Zeer goede en snelle service, prima bedrijf om met samen te werken.

Goede site, telefonisch netjes te woord gestaan. Verder is de levering super snel

Top, een aanrader voor anderen. Prijs kwaliteit is prima.

Top service !!!

Echt van de website tot de uitleg erbij , tot de levering , het uitpakken, de kwaliteit van het vliesbehang, afsnijden en aanbrengen op de muur , perfect , valt niets op te zeggen . Ik bestel de dinsdag en de woensdag wordt dit netjes, piekfijn afgeleverd in België in Eeklo , echt droomservice. Ik raad jullie aan aan iedereen die het wil horen ... toppers !!!

snel en mooi drukwerk

Goede kwaliteit drukwerk en gemakkelijk te bestellen via de website. Daarnaast ook nog eens snel (thuis) geleverd.

Supersnelle levering, topproduct

Eenvoudig bestelproces. Uitsnede blijkbaar niet helemaal goed doorgekomen bij bestellen, snel opgelost via email. Supersnelle levering, goede kwaliteit vliesbehang, topproduct!

Goed en snel geleverd

Goede service en prima communicatie.

Over jullie firma heb ik geen opmerkingen, wél over het transportbedrijf waarmee jullie werken: GLS. Na een aantal telefoontjes (via Brussel n.b.) over de levering van het pakket die maar niet in orde kwam, zijn we het pakket dan maar zélf gaan ophalen in het depot in Puurs. Wel chaotisch en geen fijne ervaring. Is maar dat jullie het weten ...

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd

Bij Repro.nl foto behang besteld en inmiddels op de muur geplkt. De kwalitiet van het vliesbehang is uitstekend. Het rekt of kreukeld niet bij het plakken. Ook de foto, en daar gaat het hier natuurlijk om, was uitsekend van kwaliteit. Erg blij mee en heb inmiddels ook een foto op canvas besteld en geleverd gekregen. Het voordeel bij Repro is dat je de maat zefl kan bepalen en niet vast zit aan vaste formaten. Daardoor verlies je niets van je foto. Daarnaast is Repro ook scherp qua prijsstelling.

Prachtig

Zal zeker nogmaals eens bestellen

correct en snel

na bestelling was mijn product al binnen 2 dagen ter beschikking! ook was de communicatie top!

Snelle levering en prima kwaliteit.

kwaliteit en snel geleverd

Het fotobehang was perfect wat we verwachtten. Het liet zich ook goed hangen.

Snelle levering, duidelijke instructie met fantastisch resultaat!

Het is precies geworden zoals ik had gehoopt. Nog nooit eerder met vlies behang gewerkt. Maar het was heel goed zelf te doen!

best goed

ik kende het bedrijf niet. Dus altijd spannend om te bestellen. is het betrouwbaar? het kiezen, de technische gegevens, betalen was simpel genoeg. De kwaliteit van het belang was prima. Dik papier. Voor niet- behangers erg fijn. het scheurt niet zo snel. tip: laat weten dat het echt een dikke laag behangplak mag zijn. De eerste banen hebben we met niet te veel plaksel opgehangen. Daarna met een dikke laag wat natuurlijk beter plakt

Uitmuntend!

Zi blij met de kwaliteit, service en betaalbaarheid van het eindproduct. Zeer snel geleverd echt super! Ik beveel jullie aan iedereen aan!

uitstekende print

print beter als verwacht goed scherp en netjes op frame gemonteerd. Hangt al aan de muur.

Super behulpzaam om tot een scherpe afdruk te komen

Ik heb het als zeer vriendelijk ervaren dat ik via de mail tips kon krijgen om tot een goed scherp eindproduct te komen

Mooi behang

Erg mooi behang, had er een probleempje mee maar werd direct super opgelost.

Prettige en goede service

Afgeleverd zoals beloofd, voor 14u besteld dag erna in huis. Het ontvangen materiaal ziet er prima uit.

Goeie kwaliteit, goeie prijs, goeie service, correcte levering

Het fotobehang is van uitstekende kwaliteit. Vrij dik en stevig papier waardoor het eenvoudig naadloos aansluit.

Product niet ontvangen

Ik heb het product nog niet ontvangen