een 10+!

Fantastische kwaliteit print op een stevig vliesbehang. eenvoudig geplakt en binnen 24 uur geleverd

Goeie kwaliteit

Goede prijs-kwaliteit verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer sterk behang, sluit goed aan,door knipranden een eitje aansluitend op te plakken

website is overzichtelijk, bestellen van het fotobehang zo gedaan door duidelijke instructies. mailcontact werd snel beantwoord, levering naar postorderbedrijf ging snel. kwaliteit en instructies op de behang rol zijn goed en duidelijk. nadeel: de keuze voor bezorging via DHL

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi behang en snel geleverd!

Snelle levering; op de dag van bestelling nog verzonden. Duidelijke handleiding erbij en mooi fotobehang! Niks op aan te merken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zwart wit afdruk voor brochure vermijden als de pest

De zwart wit afdruk voor brochure is zo slecht, zelfs een kranten print is beter! Zo slecht dat ik het elders nogmaals heb laten afdrukken en dat zag er keurig uit. Kleur is wel goed te doen voor brochure.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Jakob, heeft u contact opgenomen met onze klantenservice? Kunt u aangeven wat er zo slecht is? Wellicht is er iets mis gegaan met productie en kunnen we hiervan leren. Ik begrijp dat er voor productie contact is geweest over de bestanden en het kleuren bestand opnieuw is aangeleverd, deze is wel correct geproduceerd?

Goede en snelle service. Mooie kwaliteit behang.

Goede en snelle service. Mooie kwaliteit behang.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed snelle service prima kwaliteit

Goed en makkelijk te bestellen Goede kwaliteit

Supersnelle levering!

Snel en goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi behang, levering niet vlekkeloos

Helaas ging t bij ons niet vlekkeloos. De verwachte levering (volgende dag) werd niet gered, werd 1 dag later. En toen..kregen we het verkeerde behang. Dwz, we hadden gevraagd om t op de kop te drukken ivm de plaats van de witstrook. Vooraf over gebeld, prima geïnformeerd. Maar helaas ging t niet goed. Wel direct opgepakt en opnieuw geleverd. Maar toen begon de tijd wel te dringen. Behang is mooi voor deze prijs, maar ik onderschrijf een eerdere review. We hebben alles zeer secuur geplakt..maar toch zijn er naderhand kleine naden in getrokken. Misschien beter om t heel iets over elkaar te plakken. Toch zou ik repro wel aanraden, de prijs blijft erg aantrekkelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het behang.

Foto behang is zeer handig met nummers ingedeeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantvriendelijke webshop, makkelijk in gebruik. Snelle service en een goede kwaliteit

top service

heel snel geleverd in uitstekende kwaliteit en goede service voor aankoop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit, heel snel geleverd.

Goede kwaliteit, heel snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en de stoeptegel was stevig en netjes ingepakt. Ik kom zeker nog eens terug om iets leuks en moois te bestellen. Dank! Veronique

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte levering en goede kwaliteit.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tweede keer dat ik hier fotobehang heb laten afdrukken. Super tevreden over het resultaat. Mooi kwa kleur en scherpte en het is snel klaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle levering en prima kwaliteit behang, ziet er echt mooi uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit fotobehang

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele snelle levering en super service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel antwoord op je vragen. En een goede hulp op je vragen Snelle verzendingen en duidelijkheid over je bestelling Duidelijke en overzichtelijke site geen negatieve punten te bedenken

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd mooi eindproduct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwaliteit, prijs en levering dik voor de bakker!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fantastische ervaring met Repro.nl We hadden en kamerhoge foto op plexiglas besteld . Bij een onduidlijkheid in de bestelling werden wij netjes gebeld om dit op te lossen. De betstelling werd binnen 2 dagen geleverd door het bedrijf zelf(!!!) ivm de kwetsbaarheid door de grote maat. En het bestelde ziet er perfect uit. Onze complimenten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en tevreden over mijn eigen foto behang

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Repro.nl

Filter op Taal