Snelle levering en prima kwaliteit.

kwaliteit en snel geleverd

Het fotobehang was perfect wat we verwachtten. Het liet zich ook goed hangen.

Snelle levering, duidelijke instructie met fantastisch resultaat!

Het is precies geworden zoals ik had gehoopt. Nog nooit eerder met vlies behang gewerkt. Maar het was heel goed zelf te doen!

best goed

ik kende het bedrijf niet. Dus altijd spannend om te bestellen. is het betrouwbaar? het kiezen, de technische gegevens, betalen was simpel genoeg. De kwaliteit van het belang was prima. Dik papier. Voor niet- behangers erg fijn. het scheurt niet zo snel. tip: laat weten dat het echt een dikke laag behangplak mag zijn. De eerste banen hebben we met niet te veel plaksel opgehangen. Daarna met een dikke laag wat natuurlijk beter plakt

Uitmuntend!

Zi blij met de kwaliteit, service en betaalbaarheid van het eindproduct. Zeer snel geleverd echt super! Ik beveel jullie aan iedereen aan!

uitstekende print

print beter als verwacht goed scherp en netjes op frame gemonteerd. Hangt al aan de muur.

Super behulpzaam om tot een scherpe afdruk te komen

Ik heb het als zeer vriendelijk ervaren dat ik via de mail tips kon krijgen om tot een goed scherp eindproduct te komen

Mooi behang

Erg mooi behang, had er een probleempje mee maar werd direct super opgelost.

Prettige en goede service

Afgeleverd zoals beloofd, voor 14u besteld dag erna in huis. Het ontvangen materiaal ziet er prima uit.

Goeie kwaliteit, goeie prijs, goeie service, correcte levering

Het fotobehang is van uitstekende kwaliteit. Vrij dik en stevig papier waardoor het eenvoudig naadloos aansluit.

Goede service en snelle levering

Ik heb inmiddels 3 rollen fotobehang besteld en elke keer ziet het er heel goed uit. De laatste keer was het misgegaan met de computer van Repro waardoor ik de rol met slechts een deel van het plaatje erop afgedrukt ontving. Maar dit werd snel en kostenloos opgelost. De volgende dag had ik de nieuwe rol met de volledige afbeelding erop al in huis!

Mooie foto op behang

Behang helaas wel iets gekrompen ondanks juiste lijm. Naadjes sluiten nu net niet aan. Kwaliteit foto is gelukkig wel erg goed waardoor we genieten van ons behang!

Snelle en vakkundige deal

Super fotobehang besteld. Sne; geleverd. Mooie kwaliteit en mooie print.

Heel tevreden!

Ben onzettend tevreden met het vliesbehang.! Was snel geleverd in een goede verpakking. Het vliesbehang zelf , met eigen design is van mooi stevige kwaliteit. Echt een aanrader!

Goede kwaliteit fotobehang

Goede info, het fotobehang was makkelijk te bestellen via de website. Zeer snelle levering, mooie kwaliteit van de print en duidelijke instructie. Het resultaat is verbluffend mooi.

goed advies, snelle levering, super!

behang is makkelijk aan te brengen. Fijn dat er handleiding bij zat. Kwaliteit behang uitstekend

Super mooi maar!!!!!!!

Super mooie print echt wel blij mee snelle levering het enige jammeren is een krimpnaat alles goed tegen elkaar aan gezet voorgeschreven lijm gebruikt baal er wel van :-(

Beste Andre, vervelend om te lezen dat het eindresultaat niet is wat je gehoopt had. Vliesbehang is normaal gesproken krimpvrij, we kunnen het ook niet goed verklaren wat er is mis gegaan. Mochten we je ergens mee kunnen helpen horen we het graag.

Vlotte levering, voldoende dik papier. Voldoende lijm bijgeleverd. Print zelf wat minder scherp dan verwacht ondanks aanduiding kwaliteit goed

Beste kwaliteit voor beste prijs

Snelle levering en foto behang voldoet aan de voorwaarden. Super tevreden

Goed op tijd ontvingen we het foto behang

Door de tool die beoordeelt of de foto scherp genoeg is, heb ik e.e.a. wat kleiner af laten drukken, waardoor het foto behang mooi geworden is.

bestelling niet ontvangen

ik heb niets ontvangen

Beste Petra, Heb je inmiddels je pakket ontvangen?

Snel en prima kwaliteit

Snel en makkelijk besteld en geleverd. Het behang is van zeer goede kwaliteit en makkelijk geplakt. Maar inderdaad ook bij mij helaas kleine krimpnaden wat het eindresultaat net iets minder maakt. Maar al met al toch heel tevreden.

Mooi print en snelle levering

Bestelling geplaatst en erachteraan gebeld omdat ik geen halve cm aan kon geven. Vriendelijk te woord gestaan. Bleek dat ik n komma moest zetten i.p.v. een punt. Het is direct aangepast en bestelling was er snel. De prints van oude foto’s zien er uit zoals ik verwacht had. Ik ben zeer tevreden!

Super handig te bestellen, en razendsnel

Geweldig!!!

Zeer goede kwaliteit echt een aanrader voor foto's.

Over Repro.nl